وکیل در فرمانیه

 وکیل در فرمانیه

 وکیل در فرمانیه


امروز با معرفی بهترین وکیل در فرمانیه با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

فرمانیه منطقه‌ای در شمیران است که در شمال شهر تهران واقع می‌باشد و رسیدگی به دعاوی در قانون ما چنان تنظیم شده که اختلاف در هر منطقه‌ای که باشد در همان منطقه قابل رسیدگی خواهد بود یعنی اگر جرمی در فرمانیه اتفاق بیفتد دادگاه همان منطقه به موجب قانون صلاحیت رسیدگی به آن را دارد.
به همین جهت موسسه حقوقی مهر پارسیان در راستای ارائه خدمات حقوقی و بین‌المللی خود، اقدام به معرفی وکیل در فرمانیه نموده است.

این محله در منطقه یک شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد و به عنوان یکی از گران قیمت‌ترین و لوکس‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود و همچنین بسیار هم خوش آب و هوا می‌باشد.
محله فرمانیه با وجود بافت امروزی که دارد، یکی از محلات قدیمی با قدمت 200 ساله است.

در این مقاله دکتر محمدرضا مهری، یکی از ده وکیل برتر در فرمانیه به سوالات حقوقی شما پاسخ می‌دهند.

نکات مهم در معرفی وکیل در فرمانیه

آیا دادن وعده ازدواج و عمل نکردن به آن جرم است؟

وکیل در فرمانیه در پاسخ به این سوال بیان داشتند؛ این روزها بسیار شاهد این قضیه هستیم که در مدت نامزدی با حاصل شدن شناخت از طرف مقابل و یا به دلیل یکسری مشکلات و اختلافاتی که به وجود می‌آید، یکی از طرفین نامزدی را بر هم می‌زند و طرف دیگر خواستار مجازات دیگری و یا مدعی ورود خسارت به آبرو و یا احساساتش می‌شود که ما در این مقاله به بررسی این مورد خواهیم پرداخت.

سوالاتی که در مورد نامزدی وکیل در فرمانیه پاسخ می‌دهند:

  • آیا می‌شود از شخصی که نامزدی را برهم زده است شکایت کرد؟
  • تکلیف دختری که نگران آبرویش است چه می‌شود؟
  • تکلیف هدایایی که در مدت نامزدی طرفین به یکدیگر داده‌اند چه می‌شود؟ آیا می‌شود هدایا را پس گرفت؟
  • آیا می‌شود از طرفی که نامزدی را بر هم زده درخواست خسارت کرد؟

نامزدی (وعده‌ ازدواج)

در واقع نامزدی نوعی وعده‌ی ازدواج است و قابل رجوع می‌باشد؛ یعنی طرفین با شناخت یکدیگر و همچنین با شناخت خانواده طرف مقابل می‌توانند از تصمیم خود منصرف شوند.

آیا می‌شود طرفین را ملزم به ازدواج کرد؟

وکیل در فرمانیه با استناد به قانون مدنی بیان نمودند: وعده‌ی نکاح، توافقی جایز و قابل رجوع است و نمی‌توان با درج آن در ضمن یک قرارداد لازم، آن را غیر قابل رجوع کرد؛ زیرا این امر خلاف اخلاق حسنه و حق انتخاب فرد در مورد همسر است و نمی‌توان طرفین را ملزم به ازدواج کرد.

عقد جایز، قرارداد و توافقی است که هر یک از طرفین هر وقت بخواهند می‌توانند آن را فسخ کنند و بر هم بزنند و بر خلاف عقد جایز، عقد یا قرارداد لازم، توافقی است که هیچ یک از طرفین حق بر هم زدن آن را ندارند؛ بنابراین اگر ضمن قرارداد لازم هم نمی‌توان شرط نمود که قطعا به وعده ازدواج عمل کنند.

وکیل کلاهبرداری فرمانیه

در چه صورتی می‌شود از زن یا مرد درخواست خسارت کرد؟

اگر یکی از طرفین بعد از حصول شناخت، نامزدی را برهم بزند، طرف دیگر قادر به مطالبه خسارت از او نیست مگر اینکه اقدامات شخص از ابتدا بر مبنای اکراه طرف دیگر یا فریب کاری و برای آزار و اضرار به طرف مقابل صورت گرفته باشد، که در این صورت فرد ملزم به جبران خسارت است.

برهم خوردن نامزدی چه آثاری نسبت به هدایا دارد؟

در صورت پشیمانی طرفین و برهم خوردن نامزدی اگر عین هدایا موجود باشد، عین باید برگردانده شود ولی اگر عین هدایا موجود نباشد و جزء اموال مصرف شدنی باشد، نیازی به پرداخت وجه نیست ولی اگر جزء اموال مصرف نشدنی باشد مانند یک جلد کتاب باید قیمت آن پرداخت شود.

در چه صورتی دختر برای ازدواج نیاز به اجازه پدر دارد؟

1- ازدواج دختر کمتر از 13 سال شمسی نیاز به اجازه ولی و حکم دادگاه دارد. (ماده 1041 قانون مدنی)
2- ازدواج دختر بیشتر از 13 سال شمسی، اگر باکره باشد، نیاز به اجازه ولی دارد و اگر باکره نباشد، نیاز به اجازه کسی ندارد. (ماده 1043 قانون مدنی)

در چه صورتی دختر باکره برای ازدواج می‌تواند به جای اجازه پدر از دادگاه حکم بگیرد؟

در صورتی که ولی (پدر) بدون دلیل موجه با ازدواج مخالفت کند (ماده 1043 قانون مدنی) و یا اینکه ولی در محل حاضر نباشد به گونه‌ای که اجازه گرفتن از او عادتا ممکن نباشد. (ماده 1044 قانون مدنی)

وکیل ملکی فرمانیه | وکیل در فرمانیه

متن پیشنهادی وکیل در فرمانیه به کارشناسان بررسی کننده حوادث کاری در اعلام میزان درصد تقصیر

با توجه به اینکه تعیین مقصر مستلزم آگاهی داشتن به مسایل فقهی و حقوقی زیادی می‌باشد که در ذیل به تعدادی از آنها اشاره می‌گردد.

  • آگاهی به ادله اثبات کننده دعوی و مقررات و مسائل پیرامون آنها
  • دانستن فرق بین سیستم دلایل قانونی و سیستم دلایل معنوی و اینکه هر کدام از دو سیستم در بررسی چه مسایل و در چه مواقعی باید مدنظر قرارگیرد.
  • داشتن علم تمیز بین شرط و سبب و علت و دانستن تفاوت علت تامه یا موثره با علت مُعِدّه
  • آگاهی به اینکه در اجتماع سبب و مباشر چه مواقعی ضمان با مباشر و یا سبب است.
  • دانستن اینکه شرایط ضمان تسبیب و شرایط اقوی بودن سبب از مباشر چه می‌باشد.
  • داشتن اطلاعاتی در زمینه نظریات مربوط به رابطه علیت در ارتکاب جرم یعنی نظریه رابطه علیت به عنوان شرط ضروری نتیجه یا نظریه رابطه علیت به عنوان شرط متصل به نتیجه و یا نظریه رابطه علیت به عنوان شرط پویا یا متحرک نتیجه و یا نظریه رابطه علیت به عنوان شرط کافی یا مناسب نتیجه.
  • دانستن فرق بین اشتراک اسباب و اجتماع اسباب
  • آگاهی از اینکه از حالات مختلف اجتماع اسباب یعنی ضمان سبب مؤخر در وجود و نیز ضمان هر دو سبب و یا ضمان سبب اقوی (قوی بودن) و ضمان سبب مقدم در تأثیر کدامیک در نظام حقوقی ما پذیرفته شده است.
  • داشتن تسلط به اصول و قواعدی چون اصل برائت و یا اصل عدم و یا اصل احتیاط و یا اصل استصحاب و … و یا قاعده اقدام و نیز قاعده تحذیر و …

وکیل خیانت در امانت فرمانیه

همان‌گونه که همه ما کارشناسان مطلع هستیم در ارتباط با این مسایل نه تنها تخصص بلکه ممکن است آشنایی سطحی هم نداشته باشیم و نیز الزامی در دانستن این موارد نیز نداریم مگر اینکه خود به علت علاقه شخصی اینگونه مسایل را مورد مطالعه و مداقه قرار داده باشیم.

لذا پیشنهاد وکیل در فرمانیه برای همه کارشناسان بررسی کننده حوادث کاری این است که در صورتی که از سوی مقام محترم قضایی از ما خواسته شد که مقصر و میزان درصد تقصیر را مشخص نماییم پس از درج علل مبتنی بر قوانین و مقررات فنی و تخصصی مربوطه با استدلال قوی کارشناسی که بروز حادثه متأثر از آنها بوده‌اند و نیز مشخص نمودن اینکه این علل منتسب به کدام اشخاص حقیقی و حقوقی می‌باشد و آنگاه در انتهای گزارش خود اینگونه اعلام نماییم که:

در خاتمه به استحضار مقام محترم قضایی می‌رساند که صِرفا ًدر ارتباط با تأثیر پذیری بروز حادثه از علل تشخیص داده شده معروض می‌دارد که هیچگونه مستندات قانونی در راستای سنجش و ارزیابی میزان تأثیرپذیری بروز حادثه از علل اعلام شده در اینگونه حوادث در اختیار نمی‌باشد.

دفتر وکالت در فرمانیه

بنابراین حسب خواسته آن مقام محترم، از نقطه نظر کارشناسی اینجانب بروز حادثه، درصد متأثر از علت منتسب به … و
درصد متأثر از علت منتسب به … و درصد متأثر از علت منتسب به … اعلام می‌گردد؛ بدیهی است که تصمیم نهایی با مقام محترم قضایی است.

در محل … نام اشخاصی را که در بالا علل را منتسب به آنها نمودهایم درج می‌کنیم.
متن بالا دارای این ویژگی‌ها می‌باشد که اولا ً آنچه که کارشناس در ارتباط با درصدها اعلام نموده، صِرفا استنباط او در ارتباط با تأثیرپذیری بروز حادثه از علل تشخیص داده شده توسط خودش بوده است و مبتنی بر هیچگونه قاعده و مقررات و مستندات تصویب و یا تعریف شده‌ای نمی‌باشد ثانیا از کلمه تقصیر و مقصر استفاده نشده است.

موسسه حقوقی مهر پارسیان با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و قاضی اسبق، با دارابودن وکلای متخصص و حرفه‌ای، در تمام مناطق تهران آماده پذیرش هرگونه خدمات و پذیرش پرونده توسط وکیل در فرمانیه می‌باشد.

وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور وکیل ملک در امور ثبتی

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

آیا بعد از به هم خوردن نامزدی می‌توان مطالبه خسارت کرد؟

امکان مطالبه خسارت وجود ندارد مگر اینکه با اکراه و قصد فریب همراه باشد.

وکیل در فرمانیه در چه مواردی پرونده قبول می‌کند؟

در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری و ثبتی و خانوادگی قبول پرونده و اعلام وکالت دارند.

5/5 - (33 امتیاز)

مقالات کیفریمقالات ملکی

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دوجستجوی وکیل پایه یک دادگستریجستجوی وکیل پایه یک دادگستری تهرانحقوق وکیل پایه یک دادگستری چقدر استفرق وکیل پایه یک با پایه دوفرق وکیل پایه یک و پایه دو چیستلیست وکیل پایه یک دادگستری تهرانلیست وکیل های پایه یک دادگستریهزینه وکیل پایه یک دادگستریوكيل پايه يك يعني چهوكيل خانواده در فرمانيهوکیل بانکی فرمانیهوکیل پایه یک آبادانوکیل پایه یک اراکوکیل پایه یک اردبیلوکیل پایه یک ارومیهوکیل پایه یک اسلامشهروکیل پایه یک اصفهانوکیل پایه یک امور ثبتیوکیل پایه یک انلاینوکیل پایه یک اهوازوکیل پایه یک ایلاموکیل پایه یک بابلوکیل پایه یک بابلسروکیل پایه یک برای مهریهوکیل پایه یک بروجردوکیل پایه یک بروجنوکیل پایه یک بندرعباسوکیل پایه یک به چه معناستوکیل پایه یک بهتر است یا دووکیل پایه یک بهتره یا پایه دووکیل پایه یک بهتره یا دووکیل پایه یک بوشهروکیل پایه یک بیرجندوکیل پایه یک پاکدشتوکیل پایه یک تالشوکیل پایه یک تامین اجتماعیوکیل پایه یک تبریزوکیل پایه یک تربت حیدریهوکیل پایه یک تنکابنوکیل پایه یک تهرانوکیل پایه یک تهرانپارسوکیل پایه یک تهرانسروکیل پایه یک ثبت شرکتوکیل پایه یک جرایم اینترنتیوکیل پایه یک جردنوکیل پایه یک جمهوریوکیل پایه یک جناییوکیل پایه یک جنت آبادوکیل پایه یک جیرفتوکیل پایه یک چابهاروکیل پایه یک چالوسوکیل پایه یک چیستوکیل پایه یک حقوق خصوصیوکیل پایه یک حقوقیوکیل پایه یک حقوقی شیرازوکیل پایه یک خانموکیل پایه یک خانم در تهرانوکیل پایه یک خانم در کرجوکیل پایه یک خانم در مشهدوکیل پایه یک خانوادهوکیل پایه یک خانواده در اصفهانوکیل پایه یک خانواده در تهرانوکیل پایه یک خانواده همدانوکیل پایه یک خرم ابادوکیل پایه یک خوب در تهرانوکیل پایه یک خوب در همدانوکیل پایه یک دادگستریوکیل پایه یک دادگستری آذربایجان غربیوکیل پایه یک دادگستری استان آذربایجان غربیوکیل پایه یک دادگستری اسلام اباد غربوکیل پایه یک دادگستری اصفهانوکیل پایه یک دادگستری به انگلیسیوکیل پایه یک دادگستری پیروزیوکیل پایه یک دادگستری تربت حیدریهوکیل پایه یک دادگستری تهرانوکیل پایه یک دادگستری تهران طلاقوکیل پایه یک دادگستری جناییوکیل پایه یک دادگستری چالوسوکیل پایه یک دادگستری چیستوکیل پایه یک دادگستری خانموکیل پایه یک دادگستری خیابان صادقیهوکیل پایه یک دادگستری در شهرک غربوکیل پایه یک دادگستری در صادقیهوکیل پایه یک دادگستری در غرب تهرانوکیل پایه یک دادگستری در همدانوکیل پایه یک دادگستری در یاسوجوکیل پایه یک دادگستری در یزدوکیل پایه یک دادگستری رباط کریموکیل پایه یک دادگستری رشتوکیل پایه یک دادگستری رودسروکیل پایه یک دادگستری زاهدانوکیل پایه یک دادگستری زعفرانیهوکیل پایه یک دادگستری زنجانوکیل پایه یک دادگستری سرپل ذهابوکیل پایه یک دادگستری شیرازوکیل پایه یک دادگستری طلاقوکیل پایه یک دادگستری غرب تهرانوکیل پایه یک دادگستری فردیس کرجوکیل پایه یک دادگستری فرمانیهوکیل پایه یک دادگستری قاضی بازنشستهوکیل پایه یک دادگستری قزوینوکیل پایه یک دادگستری قموکیل پایه یک دادگستری کرجوکیل پایه یک دادگستری گنبد کاووسوکیل پایه یک دادگستری مشهدوکیل پایه یک دادگستری هشتگردوکیل پایه یک دادگستری همدانوکیل پایه یک دادگستری ویکی پدیاوکیل پایه یک دادگستری یزدوکیل پایه یک دادگستری یعنی چهوکیل پایه یک دادگستری یعنی چیوکیل پایه یک در اصفهانوکیل پایه یک در تبریزوکیل پایه یک در ترکیهوکیل پایه یک در تهرانوکیل پایه یک در چابهاروکیل پایه یک در رشتوکیل پایه یک در سرپل ذهابوکیل پایه یک در شیرازوکیل پایه یک در صادقیهوکیل پایه یک در غرب تهرانوکیل پایه یک در فردیسوکیل پایه یک در کرجوکیل پایه یک در لندنوکیل پایه یک در مشهدوکیل پایه یک رامسروکیل پایه یک رباط کریموکیل پایه یک رشتوکیل پایه یک رفسنجانوکیل پایه یک رودباروکیل پایه یک رودسروکیل پایه یک زاهدانوکیل پایه یک زعفرانیهوکیل پایه یک زمینوکیل پایه یک زنوکیل پایه یک زنجانوکیل پایه یک ساریوکیل پایه یک ساوهوکیل پایه یک سبزواروکیل پایه یک سرابوکیل پایه یک سراوانوکیل پایه یک سعادت آبادوکیل پایه یک سمنانوکیل پایه یک سنندجوکیل پایه یک سیرجانوکیل پایه یک شاهرودوکیل پایه یک شاهین شهروکیل پایه یک شهر ریوکیل پایه یک شهر زیباوکیل پایه یک شهر قدسوکیل پایه یک شهرضاوکیل پایه یک شهرکردوکیل پایه یک شهریاروکیل پایه یک شوش دانیالوکیل پایه یک شوشتروکیل پایه یک شیرازوکیل پایه یک صادقیهوکیل پایه یک صومعه سراوکیل پایه یک طلاقوکیل پایه یک طلاق تهرانوکیل پایه یک طلاق مشهدوکیل پایه یک عسلویهوکیل پایه یک غرب تهرانوکیل پایه یک فردیسوکیل پایه یک فساوکیل پایه یک فقط مادروکیل پایه یک فلاورجانوکیل پایه یک فلکه دوم صادقیهوکیل پایه یک فولادشهروکیل پایه یک فومنوکیل پایه یک قائمشهروکیل پایه یک قروهوکیل پایه یک قزوینوکیل پایه یک قشموکیل پایه یک قموکیل پایه یک قوه قضاییهوکیل پایه یک کازرونوکیل پایه یک کاشانوکیل پایه یک کرجوکیل پایه یک کرمانوکیل پایه یک کرمانشاهوکیل پایه یک کیستوکیل پایه یک کیفریوکیل پایه یک کیفری در تهرانوکیل پایه یک کیفری شیرازوکیل پایه یک گچسارانوکیل پایه یک گرگانوکیل پایه یک گرمساروکیل پایه یک گلبهاروکیل پایه یک گلپایگانوکیل پایه یک گنابادوکیل پایه یک گنبدوکیل پایه یک گنبد کاووسوکیل پایه یک گیلانوکیل پایه یک لاهیجانوکیل پایه یک لردگانوکیل پایه یک لرستانوکیل پایه یک لنگرودوکیل پایه یک لواسانوکیل پایه یک ماهشهروکیل پایه یک مبارکهوکیل پایه یک مشهدوکیل پایه یک ملایروکیل پایه یک ملکیوکیل پایه یک ملکی تهرانوکیل پایه یک مهاجرت به کاناداوکیل پایه یک مواد مخدروکیل پایه یک مینابوکیل پایه یک نارمکوکیل پایه یک نازی آبادوکیل پایه یک نایینوکیل پایه یک نجف ابادوکیل پایه یک نظام وظیفهوکیل پایه یک نظامیوکیل پایه یک نهاوندوکیل پایه یک نهبندانوکیل پایه یک نوراباد ممسنیوکیل پایه یک نیشابوروکیل پایه یک های تهرانوکیل پایه یک هشتگردوکیل پایه یک همدانوکیل پایه یک و پایه دووکیل پایه یک و دووکیل پایه یک ورامینوکیل پایه یک یاسوجوکیل پایه یک یزدوکیل پایه یک یعنی چهوکیل خانواده در فرمانیهوکیل در فرمانیهوکیل محمد رضا مهری فرمانیهوکیل ملک فرمانیهوکیل مهاجرت فرمانیهوکیل های پایه یک سنندج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *