لایحه اعاده دادرسی کیفری

لایحه اعاده دادرسی کیفری

لایحه اعاده دادرسی کیفری


امروز با موضوع لایحه اعاده دادرسی کیفری با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

در خصوص لایحه اعاده دادرسی کیفری، تنها در زمانی که ریاست قوه قضاییه رای صادره از هر یک از مراجع قضایی را، مخالف با شرع بین تعیین کند، می‌شود که نسبت به آن رای اعتراض کرد، پس از آن، پرونده برای رسیدگی مجدد به دستور ریاست قوه قضاییه به یکی از شعب مورد قبول آن سمت ارجاع می‌شود.

لایحه نوعی متن نوشتاری است، که به صورت بیانات یا تقاضا است که معترض و یا مدعی در هنگام رسیدگی به پرونده در حیطه حقوقی یا جزایی، به دادگاه و یا دادسرا تقدیم می‌نماید که در واقع به این نوع لایحه، لایحه تسلیمی گفته می‌شود.

لایحه دفاعیه هم نوعی دیگر از لایحه است، که توسط یک وکیل برای دفاع نمودن از موکل خود و مشخص شدن حقیقت در خصوص پرونده، نوشته و به دادگاه تسلیم می‌گردد.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع لایحه اعاده دادرسی کیفری پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

توجه

بارها مراجعین و مشاورینی که در مورد رابطه پیش از ازدواج از وکلای موسسه سوال کردن و در پاسخ، وکلای ما بیان داشته‌اند که در جامعه ما جدای از مباحث و آثار حقوقی این امر، هنوز رگه‌های استواری از سنت و مذهب در لایه‌های فرهنگی آن تابیده شده است و این رابطه موجب آسیب و خسارات غیر قابل جبران برای زنان است.

تقاضا می کنم به پاسخ دو تن از مراجع تقلید در خصوص پرسش های زیر توجه بفرمایید:

سوال شرعی، چنانچه بین خانم و آقایی صیغه عقد موقت جاری شد:

یک: اگر در مدت عقد موقت با توافق زن و مرد نزدیکی انجام شد چه حکمی دارد؟
دو: اگر مرد به عنف (زور) با زن نزدیکی (برقراری رابطه زناشویی) نمود حکمش چیست؟

نتیجه این دو سوال را که از دفتر مراجع به عمل آمد به طور خلاصه آورده شده است:

  • کارشناس محترم دفتر مرجعی بیشتر به دنبال دادن حکم اخلاقی قضیه بود و اینکه مرد نقض عهد انجام داده است و به لحاظ اخلاق کار درستی انجام نداده است.
  • هیچ کدام از آن دو بزرگواران در هر دو صورت قضیه، خدشه‌ای به اصل عقد وارد نمی‌دانستند.
  • کارشناس اول در صورت نقض شرط چه از سوی هر دو باشد و چه از طرف مرد نزدیکی به عنف (زور) صورت گرفته باشد، انجام فعل حرامی را به آنها نسبت نداد. در حالی که کارشناس دوم رفتار مرد را در صورت یکجانبه بودن حرام تلقی نمود.
  • کارشناس محترم دوم رفتار مرد را در صورتی که به عنف (زور و بدون رضایت) با زن نزدیکی کند، حرام تلقی نمود اما با کمال تعجب مجازات متجاوز را منتفی دانست.

به نظرم علت اصلی این آرای متشتت (پراکنده) در درجه اول معلوم نبودن احکام و شرایط عقد موقت در قرآن است مانند حقوق و تکالیف طرفین، وضعیت اطفال، نحوه انحلال عقد (قرارداد)، نحوه ارث بردن از یکدیگر، عده (مدت زمانی که پس از طلاق و جدایی زن حق ازدواج مجدد ندارد) جدایی، عده وفات و…
با ما همراه باشید تا با شما به نمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری در خصوص ازدواج موقت بپردازیم.

نکات مهم لایحه اعاده دادرسی کیفری

  • در لوایح اعاده دادرسی واضح و رک مستندات و دلایل و وقایع را شرح دهید.
  • در تنظیم لایحه اعاده دادرسی کیفری شجاع باشید.
  • امکان اعاده دادرسی مجدد در پرونده کیفری وجود دارد.
  • اعاده دادرسی از سوی شاکی در راستای ماده 477 قابل پذیرش است.
  • با بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری، متخصص و با تجربه مشاوره دریافت نمایید.
  • در تنظیم لایحه اعاده دادرسی کیفری به ماده 474 توجه کنید.
  • در لایحه اعاده دادرسی کیفری از مباحث و اصول فقهی استفاده نموده و متقارن با فقه قدم بردارید.

نمونه لایحه اعاده دادرسی موضوع ماده 477

بسمه تعالی
ریاست محترم دیوان عالی کشور
با سلام و اهدای تحیات؛

احتراما اینجانبان ——— ضمن معرفی خویش به سمت وکلای —- مشتکی عنه (شخصی که از او شکایت شده است) پرونده کلاسه به شماره بایگانی شعبه — مراتب اعتراض موکل را نسبت به دادنامه (حکم) غیراصولی و غیر شرعی به شماره ——- صادر شده از شعبه — دادگاه کیفری یک تهران معروض می داریم و اعاده دادرسی را در این خصوص استدعا داریم.

پیش از پرداختن به دفاع از موکل خویش به آیات 12 و 19 و 21 سوره مبارکه نور متمسک (متوسل) میشویم، زیرا بالاتر از کلام الهی کلام دیگری رهگشا و نتیجه بخش نخواهد بود:

آیه 12 “چرا هنگامی که آن بهتان را شنیدید مردان و زنان مومن به خود گمان نیک نبردند و نگفتند که این تهمتی آشکار است. “

در آیه 19 “برای کسانی که دوست دارند درباره مومنان تهمت زنا (رابطه نامشروع) شایع شود در دنیا و آخرت عذابی دردآور مهیاست خدا میداند و شما نمیدانید.”

آیه 21 “ای کسانی که به خدا ایمان آورده اید مبادا پیروی شیطان کنید که هر کس قدم به قدم از پی شیطان رفت او به کار زشت و منکرش واداشت و اگر فضل و رحمت خدا نبود احدی از شما پاک و پاکیزه نمی شد و لیکن خدا هر کس را می خواهد منزه و پاک می کند که خدا شنوا و دانا است.”

بر دادنامه (حکم) معترضً عنه (مورد اعتراض) ایرادات عدیده ای (فراوانی) وارد است که ذیلاً به شرح آن می پردازیم:

دفاع در مقابل عنصر روانی جرم

در مدت زمانی که برای آشنایی، بین شاکیه محترم و موکل — صیغه شرعیه موقت جاری بود.

خانم… چهره ی واقعی خود را نشان داده و زمانی که متوجه می شود که نمی تواند آقا را به عنوان همسر به چنگ آورد با ایجاد مزاحمت های پی در پی در محل اشتغال ایشان و در نهایه اقدام به اخاذی از موکل کرده است.

مبلغی را خواستار شده و با مخالفت موکل مواجه شده که نتیجتا موکل… مبلغ دویست میلیون ریال پرداخته اما طمع خانم… بیش از آن بوده و زمانی که نتیجه ای برای اخاذی بیشتر حاصل نکردند اقدام به شکایت واهی به منظور اعمال فشار بر موکل و خانواده محترم ایشان که از روحانیون برجسته حوزه و دانشگاه قم می باشد، مطرح کرده است.

اثبات رابطه زوجیت فعل زنا را زایل می نماید.

2- همان گونه که آن عالیجنابان مستحضرند وفق ماده 223 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392
هرگاه متهم به زنا (برقراری رابطه جنسی)، مدعی زوجیت باشد، ادعای وی بدون بینه یا سوگند پذیرفته میشود.
مگر آنکه خلاف آن با حجت (دلیل) شرعی اثبات گردد.

هرگز در هیچکدام از مراحل رسیدگی به پرونده مارالذکر (ذکر شده) حجت (دلیلی) شرعی ای برخلاف دلایل مذکور ارائه نگردیده است.

بدیهی است که عقد نکاح (ازدواج) که از خصوصی ترین عقود اسلامی می باشد، مطابق شرع مقدس در لحظه انعقاد عقد نیازی به حضور صف طویلی از شهود ندارد!
صرف شهادت عاقد برای صحت عقد کفایت می کند.

وکیل اعاده دادرسی کیفری شمال تهران

جای تامل دارد که چرا و به چه علت آن دادگاه محترم از پذیرش عاقد یعنی جناب آقای علیرضا ( پدرمشتکی عنه که روحانی برجسته حوزه علمیه یزد و دارای مدرک دکتری علوم قرانی می باشند ) در مقام اقامه شهادت به نفع موکل خودداری ورزیده اند.

حال آنکه می دانیم شهادت شهود در آیین دادرسی کیفری دادگاه عمومی و انقلاب از چه جایگاهی برخوردار است و نپذیرفتن شهود تعرفه شده من جمله عاقد محترم و همسر ایشان (خانم ص) به نظر رنگ و بویی از عناد و لجبازی با مشتکی عنه (کسی که از او شکایت شده است) دارد و آشکارا تخلفی قضایی از سوی قاضی دادگاه می باشد.

اگر خدای ناکرده این موضوع از دید آن مرجع بصیر پنهان می ماند منجر به تضییع حیثیت و آبروی یک مومن می گردید (اِنَّ حُرمَةَ عِرض المُؤمِنِ کَحُرمَةِ دمِهِ و مالِهِ”:حرمتِ حیثیت و آبروی مؤمن همانند حرمتِ جان و مال اوست _ حدیث نبوی از پیامبر اکرم (ص).)

به بی توجهی قضات اشاره نمایید:

3- به موجب گزارش عضو ممیز شعبه محترم بیست و هشتم از دیوان عالی کشور که مبین این مطلب است که رابطه بین موکل و شاکیه شرعی است.

جای بسی تعجب دارد که چگونه قاضی محترم دادگاه کیفری یک تهران دادنامه (حکم) مستحکم و قانونی به شماره ۹—-۵ صادر شده از شعبه بیست و هشتم دیوان عالی کشور در خصوص تجویز اعاده دادرسی مورد دقت قرار نداده و لااقل حتی یک دلیل نیز در رد آن ارائه ننموده است.

اعاده دادرسی تضمینی

با برداشتن گام بلندی بالعکس جهت عدل و اصل برائت و قاعده درا ( الحدود تدر‌أ بالشبهات) و خلاف روح آیات قرآن کریم و بر خلاف نص (متن) قوانین سعی در مجرم جلوه (استغفرالله موکل اینجانبان را زانی فرض نموده اند) دادن موکل داشته و آبروی یک مومن را دست آویز افکار ناروا شاکی قرار داده!!

آنهم شخص مومنی از طبقه خانواده روحانیت محترم که در سالهای اخیر افراد سودجو ایشان را در تیررس اهداف شوم خویش قرار داده و هویداست شاکی نیز به قصد سودجویی و ایذا (آزار و اذیت) و با علم به حساسیت آبرو برای این قشر از اجتماع،حیثیت ایشان را نشانه رفته است.

نیرنگهای شیطانی خویش را در قبال طرح شکواییه ای واهی به محاکم کشانده تا به واسطه این حربه بتواند به نتایجی شوم و سیاه دست یابد که البته در میان روشنی و بصیرت اذهان دادگاه محترم این خیال باطل شاکی راه به جایی نخواهد برد ان شاالله.

در مرحله اعاده دادرسی مطلعان را به میدان فرا بخوانید.

4- بر کسی از نزدیکان و خویشان طرفین دعوی پوشیده نیست که شاکی در کمال افتخار بارها در میان جمع دوستان و آشنایان مشتکی عنه (شخصی که از او شکایت شده است) را همسر خویش معرفی نمودند.
حتی وفق اظهارات شهود بیان شده (خانمی که گویا سرهنگ بوده اند) از ناحیه خود شاکیه که اذعان داشته است.

“نامبرده یعنی خانم… فردی مطلقه بوده اند و زنی هستند مستقل که به دور از خانواده در کلان شهر تهران و به نحو مجردی زندگی می کرده اند “

تنظیم لایحه تجدیدنظر خواهی

در عرف جامعه اسلامی شاهد آن هستیم که مردان به جهت پیشگیری از فحشا در جامعه و حمایت از زنان بی دفاع این قبیل زنان مطلقه را که تنها زندگی می کنند، به عقد خویش در می آورند و مورد حمایت عاطفی و مالی قرار می دهند.

این موضوع نه تنها امری نکوهیده نیست بلکه به کرات هم در شرع مقدس توصیه به آن شده است تا آنجا که با ارائه طرحی به مجلس شورای اسلامی سه گروه از دختران نیازی به اجازه پدر ندارند که در این مورد نیز خانم شاکی هر سه شرط را دارا میباشد.

امور واهی را پس بزنید و ذهن قاضی را روشن تر کنید

4- شاکی نیز همانند مشتکی عنه (شخصی که از او شکایت شده است) دارای تحصیلات عالیه می باشد.
چگونه می توان بر این مدعای مضحک صحه گذاشت که شاکیه توسط موکل اینجانبان فریفته شده است!
هیچ عقل سلیمی این را نمیپذیرد که زنی با این صفات مکتسبه به دفعات و به کرات فریفته شده باشد.

در حالی که اگر هزار بار دیگر از آقای… پرسیده شود با شاکی چگونه رابطه ای داشته‌ای؟ ایشان باز هم اذعان خواهد داشت که رابطه‌ای شرعی و قانونی داشته است و هرگز منکر نخواهد بود، ارائه این مطلب نه تنها دلیلی برای فرار از کیفر نیست.
بلکه در راستای کشف حقیقت بیان گردیده است. (النجات فی الصدق)

شاکی این رابطه مشروع را تا به جایی ادامه داده است که صرفاً منافع مادی وی را تامین نماید (برای مثال به نمونه‌ای از عواید (درآمد) مادی اشاره می‌داریم: شاکی بواسطه اعتبار موکل اینجانبان به اصرار خویش در شرکتی خصوصی استخدام شده است و اشتغال پیدا کرده است که در راستای این مطلب عنداللزوم شهودی از خود کارمندان آن شرکت بر این مطلب شهادت خواهند داد)

صدور قرار منع تعقیب و یا رای برائت در پرونده شهادت کذب موجبی برای پذیرش اعاده دادرسی نیست.

5-شاکی محترم با سواستفاده از دانش مکتسبه در جهت رسیدن به اهداف غیرشرعی و غیرانسانی خویش از هیچ اقدام غیر اصولی و غیراخلاقی همچون شکایت بلا وجه از حجت الاسلام… در دادگاه ویژه روحانیت، شکایت کذب علیه تمامی شهود پرونده که همگی موجب خدشه دار کردن ناحق شهودی است که جز شهادت حق و شرعی نیت دیگری نداشتند، فروگذار ننموده است.

در خصوص جرح (رد کردن) یکی از شهود تعرفه شده در پرونده (جرح شاهد توسط شاکیه ) یعنی آقای ب نیز جای بسی تامل دارد.

نمونه لایحه اعتراض به مالیات قطعی

قضات محترم شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران که فقط به ذکر سابقه طرح شکایت کیفری بسنده کرده اند و هیچگونه استعلامی از مراجع دارای صلایحت به عمل نیاورده!! و حق قانونی موکل بنده را نادیده گرفته اند.

این درحالیست که قرار نهایی دادسرا به شماره بایگانی 96–95 و شماره قرار –0 از شعبه محترم یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه -2 تهران صادر گردیده و همچنین حکم قطعی مبنی بر برائت (بی‌گناهی) شهود پرونده من جمله آقای ب به شماره بایگانی 9–02–و شماره تصمیم نهایی 9709— از شعبه محترم –3 دادگاه کیفری دو مجتمع شهید قضایی ولیعصر تهران صادر شده است.

در حالیکه تاریخ آن مقدم بر جلسه رسیدگی است که این مطلب نیز به مانند سایر موضوعات دیگر پرونده حکایت از عدم رعایت اصول دادرسی منصفانه و قانونی در این پرونده دارد.

فایل صوتی برای اعاده دادرسی به کار می آید

۶- در جلسه دادرسی شعبه محترم دادگاه کیفری یک استان تهران به همراه تعرفه شهود فایل های صوتی پیاده شده ای نیز منضم (پیوست) به پرونده شد.

در آنها شاکی اقرار به خوانده شدن عقد محرمیت نموده است و تاکید می کند که عقد خوانده شد ولی شرط بر عدم رابطه بود.
جالب اینجاست که قاضی به این موارد حتی به عنوان اماره و در راستای قاعده درا نیز توجهی نکرده است و در رای خود به فایل صوتی شاکی استناد نموده است.

سوال اینجاست که اگر فایل صوتی ارزش قانونی ندارد چرا به فایل ایشان استناد شده است و اگر ارزش قانونی دارد چرا به فایل ضمیمه شده متهم استناد نشده است؟

۷- در نهایت خاطر نشان می گردد بر خلاف عمومات علوم فقه و جزا در این پرونده هیچگونه اشاره ای به تشریح عنصر مادی جرم معنونه (عنوان شده) از ناحیه ی شاکی نشده و به صرف مدعای نامبرده قضات شعبه دادگاه کیفری یک تهران صرفنظر از قبح عمل زنا (رابطه نامشروع) و رابطه نامشروع موکل اینجانبان را مجرم دانسته اند!!!

وکیل اعاده دادرسی کیفری

بنا به مراتب فوق و با توجه به اظهارات شهود و موارد مضبوط در پرونده گفته شده و همچنین صراحت ماده ۲۲۳ قانون مجازات اسلامی، “هرگاه متهم به زنا، مدعی زوجیت باشد، ادعای وی بدون بینه یا سوگند شرعی پذیرفته میشود” که همگی مبین صدور دادنامه (حکم) غیراصولی و غیرشرعی معترض عنه (مورد اعتراض) بوده است.

موارد فوق از موجبات نقض و از هم گسیختگی رای صادره می‌باشد و در نهایت از عالیجنابان تقاضای رسیدگی صدور رای شایسته قانونی مبنی بر نقض دادنامه (حکم) دادگاه کیفری یک استان تهران و برائت (بی‌گناهی) موکل مورد استدعاست.

با تجدید احترام
لایحه اعاده دادرسی کیفری

بهترین وکیل لایحه اعاده دادرسی کیفری

بهترین وکیل لایحه اعاده دادرسی کیفری، باید به نگارش دقیق لایحه و شکایت به صورت قانونی، با قلمی روان و شیوا مسلط باشد.
در زمینه اعاده دادرسی احاطه کامل داشته باشد و ا ز ماده قانونی های مرتبط آگاه و با دستورالعمل های اجرایی آگاه باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع لایحه اعاده دادرسی کیفری هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه لایحه اعاده دادرسی کیفری، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

لایحه ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری چیست؟

مجموعه دفاعیات و شرح خواسته‌ای که توسط وکیل به صورت مکتوب، جهت ارائه به دیوان عالی کشور برای اعاده دادرسی ماده 477 قانون آیین‌دادرسی کیفری تنظیم می‌شود، لایحه ماده 477 می‌باشد.

تنظیم و اجرای لایحه ماده 477 چیست؟

تنظیم و اجرای ماده ۴۷۷، یکی از روش‌های اعتراض به رای و رسیدگی مجدد در خصوص کلیه آرای قطعی است اعم از حکم و قرار قابلیت مطرح شدن دارد.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (دکتر محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی دکتر محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

لایحه ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری چیست؟

مجموعه دفاعیات و شرح خواسته‌ای که توسط وکیل به صورت مکتوب، جهت ارائه به دیوان عالی کشور برای اعاده دادرسی ماده 477 قانون آیین‌دادرسی کیفری تنظیم می‌شود، لایحه ماده 477 می‌باشد.

تنظیم و اجرای لایحه ماده 477 چیست؟

تنظیم و اجرای ماده ۴۷۷، یکی از روش‌های اعتراض به رای و رسیدگی مجدد در خصوص کلیه آرای قطعی است اعم از حکم و قرار قابلیت مطرح شدن دارد.

5/5 - (62 امتیاز)

حقوق خانوادهمقالات کیفری

آئین دادرسی کیفری فرانسه مقالاتآموزش آیین دادرسی کیفری تصویریآيين دادرسي كيفري چيستآیا اعاده دادرسی کیفری مانع اجرای حکم میشودآیین دادرسی کیفری اختبارآیین دادرسی کیفری اشخاص حقوقیآیین دادرسی کیفری اعاده حیثیتآیین دادرسی کیفری افغانستانآیین دادرسی کیفری با اصلاحات 94آیین دادرسی کیفری برای وکالتآیین دادرسی کیفری بین المللیآیین دادرسی کیفری تطبیقیآیین دادرسی کیفری جدیدآیین دادرسی کیفری چند ماده داردآیین دادرسی کیفری حکم غیابیآیین دادرسی کیفری سال 92آیین دادرسی کیفری سال 94آیین دادرسی کیفری شخص حقوقیآیین دادرسی کیفری صلاحیت دادگاهآیین دادرسی کیفری صوتیآیین دادرسی کیفری ضابطین دادگستریآیین دادرسی کیفری فرانسهآیین دادرسی کیفری قانونآیین دادرسی کیفری قانون یارآیین دادرسی کیفری ماده 13آیین دادرسی کیفری ماده ۲۳۷آیین دادرسی کیفری ماده 265آیین دادرسی کیفری ماده ۲۷۱آیین دادرسی کیفری ماده ۴۵۰آیین دادرسی کیفری ماده 477آیین دادرسی کیفری مرور زمانآیین دادرسی کیفری مصوب 1392آیین دادرسی کیفری نموداریآیین دادرسی کیفری نیروهای مسلحآیین دادرسی کیفری و حقوق متهمآیین دادرسی کیفری ویکی پدیاآیین دادرسی کیفری یعنی چهاعاده دادرسي كيفرياعاده دادرسي کيفرياعاده دادرسی از احکام قطعی کیفریاعاده دادرسی از احکام کیفریاعاده دادرسی پرونده کیفریاعاده دادرسی پرونده های کیفریاعاده دادرسی حقوقی و کیفریاعاده دادرسی خاص کیفریاعاده دادرسی در آیین دادرسی کیفری جدیداعاده دادرسی در امور کیفریاعاده دادرسی در امور کیفری توسط شاکیاعاده دادرسی در امور کیفری چیستاعاده دادرسی در پرونده کیفریاعاده دادرسی در پرونده های کیفریاعاده دادرسی در کیفریاعاده دادرسی کیفریاعاده دادرسی کیفری از سوی شاکیاعاده دادرسی کیفری از طریق دفاتر خدمات قضاییاعاده دادرسی کیفری توسط شاکیاعاده دادرسی کیفری جدیداعاده دادرسی کیفری چگونه استاعاده دادرسی کیفری چیستاعاده دادرسی کیفری در دفاتر خدمات قضاییاعاده دادرسی کیفری در دیوان عالی کشوراعاده دادرسی کیفری در قانون جدیداعاده دادرسی کیفری دیوان عالی کشوراعاده دادرسی کیفری قانون جدیداعاده دادرسی کیفری مادهاعاده دادرسی کیفری ماده ۴۷۴اعاده دادرسی کیفری ماده ۴۷۷اعاده دادرسی کیفری مانع اجرای حکماعاده دادرسی کیفری مجدداعاده دادرسی کیفری مهلت دارداعاده دادرسی کیفری و توقف اجرای حکماعاده دادرسی کیفری یعنی چهاعاده دادرسی نسبت به احکام کیفریاعاده ی دادرسی کیفریایین دادرسی کیفری به صورت نموداریایین دادرسی کیفری چند ماده استایین دادرسی کیفری فایل صوتیایین دادرسی کیفری قانون جدیدبندهای اعاده دادرسی کیفریبهترین وکیل اعاده دادرسیتجویز اعاده دادرسی در امور کیفریتجویز اعاده دادرسی کیفریتعریف اعاده دادرسی کیفریتفاوت آیین دادرسی کیفری و مدنیتفاوت اعاده دادرسی کیفری و حقوقیتفاوت اعاده دادرسی کیفری و مدنیتفاوت ایین دادرسی کیفری با مدنیتقاضای اعاده دادرسی کیفریثبت اعاده دادرسی کیفریثبت دادخواست اعاده دادرسی کیفریجزوه آیین دادرسی کیفری یکجزوه ایین دادرسی کیفری یک جدیدجهات اعاده دادرسي كيفريجهات اعاده دادرسی در امور کیفریجهات اعاده دادرسی کیفریجهات درخواست اعاده دادرسی کیفریچگونه دادرسی کیفری را 100 بزنیمحقوق دادرسی کیفریدادرسی کیفریدادرسی کیفری 92دادرسی کیفری اشخاص حقوقیدادرسی کیفری اطفال در حقوق ایراندادرسی کیفری جدیددادرسی کیفری جدید 94دادرسی کیفری چیستدادرسی کیفری چیهدادرسی کیفری فرانسهدادرسی کیفری قانوندادرسی کیفری مصوب ۹۲دادرسی های اختصاصی کیفریدادگاه صالح برای اعاده دادرسی کیفریدانلود آیین دادرسی کیفری رجب گلدوستدانلود آیین دادرسی کیفری صوتیدانلود جزوه ایین دادرسی کیفری یکدانلود قانون ایین دادرسی کیفری صوتیدانلود قانون ایین دادرسی کیفری فرانسهدانلود قانون ایین دادرسی کیفری نموداریدرخواست اعاده دادرسی در امور کیفریدرخواست اعاده دادرسی کیفریدرخواست اعاده دادرسی کیفری تا چه زمانی قابل پذیرش استرای وحدت رویه اعاده دادرسی کیفریروش اعاده دادرسی کیفریروند اعاده دادرسی کیفریزمان اعاده دادرسی کیفریزمان دادرسی کیفریساده ساز آیین دادرسی کیفری صبریساده ساز آیین دادرسی کیفری کلانتریشرايط اعاده دادرسي كيفريشرایط اعاده دادرسی در امور کیفریشرایط اعاده دادرسی کیفریشرح آزمونی آیین دادرسی کیفری غفوریطرق اعاده دادرسی کیفریطریقه اعاده دادرسی کیفریفرایند دادرسی کیفریفرق آیین دادرسی کیفری با مدنیفرم اعاده دادرسی کیفریفرم خام اعاده دادرسی کیفریفرم خام دادخواست اعاده دادرسی کیفریفرم دادخواست اعاده دادرسی کیفریفرم درخواست اعاده دادرسی کیفریقانون آيين دادرسي كيفري جديدقانون آیین دادرسی کیفری (نموداری چتر دانش)قانون آیین دادرسی کیفری اختبارقانون آیین دادرسی کیفری افغانستانقانون آیین دادرسی کیفری به انگلیسیقانون آیین دادرسی کیفری به زبان عامهقانون آیین دادرسی کیفری روزنامه رسمیقانون آیین دادرسی کیفری سابققانون آیین دادرسی کیفری صوتیقانون آیین دادرسی کیفری ضابطین دادگستریقانون آیین دادرسی کیفری ضبط وثیقهقانون آیین دادرسی کیفری فرانسهقانون آیین دادرسی کیفری قدیمقانون آیین دادرسی کیفری نموداریقانون آیین دادرسی کیفری یعنی چهقانون اعاده دادرسی کیفریقانون ایین دادرسی کیفری ترکیهقانون دادرسي كيفريقانون دادرسی کیفری 92قانون دادرسی کیفری جدیدقانون دادرسی کیفری صوتیقوانین اعاده دادرسی کیفریلایحه اعاده دادرسی کیفریماده ۴۷۷ ایین دادرسی کیفری چیستماده قانونی اعاده دادرسی کیفریمدارک لازم اعاده دادرسی کیفریمدارک لازم برای اعاده دادرسی کیفریمدارک لازم جهت اعاده دادرسی کیفریمدت زمان اعاده دادرسی کیفریمرجع اعاده دادرسی از احکام کیفری کدام است؟مرجع تقدیم اعاده دادرسی کیفریمرجع رسیدگی به اعاده دادرسی کیفریمرجع صالح اعاده دادرسی کیفریمقاله دادرسی کیفری و حقوق بشرمهلت اعاده دادرسی کیفری در قانون جدیدمهلت درخواست اعاده دادرسی کیفریمواد مربوط به اعاده دادرسی کیفریموارد اعاده دادرسی در امور کیفریموارد اعاده دادرسی کیفریموارد اعاده دادرسی کیفری جدیدموارد اعاده دادرسی کیفری در قانون جدیدنحوه اعاده دادرسی کیفرینحوه ثبت اعاده دادرسی کیفرینحوه درخواست اعاده دادرسی کیفرینحوه رسیدگی به اعاده دادرسی کیفرینظامهای دادرسی کیفرینمونه اعاده دادرسی کیفرینمونه اعاده دادرسی کیفری به دیوان عالی کشورنمونه تقاضای اعاده دادرسی کیفرینمونه دادخواست اعاده دادرسی کیفرینمونه درخواست اعاده دادرسی کیفرینمونه درخواست اعاده دادرسی کیفری جدیدنمونه درخواست اعاده دادرسی کیفری ماده ۴۷۴نمونه درخواست اعاده دادرسی کیفری ماده 477نمونه رای اعاده دادرسی کیفرینمونه رای رد اعاده دادرسی کیفرینمونه شکواییه اعاده دادرسی کیفرینمونه فرم اعاده دادرسی کیفرینمونه فرم دادخواست اعاده دادرسی کیفرینمونه فرم درخواست اعاده دادرسی کیفرینمونه لایحه اعاده دادرسی در امور کیفرینمونه لایحه اعاده دادرسی کیفرینمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری به دیوان عالی کشورنمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری خلاف بین شرعنمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری فروش مال غیرنمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری ماده 474نمونه لایحه اعاده دادرسی کیفری ماده 477نمونه لایحه درخواست اعاده دادرسی کیفرینمونه لایحه دفاعیه اعاده دادرسی کیفریهزینه اعاده دادرسی کیفریهزینه دادرسی پرونده کیفریهزینه دادرسی تجدیدنظر کیفریهزینه دادرسی شکایت کیفریهزینه دادرسی کیفریهزینه دادرسی کیفری چکهزینه دادرسی کیفری چک بلامحلوکیل اعاده دادرسیوکیل اعاده دادرسی کیفریوکیل برای اعاده دادرسیوکیل جهت اعاده دادرسیوکیل خوب برای اعاده دادرسیوکیل در اعاده دادرسیوکیل متخصص اعاده دادرسی

8 دیدگاه

  • فرموده اید اعاده دادرسی از سوی شاکی در راستای ماده 477 قابل پذیرش است میشه راهنمایی کنید در کدام بند و تبصره به آن اشاره شده است .
    سپاسگزارم

    • سلام بند و تبصره ای ندارد.
      ناده مذکور هر رای خلاف بین قانون و شرع را قابل درخواست اعاده دادرسی از سوی طرفین پرونده دانسته است.

  • سلام و خسته نباشید. من سال 96 شکایت کیفری کردم چون مدرک کافی نداشتم شکایتم رد شد. الان مدرک دارم باید تقاضای اعاده دادرسی یا شکایت مجدد جدیدی انجام بدم؟ مدارکم الان کامله برای اثبات جرم و اون زمان هم درخواست تجدیدنظر نکردم.

    • سلام دوست عزیز
      بله، اگر در مرحله دادسرا قرار منع تعقیب به جهت عدم کفایت دلیل صادر شده باشد شاکی یک بار دیگر میتواند از دادستان تقاضای تعقیب و رسیدگی نماید و اگر در دادگاه حکم قطعی شده باشد میتواند تقاضای اعاده دادرسی نماید.

  • سلام وقت بخیر من برای مشاوره در خصوص تنظیم لایحه تماس گرفتم با خانم احمد زاده صحبت کردم و ایشون بسیار عالی بنده رو راهنمایی کردن میخواستم از تیم بسیار حرفه ای شما تشکر کنم.

  • باسلام و وقت بخیر چندروز پیش در مرز رازی، گمرک ترکیه 40 باکس سیگار گرفت و ماشینو توقیف کرد و گفتن برین ایران خواستیمتون بیایید. میخام بدونم مجازاتش چیه لطف کنید راهنمایی فرمایید

    • سلام وقت شما بخیر
      اگر قاچاق کالا احراز شود دستکم جزای نقدی و پرداخت جریمه در پی دارد و در خصوص خودرو باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *