وکیل جرایم پزشکی شمال تهران

وکیل جرایم پزشکی شمال تهران

وکیل جرایم پزشکی شمال تهران


معرفی وکیل خبره جرایم پزشکی شمال تهران و ارائه نمونه لایحه در پرونده جرایم پزشکی موضوع بحث امروز ماست.

  • آیا امکان طرح شکایت قتل عمد از پزشک جراح زیبایی و لیپوساکشن وجود دارد؟
  • در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات و بستری نمودن بیمار در حال فوت در مطب شخصی می تواند از مصادیق قتل عمد باشد؟
  • جهت مشاوره با وکیل متخصص جرایم پزشکی شمال تهران چه باید کرد؟

در لایحه ای که یکی از وکلای همکار جهت دفاع در پرونده جرایم پزشکی تهیه نموده است، اشاره با قتل عمدی پزشک معالج شده است.

تصمیم درباره نحوه تفهیم اتهام به پزشک قاتل، با بازپرس رسیدگی کننده به پرونده است.

دادیار محترم شعبه اول دادسرای جرایم پزشکی تهران

موضوع: طرح شکایت قتل عمد از دکتر م ر در پرونده کلاسه فوق

با سلام و احترام، به وکالت از خانواده و اولیاء دم مرحوم ا م، جهت تکمیل شکایت اولیه خانواده مقتول، موارد زیر به استحضار حضرتعالی می رسد:

اول: انقضاء تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری درمانگاه پوست و مو آ

انقضاء پروانه مسئول فنی شیفت صبح و عصر

درمانگاه مذکور که در دو نشانی فعالیت می نمود ولی فقط یکی از کلینیک های خود را به وزارت بهداشت تعرفه نموده بود، در تاریخ پذیرش بیمار جهت انجام عمل جراحی، فاقد پروانه بهره برداری معتبر بوده و مسئول فنی شیفت صبح و عصر نیز با پروانه تمدید نشده به این کار اشتغال داشته است.

دوم: نداشتن مجوز پذیرش عمل لیپو توسط مشتکی عنه

همانگونه که استحضار دارید، آقای م ر، دارای دکترای تخصصی پوست و مو می باشد و اجازه پذیرش بیمار جهت انجام انواع عمل لیپو را ندارد.

متاسفانه ایشان بدون توجه به این موضوع و به صورت مخفیانه، نزدیکی مطب خود در شهرک غرب، یک دستگاه ساختمان ویلایی را به انجام انواع عمل زیبایی و طبی، به ویژه لیپو اختصاص دادند و با استفاده از تکنسین، اقدام به عمل جراحی غیرمجاز می نمودند.

هر چند هر دو محل توسط معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی پلمپ شده است ولی متاسفانه مشتکی عنه همچنان به اعمال جراحی غیر مجاز خود با معرفی بیماران به مرکز جراحی م در سعادت آباد ادامه می دهند. (دلیل پیوست شماره یک).

دوم: استفاده از دستگاههای قدیمی لیپوساکشن، عدم رعایت اصول بهداشتی و استریلیزاسیون

 هنگام عمل جراحی مرحومه، تکنسین از استفاده از دستگاه لیپوماتیک به دلیل نداشتن تخصص در این موضوع خودداری نموده و از دستگاه لیپوساکشن استفاده نمود.

ضمنا در کلینیک آ، عدم رعایت اصول بهداشتی و قواعد کالیبراسیون تجهیزات پزشکی، موجب بروز عفونت در خون مرحوم الف گردید که در نهایت به قتل وی انجامید.

همین امر باعث بروز و ظهور جنایتی مرگبار شد که نتیجه به شرح آتی منجر به قتل عمدی مرحومه گردید.

سوم: نگهداری غیر مجاز بیمار در مطب شخصی

بعد از عمل جراحی لیپوساکشن و ترخیص مرحوم  از مطب دکتر م ر و به دلیل وضعیت وخیم و نامساعد، صبح روز جمعه، بیمار مجددا مراجعه نمود.

آقای ر علیرغم اصرار پرستاران، اجازه انتقال به بیمارستان را ندادند و با سفارش 5 واحد خون غیر مجاز که اطلاعات تکمیلی به دلیل محرمانه بودن و بیم تبانی با شهود و مطلعین به صورت حضوری و جداگانه در اختیار آن مقام محترم قرار خواهد گرفت، در روز تعطیل جمعه و تزریق خون های ظاهرا آلوده به بیمار، باعث وخامت بیشتر حال وی شد.( نام و تلفن فروشنده خون به پیوست اعلام می گردد).

با توجه به غیر استاندارد بودن هموگلوبین بیمار، واحدهای خون بیشتر سفارش داده شد و در قبال افت فشار، اقدام به تزریق خون آلوده و غیرمجاز در مطب نمودند

چهارم: ممانعت از نجات بیمار در ساعت های طلایی

با گذشت 24 ساعت از نگهداری غیر مجاز مرحوم در کلینیک ر، (با نام مستعار آ) و وخامت بیشتر حال بیمار و عدم توانایی در نگهداری ادرار و مدفوع، بازهم دکتر ر از ترس کشف جنایت در بیمارستان از انتقال بیمار به بیمارستان خودداری نموده و باعث افت فشار و تنفس بیمار گردید.

با توجه به حساسیت موضوع، اقدام به استخدام پرستاری خارج از کادر درمانی خود نمودند تا اطلاعات بیمار درز نکند و منجر به کشف جنایت نشود.

پنجم: انتقال به بیمارستان پس از عدم توانایی در کنترل بیماری

روز یکشنبه یعنی 72 ساعت بعد از وحخامت حال بیمار و با توجه به نگرانی خانواده بیمار در عدم وجود علائم بهبود و وخامت حال بیمار، با بیمارستان لاله جهت گرفتن پذیرش تماس برقرار شد که البته جهت از بین بردن دلایل و مستندات، با تاخیر سه روزه این کار انجام شد و با انتقال بیمار به بیمارستان لاله به شرح پرونده پزشکی، امکان احیای بیمار میسر نشد و مرحوم در بیمارستان فوت نمودند.

مقام محترم رسیدگی کننده

با توجه به اینکه

الف: آقای م ر دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته پزشکی عمومی و تخصص پوست و مو هستند، نیک می دانستند که اجازه عمل جراحی لیپپو و تخصص کافی در این موضوع را ندارند و اقدام به این عمل نمودند.

ب: سفارش خون از مراکز غیرمجاز و بدون رعایت قوانین و مقررات سازمان انتقال خون ایران و تزریق خون آلوده به بیماری که به دلیل عفونت پس از عمل با مرگ دست و پنجه نرم می کند، جرم بوده و با توجه به وضعیت بیمار، کشده محسوب می شود و آقای ر از این موضوع اطلاع داشته است.

ج: عدم انتقال بیمار در حال موت به بیمارستان و نگهداری به مدت بیش از 75 ساعت در کلیلنیک خصوصی خلاف قوانین و مقررات است و باعث از دست دادن ساعت های طلایی امکان نجات بیمار توسط کادر درمانی متخصص می باشد.

د: انجام عمل لیپوساکشن به صورت غیر حرفه ای و غیر علمی در محدوده بازو و سایر قسمتهایی که ضرورتی نداشته است، با مشاوره و دخالت مستقیم مشتکی عنه انجام شده است، لذا مسئولیت کیفری ایشان در قتل عمدی مرحوم ا م کاملا محرز و مشهود است.

لذا خواهشمندم با توجه به انطباق کامل موضوع با بندهای ب و پ ماده 290 قانون مجازات اسلامی، با توجه به اینکه شهود به صورت محرمانه حاضر به ادای شهادت هستند و منبع تامین خون آلوده نیز شناسایی شده است، و نیز داشتن اقامت کانادا و ویزای مولتی پل این کشور، تقاضا دارم نسبت به انجام تحقیقات مورد تقاضا و صدور دستور ممنوع الخروجی مشتکی عنه به دلیل امکان فرار به خارج از کشور، اقدام مقتضی معمول فرمایید.

منوط به نظر و امر عالیست

دفتر وکیل جرایم پزشکی شمال تهران

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی 9 و پنجشنبه‌ها 15 الی 9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

موبایل وکیل جرایم پزشکی شمال تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

امتیاز دهی به مقاله

8 دیدگاه

  • اینجانب تاکنون فقط نام شرخر را شنیده بودم اما بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ یکی از بی رحم ترین آنان نصیبم شده است دلم می خواهد برای مقابله با این شرخر بی رحم که با انجام دادن اعمالی و انجام ندادن اعمالی قصد زدن ضربه بزرگ مالی به اینجانب را دارد بهترین وکیل رسمی دادگستری را برای مقابله با آن شرخر در تاریخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ ساعت ۰۹:۳۰ به شعبه ۱۷ دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شیراز معرفی نمایم اما چه کنم که از لحاظ مالی فقیرم تلفن همراه ۰۹۱۷۱۲۰۶۶۴۰

  • ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از95% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از 95% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 1370/12/22 تا تاریخ 1376/07/30 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 1376/08/01 تا تاریخ 1388/12/12 که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 1388/12/13 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.

  • خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی فقیر بودند بعد شدند حاجی غنی و خیلی ها هم وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ناتوان بودند شدند حاجی توانا خیلی ها وقتی وارد شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس شدند از لحاظ مالی ضعیف بودند بعد شدند حاجی نیرومند نام این شهر جدید را به جای این شهر جدید صدرا شهرستان شیراز استان فارس با هرمعنی که داشته باشد بایستی می گذاشتند شهر جدید صدرای شهرستان شیراز استان فارس کارکنان … شهر جدید صدرا و بنگاه داران مربوطه جمع این افراد برای صد نسل بعد از خودشان ثروتی عظیم مانند تعداد زیادی باغ شهری و … فراهم کردند خوش به حال فرزندانشان و نوه ها و نتیجه ها و نویره هایشان

    • سلام قربان این سایت دفتر حقوقی دکتر محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری هست.
      تصور می کنیم مطلبتون رو اشتباه برای ما ارسال فرمودید

  • خواهشمند است نظر (دیدگاه) اینجانب را به صورت عمومی منتشر کنید تا قانون گزاران و مجریان قانون در کشور ایران اقدامی را برای برداشتن قانون ظالمانه مهریه از زندگی مردان کشور ایران انجام دهند (جناب آقای آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران سلام اگر اینجانب از تمام حقوق و مزایای ماهیانه و … خود پس از پرداخت سهم مهریه همسرم و … و مخارج خورد و خوراک و …خود و همسر و فرزندانم حق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و … خود غذا به اندازه ای باشد که از گرسنگی نمیرم و اکرحق اینجانب از تمام حقوق ماهیانه و … خود به اندازه ای باشد که دائم با پوشیدن لباس های کهنه و مندرس لخت مادرزاد نباشم و دیگر حقی از تمام حقوق ماهیانه و … خود نداشته باشم چه اینجانب باهمسر و فرزندانم به زندگی مشترکمان ادامه دهیم چه اینجانب با همسر و فرزندانم به زتدگی مشترکمان خاتمه دهیم درهرصورت آنکه نابود شده است اینجانب بوده باشم و مهریه = حرام شدن زندگی برمرد حتی اگراین دستورخدا یا پیامبریا امامان شیعه باشد ظلم خیلی خیلی … بزرگی برمرد است و درغیر این صورت همسر و فرزندانم تقاضای طلاق و جدا شدن از ایجانب را داشته باشند ازجنابعالی و همکارانتان برای اینجانب چه کاری ساخته است؟) هم وطنان عزیزم یک پروژه اجتماعی واقعی را که در کشور ایران رایج شده است را برایتان تعریف می کنم تا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *