وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

امروز با معرفی وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران همراه شما هستیم.

اگر اطلاعات حساب بانکی شما توسط سارقین حرفه ای رایانه ای مورد سرقت قرار گرفته است. اگر نیاز به آشنایی با جرایم رایانه ای از طریق فیشینگ دارید. و اگر نیاز به وکیل متخصص آی تی در تهران و شهرستانها دارید، مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می شود.

نکات مهم در معرفی وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

برای مشاوره حقوقی درباره جرایم رایانه ای با وکیل متخصص آی تی چه مقدماتی لازم است؟

برای شکایت از جرایم کامپیوتری و اینترنتی در پاسداران چه باید کرد؟

بهترین موسسه حقوقی کیفری در پاسدران کدام است؟

سرقت اطلاعات بانکی با فیشینگ‌های اینستاگرامی

برخی از لینک‌هایی که در اینستاگرام توسط اینفلوئنسر‌ها معرفی می‌شود، صفحات فیشینگی هستند که می‌توانند اطلاعات بانکی را سرقت و حساب‌تان را خالی کنند.

به گزارش ایسنا، تبلیغات محصولات و خدمات، این روز‌ها شکل جدیدی به خود گرفته است. اگر پیش از این، رسانه‌هایی مانند تلویزیون و بیلبورد‌های خیابانی موثرترین روش برای تبلیغات بودند، امروزه با گسترش پیام‌رسان‌ها، روش‌های قدیمی جای خود را به روش‌های نوین داده‌اند.

بدین ترتیب برخی به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی اقدام می‌کنند، برخی تماس‌های تبلیغاتی را جایگزین کرده‌اند و برخی از شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب برای تبلیغات استفاده می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات، استفاده از اینفلوئنسر‌های اینستاگرام است. اینفلوئنسر‌ها کاربرانی هستند که فالوئر‌های زیادی دارند و همین مخاطبان زیاد، موجب می‌شود کسب‌وکار‌ها تمایل زیادی به استفاده از تریبون‌های شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصول خود داشته باشند.

این تبلیغات معمولا با جملاتی مثل:

«بسیاری از من پرسیده‌اند این لباست را از کجا خریدی؟» آغاز شده

و با «لینک زیر را باز کنید تا به صفحه‌ای که ازش خرید کردم، منتقل شوید» تمام می‌شوند.

اما به نظر می‌رسد برخی لینک‌هایی که در اینستاگرام وجود دارند، صفحات فیشینگی هستند و بدین‌ترتیب به جای اینکه شما به وب‌سایتی مطمئن منتقل شوید، آدرس‌های نامعتبری هستند که اطلاعات بانکی شما را سرقت کرده و در مدت زمان کوتاهی قارد خواهند بود با در دست داشتن اطلاعات شما، حسابتان را خالی کنند.

در کلاهبرداری به روش فیشینگ، کلاهبرداران با راه‌اندازی سایت‌های جعلی که شبیه به سایت‌های اصلی است، به ربودن اطلاعات افراد، اغلب برای سوءاستفاده‌های مالی اقدام می‌کنند.

به همین دلیل کاربران همواره باید آدرس این درگاه‌ها را با دقت بررسی کنند.

از دیگر موارد امنیتی این است که هر ایمیلی را باز نکرده و روی هر لینکی کلیک نکنیم.

آدرس سایت‌ها را دقیق چک کنیم که همان آدرس مورد نظر باشد، زمانی که یک سایت ما را به مرحله پرداخت هدایت می‌کند، دقت کنیم که مثل همان نوشته شده باشد.

در نهایت این‌که سیستم عامل و مرورگرمان را همیشه به‌روز کنیم و آنتی‌ویروس اصلی و معتبر داشته باشیم.

که ویژگی‌های امنیت اینترنتی از جمله ویژگی حفاظت در برابر وب‌سایت‌ها و لینک‌های آلوده داشته باشد و بتواند حملات فیشینگ را تشخیص دهد.

✅فیشینگ چیست؟

?فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره ۱۶ رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند.

▪️فیشینگ با ایمیل‌های فریبنده

?در این روش فیشینگ، شخص کلاهبردار با ارسال ایمیل‌های فریبنده، قربانیانش را به وارد کردن اطلاعات بانکی خود وادار می‌کند.

?ممکن است ایمیل به ظاهر از طرف بانک شما، یک شرکت معتبر فین‌تک و یا حتی بانک مرکزی ارسال شود و از شما درخواست کند ظرف زمان معینی اطلاعات بانکی خود را ارسال کنید.

▪️فیشینگ تلفنی

?هکرها در این روش از طریق تلفن با طعمه‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند و ضمن اینکه خود را نماینده بانک، شرکت معتبر و یا سازمانی که شما می‌شناسید معرفی می‌کنند از شما می‌خواهند جهت دریافت جایزه خود، اطلاعات بانکی‌تان را در اختیار ایشان قرار دهید.

▪️طراحی صفحه‌ای نظیر درگاه پرداخت بانک

?شخص هکر در این روش صفحه‌ای مشابه درگاه پرداخت آنلاین بانک‌ها طراحی می‌کند و با قرار دادن این صفحه جعلی در فروشگاه‌های صوری و با ارائه پیشنهادهای وسوسه‌کننده خرید، سعی می‌کند شما را وادار کند وارد صفحه پرداخت جعلی که طراحی کرده بشوید و وجه انتقال دهید.

?به محض ورود به این صفحه جعلی و ارائه اطلاعات بانکی اطلاعات شما به صورت خودکار برای هکر ارسال می‌شود و او قادر خواهد بود حساب شما را خالی کند.

▪️فیشینگ با دستگاه‌های کارت‌خوان و ATM تقلبی

?برخی کلاهبرداران با استفاده از کارت‌خوان و ATM تقلبی کارت‌های بانکی طعمه‌های خود را کپی کرده و به بهانه فروش کالا، رمز عبور آن‌ها را می‌پرسند و سپس به راحتی حساب بانکی افراد را خالی می‌کنند.

▪️فیشینگ از طریق ربات تلگرام

?تلگرام بستر مناسبی برای انتقال وجه نیست و دیده شده به بهانه انتقال وجه، اطلاعات بانکی افراد از این طریق سرقت شده است./پی پینگ

قبول وکالت در پرونده ها توسط وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، توسط وکلای متخصص امکان پذیر است.

موسسه حقوقی مهر پارسیان تحت نظر دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری هیچ شعبه دیگری در تهران ندارد.

تبلیغات دفتر وکیل همکار موسسه حقوقی مهر پارسیان مورد تایید این دفتر نیست.

جهت هماهنگی از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با دفتر وکالت محمدرضا مهری و مسعود تیموری وکلای پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس بگیرید.

شماره تلفن دفتر وکیل متخصص آی تی

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88799562

021-88795408

021-88796143

شماره همراه وکیل آنلاین وکیل دادسرای جرایم رایانه ای پاسداران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

تماس آنلاین در تمامی ساعات شبانه روز با دفتر حقوقی محمدرضا مهری از طریق شماره موبایل های اعلامی امکان پذیر است.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

امتیاز دهی به مقاله

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *