وکیل متخصص جرایم پولی بانکی

وکیل متخصص جرایم پولی بانکی

وکیل متخصص جرایم پولی بانکی


با معرفی وکیل متخصص جرایم پولی بانکی در خدمت شما عزیزان هستیم.

وکیل متخصص جرایم پولی بانکی در خصوص جرایم حوزه پولی و بانکی بیان داشتند، در وهله اول ممکن است پس از برخورد با واژه جرایم پولی و بانکی از خود بپرسیم؛

  • جرایم پولی و بانکی به چه جرایمی گفته می‌ شود و مصادیق آن کدام است؟
  • آیا جرایم پولی و بانکی فقط برای وام و قسط و… است؟
  • در صورت مواجه با چنین جرایمی باید به کدام نهاد مراجعه کنیم، روند رسیدگی در خصوص این قبیل جرایم چگونه است و چه مدارکی برای طرح شکایت لازم داریم؟
  • در صورت مواجه با اینگونه جرایم خواه در مقام شاکی و خواه در جایگاه متهم چگونه یک وکیل مناسب و متخصص جهت پیگیری موفق و به نتیجه رسانیدن پرونده انتخاب کنیم؟

مشاوره حقوقی پولی و بانکی

اکثر مردم این روزها به هر نحوی با بانک در ارتباط هستند، اما عده بسیار کمی از قوانین و آئین‌ نامه‌ های پیچیده بانک‌ ها سر در می‌ آورند.
به گفته وکیل متخصص جرایم پولی و بانکی، میتوان به جرایم مالیاتی مثل: فرار مالیاتی، قاچاق ارز و اخلال در بازار ارز، اختلاس، اخلال در بازار بورس، تشکیل بانک بدون کسب مجوز از بانک مرکزی، دریافت وام‌ های کلان از طریق رابطه بازی و استفاده از اسناد مجعول و دیگر مصادیق اشاره نمود.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع وکیل متخصص جرایم پولی بانکی پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل جرایم پولی بانکی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

بررسی میدانی نحوه ارتکاب جرایم اقتصادی در ایران

طبق اظهارات وکیل متخصص جرایم پولی بانکی، این جرایم از جرایم اقتصادی محسوب شده و به اموری مرتبط می‌ شوند، که با پول در ارتباط هستند و میتوان «پولشویی» را به عنوان یکی از مهمترین جرایم این حوزه معرفی کرد.

در شرایط ناهنجاری اقتصادی هر جامعه‌ ای، یکی از مهمترین عوامل بی‌ ثباتی اقتصادی، استفاده از رانت و فساد سیستم پولی و بانکی است.
از دیگر عوامل حقوقی و اقتصادی از هم‌ گسیختگی اقتصادی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیاست‌ های غلط اقتصادی دولت مردان.
  • آثار و نتایج حقوقی و کیفری مراودات پولی و بانکی.
  • استفاده ناصحیح از منابع و ذخیره‌ های ارزی.
  • رشد نامتوازن نقدینگی.
  • همچنین بالا بودن سود بانکی در ایران.

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، در جهت مبارزه با جرایم پولی و بانکی و با هدف رسیدگی تخصصی به جرایم پولی و بانکی، اقدام به راه‌ اندازی دادسرای ویژه جرایم پولی و بانکی در تهران و تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرایم پولی و بانکی در مراکز استان‌ ها نمود.وکیل متخصص جرایم پولی بانکی

جرایم اقتصادی چیست؟

وکیل متخصص جرایم پولی بانکی در پاسخ به سوال جرایم اقتصادی چیست؟ بیان نمودند: همانطور که از نام جرایم اقتصادی مشخص است، این جرایم مقیاس بزرگتری از جرایم پولی و بانکی است.

اختلاس را میتوان در رده اول جرایم اقتصادی دسته بندی کرد، چرا که دایره گسترده‌ ای از موارد اقتصادی کشور را در محدوده خود قرار می‌ دهد و باعث ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می‌ شود.

از طرفی وجود دلال‌ های اقتصادی در امورات بازرگانی مانند، صادرات یا واردات و یا دست‌ های پشت پرده‌ ای باعث می‌ شود تا جرایم اقتصادی بیشتر و مردم را متضرر کند که همین امر دلال پروری خود یکی از بزرگترین جرایم اقتصادی است که باعث ایجاد مشکلاتی در بدنه اقتصاد شده و منافع مردم را به خطر می‌ اندازد.

یکی دیگر از جرایم اقتصادی که شاید به نگاه هیچکس مهم نباشد ولی به نوبه خود حائز اهمیت باشد، موضوع برندینگ است.

برندهای مختلف برای کسب نام و شهرتشان بسیار تلاش کرده‌ اند این در حالی است که بسیاری از شرکت‌ های خرده برای فروش محصولاتشان به صورت مخفیانه از این برندها استفاده می‌ کنند که باعث ایجاد مشکلاتی شده و جرایم اقتصادی را مرتکب می‌ شود.
وکیل متخصص جرایم پولی بانکی

وکیل متخصص دعاوی بانکی

جرایم پولی و بانکی

جرایم بانکی مصداق‌ های بسیار بالایی در جامعه دارد و بیشتر مردم با آن دست و پنجه نرم می‌ کنند.

به همین دلیل وکیل پولی بانکی نقش بسزایی در احقاق حق این جرایم دارد.

اشخاص مشمول مالیات در ایران

گاهی اوقات بسیاری از دلال‌ ها و افراد در بازار معاملاتی با چک‌ ها و سفته‌ هایی که خرج می‌ کنند باعث وجود مشکلاتی در اقتصاد و روند زندگی مردم می‌ شوند که همین دلیل باعث بروز مشکلات بانکی می‌ شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که در جرایم پولی و بانکی میتواند حادث شود عدم پرداخت سود سهام بورس است که بیشتر افرادی که در بورس فعالیت کرده‌ اند با این مشکل دست و پنجه نرم می‌ کنند.

به همین دلیل وصول مطالبات در این رابطه از مهمترین اقداماتی است که باید انجام بگیرد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل جرایم پولی بانکی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

آدرس دادسرای جرایم پولی و بانکی

دادسرای جرایم پولی و بانکی با دادسرای جرایم اقتصادی تلفیق شده است.
نشانی جدید این دادسرا با نام دادسرای ویژه امور اقتصادی، خیابان خیام – بالاتر از چهارراه گلوبندک – ساختمان دادگاه کیفری یک استان تهران است.

سیر رسیدگی به جرایم پولی و بانکی در دادسرای جرایم پولی و بانکی چگونه است؟

با توجه به گفته‌ های وکیل متخصص جرایم پولی بانکی، پس از شکایت شاکی خصوصی و یا اعلام جرم توسط دادستان، مقام قضایی حاضر در دادسرای جرایم پولی و بانکی، دستور شروع تحقیقات را به ضابطین صادر می‌ نماید.

در صورت احراز وقوع جرم و با شناسایی متهم دستور احضار وی صادر می‌ شود اما لازم است گفته شود در جرایم مهم دادستان یا بازپرس میتوانند بدون احضار متهم، دستور دستگیری وی را که به آن جلب سیار گفته میشود صادر نمایند.

نمونه دادخواست ابطال قرارداد بانکی

از آن جایی که صدور حکم جلب سیار بدون توجه اتهام به متهم ممنوع بوده و سبب انفصال (برکناری) قاضی می‌ شود، قاضی میتواند در صورتی که دلایل توجه اتهام به متهم را کافی نداند، احضار متهم به عنوان مطلع را در دستور کار قرار داده و پس از استماع (شنیدن) اظهارات متهم نسبت به صدور قرار مناسب اقدام نماید.

بعد از اتمام تحقیقات، اگر بازپرس وقوع جرم را قطعی دانست با تفهیم اتهام به متهم و صدور قرار تامین مناسب و پس از دریافت آخرین دفاع از متهم و وکیل وی، قرار جلب به دادرسی صادر نموده و در صورت تائید دادستان پرونده را با صدور کیفر خواست، به دادگاه انقلاب، دادگاه کیفری دو و یا دادگاه کیفری یک ارسال می‌ کند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل جرایم پولی بانکی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

وکیل پولی بانکی متخصص جرایم اقتصادی و بانکی

با این همه به راحتی میتوان به این نتیجه رسید که جرایم اقتصادی و جرایم پولی و بانکی بسیاری اتفاق می‌ افتد و این مسئله وجود یک متخصص را برای حل مسائل، بیش از پیش ضروری می‌ کند.

در بسیار از دعاوی، وکلا نقش مهمی ایفا می‌ کند به همین دلیل در این مسئله نیز وکیل پولی بانکی نقش مهمی در احقاق حق مردم دارد.

وصول مطالبات مردم از مهمترین اولویت‌ های وکیل متخصص پولی بانکی است تا مشکل آن‌ ها با جرایم اقتصادی و بانکی حل شود از این جهت وکیل پولی بانکی باید بتواند با آشنایی به قوانین مربوطه و تسلط بر مسائل اقتصادی، پولی و بانکی به بهترین نحو به احقاق حق موکل خود بپردازد.

وکیل برای تسهیلات بانکی

البته ناگفته نماند این وکلا میتوانند در پرونده‌ های بزرگ اقتصادی همچون اختلاس نیز نقش بسزایی داشته باشند، چرا که آن‌ ها علاوه بر دانستن علم حقوق و وکالت، دایره گسترده‌ ای از علم اقتصاد را نیز فرا می‌ گیرند تا بتوانند به بهترین نحو به احقاق حق موکلین خود بپردازد.

شاید مشکل اقتصادی و بانکی برای هر کسی پیش بیاید که گاهی اوقات عدم رسیدگی به این موضوع و احقاق حق باعث به وجود آمدن مشکلاتی در زندگی می‌ شود که وکیل پولی بانکی به آن و رفع مشکل‌ ها می‌ پردازد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل متخصص جرایم پولی بانکی هستید، میتوانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری متانکلائی، را معرفی می‌ کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ ترین وکلا در این زمینه می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل جرایم پولی بانکی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

جرایم بورسی چیست؟

جرایمی که از روند عادی و صحیح معاملات اوراق بهادار خارج بوده و غالبا با سوء نیت و با توسل به شیوه‌‌ های غیرقانونی، به منظور قیمت‌ سازی و اختلال در بازار بورس ارتکاب می‌ یابد.

جرایم اقتصادی به چند دسته تقسیم می‌ گردند؟

جرایم اقتصادی به شیوه‌ های مختلفی تقسیم می‌ شوند در یک نوع تقسیم بندی به دو دسته: فعالیت‌ های اقتصادی اساسا نامشروع و غیرقانونی مانند: شرط بندی و قمار و جرایمی که به منظور کسب سود، در راستای فعالیت‌ های اقتصادی پـس از تاسیس قانونی تشکیلات اقتصادی اتفاق می‌ افتد مانند: سوءاستفاده از سـرمایه مـورد اسـتفاده در تشکیلات اقتصادی و فعالیت ‌های منجر به ضرر شرکای اقتصادی.کیل متخصص جرایم پولی بانکی

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمدرضا مهری متانکلائی وکیل جرایم پولی بانکی

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود؛
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.
مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی امور اقتصادی.
عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.
امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

جهت دریافت مشاوره از وکیل جرایم پولی بانکی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل جرایم پولی بانکی در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی وکیل جرایم پولی بانکی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی وکیل جرایم پولی بانکی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
دادگاه پولی بانکی
وکیل دادگاه پولی و بانکی
اسناد تجاری

معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (116 امتیاز)

4 دیدگاه

  • سلام جناب وکیل

    من از طرف بانک به عنوان امین اموال فردی انتخاب شده ام و طی ۱ سال گذشته بانک برخلاف تعهدمان هیچ حقوقی به من نداده است آیا من میتونم در اداره کار شکایت کنم؟ 

    • سلام وقت شما بخیر
      خیر. شما باید دادخواست الزام به ایفای تعهد (بانک مربوطه) را به دادگاه حقوقی تقدیم نمایید.

  • سلام و وقت بخیر. بنده می‌خواستم که بببیم نحو محاسبه سود وام ها از چه قانونی تبعیت می‌کنه؟ از کجا مطمئن شم که بانک داره سود رو درست حساب میکنه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      ابتدا با دریافت نسخه ای از قرارداد و تقسیمات اقساط وام و مقایسه آن با تسهیلات دریافتی میتوانید میزان سود را به طور دقیق محاسبه نمایید و سپس سود حاصل را با بخشنامه بانک مرکزی در سال اخذ وام تطبیق دهید. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *