وکیل حقوقی خیابان ونک

وکیل حقوقی خیابان ونک

وکیل حقوقی خیابان ونک


امروز با موضوع معرفی وکیل حقوقی خیابان ونک با شما خواهیم بود.

تنظیم لوایح حقوقی جهت دفاع در دعاوی تخصصی قراردادها و امور حقوقی،  یکی از خدمات دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد.

اما مطالعه دقیق پرونده جهت تهیه دادخواست تقابل، طرح شکواییه کیفری، تنظیم لایحه و دفاعیه در دعوای حقوقی با پرونده کیفری بسیار متفاوت است و از این رو، موسسه حقوقی بین المللی و داوری طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به عنوان یکی از موسسات پیشروی حقوقی در کشور، شرایط برای معرفی بهترین وکیل حقوقی خیابان ونک و سایر محلات تهران را فراهم آورده است.

 

نکات مهم در معرفی وکیل حقوقی خیابان ونک

  • برای جستجوی بهترین وکیل دادگستری در خیابان ونک چه اقدامی لازم است؟
  • هزینه تنظیم لایحه دفاعیه جهت پرونده حقوقی چه میزان است؟
  • برای تقدیم دادخواست حقوقی به دادگاه حقوقی ونک چه اقدامی لازم است؟

دفاع در قبال ایراد وجود شرط داوری در قرارداد بواسطه انتقال موضوع قرارداد

در مواردی ممکن است که با مراجعه کننده ای مواجه باشیم که دعوایی را با خواسته الزام به ایفای تعهد (مثل دعوی الزام به تنظیم سند رسمی) به طرفیت شخص یا اشخاص ثالثی مطرح کرده و مخلص ادعای وی بر مبنای دادخواست تقدیمی، این باشد که به موجب قرارداد تنظیمی با ید قبلی خویش، خوانده دعوی که موضوع قرارداد از ناحیه خوانده دیگر دعوی به وی انتقال پیدا کرده است؛ متعهد به ایفای فلان تعهد(مثلاً الزام به تنظیم سند رسمی) بوده است ولیکن از ایفای تعهد استنکاف نموده است. ویا ممکن است که خود ما به عنوان وکیل، مبادرت به طرح چنین دعوایی کرده باشیم.

ایراد وجود شرط داوری جهت صدور قرار عدم استماع دعوا

حال در صورتی که در قرارداد تنظیمی بین ید قبلی موکل و ید ماقبل وی، شرط داوری مورد پیش بینی قرار گرفته باشد و در جلسه دادگاه از ناحیه وکیل یا وکلای خوانده یا خواندگان، به شرط داوری در قرارداد اولیه تنظیمی استناد و درخواست صدور قرار عدم استماع دعوی شود؛ باید برای مجاب کردن دادگاه به ورود به ماهیت دعوی و رد ایراد شرط داوری، دفاعی به شرح ذیل تدارک ببینیم.

? اگرچه در قرارداد تنظیمی فی مابین ید قبلی موکل و ید ماقبل ایشان، مراجعه به داوری جهت حل اختلافات ناشی از قرارداد مورد اشتراط قرار گرفته است؛ لیکن شرط مرقوم، صرفاً ناظر بر قرارداد و توافق اولیه بوده و در قرارداد تنظیمی میان موکل و خوانده ردیف x چنین شرطی مورد توافق طرفین قرار نگرفته است؛ از این رو نظر به اینکه شرط داوری از شروط قائم به طرفین داوری است نه شخص یا اشخاص ثالثی که چنین شرطی را مورد قبول قرار نداده اند و چنین توافقی را امضاء نکرده اند که ملازمه با الزام ایشان به مراجعه به داوری داشته باشد؛ لذا ایراد وجود شرط داوری صحیح نبوده و طبعاً محکوم به رد است؛ ولذا ضروری است که دادگاه محترم با ورود در ماهیت امر نسبت به رسیدگی و فصل خصومت اقدام نماید.

وکیل حقوقی خیابان ونک

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل حقوقی خیابان ونک، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

09121281014

وکیل حقوقی خیابان ونک

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه

5/5 - (16 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *