دفتر وکالت مهاجرت

دفتر وکالت مهاجرت

دفتر وکالت مهاجرت


امروز با موضوع دفتر وکالت مهاجرت در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

خیلی جا ها هستند که ادعا دارند که وکیل مهاجرت هستند یا دارای دفتر وکالت هستند، اما تا میخواهیم با ان ها قرارداد ببندیم باید به دفتر اسناد رسمی برویم و وکالت را ان جا بدهیم

ایا این درست است؟

ایا یک وکیل پایه یک دادگستری نباید خودش دارای وکالتنامه باشد؟

ایا دفتر وکالت وکیل مهاجرت نباید دارای شماره پروانه و شماره ثبتی باشد؟

همه این ها سوالاتی هست که ما باید برای اطمینان بیشتر دز ذهنمان نققش ببندد

خب بریم بررسی کنیم که وکیل مهاجرتی و دفتر وکالت مهاجرت چگونه است و وکالتنامه یک وکیل باید چگونه باشد؟

وکیل مهاجرت در تهران

شرایط و ملاک انتخاب یک وکیل متخصص و ماهر در امور مهاجرتی و یا دفاتر مهاجرتی در تهران را در این مقاله مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. اما از ویژگی های وکیل مهاجرت در تهران به چه مواردی می توان اشاره کرد؟ و یا چگونه می توان به تبحر و تخصص یک وکیل مهاجرت در تهران پی برد؟

سطح کیفیت خدمات ارائه دهنده توسط وکلای مهاجرت چگونه می باشد؟

در این مقاله سعی گردیده که به سوالات شما متقاضیان گرامی در زمینه وکیل مهاجرت در تهران پاسخ داده و معیار های انتخاب وکیل متخصص در امر مهاجرت را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. افراد برای مهاجرت به دیگر کشورها باید اطلاعات مکفی از قوانین و حقوق مهاجرتی دیگر کشورها داشته باشند. آگاهی از پروسه مهاجرت، اخذ ویزا و مصاحبه با افسر ویزا جزء مواردی محسوب می شود که کمتر شخصی اطلاعات دقیق از آن دارد. بنابراین پیگیری این موضوعات می تواند از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی صورت گیرد. شما متقاضیان گرامی می توانید با موسسه حقوقی مهر پارسیان از راهنمایی های حقوقی و مهاجرتی بهره مند شوید

وکالتنامه رسمی چیست؟

به گفته وکیل پایه یک هر شخصی می‌تواند امور خود را به دیگری بسپارد. این واگذری امور می‌تواند به صورت جزئی و در یک کار مشخص باشد یا اینکه انجام تمامی امور به شخص دیگری بسپارد. که در مورد اخیر اصطلاحا می‌توان گفت وکالت تام داده شده است

وکالتنامه برای اعتبار خود و رسمیت بخشیدن به آن باید در دفتر اسناد رسمی تنظیم شود. در غیر این صورت وکالتنامه رسمی نیست و از اعتبار کمتری برخوردار است

وکالتنامه رسمی چه کاربردی دارد؟

به وسیله وکالتنامه این امکان وجود دارد که شخص در ه ر امری بتواند انجام کاری را به دیگری بسپارد. وکالتنامه در موضوعات مختلف مانند خرید، فروش، انواع معامله، ازدواج و …، می‌تواند تنظیم شود. به همین منظور شخصی که می‌خواهد دیگری را وکیل در امری نماید، با حضور در دفترخانه وکالتنامه را تنظیم می‌کند.

انجام مورد وکالت توسط وکیل

در صورتی که شخصی، با تنظیم وکالتنامه دیگری را مسئول انجام کاری نماید، خود آن شخص نیز می‌تواند به طور هم زمان مورد وکالت را انجام دهد. برای مثال اگر شخصی برای انجام امور اداری به پسر خود وکالت دهد، علاوه بر اینکه می‌تواند به طور کامل کار را به او بسپارد، امکان انجام کار یا به عبارت دیگر موازی کاری برای خود او نیز وجود دارد.

انواع وکیل در وکالتنامه

همه ما با واژه وکیل آشنایی کافی داریم اما لازم است بدانیم که وکیل دادگاه با وکیل تعیین شده در وکالتنامه متفاوت است. به این صورت که وکیل دادگاه به منظور پیگیری امور قضایی مسئول پیشبرد کار شما می‌شود. به همین دلیل می‌توان گفت، وکیل در وکالتنامه رسمی دفترخانه متفاوت از وکیل دادگاه است.

تفاوت وکاتنامه رسمی و وکالت در دادگاه

انجام وکالت و پیگیری امور غذایی صرفا در از طریق وکیل دادگستری امکان پذیر است. به عبارت دیگر مجوز پیگیری امور قضایی با امور اداری متفاوت است. یعنی وکالت در دادگاه‌ها و سایر مراجع حل اختلاف توسط وکیل دادگستری و با داشتن پروانه وکالت امکان‌پذیر است. ضمن اینکه وکلای دادگستری می‌توانند در امور دیگر نیز وکیل باشند و به موجب وکالتنامه رسمی در دفاتر اسناد رسمی به انجام امور اداری را نیز به عهده بگیرند.
دفتر وکالت مهاجرت

وکالت بلاعزل چیست؟

در وکالتنامه‌های محضری عنوانی به نام وکالت بلاعزل وجود دارد. در واقع این نوع وکالت یکی از انواع وکالت ساده و بلاعزل به شمار می‌رود. به عبارت دقیق تر اگر شما به دیگری برای انجام کاری وکالت دهید، هر زمان که بخواهید می‌توانید یک‌ جانبه وکالت خود را فسخ و وکیل را از رسیدگی به امر مورد نظر عزل کنید. در حالی که در وکالت بلاعزل شما اختیار انجام کاری را به دیگری می‌سپارید و حق عزل او و فسخ یک جانبه عقد وکالت را ندارید.

قانون مدنی در ماده ۶۷۹ به این قسم از وکالت اشاره کرده است:

«موکل می تواند هر وقت بخواهد وکیل را عزل کند مگر اینکه وکالت وکیل یا عدم عزل وکیل در ضمن عقد شرط شده باشد.»

تفاوت وکیل دادگستری با نماینده حقوقی

همانطور که دیدیم نهادهایی که می توانند نماینده حقوقی داشته باشند احصا شده است.

به عبارت دیگر تنها نهادهای ذکر شده حق استفاده از نماینده حقوقی را دارند. برای مثال اسمی از شرکت های خصوصی در ماده بیان نشده است پس نتیجه می گیریم شرکت های خصوصی برای طرح هرگونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی مربوط باید از وکیل دادگستری استفاده کنند و نمی توانند به نماینده حقوقی کفایت کنند. در باب وکالت، باید به موجب سند رسمی و یا غیر رسمی باشد که به آن وکالت نامه گفته می شود. بدیهی است که داشتن وکالت نامه در مورد نمایندگان حقوقی معنا ندارد. البته همان طور که وکیل به وکالت نامه برای اثبات رابطه خود با موکل نیاز دارد به نمایندگان حقوقی نیز معرفی نامه ارائه می شود و ارائه معرفی نامه نمایندگی حقوقی به مراجع قضایی الزامی است.

با این معرفی نامه است که شخص صلاحیت خود را در دعوا اثبات می کند و تفاوتش با کارمندان دیگر آن دستگاه که حق مداخله در دعوا را ندارند، مشخص می شود. وکیل دادگستری کسی است که پس از اتمام دوره حداقل لیسانس حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم تراز آن در حوزه علمیه در آزمون کانون وکلای دادگستری پذیرفته شود و پس از اتمام دوره کارآموزی 18 ماهه با موفقیت آزمون اختبار را پشت سر گذارد. پس صرف لیسانس حقوق بودن و دو سال کار آموزی برای وکیل خطاب کردن شخص کافی نبوده و این مورد برای نمایندگان حقوقی صادق است.

نکته دیگر این که محرومیت از شغل وکالت موجب محرومیت از نمایندگی حقوقی نیز می شود.

همان طور که از متن ماده قابل استباط است ، دو سال کارآموزی لیسانس حقوق در دفاتر حقوقی دستگاه های مربوطه باشد . به عبارت دیگر نماینده حقوقی دستگاهی باید دوره کارآموزی خود را در همان دستگاه گذرانده باشد . برای مثال شخصی با لیسانس حقوق که دوره کارآموزی دو ساله خود را در دفتر حقوقی شهرداری گذرانده باشد ، واجد شرایط نمایندگی حقوقی شهرداری می باشد نه بانک ها و بلعکس .

البته نماینده حقوقی همچون وکیل دادگستری اختیار طرح دعوا یا تعقیب دعاوی مربوط هم از اداره حقوقی خود و هم کارمندان رسمی آن دستگاه را دارد ، یعنی هم شخص حقیقی و هم شخص حقوقی .

تمام شرایط وکالت در دعاوی اعم از مدنی و کیفری در قوانین مربوطه به طور کامل و دقیق ذکر شده است

دفتر وکالت وکیل آنلاین مهاجرت در تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی مهاجرت

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین بین المللی در تهران
دفتر وکالت مهاجرت

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین مهاجرت خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی امور بین الملل

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص بین المللی مهاجرت

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکالت مهاجرت تهران

5/5 - (34 امتیاز)

حقوق بین الملل

چطور وکیل مهاجرت شویمچگونه وکیل مهاجرت شومچگونه وکیل مهاجرت شویمحقوق وکیل مهاجرتحلوی وکیل مهاجرتدفاتر مهاجرت به ترکیهدفتر حقوقی مهاجرتدفتر حقوقی مهاجرت به ترکیهدفتر حقوقی مهاجرت به کانادادفتر خدمات مهاجرتدفتر خدمات مهاجرت به کانادادفتر خدمات مهاجرت در اصفهاندفتر مشاوره جهت مهاجرتدفتر مشاوره مهاجرتدفتر مشاوره مهاجرت به عماندفتر مشاوره مهاجرت در مشهددفتر مهاجرت آلماندفتر مهاجرت اتریشدفتر مهاجرت استرالیادفتر مهاجرت استرالیا در تهراندفتر مهاجرت اصفهاندفتر مهاجرت اهوازدفتر مهاجرت ایران کانادادفتر مهاجرت به آلماندفتر مهاجرت به آلمان در تهراندفتر مهاجرت به استرالیادفتر مهاجرت به استرالیا در اصفهاندفتر مهاجرت به عماندفتر مهاجرت به عمان در اصفهاندفتر مهاجرت به عمان در شیرازدفتر مهاجرت به قطردفتر مهاجرت به قطر در اصفهاندفتر مهاجرت به کانادادفتر مهاجرت به کانادا در اصفهاندفتر مهاجرت به کانادا در تهراندفتر مهاجرت به کانادا در تورنتودفتر مهاجرت به کره جنوبیدفتر مهاجرت به نیوزلنددفتر مهاجرت به هلنددفتر مهاجرت به هنددفتر مهاجرت تحصیلی در اصفهاندفتر مهاجرت تحصیلی در تهراندفتر مهاجرت تحصیلی در شیرازدفتر مهاجرت تحصیلی در مشهددفتر مهاجرت ترکیهدفتر مهاجرت ترکیه در تهراندفتر مهاجرت تهراندفتر مهاجرت تورنتودفتر مهاجرت چیستدفتر مهاجرت در اصفهاندفتر مهاجرت در اهوازدفتر مهاجرت در تبریزدفتر مهاجرت در تهراندفتر مهاجرت در رشتدفتر مهاجرت در شيرازدفتر مهاجرت در شیرازدفتر مهاجرت در مشهددفتر مهاجرت در همداندفتر مهاجرت در یزددفتر مهاجرت رشتدفتر مهاجرت روسیهدفتر مهاجرت سعادت آباددفتر مهاجرت سوئددفتر مهاجرت شیرازدفتر مهاجرت قانونیدفتر مهاجرت کاریدفتر مهاجرت کانادادفتر مهاجرت کانادا اصفهاندفتر مهاجرت کانادا در تهراندفتر مهاجرت کانادا در مشهددفتر مهاجرت کرجدفتر مهاجرت کرمانشاهدفتر مهاجرت مشهددفتر مهاجرت نروژدفتر مهاجرت نیوزلنددفتر مهاجرت هلنددفتر مهاجرت یزددفتر مهاجرتیدفتر مهاجرتی ترکیهدفتر مهاجرتی تورنتودفتر مهاجرتی جردندفتر مهاجرتی چیندفتر مهاجرتی در زنجاندفتر مهاجرتی در قمدفتر مهاجرتی ساریدفتر مهاجرتی سوئددفتر مهاجرتی سوئد در تهراندفتر مهاجرتی شیرازدفتر مهاجرتی عماندفتر مهاجرتی قزویندفتر مهاجرتی قطردفتر مهاجرتی کانادادفتر مهاجرتی کانادا در تهراندفتر مهاجرتی گرجستاندفتر مهاجرتی گرگاندفتر مهاجرتی معتبر در تهراندفتر مهاجرتی نیوزلنددفتر مهاجرتی ونکووردفتر وكالت مهاجرت به كانادادفتر وكالت مهاجرت به كانادا در تهراندفتر وکالت برای مهاجرت به کانادادفتر وکالت مهاجرتدفتر وکالت مهاجرت به آمریکادفتر وکالت مهاجرت به استرالیادفتر وکالت مهاجرت به الماندفتر وکالت مهاجرت به انگلستاندفتر وکالت مهاجرت به پرتغالدفتر وکالت مهاجرت به ترکیهدفتر وکالت مهاجرت به سوئددفتر وکالت مهاجرت به کانادادفتر وکالت مهاجرت در اصفهاندفتر وکالت مهاجرت در تهراندفتر وکالت مهاجرت در مشهددفتر وکالت مهاجرت کاناداطاهری وکیل مهاجرتکار وکیل مهاجرت چیستنحوه وکیل مهاجرت شدنهزینه وکیل جهت مهاجرت به کاناداهزینه وکیل مهاجرت به کاناداوكيل مهاجرت در سن خوزهوكيل مهاجرت در شيرازوكيل مهاجرت در فرانكفورتوكيل مهاجرت فرانسهوكيل مهاجرت مونترالوكيل مهاجرت نيوزلندوكيل مهاجرت نيوزيلندوكيل مهاجرت هلندوکیل برای مهاجرت به ترکیهوکیل برای مهاجرت به سوئدوکیل برای مهاجرت به سوئیسوکیل برای مهاجرت به عمانوکیل برای مهاجرت به فرانسهوکیل برای مهاجرت به فنلاندوکیل برای مهاجرت به قطروکیل برای مهاجرت به کبکوکیل برای مهاجرت به گرجستانوکیل برای مهاجرت به نروژوکیل برای مهاجرت به نیوزلندوکیل برای مهاجرت به هلندوکیل پایه یک مهاجرت به استرالیاوکیل جهت مهاجرتوکیل جهت مهاجرت به آلمانوکیل جهت مهاجرت به استرالیاوکیل جهت مهاجرت به سوئدوکیل جهت مهاجرت به کاناداوکیل خوب مهاجرت به کاناداوکیل در زمینه مهاجرتوکیل رسمی مهاجرت به استرالیاوکیل رسمی مهاجرت به سوئیسوکیل رسمی مهاجرت به نیوزلندوکیل رسمی مهاجرت در تورنتووکیل رسمی مهاجرت کاناداوکیل قانونی مهاجرت به کاناداوکیل مهاجرتوکیل مهاجرت آلمانوکیل مهاجرت آمریکاوکیل مهاجرت اتاواوکیل مهاجرت از طریق ازدواجوکیل مهاجرت از طریق پناهندگیوکیل مهاجرت استرالیاوکیل مهاجرت استرالیا در ملبورنوکیل مهاجرت ایرانی در برلینوکیل مهاجرت ایرانی در تورنتووکیل مهاجرت ایرانی در سیدنیوکیل مهاجرت ایرانی در لندنوکیل مهاجرت ایرانی در مونترالوکیل مهاجرت به آلمانوکیل مهاجرت به آمریکاوکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواجوکیل مهاجرت به آمریکا لاتاریوکیل مهاجرت به استرالیاوکیل مهاجرت به انگلستانوکیل مهاجرت به انگلستان در لندنوکیل مهاجرت به جمهوری چکوکیل مهاجرت به چینوکیل مهاجرت به عمانوکیل مهاجرت به قبرس شمالیوکیل مهاجرت به قطروکیل مهاجرت به کاناداوکیل مهاجرت به کانادا در تهرانوکیل مهاجرت به کانادا در تورنتووکیل مهاجرت به کانادا در ونکووروکیل مهاجرت به کره جنوبیوکیل مهاجرت به گرجستانوکیل مهاجرت به لندنوکیل مهاجرت به لهستانوکیل مهاجرت به لیتوانیوکیل مهاجرت به نیوزلندوکیل مهاجرت پاریسوکیل مهاجرت پرتغالوکیل مهاجرت پرستاروکیل مهاجرت پزشکانوکیل مهاجرت پزشکان به آلمانوکیل مهاجرت پناهندگیوکیل مهاجرت تبریزوکیل مهاجرت تحصیلیوکیل مهاجرت تحصیلی به آلمانوکیل مهاجرت تحصیلی به کاناداوکیل مهاجرت ترکیهوکیل مهاجرت ترکیه در تهرانوکیل مهاجرت تهرانوکیل مهاجرت تورنتووکیل مهاجرت چیستوکیل مهاجرت حقوقیوکیل مهاجرت خوب برای کاناداوکیل مهاجرت خوب در اصفهانوکیل مهاجرت خوب در تهرانوکیل مهاجرت خوب در مشهدوکیل مهاجرت در آمریکاوکیل مهاجرت در انگلستانوکیل مهاجرت در اورنج کانتیوکیل مهاجرت در پاریسوکیل مهاجرت در پرتوکیل مهاجرت در ترکیهوکیل مهاجرت در تورنتووکیل مهاجرت در دالاسوکیل مهاجرت در زنجانوکیل مهاجرت در سوئدوکیل مهاجرت در شاهین شهروکیل مهاجرت در شیرازوکیل مهاجرت در فرانسهوکیل مهاجرت در قزوینوکیل مهاجرت در قموکیل مهاجرت در گرجستانوکیل مهاجرت در گوتنبرگوکیل مهاجرت در لس آنجلسوکیل مهاجرت در لهستانوکیل مهاجرت در منچستروکیل مهاجرت در مونترالوکیل مهاجرت در هانوفروکیل مهاجرت در هلندوکیل مهاجرت در ونکووروکیل مهاجرت در یونانوکیل مهاجرت رسمیوکیل مهاجرت رشتوکیل مهاجرت روسیهوکیل مهاجرت ساسکاچوانوکیل مهاجرت سندیگووکیل مهاجرت سوئدوکیل مهاجرت سوئد در تهرانوکیل مهاجرت سوئیسوکیل مهاجرت سیاتلوکیل مهاجرت سیدنیوکیل مهاجرت شدنوکیل مهاجرت شمارهوکیل مهاجرت شهرکردوکیل مهاجرت شیرازوکیل مهاجرت شینگنوکیل مهاجرت عالیوکیل مهاجرت عمانوکیل مهاجرت غرب تهرانوکیل مهاجرت غیر قانونیوکیل مهاجرت فرانسهوکیل مهاجرت فرانکفورتوکیل مهاجرت فنلاندوکیل مهاجرت قبرسوکیل مهاجرت قزوینوکیل مهاجرت قطروکیل مهاجرت کاری به آلمانوکیل مهاجرت کاری به کاناداوکیل مهاجرت کالیفرنیاوکیل مهاجرت کانادا در اصفهانوکیل مهاجرت کانادا در تهرانوکیل مهاجرت کانادا در مشهدوکیل مهاجرت کانادا در ونکووروکیل مهاجرت کرجوکیل مهاجرت کلگریوکیل مهاجرت گرجستانوکیل مهاجرت گرجستان در اصفهانوکیل مهاجرت گرگانوکیل مهاجرت گیلانوکیل مهاجرت لاتاریوکیل مهاجرت لس آنجلسوکیل مهاجرت لندنوکیل مهاجرت مشهدوکیل مهاجرت معلولینوکیل مهاجرت ملبورنوکیل مهاجرت مونترالوکیل مهاجرت نروژوکیل مهاجرت نیوزلندوکیل مهاجرت نیوزیلندوکیل مهاجرت نیویورکوکیل مهاجرت هامبورگوکیل مهاجرت هزینهوکیل مهاجرت هلندوکیل مهاجرت هنرمندانوکیل مهاجرت و پناهندگیوکیل مهاجرت ورزشیوکیل مهاجرت ونکووروکیل مهاجرت یزدوکیل مهاجرت یونانوکیل مهاجرتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *