وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان

وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان

وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان


با معرفی وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان همراهتان هستیم.

حفظ ارزش سرمایه به افتتاح حساب سپرده ریالی یا ارزی سالانه بین 6 تا 20 درصد به سرمایه اضافه خواهد کرد. اما عدم ثبات اقتصادی در کشورهائی مانند ایران با نرخ تورم پیش بینی نشده، حتی با افزایش سرمایه از طریق سود بانکی، باز هم به ضرر سرمایه گذار است. بهترین راه حفظ ارزش سرمایه در ایران، سرمایه گذاری در بخش واسطه گری، دلالی و خرید ملک و مستغلات است.

این مهم در بانک های اروپائی و کشورهای در حال توسعه، مصداق ندارد. چرا که سرمایه گذاری از طریق سپرده دراز مدت، سودی معادل حداکثر 4 درصد سالانه نصیب صاحب سرمایه خواهد کرد. در کشورهای اروپائی مانند پرتغال، اسپانیا، فرانسه و یونان، سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات معقول است. به عنوان مثال سرمایه گذاری در بخش ملک در کشور پرتغال، سالانه تا 30 درصد سود نصیب سرمایه گذار خواهد کرد.

به نظر وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان، خرید مستغلات قدیمی و بازسازی آنها به ویژه در شهرهای آتن و تسالونیکی، بسیار توجیه پذیر است.
در ادامه این نوشتار ضمن معرفی ده برترین وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان و اروپا به شرایط سرمایه گذاری در قاره سبز خواهیم پرداخت.

با گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان همراه باشید

انواع سرمایه گذاری در یونان

سرمایه گذاری خرید ملک یونان

یکی از راههای سرمایه گذاری امن در یونان برای ایرانی ها، خرید ملک آتن و شهرهای دیگر است. تجربه خرید ملک برای ایرانیان در ترکیه، قبرس و دبی، نشان داده است کشورهای غیر اروپائی با کوچکترین تحولات سیاسی، سرمایه گذاری خارجی ها در بخش املاک و مستغلات را زیر سوال می برند. اما کشورهای اروپائی حتی با گذشت دهه ها از توافقات و ایجاد حق مکتسبه برای شهروندان خارجی، سرمایه گذاری های گذشته را باطل اعلام نمی کنند.

نمونه آن توافقنامه بین پهلوی اول با کشورهای اتریش و آلمان جهت صدور مجوز خرید ملک برای ایرانی ها در این دو کشور است. هنوز بعد از گذشت حدود 80 سال از توافقنامه اجازه خرید ملک توسط ایرانی ها در اتریش و آلمان، مانعی برای مالکیت ایرانی ها در این دو کشور اروپائی نیست.

اقامت دائم اروپا با خرید ملک در یونان

وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان عضو گروه وکلای بین المللی مهر پارسیان توضیح می دهد.
با خرید ملک در هر یک از شهرهای یونان به اندازه نصاب تعیین شده، اقامت دائم اروپا برای مالک و تمامی اعضاء خانواده به شرح زیر صادر می شود.

خرید ملک با حداقل 250 هزار یورو تا اواسط سال 2023 موجب اعطاء اقامت دائم خواهد شد. افزایش حداقل مبلغ سرمایه گذاری به پانصدهزار یورو از نیمه سال 2023 اجرائی خواهد شد. اما در بعضی از شهرستانها و جزایر، مبلغ سرمایه گذاری همان 250 هزار یورو باقی خواهد ماند.

در بعضی از نقاط شهر آتن نیز بعد از اجرائی شدن قانون جدید، همچنان قانون قدیم با نصاب قبلی قابلیت اجرا دارد.
در صورت نیاز به مشاوره با وکیل سرمایه گذری ملکی یونان با مهر پارسیان تماس بگیرید.

اقامت همه اعضاء خانواده در صورت خرید ملک چه شرایطی دارد؟

همسر و فرزندان زیر 18 سال مالک موفق به اخذ اقامت دائم خواهند شد. پدر و مادر مالک نیز این امتیاز بهره مند می شوند. این امکان برای پدر و مادر همسر مالک نیز وجود دارد.
این اقامت نیازی به تمدید ندارد و هر 5 سال یکبار کارت اقامت تعویض خواهد شد.
برای تمدید و تعویض کارت، مالکیت ملک الزامی است. بنابراین در صورت فروش ملک و یا عزیمت به کشور دیگر بدون رعایت نصاب حداقل سرمایه گذاری، اقامت باطل خواهد شد.

آیا اقامت دائم تبدیل به پاسپورت یونانی می شود؟

پاسخ به این سوال مثبت است. برای دریافت پاسپورت و تابعیت یونانی، لازم است در 5 سال اقامت خود حداقل سه سال به صورت متوالی یا 5 سال متناوب در یونان حضور داشته باشید. زبان یونانی و قوانین این کشور را بیاموزید.
مرتکب جرم یا جنایتی نشده باشید. با رعایت شروط مذکور و در صورت توفیق در آزمون شهروندی امکان دریافت پاسپورت یونان را دارید.

سرمایه گذاری خرید شغل فعال یونان

خرید یکی از شعب رستورانهای زنجیره ای راه دیگر سرمایه گذاری در یونان است. یا راه اندازی شعبه ای از فرانچایز، می تواند در این زمینه راهگشا باشد. ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار نیز سرمایه گذاری قابل قبول در یونان و اتحادیه اروپاست. در کشوری مانند یونان، سرمایه گذاری در صنعت توریسم، سود شایانی نصیب سرمایه گذار خواهد کرد.

خرید و راه اندازی کشتی های تفریحی از این دسته است. کشتی های مسافری که قادر به حمل و جابجائی مسافرین بین جزایر یونانی هستند، نیز توجیه اقتصادی قابل قبول دارند.
خرید امتیاز هتل های سه ستاره به بالا جهت ارائه خدمات گردشگری از جمله سرمایه گذاری های جذاب در یونان است.

در بسیاری از پروژه های بازسازی هتل های قدیمی امکان سرمایه گذاری وجود دارد. ضمن اینکه با خرید ملک در مجاورت مناطق توریستی و تفریحی و تجهیز آپارتمان به صورت فول فرنیش، این امکان را به شما می دهد که علاوه بر دریافت اقامت دائم اروپا، درآمد یوروئی از محل اجاره های کوتاه مدت ملک داشته باشید.

به این منظور با وکیل تخصصی سرمایه گذاری ملکی در یونان و عضو گروه وکلای مهر پارسیان تماس بگیرید.

چرا انتخاب اقامت یونان با مهر پارسیان؟

موسسه حقوقی بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان دارای شعب فعال در اروپاست. شعبه ثبت شده مهر پارسیان در یونان، تمامی خدمات سرمایه گذاری ملکی، خرید ملک در یونان مهر پارسیان، اخذ اقامت اروپا بدون سرمایه گذاری و انتقال سرمایه، ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت و تابعیت، خدمات تمدید اقامت و تشکیل پرونده در اداره مهاجرت و تمامی خدمات حقوقی و اداری ایرانیان ساکن و مقیم یونان را انجام می دهد.

در مواردی که نیاز به وکیل پایه یک دادگستری در یونان دارید وکلای همکار یونانی مهر پارسیان آماده ارائه خدمات هستند.
در صورت نیاز به وکیل در ایران برای ساکنین اتحادیه اروپا، دفاتر مهر پارسیان در اروپا آماده ارائه خدمات هستند.

طبق اساسنامه، خدمات حقوقی ایرانیان خارج از کشور را از ما بخواهید. خدمات حقوقی ایرانیان ساکن اروپا نیز توسط مهر پارسیان دارای دفتر رسمی و همکار وکیل در اروپا قابل انجام است.

اخذ اقامت یونان بدون سرمایه گذاری

صاحبان مشاغل پر درآمد در ایران با اثبات تمکن مالی، امکان دریافت کارت اقامت دو ساله اتحادیه اروپا را دارند. با اثبات تمکن مالی برای سالهای متمادی امکان تمدید کارت اقامت هر دو سال یکبار وجود دارد.

اگر امکان انتقال سرمایه به اروپا را ندارید. خواهان افتتاح حساب در یکی از بانکهای اروپائی در یونان دارید. یا اینکه صرفا به خاطر موقعیت اجتماعی و نوع کار تمایل به داشتن کارت اقامت در اتحادیه اروپا هستید، با مهر پارسیان تماس بگیرید. تمامی موارد حقوقی اقامت یونان با مهر پارسیان قابل انجام است. هر چند به لحاظ رسمی بودن موسسه مهاجرتی مهر پارسیان و اعلام واقعی درآمد به سازمان امور مالیاتی در ایران و اروپا، حق الوکاله های مهر پارسیان نسبت به مدعیان غیر رسمی بالاست اما کیفیت ارائه خدمات در مجموعه همکاران مهر پارسیان، ارزش امتحان کردن را دارد. ما با در اختیار داشتن ده وکیل برتر مهاجرت به یونان و اروپا، این امر را در عمل ثابت می کنیم.

هزینه وکیل برای اقامت یونان چقدر است؟

بسته به نوع پرونده اقامتی، مهاجرتی و سرمایه گذاری هزینه وکیل مهاجرت به یونان مهر پارسیان متفاوت بوده و در زمان مشاوره توسط وکیل رسمی اعلام می شود.

آیا امکان انتقال سرمایه از یونان به سایر کشورهای شینگن وجود دارد؟

در صورت سرمایه گذاری ملکی در یونان و دریافت اقامت دائم، در طول اعتبار کارت اقامت، سرمایه قابل انتقال به سایر کشورها نیست و باید در یونان حفظ شود.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل وکیل سرمایه گذاری ملکی یونان در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (51 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام جناب دکتر مهری
    میخواستم همینجا ازتون بابت خدمات فوق العاده که همکار وکیلتون تو آتن برای خرید ملک و دریافت کارت اقامت یونان برای من و خانواده ام ازتون تشکر کنم
    وکیل و شرکتی که با شما کار میکنن از لحظه ورود ما به آتن همراهمون بودند تا زمانی که همه کارامون انجام شد
    خیلی ممنون از خدمات حرفه‌ای مهر پارسیان تو خارج از کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *