نمونه اظهارنامه خیانت در امانت

نمونه اظهارنامه خیانت در امانت

نمونه اظهارنامه خیانت در امانت


امروز با ارائه نمونه اظهارنامه خیانت در امانت همراه شما هست هستیم.

در مواقعی که اقلام منقول یا مال غیر منقول را به امانت به کسی سپرده باشید باید دقت کنید که شرط طرح دعوای مطالبه مال امانی و یا شکایت خیانت در امانت منوط به مطالبه مال امانی توسط شما و خودداری امین از استرداد آن است.

گاهی نیز ممکن است اموال امانت گذارده شده توسط امین به مصرف شخصی وی برسد و یا آن را تلف کند.

در هر صورت برای این که موضوع خیانت در امانت مشخص باشد بهتر است تا طی اظهارنامه رسمی از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یا وکیل پایه یک دادگستری نسبت به مطالبه موضوع امانت اقدام فرمایید.

در صورتی که امین با اعلام شما و مطالبه اموال امانی باز هم حاضر به بازپس دادن آنها نشود مرتکب جرم خیانت در امانت شده است.

بعد از ابلاغ اظهارنامه امکان طرح شکایت کیفری خیانت در امانت وجود خواهد داشت.

با دفتر حقوقی محمد رضا مهری همراه باشید تا نمونه اظهارنامه در پرونده خیانت در امانت برای مطالعه در اختیار شما قرار گیرد.

سوالات مهم اظهارنامه خیانت در امانت

  • آیا قبل از ابلاغ اظهارنامه خیانت در امانت امکان طرح شکایت کیفری وجود دارد؟
  • دادسرای صالح برای رسیدگی به جرم خیانت در امانت کجاست؟
  • چگونه می توان معروف ترین وکیل پرونده کیفری در تهران را جستجو کرد؟
  • هزینه طرح شکایت و ثبت اظهارنامه خیانت در امانت چه میزان است؟

نمونه اظهارنامه خیانت در امانت

مخاطب محترم با عرض سلام و احترام

همانگونه كه مستحضر هستید و از طریق تماس تلفنی به استحضار حضرتعالی رسید، موكل بنده سركار خانم م در تاریخ چهارم خرداد ۱۳۹۸ با عنایت به مشكلات پیش آمده بین ایشان و همسر سابق شان، جواهرات، پول نقد، دلار، و یورو كه از منزل مشترك خود به دلیل اختلافات خارج نموده بودند را به شما سپرده اند.

با توجه به اظهارات حضرتعالی كه جای جواهرات و وجوه قیمتی در منزل امن نیست و امكان هر اتفاقی از سوی همسر سابق ایشان وجود دارد، موكل را ترغیب نمودید تا این اقلام را به صندوق امانات بانك بسپارند.

موكل كه مدارك شناسایی خود را به دفتر ما جهت انجام امور طلاق سپرده بود، جواهراتی كه فاكتور آنها در ید موكل است به همراه ۲۰ هزار دلار آمریكا ۱۵۰۰ یورو ۵۰ میلیون ریال وجه نقد سه عدد سكه طلای تمام بهار آزادی مجموعاً به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال را به شما سپرد.

بر اساس چت های رد و بدل شده بین شما و موكل مقرر شد با دریافت مبلغ ۵۰ میلیون ریال صندوق امانات را در بانك اقتصاد نوین برای ایشان اجاره بفرمایید.

جنابعالی پس از اجاره صندوق در تاریخ ۷ خرداد ۹۸ از بانك اقتصاد نوین شعبه فردوسی با كد ۱۳۰ اصل قرارداد استفاده از صندوق اجاره ای امانات و كلید های صندوق را به موكل تحویل داده اید و عكس های جواهرات صندوق را از طریق ارسال پیام در پیام رسان واتساپ برای موكل ارسال فرمودید.

اما متاسفانه وقتی در تاریخ ۷ مهر ۹۸ موكل از جنابعالی درخواست نمود با توجه به اینكه قرارداد به نام شماست، به اتفاق به بانك رفته و محتویات صندوق را به ایشان تحویل دهید از استرداد اقلام امانی صندوق مذكور خودداری نموده اید.

استشهادیه تهیه شده توسط موكل با امضای شهود كه قصد پادرمیانی بین شما جهت استرداد اقلام امانی را داشتند نیز اثبات كننده ادعای موكل اینجانب می باشد.

دلیل دیگر نیز ارسال پیام از طریق تلفن همراه و نیز اظهراات خانواده خودتان است.

لذا با توجه به اینكه قبل از طرح هر گونه دعوا بر خود لازم دیدم تا مراتب را به صورت مسالمت آمیز حل و فصل نمایم.

شما نیز با استرداد اقلام امانی از ادامه این روش منصرف شوید تا گرفتار مجازات احتمالی بزه خیانت در امانت نشوید.

لذا خواهشمندم حداكثر ظرف ۷۲ ساعت پس از ابلاغ این اظهارنامه نسبت به استرداد اقلام امانی به موكل و اخذ رسید از ایشان اقدام فرمایید.

در غیر این صورت طرح شكایت كیفری خیانت در امانت و همچنین دادخواست استرداد اموال امانی در دستور كار قرار خواهد گرفت و مسئولیت پرداخت كلیه خسارات احتمالی حق الوكاله وكیل و هزینه های دادرسی به عهده شما خواهد بود.

با احترام مجدد محمدرضا مهری

وکیل تخصصی پرونده خیانت در امانت تهران

در صورتی که نیاز به وکیل تخصصی در موضوع خیانت در امانت دارید با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری متخصص در پرونده خیانت در امانت

ساعت‌های کار روزهای شنبه تا چهارشنبه 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9

راههای ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

شماره موبایل وکیل تخصصی نمونه اظهارنامه خیانت در امانت

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

نشانی دفتر وکالت تخصصی خیانت در امانت

تهران- میدان ونک- گاندی جنوبی- خیابان 14- پلاک14- طبقه4- واحد 9- دفتر وکالت محمدرضا مهری

دفتر وکیل پایه یک دادگستری تهران

4.4/5 - (7 امتیاز)

4 دیدگاه

  • باسلام
    از مطالب بسیار مفید و ارزنده شما بهره بردم خیلی عالی بود متشکرم . لطفا” بفرمایید حدود هزینه حق الوکاله یک پرونده خیانت در امانت چقدر خواهد بود؟ ممنون میشوم

  • با سلام بنده به مدت8ماه در فروشگاهی به عنوان مدیر مشغول به فعالیت بودم که به علت ندادن حقوق توسط صاحب کار اخراج شفاهی شدم و به من گفته شد کلید فروشگاه را تحویل دو نفر پرسنل دیگر بدهم و در جواب من بابت انبارگردانی گفته شد که تاریخش را اطلاع بهت میدهیم من هم در صورتجلسه ای در فروشگاه که به امضا 2نفر پرسنل رسید کلیدها را تحویل و اعلام نمودم در متن ان صورتجلسه که تاریخ انبارگردانی از طرف شرکت به بنده اعلام گردد و ان را اسکن و از ایمیل فروشگاه برای شرکت و رییس آن کردم و پس از 2 هفته به اداره کار بابت مطالبتم شکایت کردم و متوجه شدم بدون اطلاع و حضور بنده انبارگردانی شده حال رییس شرکت اظهار نامه ای مبنی بر کسری اجناس برای اینجانب ارسال نموده در صورتی که من در پیامی در واتساپ از مسئول انبارگردانی پرسیدم که کسری وجود داشته در انبارگردانی که ایشان اعلام کردند نه به هیچ عنوان که اسکرین ان را نیز دارم
    حال بنده چکار باید بکنم و ایا محکوم میشوم؟

    • سلام بدون دیدن دلایل و مستندات پرونده نمیتونیم اظهار نظری نسبت به موضوع پرونده داشته باشیم.
      اما شما هم میتونین در دفاعیات خودتون موضوع انبارگردانی و استعلام از مسئول انبار در واتس آپ رو به عنوان دفاعیات ارائه بدین.
      در صورت تمایل به مشاوره با وکیل تخصصی پرونده کیفری در تهران با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *