وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

وکیل شکایت  عمل لابیاپلاستی

وکیل شکایت  عمل لابیاپلاستی


با معرفی وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی همراه شما هستیم.

لابیاپلاستی نوعی عمل جراحی پلاستیک برای اصلاح لبه کوچک، لبه بزرگ و پوست اطراف فرج است.

خانم هایی که به دنبال انجام این عمل جراحی هستند، از دید پزشکان در دو دسته کلی قرار می‌گیرند:

زنان دارای عارضه‌های مادرزادی مانند بیناجنس هستند و زنانی که از بیماری خاصی رنج نمی‌برند.

اما از ظاهر اندام‌تناسلی خود خشنود نیستند.

معمولا ما در پرونده‌های شکایت لابیاپلاستی با گروه دوم سر و کار داریم و خانم هایی که از ظاهر اندام تناسلی خود خشنود نیستند به دنبال تبلیغات کذب برخی پزشکان سودجو اقدام به انجام این عمل می‌نمایند که ای بسا با مسایل بسیار درگیر می‌شوند.

البته در این میان ما مراجعین را داشتیم که قبلا برای اخذ احکام مربوط به تغییر جنسیت در دفتر وکالت ما پرونده داشتند و بعد از اخذ حکم تغییر جنسیت تمایل داشتند تا چنین عملی را انجام دهد پس در عمل تغییر جنسیت از مرد به زن برای ساخت لبه فرج از لابیاپلاستی استفاده می‌شود.

محمدرضا مهری وکیل جرایم پزشکی بیان نمود،

ریسک‌های این عمل شامل برجای ماندن جای زخم دایمی، عفونت، خونریزی، سوزش، آسیب‌دیدن اعصاب و کاهش حساسیت است.

این قبیل مسایل اگر به سبب عدم مهارت پزشک به نوعی تشدید شود قابل پیگرد جزایی است.

بحاظ قانونی در کشور استرالیا بیمارستان‌های عمومی باید پیش از انجام لابیاپلاستی، به زنان درمورد انواع گوناگون اشکال طبیعی لبه فرج اطلاعات کافی بدهند؛  که البته شایان ذکر است برخلاف بیمارستان‌های عمومی، جراحان در کلینیک‌های خصوصی ملزم به رعایت این قانون نیستند. در ایران که تب این اعمال به تازگی فراتر از قبل شده است، به هیچ عنوان توصیه های صحیحی به اشخاص صورت نمی‌پذیرد.

مخالفت جامعه با آموزش مسائل جنسی و دادن اطلاعات کافی به زنان درمورد اشکال طبیعی گوناگون فرج را محدود می‌کند. بیشتر زنان دانش محدودی نسبت به آناتومی فرج دارند و بسیاری نمی‌داند که فرج طبیعی چه شکلی دارد.

متاسفانه در پرونده دفاع از پزشکان یا یا طرح دعوی علیه آنان شاهد هستیم بسیاری از زنان در مراجعه به پزشک برای نشان‌دادن ظاهر اندام‌تناسلی مورد نظر خود با خود عکس‌های ….می‌آورند.

اگر به دنبال شناسایی آسیب‌های قابل پیگیری در اعمال جراحان و پزشکان هستید و نیاز به وکیل متخصص در جرایم پزشکی و مشاوره تخصصی دارید ما به شما محمدرضا مهری وکیل پایه دادگستری با سابقه قضاوت را به عنوان بهترین وکیل ایران در زمینه جرایم پزشکی معرفی می‌نماییم .

محمدرضا مهری وکیل جرایم پزشکی، چهره نام آشنای کمیسیون های پزشکی  و محاکم رسیدگی کننده به جرایم پزشکی در این مقاله برای شما تمام مسایل جزایی ناشی از این اعمال را تشریح می‌نماید.

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

نکات مهم جهت جستجوی وکیل شکایت لابیاپلاستی

مجازات عمل نامناسب لابیا چیست؟

دفتر وکالت وکیل تخصصی جرایم پزشکی کجاست؟

از چه نوع عمل در حد چه کیفیتی می‌توان شکایت مطرح کرد؟

دیه فرج زن و آسیب ناشی از لابیا چقدر است؟

انواع لابیا و آسیب های ناشی از آن را در ادامه بخوانید

دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل جرایم پزشکی کجاست؟

دیه آسیب ناشی از عمل لابیا پلاستی چقدر است؟

در تعاریف فقهی به بخش بیرونی اندام جنسی زنان فرج گفته می‌شود.

فرج دربردارنده لبه کوچک (درونی)، لبه بزرگ (بیرونی)، کلیتوریس، پیشاب‌راه و مهبل می‌شود. لبه بزرگ از تپه ونوس تا میان‌دوراه گسترش می‌یابد.

برخی از مراجعین این عمل و حتی پزشکان نمی‌دانند که ایراد و نقصیه این عمل می‌تواند منتهی به پرداخت دیه کامل که در سال 99 حدود 300 میلیون تومان است بگردد. برای درک بهتر این موضوع ارجاعی به قانون مجازات اسلامی بخش و دیات و منبع مسلم آن تحریر الوسیله امام خمینی ره داریم :

ماده ۶۶۳ قانون مجازات اسلامی

و از بین بردن هر یک از دو طرف اندام تناسلی زن، موجب نصف دیه کامل زن است.

قطع و از بین بردن بخشی از آن، به همان نسبت دیه دارد.

در این حکم فرقی میان باکره و غیرباکره، خردسال و بزرگسال سالم و معیوب از قبیل رتقاء و قرناء نیست.

 مطابق ماده ۵۶۳ قانون مجازات اسلامی

از بین بردن هر یک از اعضای فرد و هر دو عضو از اعضای زوج، دیه کامل و از بین بردن هریک از اعضای زوج، نصف دیه کامل دارد. خواه عضو مزبور از اعضای داخلی بدن باشد خواه از اعضای ظاهری مگر اینکه در قانون ترتیب دیگری مقرر شده باشد.

ماده ۵۶۴ قانون مجازات اسلامی

فلج کردن عضو دارای دیه معین، دو سوم دیه آن عضو و از بین بردن عضو فلج، یک سوم دیه همان عضو را دارد. در فلج کردن نسبی عضو که درصدی از کارایی آن از بین میرود، با توجه به کارایی از دست رفته، ارش تعیین می گردد.

مطابق نظر امام ره:

اگر در جنايتى دو شفره فرج يعنى آن گوشتى كه چون دو لب بر اطراف فرج احاطه دارد، از بين برود جانى بايد خونبهاى كامل را بپردازد. و اگر شفره يك طرف از بين برود نصف خون بها را مى پردازد، و در اين حكم فرقى نيست بين زن كبيره يا دختر صغيره و نيز فرقى نيست بين دختر بكر و غير بكر و بين ختنه شده و ختنه نشده و بين كسيكه فرجش سالم است يا مبتلاء به قرن يا رتق است.

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

موارد ممنوعیت  انجام لابیاپلاستی

لابیاپلاستی برای زنانی که بیماری مربوط به ژینوکولوژی (مربوط به بیماری زنان) فعال دارند، نسبتاً مناسب نیست. مانند زنان مبتلا به عفونت یا نئوپلاسم؛ زنانی که دخانیات استعمال می‌کنند و قصد ترک دایمی یا موقتی برای بهینه‌سازی ظرفیت بهبود زخم خود ندارند؛ زنانی که در اهداف زیبایی مد نظر خود زیاده‌روی می‌کنند. بعضی باور دارند این عمل نباید در زمان قاعدگی انجام شود؛ تا خطر عفونت و اثرات احتمالی هورمونی کاهش یابد.

جراحی تغییر جنسیت

در جراحی تغییر جنسیت، در مورد بیماران ترازن مرد به زن، لابیاپلاستی دومین مرحله از یک عمل واژینوپلاستی دو مرحله‌ای است که از شیوه‌های لابیاپلاستی برای ساخت لبه کوچک و روپوش کلیتوریس استفاده می‌شود. در این گونه عمل، لابیاپلاستی معمولاً چند ماه پس از اولین مرحله واژینوپلاستی انجام می‌شود.

بیهوشی

لابیاپلاستی می‌تواند با بی‌حسی موضعی، بی‌هوشی و آرام‌بخشی پروسیجرال و بیهوشی عمومی انجام شود. پیش از برش یک محلول بی‌حس‌کننده (لیدوکائین + اپینفرین در محلول نمک) به لبه کوچک تزریق می‌شود تا باعث تورم و انقباض بیشتر دستگاه گردش خون لبه فرج و کاهش خون‌ریزی شود.

انواع جراحی هایی که جهت زیباسازی واژن و ترمیم واژن و جوانسازی واژن انجام می شود:

واژینوپلاستی: نوعی جراحی زیبایی است برای زیبایی مهبل

لبیوپلایستی

افزایش G- spot

برداشتن پوست یا روکش کلیتوریس

فرونوپلاستی

پرینوپلاستی

مونس پلاستی:

جراحی است که به افتادگی پوست شکم بر روی ناحیه تناسلی و یا بزرگی قسمت بالای ناحیه تناسلی زنان گفته می شود

روش‌های لابیا و مخاطرات قانونی از منظر پزشکی قانونی

تخریب کامل لبه کوچک به این روش

تکنیک اصلی لابیاپلاستی و شامل برش ساده بافت از لبه آزاد به لبه کوچک است. در یکی از شیوه‌های برش، گیره‌ای را پیرامون لبه‌های فرج قرار می‌گیرد و گردش خون را قطع می‌کند تا از خونریزی جلوگیری شود؛ پس از برش، لبه کوچک یا بزرگ بخیه‌زده می‌شوند. این روش به‌دلیل آسانی توسط بسیاری از جراحان ترجیح داده می‌شود.

معایب این روش از بین رفتن چین و چروک طبیعی لبه‌های آزاد لبه کوچک است، بنابراین باعث غیرطبیعی شدن ظاهر فرج می‌شود. همچنین در این روش احتمال آسیب رسیدن به پایانه‌های عصبی زیاد است. علاوه‌بر این ممکن است لایه درونی لبه فرج پشت و رو شود (به‌طرف بیرون برگردد) که باعث می‌شود بافت درونی صورتی رنگی که معمولاً پنهان است، نمایان شود.

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

از دیگر معایب این روش عدم توانایی برش پوست اضافی روپوش کلیتوریس است.

قطع کامل لبه کوچک در این روش متداول است و اغلب نیاز به جراحی دوباره برای اصلاح دارد. در این روش بدشکلی‌های روپوش کلیتوریس اصلاح نمی‌شوند و خود نیاز به جراحی جداگانه دارد. بعضی از زنان پس از انجام لابیاپلاستی با این روش از پدیدار شدن یک «آلت‌مردی کوچک» شکایت می‌کنند؛ زیرا روپوش کلیتوریس دست‌نخورده باقی مانده و لبه کوچک کاملاً برداشته شده‌است.

پس از لابیاپلاستی به روش برداشتن لبه، اغلب نیاز به عمل جراحی بازسازی هست.

برش گوه شکل مرکزی

تکنیک برش گُوِه شکل مرکزی (به انگلیسی: Central wedge resection technique) شامل برش‌دادن و برداشتن یک بافت ضخیم جزئی به شکل گوه از ضخیم‌ترین بخش لبه کوچک است.

برخلاف تکنیک برش لبه در این تکنیک چین‌خوردگی‌های طبیعی لبه کوچک حفظ می‌شوند.

اگر کل ضخامت برداشته شود احتمال آسیب رسیدن به اعصاب لبه فرج وجود دارد که می‌تواند به نوروم دردناک و بی‌حسی بینجامد. لابیاپلاستی به این روش مشکل است و اگر پوست زیاد برداشته شود ممکن است سبب وارد آمدن فشار زیاد به زخم و در نهایت بازشدگی زخم شود. این نوع  به فرج ظاهر طبیعی می‌دهد و از ایجاد برش در نزدیکی کلیتوریس، که بسیار حساس است، جلوگیری می‌کند.

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

دی ‌اپیتلیا لیزاسیون

تکنیک دی‌اپیتلیالیزاسیون (به انگلیسی: De-epithelialization technique) شامل بریدن بافت پوششی یک بخش مرکزی در جهت میانی یا جانبی هرکدام از لبه‌های کوچک، با استفاده از چاقوی جراحی یا لیزر پزشکی است. این روش بافت اضافی عمودی را کاهش می‌دهد و حالت و چین‌خوردگی‌های طبیعی، حساسیت و نقش لبه کوچک در نعوظ را حفظ می‌کند. یکی از معایب این روش این است که اگر نیاز به برداشتن سطح زیادی از لبه فرج باشد، ممکن است پهنای لبه فرج گسترش یابد

برداشتن روپوش کلیتوریس

در لابیاپلاستی اگر ضخامت بیش از حد پیش‌پوست یا روپوش کلیتوریس برانگیختگی جنسی فرد را دچار مشکل کند یا سبب نازیبایی شود، پیش‌پوست برش داده می‌شود.

این مسئله به شدت می‌تواند عاملی برای شکایت و یا سببی برای طلاق باشد.

لیزر

این روش شیبه به دی‌اپیتلیالیزاسیون است. لابیاپلاستی با لیزر مونالیزاتاچ جدیدترین است که مهمترین فواید ان برش دقیق و انحام لابیاپلاستی بدون درد و تورم و خونریزی می‌باشد یکی از معایب این روش احتمال ایجاد کیست روپوستی در صورت برداشت زیادی روپوست لبه فرج است.

انواع جراحی هایی که جهت زیباسازی واژن و ترمیم واژن و جوانسازی واژن انجام می شود، عبارتند از :

انواع لابیا

لابیا ماژور:

لابیا ماژور یا لابیای بیرونی دو لایه پوستی است که از تپه ونوس روی استخوان شرمگاهی تا ناحیه پرینه ادامه دارد. که وظیفه پوشش دهی و محافظت از ساختارهای حساس و داخلی مانند دهانه واژن، لابیا مینورا و کلیتوریس را بر عهده دارد.

لابیا مینور یا لابیا داخلی:

دو لایه پوست در هر سمت دهانه واژن است که بین لابیا ماژور قرار دارد. لابیا مینور از نظر رنگ و اندازه در بین خانم ها متفاوت است.

لابیا مینور از کلیتوریس به سمت پایین در هر دو طرف دهانه واژن کشیده شده است.

چرا زنان به دنبال عمل زیبایی واژن هستند؟

آناتومی شکل لابیا در زنان و دختران به صورت قابل توجهی با یکدیگر متفاوت است و می تواند در طول زمان به ویژه پس از زایمان تغییر کند.

لب های واژن بزرگ یا ناهموار میتواند مشکلات مختلفی را برای خانم ها ایجاد کند.

بافت عضلانی بیش از حد یا ناهموار و چین و چروک های زیاد برای بسیاری از خانم ها یک مسئله در مورد زیبایی شان به شمار میرود. معمولا زنانی که از اندازه و شکل لابیای خود ناراضی هستند به دلیل کاهش اعتماد به نفس یا خجالت در مقابل شریک جنسی و یا حتی درد در هنگام مقاربت جنسی توانایی برقری یک ارتباط باکیفیت و لذت بخش را از دست میدهند.

لابیای(لب های واژن)بزرگ وقتی که یک خانم کت و شلوار تنگ یا بیکینی می پوشد نمود پیدا می کند.

این امر باعث می شود فرد برای رهایی از این نگرانی دائما از لباسهای آزاد استفاده کند که محدودیت های زیادی در انتخاب لباس مورد علاقه اش برای وی ایجاد میکند. برای برخی افراد مشکل کمی پیچیده تر است و لب های واژن بزرگ باعث تحریک مزمن و ایجاد ناراحتی در هنگام کار، تمرین و حتی انجام وظایف زندگی روزمره می شود، که البته تمامی این مشکلات و نگرانی ها با عمل رایج لابیاپلاستی که عموما توسط متخصص زنان بصورت سرپایی انجام می گیرد قابل حل است.

محمدرضا مهری وکیل جرایم پزشکی گفت:

پیش از هرگونه عمل لابیاپلاستی، حتما یک جلسه مشاوره در کلینیک لازم است.

در این جلسه، پزشک نحوه جراحی را برای شما توضیح خواهد داد و به شما کمک می کند که بفهمید قبل از عمل، در حین جراحی و پس از آن، باید چه انتظاراتی داشته باشید

آیا لابیاپلاستی خطر دارد؟

لابیاپلاستی جزو جراحی های ایمن و بی خطر محسوب می شود. این عمل اگر توسط جراح مجرب، در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر خواهد بود و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. به همین دلیل است که ما کلینیک بلوتاچ را به شما پیشنهاد می دهیم. کلینیک بلوتاچ با بهره گیری از بهترین جراحان و متخصصان زنان در تهران و پیشرفته ترین دستگاههای لیزر در محیطی آرام و کاملا بهداشتی، شما را در رسیدن به خواسته تان که همان داشتن ناحیه تناسلی زیبا و خوش فرم می باشد، یاری خواهد کرد.

عوارض لابیاپلاستی:

لابیاپلاستی مانند اکثر جراحی ها، دارای عوارض طبیعی می باشد که در کوتاه مدت بهبود می یابد.

یکی از این عوارض ایجاد تورم در محل جراحی می باشد.

از آنجائیکه واژن دارای بافت ها و غدد لنفاوی و عصبی فراوان می باشد در اثر جراحی آسیب کمی به رگها و بافت های این ناحیه وارد می شود که در نهایت باعث تورم در واژن می شود. بعضی اوقات مدت زمان بهبودی برای تورم واژن تا یک ماه به طول می انجامد که جای نگرانی نیست و از بین می رود.

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

آیا بیمه ها هزینه های لابیاپلاستی را پوشش می دهند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی جزء عملهای زیبایی محسوب می شود، مشمول بیمه و بیمه های تکمیلی نمی شود. متاسفانه شرکت های بیمه  به این مورد که عمل لابیاپلاستی به منظور درمانی یا زیبایی انجام شده است کاری ندارند و در هر صورت این عمل و دیگر عملهای زیبایی واژن را تحت پوشش قرار نمی دهند.

آیا به لحاظ قانونی می توان عمل زیبایی لابیا را هنگام زایمان انجام داد؟

از آنجایی که هنگام زایمان، میزان خونریزی در قسمت واژن زیاد است درحالیکه عمل زیبایی لابیا (لابیاپلاستی) جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود، انجام این عمل را باید به وقت دیگری موکول کرد.

دو ماه پس از زایمان زمان مناسبی برای عمل زیبایی واژن محسوب می شود.

آیا همزمان با عمل زیبایی واژن می توان از روش های زیبایی دیگر مثل تزریق ژل به واژن جهت شکل دهی و فرم دهی دلخواه به واژن استفاده کرد؟

بله. این عم‌لهای ترکیبی معمولا با وقفه ای چندماهه انجام می شوند.

برای انجام عمل تزریق ژل به واژن نیاز است که ورم بعد از لابیاپلاستی رفع شود .

وکیل تخصصی جهت شکایت از پزشک

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریعتر پروژه استارت آپ وکیل در ایران نموده است.

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین ملکی در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین پزشکی خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی دادسرای پزشکی تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص دادسرای پزشکی تهران

09120067664

09120067669

09121281014

وکیل شکایت عمل لابیاپلاستی

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده جرایم پزشکی تهران

4/5 - (4 امتیاز)

4 دیدگاه

  • باسلام من فک پایینم کمی تحلیل رفته شهرستان رفتم دندان ساز تجربی بود اول گفت که بدتر ازاینها هم داشتیم بعدش گفت با دستگاه دیجیتال میزاره اونجا که رفتم دیدم یک زیر زمین منو گول زد گفت وسایل ها رو دیروز جابجا کردیم ازاینجا رفتیم حتی پول دندونا رو کارت به کارت کرد که دستگاه کارتخوان تو مطب جدیده دندان مصنوعی برام گذاشت گذاشت همونجا که توی دهنم گذاشتم گفتم که دندونا فک پایین عقب هستن واندازه تو دهن میزان نیستن ایشان گفتن که چون تازه گذاشتی دهنت تسلط نداری تایک هفته توی دهنم بود نمدونستم دهنم روباز کنم فک پایین کامل لق بود ودرد هم داشت هم لثه و گلوم درد میکرد که نمیتونستم آب دهنم روقورد بدم زبونم هم سوزش داشت بهش که گفتم شما گفتین اگه رضایت نداشته باشین پول رو پس میرم باران زننده ای جوابم روو داد که بعد از سه ماه من دندونا رو بردم پیش متخصص نشون دادم چند تا گفتن دندونا روخراب درست کرده ردیف نیستن برو پس بده وجودت روبگیر الان من چیکار کنم کجا شکایت کنم میتونم پولمو پس بگیرم باتشکر

  • سلام ببخشید شما وکیل خانم دارید؟ من متاسفانه بابت عمل به یک مطب مراجعه کردم قبلا بیمارستان بهم گفته بودن که این عمل فقط بابیهوشی امکان داره ولی یک نفر خانم ماما تو کرج به من گفتن با بی حسی برام انجام میدن ولی واقعا به من اسیب زدن و من درد شدید و حال بد دارم میتونم شکایت کنم ؟

    • سلام دوست عزیز
      انجام این موارد جراحی صرفا در حوزه تخصص پزشکان جراح می باشد. شما می‌توانید در دفاتر خدمات قضایی شکواییه خود را جهت ارسال به دادسرای ویژه جرائم پزشکی ثبت کنید و همچنین برای مشاوره با وکیل متخصص خانم در مبحث جرایم پزشکی با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *