شکایت از پزشک جراح بینی

شکایت از پزشک جراح بینی

شکایت از پزشک جراح بینی


امروز با موضوع شکایت از پزشک جراح بینی با شما خواهیم بود.

بیشترین آمار شکایت از پزشک جراح به پزشک جراحی زیبایی بینی بر می گردد و مراجعین به گروه وکلای رسمی مهر پارسیان در این مورد به وکلای ما ابراز داشتند که با توجه به عدم رضایت از نتیجه عمل زیبایی بینی، خواهان شکایت از پزشک متخصص جراحی بینی هستند.

دفتر وکالت محمدرضا مهری بهترین وکیل حوزه جرایم پزشکی با توجه به داشتن آمار بالای پرونده های موفق در این گونه جرایم آماده پذیرش پرونده های جرایم پزشکی و مشاوره در این موضوع می باشد.

نکات مهم در موضوع شکایت از پزشک جراح بینی

  • برای شکایت از پزشک جراح زیبایی بینی اولین اقدام چیست و چه هزینه ای در بر دارد؟
  • بهترین وکیل شکایت از پزشک زیبایی در ایران کیست؟
  • چگونه می توان خسارت های ناشی از اشتباه یا قصور پزشکی در عمل جراحی زیبایی بینی را جبران نمود؟

دماغمو (بینیمو) عمل زیبایی کردم همه اطرافیانم میگن که اصلا بهت نمیاد ضمن اینکه مشکل تنفسی پیدا کردم، آیا می‌تونم از پزشکم شکایت کنم؟

 

پیش از پاسخ به پرسش فوق باید از بعد حقوقی مشاهده نماییم که  شکایت افراد چیست. در مواردی پیش می‌آید فرد از ظاهر تغییر یافته خود راضی نیست و این صرفا یک سلیقه فردی است.

در چنین مواردی شکایت موضوعیت ندارد، اما ضرر و زیان رسیدن عرفی به زیبایی فرد، مشکلات تنفسی و نیز عفونت از موارد رایج شکایت ‌ هستند. در این حالت باید چنین تبعاتی ناشی از کار پزشک است یا خیر؟

امکان دارد در قسمت عمل زیبایی عفونتی به دلیل دیگر رشد کند یا مشکل تنفسی به علت دیگری برای او به‌وجود آید. در این شرایط مطمئنا پزشک، مسئول نیست مگر این که نتیجه به عمل او منسوب باشد. البته در این شرایط ممکن است پزشک سهل انگاری کرده باشد. مثلا ممکن است پزشک می‌بایست دستورالعملی تجویز می‌کرده، اما چنین کاری انجام نداده است. در این شرایط، پزشک مسئول است.

چنانچه پزشک بی‌احتیاطی یا بی‌مبالاتی کرده باشد (بی‌احتیاطی یعنی انجام‌ دادن کاری که باید ترک شود و بی‌ مبالاتی یعنی ترک فعلی که باید انجام می‌داده) یا این که به طور مثال بتوان اثبات کرد.

این نتیجه به خاطر ترک نظامات پزشکی است، تقصیر فرد محرز می‌شود. البته در برخی موارد فرد با علم و قصد قبلی اقدام به ضرر رساندن به فرد می‌کند که در اینجا موضوع از یک تخلف پزشکی به جرم عمدی تبدیل می‌شود.

 

در قانون مجازات فعلی در صورتی که بتوان تقصیر پزشک اعم از بی‌احتیاطی یا بی‌مبالاتی او را ثابت کرد (این کار با نظر کارشناسی پزشکی قانونی ممکن است) پزشک به پرداخت دیه محکوم می‌شود.

در بیشتر  موارد پزشکان بیمه مسئولیت مدنی دارند اغلب دیه افراد را نه خود پزشک، بلکه بیمه‌ می‌پردازد، اما گاهی هم ممکن است مابه التفاوتی وجود داشته باشد که در مرحله اجرای حکم خود شخص مکلف به پرداخت آن است.

 

وکیل شکایت از پزشک جراح بینی

اگر نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و داوری و مباحث عمل زیبایی و جرایم پزشکی یا سایر موارد دارید جهت مشاوره تلفنی و حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوعات کیفری، حقوقی، ملکی، خانواده، مطالبه مهریه، نفقه، مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری، مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت9 الی 19 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 الی 15 با موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان تماس بگیری

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

09121281014

شکایت از پزشک جراح بینی

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه

5/5 - (62 امتیاز)

2 دیدگاه

  • سلام
    وقت بخیر
    من جراحی کردم
    اما بجای مدل طبیعی کاملا فانتزی عمل کردن بر خلاف میل‌بنده و سوراخ های بینیم بسیار متفاوت هست
    میشه شکایت کنم از پزشکم؟

    • سلام وقت بخیر
      عمل جراحی زیبایی با توافق پزشک و متقاضی انجام میشه. اگر قبل از عمل به موضوع خاصی توافق کرده باشین و نتونسته عمل کنه از موارد مطالبه خسارت هست.
      اما اگر طبق نظر کمیسیون پزشکی قانونی قصور یا تقصیر پزشکی انجام شده باشه موضوع جرم و قابل مجازات است و دیه تعیین خواهد شد.
      در هر صورت قبل از هر اقدامی باید مدارک و مستنداتتون بررسی بشه تا موضوع طرح دعوا مشخص بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *