مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران

مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران

مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران


امروز با موضوع مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران با شما هستیم.

یکی از راههای مشاوره حقوقی با توجه به وسعت حوزه قضایی تهران، مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی می باشد، طرح مشاوره حقوقی آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری توسط دفتر حقوقی بین المللی محمدرضا مهری ابداع شده و مورد اقبال گسترده عزیزان قرار گرفته است.

راههای مختلف جهت دریافت مشاوره آنلاین حقوقی با مراجعه به وب سایت های متعدد موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان قابل دسترسی است.

در ادامه نمونه ای از مشاوره های حقوقی آنلاین وکلای گروه مهر را برای عزیزان درج خواهیم نمود.

سوء پیشینه چه زمانی پاك می شود؟

⭐️طبق ماده ٢٥ قانون مجازات اسلامی مصوب ١٣٩٢ افرادی که مرتکب جرمی بشوند و مجازات انها به شرح زیر باشد دارای محکومیت موثر کیفری هستند و تا پایان این موارد نمیتوانند گواهی عدم سوء پیشینه بگیرند در ادامه متن ماده و مواردی که موجب سوء پیشینه کیفری میشوند را درج مينماييم .

⭐️ماده ٢٥: محکومیت قطعی کیفری در جرائم عمدی، پس از اجرای حکم یا شمول مرور زمان، در مدت زمان مقرر در این ماده محکوم را از حقوق اجتماعی به عنوان مجازات تبعی محروم میکند:

الف- هفت سال در محکومیت به مجازاتهای سالب حیات و حبس ابد از تاریخ توقف اجرای حکم اصلی

ب- سه سال در محکومیت به قطع عضو، قصاص عضو در صورتیکه دیه جنایت وارد شده بیش از نصف دیه مجنیٌ‌علیه باشد، نفی بلد و حبس تا درجه چهار

پ- دو سال در محکومیت به شلاق حدی، قصاص عضو در صورتیکه دیه جنایت وارد شده نصف دیه مجنیٌ‌علیه یا کمتر از آن باشد و حبس درجه پنج

تبصره 1ـ در غیر موارد فوق، مراتب محکومیت در پیشینه کیفری محکوم درج میشود لکن در گواهیهای صادره از مراجع ذیربط منعکس نمیگردد مگر به درخواست مراجع قضائی برای تعیین یا بازنگری در مجازات

تبصره 2- در مورد جرائم قابل گذشت در صورتیکه پس از صدور حکم قطعی با گذشت شاکی یا مدعی خصوصی، اجرای مجازات موقوف شود اثر تبعی آن نیز رفع میشود.

تبصره 3- در عفو و آزادی مشروط، اثر تبعی محکومیت پس از گذشت مدتهای فوق از زمان عفو یا اتمام مدت آزادی مشروط رفع میشود. محکوم در مدت زمان آزادی مشروط و همچنین در زمان اجرای حکم نیز از حقوق اجتماعی محروم ميگردد.

 

اگر پولی به اشتباه به حساب کسی واریز کردیم چگونه پیس بگیریم؟

سوال:آیا می‌توان پولی را که اشتباها به حساب دیگری واریز شده، پس گرفت؟

در پاسخ به سوال شما باید بیان داشت که موادی از قانون به رد مالی که بدون استحقاق گرفته شده است، اشاره دارد. فلذا نهاد مربوطه نمی تواند پاسخگو نباشد؛ چرا که چیزی را دریافت کرده است که استحقاق دریافت آنرا نداشته است.

به عبارت دیگر کسی که(گیرنده) عمداً، اشتباهاً ، یا اجباراً چیزی را که مستحق نبوده است، دریافت کند، ملزم است در هر صورت آنرا به مالک تسلیم کند(ایفای ناروا). این در حالی است که ابتدا مالک می بایست دو مورد ذیل را در محکمه اثبات نماید:

اول: مدیون نبودنِ خود

دوم: اشتباه در پرداخت کردن توسط مالکِ پول

از طرف دیگر باید بیان داشت کسی که مالی را من غیر حق دریافت کرده است، خواه عمدی یا اشتباهی، ضامن عین و منافع آن نیز می باشد.

دفتر مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته تصادفات و تعیین خسارت در تصادفات رانندگی، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

09121281014

مشاوره حقوقی آنلاین شمال تهران

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه

5/5 - (34 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *