نحوه طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل

نحوه طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل

نحوه طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل


امروز با موضوع نحوه و چگونگی طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل با شما خواهیم بود.

رسیدگی به جرائم اتباع بیگانه و طرح دعوای اتباع ایران علیه اتباع و دولت ‌های خارجی در دادسرای امور بین الملل انجام خواهد شد.

هدف اصلی تشکیل دادسرای امور بین الملل جلوگیری از تضییع حقوق کشورهاست و این مجمع قضایی به منظور طرح دعوی علیه دولت‌های خارجی در موارد لازم تشکیل می‌شود.

در دادگاههای برخی از کشورها، احکامی به ناحق علیه کشورمان صادر می‌شود.

لذا این مجمع قضایی به منظور طرح دعاوی علیه دولت‌های خارجی تاسیس شده است.

در کنار این امور در داسرای امور بین الملل جرایم مربوط به اتباع بیگانه و همچنین شکایت اتباع ایرانی از اتباع خارجی در این مجمع مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

دادسرای امور بین الملل در ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز فعالیت خود را آغاز کرده است.

این داسرا بر اساس قانون آیین دادرسی عمومی و انقلاب تهران است.

دادسرای امور بین‌الملل فقط در تهران می‌باشد و در دیگر شهرهای ایران شعبه‌ای ندارد.

نکات مهم در مورد نحوه طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل

چگونه و از کجا شکایت خود را در داسرای امور بین‌الملل شروع کنید؟

نشانی دادسرای امور بین الملل کجا می‌باشد؟

چه نوع دعاوی و جرایمی قابل پیگیری در داسرای امور بین الملل می‌باشد؟

نحوه طرح دعوی در دادسرای بین الملل

برای طرح درشکایت در داسرای امور بین الملل، مانند همه دادسراها، حضور شاکی و یا وکیل شاکی، تنظیم شکواییه و ضمیمه نمودن مدارک و مستندات و همچنین پرداخت هزینه دادرسی، از الزامات قانونی می‌باشد.

آدرس دادسرای اموربین الملل ( دادسری ناحیه 30 تهران)

آدرس دادسرای امور بین الملل ( ناحیه 30تهران ) به نشانی: تهران- میدان پانزده خرداد- دادسرای عمومی و انقلاب تهران- طبقه اول

دعاوی و جرایم قابل طرح در دادسرای امور بین الملل

موضوع عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی که با دادن وعده‌های بدون پشتوانه، مدعی ثبت شرکت و کارآفرینی در سطح بین‌المللی می‌نمایند، از جمله جرایم قابل طرح در داسرای جرایم بین‌الملل می‌باشد.

به عنوان مثال عده‌ای با عنوان مجعول وکیل پایه یک دادگستری و ادعای دانشجوی دکترای حقوق در خارج از کشور و همچنین با ثبت موسسه مشاوره آموزشی در کشورهای اروپایی که حتی صلاحیت مشاوره حقوقی در خود اروپا را هم ندارند، مدعی اخذ نمایندگی در فضای مجازی شده‌اند، در صورت طرح شکایت مالباختگان، پرونده کلاهبرداری این گونه موسسات قابل پیگیری در دادسرای امور بین الملل تهران می‌باشد.

وکیل متخصص در نحوه طرح شکایت در دادسرای امور بین الملل

از آنجایی که دادسرای امور بین‌الملل با هدف تخصصی تحت عنوان دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 دایر شده است و به صورت تخصصی به دعاوی و جرایم بین‌المللی رسیدگی می‌نماید.

در صورت انتخاب وکیل پایه یک دادگستری متخصص در این امور، ول مدت رسیدگی به پرونده‌ها با توجه به تخصص وکیل انتخابی می‌تواند کاهش یابد.

با تنظیم و تهیه لوایح و درخواست‌های حقوقی و یا تکمیل نمودن مدارک قبل از طرح شکایت در داسرای امور بین الملل، می‌تواند باعث کاهش زمان رسیدگی به پرونده واخذ نتیجه مطلوب شود.

موسسه حقوقی و داوری بین‌المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان بر اساس مجوز حاصله از بندهای اساسنامه موسسه، امکان معرفی وکیل پایه یک دادگستری و وکیل امور بین‌الملل، جهت طرح پرونده و یا دفاع از پرونده‌های مطروحه در دادسرای امور بین‌الملل را دارد.

وکیل و مشاوره حقوقی دادسرای بین الملل تهران

تحصیلات حقوقی مدیر و مشاور موسسه حقوقی مهر پارسیان، جناب محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری در رشته های حقوق جزا و جرم شناسی و همچنین رشته تخصصی حقوق تجارت بین‌الملل، جهت مشاوره حقوقی مناسب، بستری فراهم نموده است تا با فراغ بال به عنوان وکیل متخصص در دادسرای امور بین‌الملل، از ایشان کمک گرفته شود.

امکان تعیین وقت مشاوره حقوقی آنلاین از طریق نرم افزارهای موبایلی با محمدرضا مهری از طریق تماس با تلفن های موسسه فراهم شده است.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه از ساعت‌های 19 الی9 و پنجشنبه‌ها15 الی9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راههای ارتباطی با دفتر وکیل محمد رضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

021-88663628

021-88795408

021-88796143

شماره های همراه مشاوره حقوقی نحوه طرح شکایت در دادسرای بین الملل

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق شماره های اعلامی امکان پذیر است.

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

4.4/5 - (5 امتیاز)

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *