نمونه شکایت سرقت به عنف

نمونه شکایت سرقت به عنف

نمونه شکایت سرقت به عنف


امروز با ارائه نمونه شکایت سرقت به عنف و زورگیری همراه با ضرب و شتم همراه شما هستیم.

  • اگر در منزل مورد حمله افراد قرار گرفتیم و لوازم منزل و داراییهای ما به سرقت رفت چه کنیم؟
  • آیا زورگیری به عنف و ضرب و شتم عمدی بر اثر تجاوز به حریم شخصی قابل شکایت در اداره آگاهی است؟
  • بهترین وکیل پرونده زورگیری و ضرب و جرح عمدی در تهران کیست؟

با نمونه شکایت سرقت به عنف که توسط همکاران گروه وکلای رسمی مهر پارسیان تهیه شده همراه ما باشید.

سرپرست محترم دادسرای امور جنایی و معاون داستان تهران

با سلام و احترام

موکل در روز 2 شنبه تاریخ 30/02/1398 در منزل خود واقع در سعادت آباد مشغول استراحت بود.

 پیرو اختلافاتی که با دوستشان خانم “………. داشتند از طریق فضای مجازی و اینترنت سعی در حل این اختلافات شد  که پس از گذشتن نیم ساعت از آخرین پیام، زنگ درب واحد وی به صدا درامد.

بنا به اظهارات موکل

فردی که از چشمی درب دیده میشد خانمی بودند که نیم ساعت پیش در حال رفع اختلاف با یکدیگر بودیم. این خانم از پشت درب می گفتند:

در رو باز کن تا حضوری صحبت کنیم.

من درب را باز کردم ولی ناگهان این خانم بهمراه یک آقا بنام “………….” سریعا وارد اپارتمان من شدند و درب را بستند و شروع به ضرب و شتم من نمودند.

زمان تقریبی ورود این افراد از ساعت 15:30 بود و تا ساعت 18:30ادامه داشت در این مدت من مداوم مورد ضرب و جرح، کشیده شدن موها، و ضربه خوردن از ناحیه کمر و پهلو از سوی آقای… قرار گرفتم.

 فرد دیگر یعنی خانم “….”در حال جمع آوری وسایل گران قیمت من از جمله:دلار، درهم، طلا، ایفون ایکس تازه خریداری شده بهمراه جعبه (محتوی تصاویر و عکسهای بسیار خصوصی وخانوادگی من ) حتی دستگاه مخصوص کراتین مو بودند.

پس از جمع آوری وسایل و گذاشتن آنها در نایلون، من فرصتی پیدا کردم و نایلون وسایل را از پنجره به داخل حیاط انداختم لیکن این خانم با صبوری و در کمال ارامش به واحد سرایداری رفته و از انها خواستند درب حیاط را باز کنند تا وسایلی که متعلق به خود معرفی کرده بود را  بردارد که موفق هم شدند.

 مجددا به آپارتمان من  با نایلون وسایل برگشتند.

(فیلم ورود و خروج این افراد به منزل من، ورود خانم به حیاط و بازگشت به واحد موجود هست)

(همچنین فاکتور اقلام دزدیده شده و فاکتور خرید گوشی ایفون ایکس که نشانگر مالکیت من بر این اموال هست موجود می باشد).

لازم به ذکر است این افراد به هنگام ورود یک نایلون بهمراه داشتند که حاوی ماشین اصلاح مردانه بود تا با استفاده از آن موهای سر من را بتراشند.

در نهایت پس از انجام اقدامات مذکور و چندین بار تلاش در کشتن من (خانم “…..” از همراهش اقای “………..” مرتبا میخواست که من را بکشد) من را تهدید کردند که برای حفظ جانم حق مراجعه به پلیس را ندارم و برای عادی نمودن شرایط نیز بایستی لباس پوشیده و با ظاهری آرام آنها را تا اتومبیل شان همراهی کنم.

من  نیز به واسطه اجبار و ترس جانم به خواسته آنها تن دادم آنها را تا اتومبیل شان همراهی کردم و پس از رساندن آنها به ماشین شان،  آنها وسایل موجود در نایلون را در ماشین خالی کردند و نایلون خالی را به همراه یک گوشی از چند گوشی آیفونم به من برگرداندند و من را در خیابان رها کردند.

 من، پس از پیاده شدن از ماشین متوجه شدم که این افراد کلید خانه من را نیز برده اند که تماس گرفتم و اصرار کردم که کلید را بدهند که اقای “………….” کلید را به داروخانه ابتدای کوچه محل سکونت من تحویل داده و گفته بودند که کلید متعلق به خانه خواهرم است و جهت گرفتن کلید به شما مراجعه می کنند.

(فیلم ورود و خروج این اقا به داروخانه موجود می باشد)

پس از مراجعت من به خانه و آشفتگی روحی، درد جسمی فراوان ناشی از ضرب و شتم های مکرر و وضعیت آشفته خانه طی تماس من با پلیس 110، ماموران در محل حضور یافته و گزارشی تهیه نمودند و جهت ارجاع من به پزشکی قانونی، نامه ای به من دادند که من فردای روز واقعه به پزشکی قانونی مراجعه نمودم که پس از انجام معاینات اعلام کردند ظرف 48 ساعت آینده گزارش به کلانتری ارجاع می شود.

حال با توجه به ضرب و شتم فراوان، آسیب روحی، سرقت به عنف اموالم و عدم امنیت مالی و جانی از آن مقام قضایی درخواست رسیدگی به موضوع را دارم و تقاضای برخورد قانونی با افراد خاطی و رد اموالم و جبران خسارات را دارم.

وکیل پرونده شکایت سرقت به عنف

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی 9 و پنجشنبه‌ها 15  الی 9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر دکتر محمد‌رضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

شماره های همراه وکیل سرقت به عنف و ضرب و شتم

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

5/5 - (11 امتیاز)

4 دیدگاه

  • از مطلبی که نوشته بودین خوشم اومد امیدوارم این اینترنت رو از ما نگیرن. من خودم به شخصه همه کارام رو اینترنتی انجام میدم. اینجا هر چیزی که میخوایم پیدا میشه و کسایی مثل شما با ارائه مطلبای بدردبخور دارن بهمون کمک میکنن که کارمون سریع تر راه بیفته. حتی دیدم واسه لوله بازکنی برچسب دیگه نیازی نمیشه و با دوتا کلیک ساده میشه چاه بازکن پیدا کرد! دم همگی شما صاحبای سایت های مختلف گرم که اینطوری کارمون رو راحت کردین.

  • سلام…مادر من هم تقریبا به همین منوال از طرف بچه های صاحب خانه اش ورود به عنف داشته اند و از شلوغ بازی که بخاطر بیرون ریختن وسایل مادرم که در شرف نقل مکان به منزل دیگر بودند از منزلش سرقت کرده اند ولی بعضی از لوازم که مربوط به ده سال پیش بوده فاکتور نداشته…مثل لبتاب من که شب قبلش به ااونجا رفته بودم که فرداش کمکش کنم…حالا ثبت شکایت کردیم ولی میگن شاید سرقت رو نشه بهشون ثابت کرد؟ما مشهد هستیم راه حلی میدید لطفا.

    • سلام راه حلی نداریم. با وکیل در مشهد مشاوره بفرمایید و مدارکتون رو ارائه کنید تا راه حلی بهتون ارائه بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *