وکیل امنیت اخلاقی تهران

وکیل امنیت اخلاقی تهران

وکیل امنیت اخلاقی تهران


برای اینکه بدانیم در چه مواقعی باید از وکیل امنیت اخلاقی تهران کمک گرفت؛ باید بدانیم که به چه جرایمی در دادگاه امنیت اخلاقی رسیدگی می‌شود.

دادسرا و دادگاه‌های امنیت اخلاقی به صورت اختصاصی به جرایمی که مخالف اخلاق عمومی و نظم در جامعه و همچنین جرایمی که موجب گسترش فساد در جامعه می‌شوند؛ مانند مصرف مشروبات الکلی، روابط نامشروع و… رسیدگی می‌نماید.

برخورد با مجرم در این دادسرا و دادگاه‌ها به دلیل انجام رفتارهای مخالف اخلاق اجتماعی بسیار شدید و در برخی موارد غیرقابل گذشت می‌باشد؛ به همین جهت توصیه موکد ما این است که در صورت احضار به دادسرا یا دادگاه امنیت اخلاقی، بدون مشورت گرفتن از وکیل امنیت اخلاقی تهران، هیچ اقدامی انجام ندهید.

هر سخن یا اقدامی بدون مشورت از وکیل امنیت اخلاقی تهران، ممکن است منجر به نوعی اقرار به ضرر خویش و در نتیجه حکم محکومیت بر علیه خود گردد.

دا‌دسرای ارشاد یا همان دادسرای جرایم امنیت اخلاقی (دادسرای ناحیه 38) یکی از دادسراهای تخصصی شهر تهران می‌باشد.

این دادسرا به دعاوی مربوط به جرایم منافی عفت (برخلاف عفت و پاک‌دامنی) و جرایمی مشابه خرید و فروش مشروبات الکلی و محصولات مستهجن و مبتذل تخصیص یافته و وظیفه برخورد با جرایم فرهنگی و‌ مفاسد اجتماعی و اخلاقی را بر عهده دارد و وکلایی که فقط در این حوزه فعالیت دارند و پذیرش پرونده می‌کنند؛ وکیل پرونده امنیت اخلاقی می‌باشند.

وکیل امنیت اخلاقی تهران در خصوص دعاوی و شکایات مطرح شده در دادسرا و دادگاه امنیت اخلاقی پذیرش و قبولی پرونده دارد و به روند رسیدگی در این دعاوی و مقررات حاکم بر این امور آگاهی و تسلط دارد.

پلیس امنیت اقتصادی چیست؟

دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۸ جرایم امنیت اخلاقی تهران در خیابان شهید احمد قصیر واقع شده است.
پرونده‌های این دادسرا پس از رسیدگی و انجام تحقیقات، جهت صدور حکم نهایی به مجتمع قضایی ارشاد تهران ارسال می‌شود.
دادسرای امنیت اخلاقی همان دادسرای ناحیه ۲۱ سابق است، که سابقا در خیابان مطهری رو‌به‌روی خیابان سلیمان خاطر واقع شده بود.
دادسرای ناحیه 38 هم اکنون به آدرس تهران، خ شهید بهشتی، خ احمد قصیر، جنب بیمارستان آسیا منتقل شده است.

در گروه وکلای کیفری مهر پارسیان، تیم پژوهشی توسط وکیل امنیت اخلاقی به بررسی جرایم قابل رسیدگی در دادسرا امنیت اخلاقی مانند شرب خمر یا مشروبات الکلی و… پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه توسط وکیل پرونده امنیت اخلاقی به شما مخاطبان گرامی می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در انتهای این مقاله درج شده‌اند، تماس حاصل نمایید.

موارد مهمی که توسط وکیل امنیت اخلاقی تهران، در این نوشته بررسی خواهند شد:

  • جرایم امنیت اخلاقی چه جرایمی هستند؟
  • به چه جرایمی در دادسرا امنیت اخلاقی رسیدگی می‌شود؟
  • چگونه می‌توان از متهم در جرایم امنیت اخلاقی دفاع کرد؟
  • بهترین وکیل امنیت اخلاقی تهران کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

جرم امنیت اخلاقی

چنانچه رفتاری از لحاظ اخلاقی، جامعه را در معرض خطر و تهدید قرار دهد موجب تحقق جرایم امنیت اخلاقی می‌شود و حضور وکیل پرونده امنیت اخلاقی الزامی می‌شود.

گاهی در جامعه امنیت جانی به خطر می‌افتد، در این صورت پلیس به مجرمین رسیدگی می‌نماید و گاهی نیز از لحاظ اخلاقی، مانند راه‌اندازی مرکز یا خانه فساد و فحشا، امنیت اخلاقی جامعه به خطر می‌افتد، که پلیس امنیت اخلاقی آن را پیگیری می‌نماید.
جهت امنیت اخلاقی و روانی جامعه لازم است که از جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌هایی که بروز می‌نماید، حفاظت شود.

پلیس امنیت اقتصادی

در هر جامعه‌ای جدا از حفظ امنیت جانی لازم است، که امنیت اخلاقی نیز حفظ گردد تا جامعه از آسیب‌های احتمالی که ممکن است بروز نماید و مسئله ساز گردد، در امان بماند.

چنانچه شما شاکی و یا متهم به پرونده‌های امنیت اخلاقی هستید و برای به موفقیت رساندن پرونده خود نیاز به یک وکیل حرفه‌ای دارید، می‌توانید با گروه وکلای مهر پارسیان تماس بگیرید و خواستار مشاوره با وکیل امنیت اخلاقی تهران شوید تا در اسرع وقت بتوانید با وکیل امنیت اخلاقی تهران به صورت خصوصی جلسه مشاوره داشته باشید.

جستجوی وکیل برای مشاوره جرایم منافی عفت

گاهی اوقات فقط شنیدن یک صدا می‌تواند به افراد آرامش و اطمینان بدهد، آن هم در مواقعی است که فردی در مظان (معرض) اتهام امنیت اخلاقی قرار گرفته یا مجنی علیه (فردی که جرم به ضرر او انجام شده است) یک اتهام امنیت اخلاقی واقع شده است.

اگر جرایم دادسرای امنیت اخلاقی را خوب بشناسیم، آگاه می‌شویم که کسانی که با این جرایم سر و کار دارند تا چه حد حیثیت و آبروی خویش را در خطر می‌بینند و از این‌رو سریع‌ترین گزینه آرامش دهنده به این اشخاص، مشاوره با وکیل با تجربه جرایم در صلاحیت دادسرای امنیت است.

وکیل امنیت اخلاقی تهران در تشریح دادسرا امنیت اخلاقی بیان داشتند، دادسرای امنیت اخلاقی تهران شامل چندین شعبه بازپرسی می‌شود که هر کدام با توجه به ارجاعات صلاحیت ورود را دارند.
همانگونه که از نام دادسرا امنیت اخلاقی پیداست محل طرح شکایت کیفری امنیت اخلاقی این دادسرا است.
دادسرای امنیت تهران جزو دادسراهای نسبتا قدیمی شهر تهران هستند.

رسیدگی به چه جرایمی در دادسرای جرایم امنیت اخلاقی

بر اساس اظهارات وکیل امنیت اخلاقی تهران، دادسرای ناحیه 38 به جرایم زیر رسیدگی می‌نماید:

الف) دایر یا اداره کردن مراکز فساد و فحشا، فراهم آوردن موجبات فساد و فحشا و یا تشویق به آن اعم از فضای مجازی یا حقیقی.
ب) شرب خمر، قاچاق مشروبات الکلی (با رعایت نصاب مندرج در ماده ۲۵ دستورالعمل)، رانندگی در حال مستی و سایر جرائم مرتبط با مشروبات الکلى.
پ) خرید، فروش، تهیه، توزیع، تکثیر و تجارت محصولات سمعی و بصری مبتذل و مستهجن در فضای مجازی یا حقیقی.
ت) جرائم مرتبط با تجهیزات دریافت از ماهواره با رعایت ماده‌ی ۳۴۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲ و بند «چ» ماده ۲۵ این دستورالعمل.
ث) جرائم منافی عفت و اخلاق عمومی اعم از فضای حقیقی یا مجازی.
ج) مزاحمت برای زنان یا اطفال در معابر یا انظار عمومی.
چ) قمار و جرائم مرتبط با آن در فضای مجازی یا حقیقی.
ح) قاچاق انسان.

توجه داشته باشید که رسیدگی به جرایم در دو مرحله دادسرا و دادگاه صورت می‌گیرد به این ترتیب که ابتدا در دادسرا تحقیقات کامل در خصوص وقوع جرم و متهم انجام می‌شود و پرونده جهت صدور رای و تعیین تکلیف نهایی به دادگاه ارسال خواهد شد.

چنانچه از وکیل امنیت اخلاقی تهران مشورت بگیرید و یا وکالت در دفاع از اتهام را به ایشان بسپارید؛ با استفاده از ظرفیت‌هایی قانونی می‌توان پرونده را در مرحله دادسرا مختومه نمود و مجازات را به تعویق انداخت.

مطالبه خسارت قراردادی

انواع قرارهای تامین در پرونده امنیت اخلاقی

قرار نوعی تصمیم قضایی است که قاضی جهت تعیین تکلیف در خصوص پرونده صادر می‌نماید و بر اساس آن یک نفر به صورت موقت بازداشت می‌شود و یا آزاد می‌گردد تا زمانی که رای نهایی در خصوص آن پرونده صادر گردد.

وکیل امنیت اخلاقی تهران براساس ماده 217 قانون آیین دادرسی کیفری، قرارهایی که جهت تأمین (تضمین) بازگشت حضور متهم صادر می‌شوند به موارد زیر اشاره نمودند:

الف) التزام (الزام) به حضور با قول شرف.
ب) التزام به حضور با تعیین وجه التزام (مبلغی پول).
پ) التزام به خارج نشدن از حوزه قضایی با قول شرف.
ت) التزام به خارج نشدن از حوزه قضایی با تعیین وجه التزام.
ث) التزام به معرفی نوبه‌ای متهم به صورت هفتگی یا ماهانه به مرجع قضایی یا انتظامی با تعیین وجه التزام.
ج) التزام مستخدمان رسمی کشوری یا نیروهای مسلح به حضور با تعیین وجه التزام، با موافقت متهم و پس از دریافت تعهد پرداخت از محل حقوق آنان از سوی سازمان مربوطه.
چ) التزام به خارج نشدن از خانه یا محل اقامت تعیین شده با موافقت متهم با تعیین وجه التزام از طریق نظارت با تجهیزات الکترونیکی یا بدون نظارت با این تجهیزات.
ح) دریافت کفیل (شخصی که حضور متهم را ضمانت می‌کند) با تعیین وجه‌الکفاله.
خ) دریافت وثیقه (ضمانت) اعم از پول نقد، ضمانت نامه بانکی، مال منقول یا غیر‌منقول.
د) بازداشت موقت با رعایت شرایط مقرر قانونی.

قرار کفالت

وکیل پرونده امنیت اخلاقی در خصوص قرار کفالت که یکی از قرارهای تامینی می‌باشد اذعان داشتند: منظور از قرار کفالت این است که شخصی که صلاحیت قانونی آن برای مقام قضایی احراز شده است، در مقابل مقام قضایی تعهد می‌نماید که متهم را در مواقع لزوم نزد مرجع قضایی حاضر نماید.

در غیر این‌ صورت مبلغی که به عنوان وجه‌الکفاله تعیین شده است، از فرد تعهد‌ کننده اخذ می‌گردد.
در اصطلاح حقوقی به فردی که چنین تعهدی را بر عهده می‌گیرد “کفیل”  (سرپرست) گفته می‌شود.

تفاوت این قرار با التزام به حضور با تعیین وجه التزام آن است که در قرار التزام به حضور، خود متهم ملتزم می‌‎گردد، که اولا حاضر شود و ثانیا در صورت عدم حضور باید مبلغ موضوع قرار را خودش بپردازد.

در حالی‌که در قرار کفالت پس از معرفی کفیل توسط متهم، کفیل ملتزم (موظف) می‌‎‎شود، اولاً متهم را حاضر کند ثانیاً اگر متهم را حاضر نکرد مبلغ وجه‌‎الکفاله را بپردازد.

پایگاه سوم پلیس امنیت اخلاقی

وکیل امنیت اخلاقی تهران در خصوص فرایند صدور قرار کفالت (سرپرستی) به تشریح این مراحل پرداختند:

در مرحله اول مقام قضایی با صدور قراری از متهم یا وکیل پرونده امنیت اخلاقی می‌خواهد که نسبت به معرفی “کفیل” اقدام نماید.
سپس در این قرار مقام قضایی میزان وجه ‌الکفاله‌ای که در صورت عدم انجام تعهد کفیل، باید به نفع صندوق دولت ضبط گردد را تعیین می‌نماید.

در مرحله دوم متهم فردی را که شایستگی و اعتبار لازم برای قبول کفالت داشته باشد، مانند این‎که دارای پروانه کسب، فیش حقوقی یا سند مالکیت خانه و خودرو باشد، معرفی و فرد مزبور پس از تأیید مقام قضایی متعهد می‌‎گردد که متهم را در موارد لزوم حاضر نماید و در صورت امتناع (خودداری) وجه ‌الکفاله تعیین شده را پرداخت نماید.

آیا عدم قبولی کفیل توسط مرجع قضایی جرم است؟

وکیل امنیت اخلاقی تهران در پاسخ به این سوال بیان داشتند: در صورتی‌که مقام قضایی درخواست کفیل برای کفالت از متهم را پذیرفت، باید به او متذکر گردد که در فرض احضار متهم و عدم حضور متهم یا عدم معرفی متهم از سوی او نسبت به وصول مبلغ کفالت اقدام خواهد شد.

در مرحله سوم مقام قضایی موظف است، ضمن صدور قراری که به آن قرار قبولی کفالت گفته می‌شود با کفالت متهم از سوی شخص معرفی شده موافقت نماید.
این قرار باید به امضای کفیل و قاضی برسد، تا اعتبار قانونی پیدا کند و رونوشت (کپی) آن قابل ارائه به کفیل می‌باشد.

پلیس امنیت اخلاقی شهریار

نکته دیگر این‎که مبلغ کفالت یا همان وجه‎‌الکفاله براساس میزان قانونی مجازات اتهام مطرح شده، خسارت و ضرر و زیان وارد شده به شاکی و همچنین سابقه متهم و وضعیت خانوادگی و اجتماعی وی تعیین می‌‎شود.

البته باید توجه داشت که مقام قضایی نمی‌تواند مبلغ وجه‎‌الکفاله را از خسارت‌هایی که به شاکی وارد شده است، کمتر نماید.

در پی احراز توانایی مالی کفیل در قرار کفالت و برای تقاضای وثیقه‌گذار، بازپرس در مورد قبول کفالت یا وثیقه، قرار صادر می‌کند و پس از امضای کفیل یا وثیقه‌گذار، خود نیز آن را امضا می‌کند.
برابر ماده 224 قانون آیین دادرسی کیفری، بازپرس مکلف است ضمن صدور قرار قبول کفالت یا وثیقه (ضمانت)، به کفیل یا وثیقه‌گذار تفهیم کند، که در صورت احضار متهم و حاضر نشدن او بدون عذر (دلیل) موجه و معرفی نکردن وی از ناحیه کفیل یا وثیقه‌گذار، وجه‎‌الکفاله وصول یا وثیقه طبق مقررات ضبط (توقیف) می‌شود.

نمونه درخواست قبولی قرار وثیقه دادسرای امنیت اخلاقی تهران

رياست محترم دادیاری شعبه …… دادسرای امنیت اخلاقی تهران

با سلام، احتراماً، به استحضار مي رساند،
چون در خصوص آقاي ………. فرزند …….. به اتهام ……. توسط آن مرجع محترم قرار وثيقه صادر گرديده است، لذا، اينجانب ……….. فرزند ……….. با توديع (سپردن) وثيقه (ضمانت) ملكي به مبلغ …….. ريال متعهد مي گردم هر زمان كه دادگاه متهم را احضار نمايد وي را حاضر نمايم.

در غير اين صورت وثيقه فوق به نفع دولت ضبط گردد. در ضمن اصل و فتوكپي سند مالكيت شماره ………. كه شش دانگ آن متعلق به اينجانب مي باشد، تقديم مي گردد .
با تشكر و تجديد احترام
نام و نام خانوادگي (وثيقه گذار)

بهترین وکیل امنیت اخلاقی تهران

بهترین وکیل امنیت اخلاقی تهران، باید از تمام رویه‌ها و راهکارهای قانونی و مراحل رسیدگی اطلاع داشته باشد و به قوانین مرتبط مسلط باشد و به رویه‌های دادسرا و به تبع آن دادگاه‌های امنیت اخلاقی به طور کامل شناخت دارد و فقط در همین موارد قبول و پذیرش پرونده دارد.

موکل خود را در جریان تمام روند رسیدگی قرار می‌دهد و برای احقاق حق و کاهش مجازات و گرفتن حکم برائت برای موکل خود تلاش می‌نماید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل امنیت اخلاقی تهران هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه  امنیت اخلاقی تهران، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

آیا تعهد در پلیس امنیت اخلاقی سابقه کیفری محسوب می‌گردد؟

صرف تعهد به پلیس امنیت اخلاقی برای افراد سبب سابقه کیفری نمی‌گردد و تنها تعهد گرفته شده نزد پلیس امنیت اخلاقی حفظ می‌شود.

جرایم امنیت اخلاقی چیست؟

گاهی در جامعه امنیت جانی به خطر می افتد در این صورت پلیس به مجرمین رسیدگی می کنند و گاهی نیز از لحاظ اخلاقی، مانند بد حجابی امنیت اخلاقی جامعه به خطر می‌افتد که پلیس امنیت اخلاقی آن را پیگیری می‌کند.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

جرایم امنیت اخلاقی چیست؟

گاهی در جامعه امنیت جانی به خطر می افتد در این صورت پلیس به مجرمین رسیدگی می کنند و گاهی نیز از لحاظ اخلاقی، مانند بد حجابی امنیت اخلاقی جامعه به خطر می افتد که پلیس امنیت اخلاقی آن را پیگیری می کند.

آیا تعهد در پلیس امنیت اخلاقی سابقه کیفری محسوب می گردد؟

صرف تعهد به پلیس امنیت اخلاقی برای افراد سبب سابقه کیفری نمی‌گردد و تنها تعهد گرفته شده نزد پلیس امنیت اخلاقی حفظ می‌شود.

5/5 - (293 امتیاز)

42 دیدگاه

  • سلام
    من تو سایت شرط بندی از طریق انتقال بیت کوین چندین بار برنده شدم.
    اما آخرین بار که بازی کردم مبلغ سنگینی باختم و بعدش دیگه سایت منو راه نداد که بتونم بازی کنم.
    ولی بعد از یکسال از شعبه دوم بازپرسی دادسرای امنیت اخلاقی تهران ناحیه ۳۸ همه حساب‌های بانکی من مسدود شدن.
    ممکنه به خاطر همین ورود به سایت شرط بندی باشه؟
    البته اینم بگم من اصلا از هیچ کارت بانکی برای بازی استفاده نکرده بودم

    • سلام وقت به خیر و سلامتی
      شاداب باشید
      عضویت در سایت های قمار و شرط بندی قطعا عنوان مجرمانه داره و اگر از طریقی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی قرار بگیره قطعا تبعات خوبی برای شما نخواهد داشت.
      اینکه از کارت بانکی استفاده کرده باشین یا نه هم تاثیری در تعقیب و مسدودی احتمالی حساب بانکی شما نخواهد داشت.
      به هر صورت باید با مراجعه به شعبه دو بازپرسی دادسرای امنیت اخلاقی جویای دلیل بشین و یا اینکه با کمک وکیل دادگستری نسبت به پیگیری اقدام بفرمایید.

    • سلام روزتون به خیر
      لطف بفرمایید با شماره های موسسه جهت هماهنگی و معرفی وکیل تبصره ماده 48 آیین دادرسی کیفری تماس بگیرید.
      09120067669

  • سلام وقت بخیر
    در حال صحبت با دختری در ماشین بودیم تو نزدیکی خیابان ورزا که از مجموعه پلیس امنیت اخلاقی اومد و از کدملی ما استعلام گرفت و تعهد نامه پرکردیم
    می خوام بدونم این تعهد نامه قابل پیگیریه یا مشکل سازه ؟؟ و جز سابقه من حساب میشه ؟؟

    • سلام تعهدنامه به پلیس امنیت اخلاقی سابقه کیفری محسوب نمیشه ولی در صورت تکرار موضوع و احضار به پلیس امنیت اخلاقی میتونه برای قاضی از قرائن ثابت کننده جرم باشه

  • سلام.وقتتون بخیر . من راننده اسنپ هستم و از خودرو پدرم استفاده میکنم چند روز گذشته برای ایشون پیامک ارسال شده درخصوص تخلف بنده مربوط به کد ۱۴ پلیس امنیت اخلاقی. و خواسته شده که به مرکز پلیس امنیت شهر خود مراجعه کنیم میخواستم بدانم من میتوانم مراجعه کنم برای انجام کارهای اداری یا حتما باید مالک خود خودرو یعنی پدرم باشه؟ ممنون از راهنماییتون .

    • با سلام و درود . شما میتوانید با گرفتن وکالت کاری در این مورد از دفتر اسناد رسمی از پدرتان پیگیری های لازم در این خصوص انجام دهید زیرا.پلیس امنیت اخلاقی فقط به مالک خودرو یا وکیل ایشان پاسخگو هستند. البته حضور مالک جهت دادن تعهد عدم تکرار به نظر ضروری میرسه.

  • سلام. مشکلم در پلیس امنیت اخلاقی با پیگیری های اولیه خانم رضوی برای مشاوره و وکیل حرفه ایتون دکتر مهری به بهترین نحو انجام شد تشکر میکنم از مجموعه بسیار منظم و کار بلدتون.

    • با سلام وقت بخیر.ممنون از لطف شما، خداروشکر کارتون با موفقیت انجام شد. .هدف گروه وکلای مهر بررسی دقیق جهت بهبود مشکلات و رضایت مندی شما عزیزان می باشد.

  • سلام. یه سوال داشتم میشه راهنمایی کنید پسرم پرونده ای در دادسرای ناحیه 38 امنیت اخلاقی داره که وثیقه براش گذاشتیم اگه پسرم در اون زمانی که مشخص کردن حاضر نشه و نره. وثیقه چی میشه؟

    • سلام. اگر پسر شما احضار بشه و بدون دلیل موجه در آنجا حاضر نشه طبق ماده 224 قانون آیین دادرسی کیفری وثیقه براساس مقررات توقیف میشه.

  • من در اینستاگرام پیج، خرید و فروش لوازم دست دوم و ‌نو دارم، یعنی پول واریز می‌کنن 20 هزار تومن، ‌من لوازموشون رو از جمله لباس و … رو میزارم تو پیج تا فروش بره. البته اصلا عکس چهره نیست. چند روز پیش پلیس امنیت اخلاقی اومده درخونمون و گفته که شما عکس مستهجن میزارید و عکس خانم ها، با اینکه من اصلا بدون اجازه عکس لباس کسی رو نمیزارم. دوما بابت این کار افراد پول واریز میکن. چرا باید پلیس امنیت اخلاقی بیاد در خونه. من به کجا مراجعه کنم؟ ایا پیج من شاکی داشته که از پلیس امنیت اومدن؟ من 4 سال که از این راه کسب درآمد می‌کنم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    • سلام وقت شما بخیر
      شما باید به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کنید، اگر عکس مستهجن منتشر نکردید جای نگرانی نیست، البته باید توجه داشته باشید، اینکه فرمودید به حساب شما وجه واریز میکنند و شما عکس را داخل صفحه اینستاگرام قرار میدهید نافی مسئولیت شما نیست و باید توجه بیشتری داشته باشید. بهتر است با یک وکیل متخصص در امور امنیت اخلاقی مشورت نمایید. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور امنیت اخلاقی با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام. پلیس امنیت اخلاقی از ماشینم مشروب گرفت. الان میخوام مجازات جرم حمل و نگهداری مشروبات الکلی در ماشین رو بدونم؟ ممنون از راهنماییتون.

    • سلام وقت شما بخیر
      مجازات جرم حمل و نگهداری مشروبات الکلی در ماشین شش ماه تا یک سال حبس تا 74 ضربه شلاق و جزای نقدی خواهد بود، همچنین در صورتی که حمل مشروب بیشتر از بیست لیتر به وسیله ماشین صورت گرفته باشد، ماشین به نفع دولت ضبط خواهد شد.

  • سلام روز بخیر من توی گوشیم یک تعداد فیلم از رابطه خودم با چند تا خانم داشتم گوشیم شخصی به امنیت اخلاقی داده و از امنیت اخلاقی تو خیابان وزرا من خواستن  الان چه حکمی به من میدن؟ آیا شما وکالت قبول می‌کنید

    • سلام وقت شما بخیر
      برای اظهار نظر در این خصوص حتما نیاز به جلسه مشاوره با وکیل متخصص این امر میباشد. شما میتوانید برای هماهنگی جلسه مشاوره با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام آقا من امنیت اخلاقی خانمم ودوستشون گرفتن و با من تماس گرفتن فردا برم دادسرا من نمیخوام خانم شب بازداشت بمونن میتونم کاری انجام بدم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      امکان آزادی ایشان با ارائه سند مالکیت و.. تحت شرایطی وجود دارد. ولی به دلیل عدم اطلاع ما از اتفاق صورت گرفته امکان ارائه نظر کارشناسی وجود ندارد. شما میتوانید جهت هماهنگی تایم مشاوره با وکیل متخصص این امر با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و احترام، برای من از پلیس امنیت اخلاقی 2 تا پیامک اومده اولی 10 روز پیش که فقط نوشته بود که صرفا جهت تذکر است، ولی در پیامک دوم با ذکر کد 16 و اینکه مراجعه حضوری به نزدیکترین پلیس امنیت اخلاقی، میخواستم بدونم من اگه مراجعه نکنم چی میشه؟ برای من سابقه میشه اگر برم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      در صورتی که شما به عنوان مالک خودرو، پیامک پلیس امنیت اخلاقی را دریافت نمودید که حاوی یکی از کدها باشد، باید ظرف مدت مشخص شده برای رسیدگی به موضوع و احیانا ارائه تعهد کتبی به پلیس امنیت اخلاقی شهر خود مراجعه نمایید. در غیر این صورت، ممکن است خودروی شما پس از گذشت مهلتهای ذکر شده، توقیف و به صورت موقت به پارکینگ منتقل شود. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور پلیس امنیت اخلاقی با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام روز بخیر
    من برام پیامک کشف حجاب اومده برای بار سوم و گفتن ماشینم توقیف میشه من چه کاری میتونم انجام بدم.

    • سلام وقت شما بخیر
      باید شخص شما و یا وکیل شما به صورت حضوری به امنیت اخلاقی مراجعه فرمایید تا روال قانونی طی شود. در این خصوص نیاز به مشاوره با وکیل متخصص این امر میباشد. شما میتوانید جهت هماهنگی تایم مشاوره با شماره 09120067663 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و وقت بخبر، اگر خانم متاهلی با یه مرد مجرد در ارتباط باشد و همسرش از متن پیامهای آنها در تلگرام اسکرین شات گرفته باشه و بعد کل پیامها پاک شده و فقط اسکرین شات ها باقی بماند باز هم امکان اثبات این رابطه و رابطه نامشروع وجود دارد یعنی همسر این خانم میتونه متن تلگرام مربوط به چند ماه پیش را دوباره بازیابی کنه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      همسر خانم برای اثبات رابطه نامشروع با استناد به اسکرین شات، میبایست ثابت کند که این پیامها توسط خانم ارسال شده یعنی متهم این پیامها را از گوشی خود ارسال کرده و اسکرین شاتها ساختگی نیست. اسکرین شات به تنهایی به هیچ عنوان اثبات کننده هیچ جرمی نیست مهم اثبات استناد آنها به طرف مقابل است، که اثبات این امر با شاکی میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور رابطه نامشروع و امنیت اخلاقی با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام جناب وکیل پسر من دیشب تو پارک وی به جرم شرب خمر در حال رانندگی گرفتن من میخواستم بدونم این پرونده به کجا ارسال میشه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      این موارد در صلاحیت دادسرای امنیت اخلاقی می‌باشد و شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو تایم مشاوره با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام، برای من پیامک از پلیس امنیت اخلاقی اومده ولی نه مکان وقوع جرم اعلام شده نه کد تخلف دارد.
    آیا بدون ارسال احضاریه کتبی اجباری به مراجعه دارم؟ از کجا باید بدونم که این شماره حتما برای پلیس امنیت اخلاقی هست و از کجا می‌توان استعلام گرفت؟

    • سلام وقت شما بخیر
      مراجعه بهترین راه است و با استعلام مشخص خواهد شد. به هر روی احتمالا مربوط به بحث حجاب بوده است.

  • با سلام. بنده امروز با نامزدم داخل ماشین در حال صحبت بودیم که پلیس امنیت اخلاقی جلو ما را گرفت و هر دو را از ماشین پیاده کرد و اطلاعات کامل من دختر را در یک فرم نوشت و از من امضا گرفت و بعد استعلام گرفت و چون سابقه ای نداشتم گفت میتونید برید. خواستم بپرسم پر کردن فرم آیا سوء سابقه برای بنده میشود یا خیر چون قصد استخدام رسمی دارم؟

  • سلام آقای وکیل پسر من رو به جرم شرب خمر گرفتن و بهم گفتن باید کفیل معرفی بشه میخوام بدونم این کار به چه نحوه ای انجام میشه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      متهم فردی را که شایستگی و اعتبار لازم برای قبول کفالت داشته باشد، مانند این‎که دارای پروانه کسب، فیش حقوقی یا سند مالکیت خانه و خودرو باشد، معرفی و فرد مزبور پس از تأیید مقام قضایی متعهد می‌‎گردد که متهم را در موارد لزوم حاضر نماید.

  • با سلام منو با چند تا از دوستامون که همه دختر و پسر بودیم، تو پارک گرفتن و ازمون تست الکل گرفتن که برای هممون مثبت بود، یه شب بازداشتگاه بودیم برامون جرم شرب خمر و رابطه نامشروع نوشتند و الان با وثیقه آزادیم الان منتظر احضاریه دادگاهیم بهمون چه حکمی میدن؟

    • سلام وقت شما بخیر
      برای اتهام رابطه نامشروع در صورتی که قاضی صلاح بدانند قابل تبدیل به جزای نقدی است و در مورد جرم شرب خمر مجازات شما شلاق خواهد بود. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور شرب خمر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام، ماشينم رو به علت شرب خمر توقيف کردند امروز به دادسراي ناحيه ٣٨ مراجع كردم، براي رفع توقیف، ولی خودرو به نام مادرم است اما راننده خودرو خودم بودم، هر چی صحبت كردم که مادرم مریض و نمی‌تونه بیاد با من همكاري نكردن و گفتن بايد مادر شما براي رفع توقيف بيايد، آيا برای این موضوع من میتونم وکیل بگیرم که وکیل از طرف مادرم برای رفع توقیف اقدام کنه؟

    • سلام وقتتون بخیر
      بله، وکالت نامه جهت مراجعه به دادگاه فقط توسط وکلا امکان‌پذیر است. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در امور شرب خمر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام ببخشید من به علت بیزینس توی منطقه تهرانپارس دستگیر شدم، گوشیمو گرفتن آیا گوشیمو حق دارن بگردن؟

  • سلام به حساب خانمی پول ریختم و پیام دادم برای برقراری رابطه، رفتم داخل محل توی خونه نرفتم ولی پلیس منو برده ایا می تونن منو محکوم کنن؟

    • سلام وقت شما بخیر
      با توجه به نحوه دستگیری شما امکان طرح دفاعیات وجود دارد و گزارش کلانتری و ضابط در این خصوص از جایگاه مهمی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *