پلیس امنیت اخلاقی شهریار

پلیس امنیت اخلاقی شهریار

پلیس امنیت اخلاقی شهریار


در پی تشکیل نهادهای امنیت اخلاقی، پلیس امنیت اخلاقی شهریار نیز مانند سایر شهرهای ایران آغاز به کار کرده است.

به اعتقاد پلیس امنیت اخلاقی شهریار، در هر جامعه‌ای جدای از حفظ امنیت جانی لازم است که امنیت اخلاقی نیز حفظ گردد تا جامعه از آسیب‌های احتمالی که ممکن است بروز نماید و مسئله ساز گردد پیشگیری صورت گیرد و مردم بتوانند در اجتماعی که هم از نظر جانی و هم از نظر اخلاقی در امان هستند با آرامش زندگی کنند.

این روزها بسیاری از افراد به پلیس امنیت اخلاقی شهریار خوانده می‌شوند، تا نسبت به جرم صورت گرفته از جانب آن‌ها رسیدگی گردد.

این در حالی است که بسیاری از افراد برای اولین بار به پلیس امنیت اخلاقی شهریار دعوت می‌شوند و نسبت به روال انجام کارها در آنجا آگاهی ندارند.

پایگاه سوم پلیس امنیت اخلاقی

به همین دلیل نیاز دارند تا با یک وکیل متخصص در این زمینه، که نسبت به روال انجام امور در پلیس امنیت اخلاقی شهریار تسلط دارد، مشورت کنند.
اگر به دنبال وکیل متبحر در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار می‌باشید، موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، آماده ارائه خدمات مشاوره در این زمینه به شما عزیزان می‌باشد.

جهت ارتباط با وکیل متخصص و همچنین دریافت نوبت مشاوره، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان، که در آخر مقاله درج شده‌اند تماس حاصل فرمایید.

وکیل امنیت اخلاقی تهران

سوالات مهمی که توسط وکیل پایه یک دادگستری، پیرامون موضوع پلیس امنیت اخلاقی شهریار، پاسخ داده می‌شوند:

1. آدرس پلیس امنیت اخلاقی شهریار کجاست؟
2. وظایف پلیس امنیت اخلاقی شهریار چیست؟
3. پلیس امنیت اخلاقی در چه مواردی ورود می‌کند؟
4. آیا وکیل می‌تواند فرد را در این زمینه کمک کند؟
5. بهترین وکیل در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار کیست و دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

آشنایی با منطقه شهریار

پلیس امنیت اخلاقی شهریار در خصوص شهرستان شهریار بیان داشتند، شهرستان شهریار دارای ۷۴۴٬۲۱۰ نفر جمعیت می‌باشد و دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران به حساب می‌آید.

شهرستان شهریار دارای 7 شهر با نام‌های:

شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر، شاهدشهر می‌باشد، که شهر شهریار مرکز شهرستان می‌باشد، بنابراین دعاوی ملکی در این مناطق در دادگاه حقوقی شهرستان شهریار رسیدگی خواهد شد.

ساختمان فرمانداری شهرستان شهریار و همچنین ادارات مرکزی در این شهر واقع می‌باشند.

وکیل کیفری در شهریار

مساحت شهر شهریار 8000 هکتار می‌باشد، که از نظر موقعیت مکانی در غرب استان تهران قرار دارد که در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در غرب و شمال شرقی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر و در جنوب غربی با شهر وحیدیه همسایه می‌باشد.

این شهر به دلیل دارا بودن شهرک‌های صنعتی زیاد و همچنین کارگاه‌های تولیدی، باعث شده است تا بسیاری از افراد جهت کار کردن در بخش تولید و همچنین صنعت در این منطقه، به این شهر مهاجرت کنند.

یکی دیگر از فعالیت‌های افراد این شهر در بخش مسکن و تجاری می‌باشد که به نوسازی و شهرک‌سازی در این منطقه مشغول می‌باشند.

وظایف پلیس امنیت اخلاقی شهریار چیست؟

نظارت بر اماکن عمومی در شهریار، جمع‌آوری و دستگیری و مقابله با اراذل و اوباش خطرزا در شهریار، کشف سلاح‌های جنگی و غیرمجاز در این منطقه، کنترل اتباع خارجی، صدور و کنترل گذرنامه در پایانه‌های مرزی و فرودگاه‌های بین‌المللی، حفاظت از اماکن دیپلماتیک، حفظ امنیت عمومی در شهریار و تعدادی از اقدامات اطلاعاتی و امنیتی دیگر.
یکی از گسترده‌ترین اقدامات آن‌ها طرح نظارت و برخورد با بی‌حجابی در خودرو می‌باشد، که با هماهنگی مراجع قضایی آغاز گردیده است.

در صورتی که رانندگان و یا سرنشینان یک خودرو در شهریار حجاب خود را رعایت نکنند، در ابتدا برای آن‌ها یک پیامک ارسال می‌گردد تا به پلیس امنیت اخلاقی شهریار مراجعه نمایند.
اگر فرد بعد از اینکه پیامک پلیس امنیت اخلاقی را چند بار دریافت کرد و به پلیس امنیت اخلاقی آن منطقه مراجعه ننمود، ممکن است خودروی فرد توقیف شود.

نکات

پلیس امنیت اخلاقی این منطقه، در محدوده شهریار واقع می‌باشد.
پیش از مراجعه به پلیس امنیت اخلاقی شهریار، خلافی خودرو خود را پرداخت نمایید.

در صورتی که به شما قبض ارائه دادند و یا پیامک ارسال کردند، بعد از گذشت دو هفته به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه نمایید.

کارت ماشین، بیمه‌نامه، گواهینامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.
در صورتی که برای شما پیامک ارسال شد، به هیچ وجه به مسافرت نروید. زیرا امکان دارد ماشین شما در سفر، توقیف گردد و دچار مشکل شوید.

آیا وکیل می‌تواند فرد را در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار کمک کند؟

افراد معمولا با این موضوع آشنایی ندارند و همچنین نسبت به اقداماتی که باید انجام دهند آگاهی نیستند.
یک وکیل متبحر در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار می‌تواند فرد را در این زمینه کمک کند و اطلاعات لازم را در اختیارش قرار دهد.

همچنین این وکیل می‌تواند به درخواست فرد و به نمایندگی از او، به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کند.

در این صورت دیگر نیازی به حضور فرد و یا شخص دیگری در پلیس امنیت اخلاقی نمی‌باشد.
فرد با دریافت یک مشاوره تخصصی در این مورد و بررسی شرایط توسط وکیل ماهر در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار، می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات و یا چالش‌ها جلوگیری کند.

وکیل جرایم رانندگی در تهران

پس بهترین و منطقی‌ترین راه‌حل در این زمینه، صحبت کردن با یک وکیل متبحر و دریافت راهنمایی‌های لازم از او و همچنین انجام اقدامات مناسب در بهترین زمان خود می‌باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع پلیس امنیت اخلاقی شهریار هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری، را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه پلیس امنیت اخلاقی شهریار ، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

پلیس امنیت اقتصادی چیست؟

آیا تعهد به پلیس امنیت اخلاقی سابقه کیفری می‌شود؟

خیر، صرف تعهد دادن به پلیس امنیت اخلاقی، سابقه کیفری برای فرد محسوب نمی‌گردد.

وظایف پلیس امنیت اخلاقی چیست؟

بدحجابی و بی حجابی افراد اعم از اماکن عمومی که خودرو شامل آن می گردد، برگزاری مجالس پارتی، استفاده از مدل ها و مانکن های زنده، مبدل گرایی، استفاده افراد از لباس‌های منافی عفت و منافی شأن و فرهنگ جامعه، مقابله با فساد در حیطه آموزشی و….

پلیس امنیت اخلاقی شهریار

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

4.9/5 - (42 امتیاز)

9 دیدگاه

  • سلام جناب وکیل. من با دوستم تو ماشین بودم و یه لحظه شالم افتاد. ماشین کناریمون پلیس بود. با دقت داشت تو ماشین رو نگاه میکرد و بعدش هم پلاک ماشین رو برداشت. من همون موقع شالم رو گذاشتم. ولی نگرانم جریمه شم. آخه ماشین مال بابام هست. چی کار باید کنم؟

    • سلام. وقت بخیر. در هر صورت باید منتظر دریافت پیامک باشید. در صورت عدم دریافت پیامک، مشکلی نیست. ولی اگر پیامکی دریافت کردید، باید پیگیری نمایید.

  • سلام آقای وکیل
    هفته قبل ما رو تو باغی تو شهریار گرفتن و گفتن شرب خمر داشتین منتها صاحب باغ من هستم آیا حز شلاق ممکن مجازات دیگه ام در نظر بگیرن؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شرب خمر جز جرایم حدی میباشد و درصورت اثبات جزای آن حدود تعیین شده توسط قانون است. و جهت اظهار نظر تخصصی نیاز به اطلاع از شرح کامل این اتفاق میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام آقای وکیل من سه هفته قبل با دوست دخترم نزدیک شهریار بودیم و پلیس امنیت ما رو بردن برای تعهد من دوست دخترم خیلی نگران چون میخواد استخدام اموزش پرورش بشه میخوام بدونم این تعهد سو سابقه هست؟

    • سلام وقت شما بخیر
      خیر، صرف تعهد دادن به پلیس امنیت اخلاقی، سابقه کیفری برای فرد محسوب نمی‌گردد.

  • سلام وقتتون بخیر، منو در جاده شهریار گرفتن و ازم تست الکل هم گرفتن که مثبت بود و 55% تست الکلم بود، ماشینم رو توقیف کردن ولی خودم بعد از یه شب آزاد شدم. میخواستم بدونم چه حکمی قراره بدن واینکه چجوری میتونم ماشینم رو رفع توقیف کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      در صورت اثبات جرم شرب خمر مجازات آن شلاق حدی می‌‍‌باشد، رانندگی در حالت مستی هم از تخلفات راهنمایی و رانندگی است تو شعبه در خصوص خودرو و گواهینامه رانندگی شما تصمیم گیری خواهد کرد که در نهایتا تعلیق خواهد شد. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص در مورد شرب خمر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *