وکیل کیفری میدان ونک

وکیل کیفری میدان ونک

وکیل کیفری میدان ونک


با معرفی وکیل کیفری میدان ونک همراه شما هستیم.

وکیل کیفری به وکیل پایه یک دادگستری گفته می‌ شود که در دعاوی کیفری به صورت تخصصی فعالیت دارد.

دعاوی کیفری به مجموعه‌ ای از امور خاص گفته می‌ شود، که پس از طرح آن دعاوی، دادسرا شروع به رسیدگی نموده و اقدام به کشف جرم، تعقیب متهم، تحقیقات مقدماتی و… می‌ نماید.

دعاوی کیفری به دعاوی، همچون؛ سرقت و فروش مال غیر، جعل اسناد و مدارک، کلاهبرداری، ترک انفاق (نفقه) و اختلاس، پولشویی و… را اقامه‌ می‌ دارد.

وکیل در میدان ولیعصر

وکلای کیفری، غالبا در دادسرا، دادگاه کیفری، نظامی و سازمان تعزیرات حکومتی به وکالت می‌ پردازند.

دادسرای ناحیه سه تهران که در محدوده میدان ونک قرار دارد، مسئول رسیدگی به جرائم در منطقه سه است.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی وکیل کیفری میدان ونک، به بررسی برخی دعاوی کیفری پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره از وکیل کیفری میدان ونک با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ‌ های تلفنی در خصوص جرم توهين

  • با همسایه درخصوص پارکینگ دعوا کردند و متاسفانه همسایه در دعوا فحش داده و ایشان را هل داده و آب دهن به روی وی پرتاپ کردند.
  • از طرفی ایشان در دعوا به شغل همسایه توهین کردند.
  • هم اکنون ایشان قصد شکایت از همسایه مذکور را دارند.
  • از طرفی همسایه هم قصد شکایت از ایشان به جهت توهین به شغل خود را دارند.

پاسخ وکیل کیفری میدان ونک در تهران

مجازات توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک چنانچه موجب حد قذف نباشد شلاق تا ۷۴ ضربه و یا ۵۰ هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود.

با دقت در مفاد این ماده مشخص می‌ شود که جرم توهین میتواند به شکل گفتار، کردار، نوشتار و حتی اشارات مختلف دست و چشم و نظایر آن باشد.

بدین ترتیب اعمالی مثل: آب دهان به روی دیگری انداختن، هل دادن تحقیر‌آمیز دیگری یا برداشتن خشونت‌ آمیز کلاه یا روسری از سر شخصی محترم و پرتاب کردن آن به زمین با توجه به اینکه عرفا باعث تخفیف و تحقیر شخص است، میتواند توهین کیفری محسوب شود.

تنظیم لایحه تجدیدنظر خواهی

همینطور برخی اشارات انگشتان دست در فرهنگ کشور ما یا کشورهای دیگر اهانت‌ آمیز تلقی می‌ شوند.

نکته دیگری که در مورد این جرم حائز اهمیت است این است که توهین باید نسبت به افراد حقیقی باشد و توهین به اشخاص حقوقی مثل اداراه‌ ها قابل تحقق نیست.

دیوان عالی کشور در این خصوص چنین اظهارنظر کرده است: طرف اهانت باید شخص معینی باشد و اهانت به یک اداره یا دستگاه مشمول این ماده نیست.

جهت دریافت مشاوره از وکیل کیفری میدان ونک با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

اجاره حساب‌ های بانکی چه مجازاتی دارد؟

وکیل کیفری میدان ونک در پاسخ به این سوال بیان داشتند: بر اساس قانون در صورتی که فردی حساب و کدملی خود را به دیگری اجاره دهد و به این نحو وجوهی که منشاء آن‌ ها اعمال مجرمانه بوده را در حساب خود نگهداری کند یا موجب نقل و انتقال آن شود.

علاوه بر معاونت در جرم اصلی و تحمل مجازات مقرر برای آن جرم، به جرم پولشویی که مجازات آن استرداد (پس دادن) تمام وجوه تراکنش‌ شده و سود بانکی مقرر و همچنین جزای نقدی به میزان یک‌ چهارم مبالغ تراکنش شده (عواید حاصل از جرم) است، محکوم می‌ شود.

با خودروهای مزاحم جلوی در ورودى منزل خود چه کنیم؟

پاسخ وکیل کیفری میدان ونک:
اگر شخصی (از همسایگان یا اهل محل) خودروی خود را طوری پارک کند که شما نمیتوانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده (یا از آنجا خارج شوید) و این کار را تکرار می کند، لازم است در هر نوبت، از این وضعیت عکس بگیرید و از دیگران بخواهید که شاهد این قضیه باشند، تا بعدا بتوانید با ارائه آن عکس ها، از صاحب خودرو به عنوان «ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق» شکایت کرده و افرادی که این صحنه را دیده اند نیز به عنوان شاهد معرفی کنید.

اگر ماشین غریبه‌ ای (که از اهالی محل نیست) برای اولین بار جلوی پارکینگ شما پارک کرده و مانع رفت و آمد شما شده، میتوانید با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید.

از نظر پلیس و قانون، پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران (حتی اگر برای پنج دقیقه باشد)، تخلف محسوب می‌ شود و مصداق توقف در محل ممنوع است و علاوه بر جریمه، خودرو توسط جرثقیل پلیس (بدون دریافت هزینه جرثقیل از شما که شاکی هستید) به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

هبه چیست و آیا هبه ملک دیگران جرم است؟

مطابق قانون مدنی وقتی یک نفر مالی را مجانا به ديگری تملیک (به مالکیت دیگری در آوردن) می‌ كند، اصطلاحا گفته می‌ شود كه مال مذكور “هبه” (هدیه) گرديده است.

بهتر است بدانید که اگر مالی را طی یک قرارداد رسمی و به صورت رايگان به شخص ديگری واگذار نموديد، تحت شرایطی ميتوانيد مجددا آن را به مالكيت خود بازگردانيد و پس بگیرید.

لازم است بدانيم هبه هرچند به صورت رسمی و قراردادی هم كه انجام شود قابل رجوع است.
بنابراين چنانچه مالی را هبه نموده باشيد، هرگاه كه بخواهيد میتوانيد مجددا مال را به تملیک خود در آوريد.

وکیل کیفری میدان آرژانتین

البته مشروط به اين كه:
۱- مال هدیه داده شده را به والدين و يا اولاد خود هبه (هدیه) ننموده باشيد.
۲- در برابر هبه مال يا كاری برای شما انجام نشده باشد.
۳- آخر اين كه مالی كه هبه كرده ايد، به فرد ديگری منتقل نشده باشد.

نکته: هبه به خواهر، برادر و همسر قابل رجوع است.

جهت دریافت مشاوره از وکیل کیفری میدان ونک با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

⁠⁣شرایط محرومیت فرزندان از ارث

ورثه تحت هیچ شرایطی مسئول پرداخت بدهی های متوفی نیستند بلکه بدهی های او از ترکه‌ اش (اموال باقی مانده از فرد فوت شده) پرداخت می شود و اگر ترکه کفاف ندهد همان مقدار موجود به نسبت میان طلبکاران تقسیم می شود.

اگر دارایی متوفی برای پرداخت بدهی‌ هایش کافی نباشد ورثه مجبور نیستند ثابت کنند که دارایی متوفی کفایت پرداخت بدهی‌ های او را نکرده است، بدهی‌ های متوفی باید به ترتیب پرداخت شود.

این بدهی‌ ها شامل هزینه کفن و دفن، دیون (بدهی) وابسته به اعیان ترکه مانند: دین دارای حق وثیقه و دیگر دیون است. این ها نیز باید به ترتیب ماده ۲۲۶ قانون امور حسبی پرداخت شود.

موانع ارث

یعنی موانعی که باعث می شود ورثه از ارث بردن، محروم شوند طبق قانون عبارتند از:

قتل

کسی که مورث (ارث دهنده) خود را عمدا بکشد از ارث او ممنوع است.

لعان

بعد از لعان، زن و شوهر از یکدیگر ارث نمی‌ برند و همچنین فرزندی که به سبب انکار او لعان واقع شده از پدر و پدر از او ارث نمی برد.

لعان یعنی زوج (مرد)، به همسر خود نسـبت زنا (رابطه نامشروع) دهد و نسبت به فرزند خود نفی سبب می‌ کند.

کفر

وارث کافر از مورث خود ارث نمی برد و بالعکس وارث مسلمان از مورث کافر خود ارث می برد و نیز مانع از ارث بردن ورثه دیگر هرگاه کافر هستند می شود اگر چه آنان نزدیک تر به متوفی باشند.

ولادت از زنا

نـسب از موجبات ارث است ولی زمـانی که ناشی از رابطه نامشروع نباشد، ولی اگر حرمت رابطه‌ ای که طفل ثمره آن است نسبت به یکی از ابوین (والدین) ثابت و نسبت به دیگری به واسطه اکراه یا شبهه زنا نباشد طفل فقط از این طرف و اقوام او ارث می‌ برد و بالعکس.

وکیل در میدان هروی

اعاده حیثیت چیست؟

بسیار دیده شده که فردی مورد تعقیب مراجع قضایی قرار می‌ گیرد، پس از تشکیل پرونده حتی به زندان هم می‌ رود اما در طی مراحل رسیدگی قضایی تبرئه می‌ شود.

در چنین حالتی انگار که از ابتدا هیچ جرمی واقع نشده و پرونده‌ قضایی وی لکه‌ دار نشده است اما در نگاه عامه به اعتبارش خدشه‌ وارد می‌ شود و متحمل ضررهای مادی و معنوی زیادی می‌ شود.

ممکن است از محل کار و خدمتش اخراج شود یا حتی برای اثبات بی‌ گناهی‌ اش هزینه‌ هایی زیادی برای حق‌ الوکاله پرداخت کند، در اینجاست که شخص بی‌ گناه به‌دنبال برگرداندن آبرو و منزلت خود اعاده حیثیت می‌ کند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل کیفری میدان ونک با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

نمونه دادخواست رجوع از هبه

ماده ۶۹۸ قانون مجازات اسلامی

«هرکس به قصد اضرار به غیر (ضرر رساندن) یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله نامه یا شکواییه یا مراسلات یا عرایض یا گزارش یا توزیع هرگونه اوراق چاپی یا خطی با امضاء یا بدون امضاء اکاذیبی را اظهار نماید یا به همان مقاصد اعمالی را برخلاف حقیقت راسا یا به عنوان نقل قول به شخص حقیقی یا حقوقی یا مقامات رسمی تصریحا یا تلویحا نسبت دهد اعم از این که به طریق مزبور به نحوی از انحاء ضرر مادی یا معنوی به غیر واقع شود یا نه علاوه بر اعاده حیثیت در صورت امکان، باید به حبس از ۲ ماه تا ۲ سال و یا شلاق تا ۷۴ ضربه محکوم شود.»

اعاده حیثیت نیاز به شاکی خصوصی دارد پس با مراجعه به دادسرا و طرح شکایت علیه فرد مزبور میتوان نسبت به این کار اقدام نمود.

حوزه فعالیت وکیل متخصص کیفری 

جنایات مواد مخدر، جنایات علیه مردم، جرائم سازمان یافته، جرائم اقتصادی، فساد عمومی.

وکیل کیفری میدان ونک

وکلای کیفری دارای مهارت دقیق تحلیلی و تفکر خلاق بسیار قوی برای تجزیه و تحلیل پرونده‌ های قضایی و ایجاد یک استراتژی قانونی برای رسیدگی به دعاوی کیفری پیچیده باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل کیفری میدان ونک هستید، میتوانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری متانکلائی، را معرفی می‌ کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ ترین وکلا در این زمینه می‌ باشد.
جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه وکیل کیفری میدان ونک، میتوانید با شماره تماس‌ های موسسه حقوقی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

وکیل کیفری کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری است که در گرایش حقوق کیفری و جزا و جرم شناسی، به صورت تخصصی مطالعه داشته و قبول وکالت می‌ کند.

دعاوی کیفری به چه دعاوی گفته می‌ شود؟

دعاوی کیفری به دعاوی گفته می‌ شود، که در حوزه اعمالی رخ می‌ دهد که قانون آن ها را جرم دانسته و در قوانین کیفری برای آن ها مجازات تعیین نموده است.

دفتر وکیل کیفری میدان ونک

_

نشانی موسسه مهر پارسیان

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با موسسه مهر پارسیان خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

وکیل کیفری کیست؟

وکیل کیفری، مانند هر وکیل دیگری سعی می‌کند وظیفه‌ی دفاعی خود را به بهترین شکل انجام دهد، وکیل کیفری در حوزه‌ای فعالیت می کند که مستقیماً به حقوق اشخاص مربوط می‌باشد.

دعاوی کیفری به چه دعاوی گفته می‌شود؟

دعاوی کیفری به دعاوی گفته می‌شود، که در خصوص اعمال و رفتارهایی مطرح می گردد که قانون آنها را جرم دانسته و در قوانین کیفری برای آنها مجازات تعیین نموده است. در حالی که در دعاوی حقوقی موضوع دعوا پیرامون ارتکاب جرم نمی‌باشد، بلکه مربوط به اختلافات دیگری از جمله قراردادها، امور مالی و .... است.

5/5 - (12 امتیاز)

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *