بهترین وکیل در منطقه 5

بهترین وکیل در منطقه 5

بهترین وکیل در منطقه 5


امروز با موضوع بهترین وکیل در منطقه 5 در خدمت شما دوستان هستیم.

بهترین وکیل در منطقه 5 در خصوص دعاوی واقع شده در منطقه 5 بیان داشتند: منطقه 5 یکی از مناطق 22 گانه تهران می‌باشد، که در شمال غرب تهران قرار دارد و شامل محله هایی مانند: اکباتان، آپادانا، اباذر، ارم، اندیشه، باغ فیض، پونک جنوبی و شمالی، جنت‌آباد جنوبی، جنت آباد شمالی، جنت‌‌آباد مرکزی.

حصارک، سازمان آب، سازمان برنامه جنوبی و شمالی، شهر زیبا، شهران جنوبی و شمالی، شهرک پرواز، شهرک نفت، کن سولقان، کوهسار، کوی بیمه، اکباتان، صادقیه، بلوار فردوس، بلوار اشرفی اصفهانی، بلوار کاشانی و… است.

این منطقه از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه‌های البرز، از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منطقه ۵ که به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مرکزی و جنوبی و سیل مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.

رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سکونت در این منطقه جوان بوده است.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع بهترین وکیل در منطقه 5 پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

اعاده دادرسی چیست و به چه کار می‌آید؟

بهترین وکیل در منطقه 5 بیان دارد، اعاده دادرسی یک روش استثنایی و فوق العاده اعتراض به آرای محاکم است که به موجب آن، پرونده‌ای که با رای قطعی مختومه شده است، مورد رسیدگی مجدد قرار می گیرد.

اعاده دادرسی در بین روش های فوق العاده شکایت از آراء از ویژگی منحصر به فردی برخوردار است.

در حقیقت این طریق شکایت، موجب می‌شود که دادرسی منتهی به حکم قطعیت یافته و اختلاف طرفین، به درخواست محکوم علیه (فردی که به حکم به ضرر او صادر شده است) دوباره نزد همان مرجع صادر کننده حکم مورد رسیدگی قرار گیرد.

اعاده دادرسی در نظام حقوقی ایران به صورت دو مرحله‌ای انجام می‌شود: در مرحله اول نسبت به اصل قبول یا رد درخواست اعاده دادرسی اظهارنظر قضایی صورت می‌گیرد و در مرحله دوم (در فرض قبول درخواست) نسبت به ماهیت درخواست و تاثیر دلایل ابرازی بر رای صادره قبلی تصمیم گرفته می‌شود.

در نظام قضایی ایران اعاده دادرسی را در ۵ حوزه مختلف می‌توان بررسی نمود:

اعاده دادرسی در امور مدنی، در امور کیفری.

اعاده دادرسی ویژه رییس قوه قضاییه.

اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری.

اعاده دادرسی در دادگاه ویژه روحانیت.

انواع اعاده دادرسی

طبق گفته‌های بهترین وکیل در منطقه 5 اعاده دادرسی با توجه به نحوه‎ اقامه آن به دو نوع تقسيم مي‌شود:

1- برابر بند الف ماده 432 قانون آيين دادرسی مدنی، اگر متقاضی اعاده دادرسی به طور مستقل آن را درخواست كند، اين درخواست، اعاده دادرسی اصلي محسوب مي‌‎شود.

يعني چنانچه بدون اينكه دعوايي در جريان رسيدگي باشد، يكي از طرفين حكمي كه سابقا صادر شده است، درخواستي را به عنوان اعاده دادرسی مطرح كند، اين درخواست، اعاده دادرسی اصلی خواهد بود كه بايد ضمن دادخواست به دادگاه صلاحيت‌دار تقديم شود.

2- در مقابل اعاده دادرسي اصلي، اعاده دادرسي طاري قرار دارد، كه در بند ب همان ماده به آن اشاره شده است.

اعاده دادرسي طاري در ضمن دادرسي مطرح می‌شود، اين در حالي است كه در اعاده دادرسي اصلي، پرونده‌ه‎اي در حال رسيدگي نيست تا ضمن آن اعاده دادرسي مطرح شود.

جهات درخواست اعاده دادرسی

اعاده دادرسي به استحكام احكام لطمه مي‎زند و اعتبار احكام را سست مي‌‎كند، بنابراين استفاده از آن بسيار محدود است و تنها در مواردي كه قانون مقرر كرده، قابل استفاده است.

در جلسه دادرسي نيز تنها به جهتي رسيدگي مي‎شود كه در دادخواست اعاده دادرسي قيد شده است.

بر اساس ماده 436 قانون آيين دادرسي مدني، در اعاده دادرسي به جز آنچه كه در دادخواست اعاده دادرسي ذكر شده است، جهت ديگري مورد رسيدگي قرار نمي‌گيرد.

جهات اعاده دادرسی عبارتند از:

1- موضوع حكم، مورد ادعای خواهان نبوده باشد.

به عنوان مثال، خواهان از دادگاه، صدور حكم تخليه را تقاضا كند و دادگاه علاوه بر صدور حكم تخليه، حكم به پرداخت اجرت المثل صادر كند.

2- حكم به ميزان بيشتر از خواسته صادر شده باشد.

مانند اينكه خواسته خواهان 10 ميليون تومان است اما دادگاه بر اساس نظر كارشناس حكم به پرداخت 15 ميليون تومان خسارت داده است.

اين جهت اعاده دادرسي در مواردي قابل تحقق است كه خواسته پول رايج ايران، پول خارجي يا مالي كلي باشد. (مانند صد تن گندم يا سكه طلا) ارائه حكم مورد درخواست اعاده دادرسي دليل تحقق اين جهت اعاده دادرسي است.

بهترین وکیل در منطقه 5

3- وجود تضاد در مفاد يك حكم كه ناشي از استناد به اصول يا به مواد متضاد باشد.

مثلاً دادگاه شرط ضمن عقد را نامشروع دانسته و در عين حال با استناد به ماده 237 قانون مدني، خوانده را ملزم به انجام آن شرط كرده است.

4- حكم صادره با حكم ديگری در خصوص همان دعوا و اصحاب آن، كه قبلاً توسط همان دادگاه صادر شده است، متضاد باشد، بدون آن‎ كه سبب قانوني موجب اين مغايرت باشد.

5- طرف مقابل درخواست كننده اعاده دادرسي حيله و تقلبي به‎ كار برده كه در حكم دادگاه موثر بوده است. حيله و تقلب مي‎تواند مصاديق متعددي داشته باشد. مانند اينكه خواهان كاري كند كه شخصي غير از خوانده به‎ عنوان خوانده در دادگاه حاضر شود و برخلاف واقع به صحت ادعاهاي خواهان اقرار كند.

حكم دادگاه مستند به اسنادی بوده كه پس از صدور حكم، جعلی بودن آنها ثابت شده باشد.

7- پس از صدور حكم، اسناد و مداركي به دست می‌آيد كه دليل حقانيت درخواست ‎كننده اعاده دادرسي باشد و ثابت شود اسناد و مدارك يادشده در جريان دادرسي مكتوم (پنهان) بوده و در اختيار متقاضي نبوده است.

چگونگی رسيدگی به دادخواست اعاده دادرسی

دادگاه پس از بررسي دادخواست اعاده دادرسي، موضوع را صورت‎جلسه كرده و به همين وسيله قرار قبول يا رد دادخواست را صادر مي‌‎كند.

چنانچه قرار قبولي دادخواست صادر شود، دادگاه دستور تعيين وقت رسيدگي و ابلاغ آن به همراه نسخه دوم دادخواست به طرف مقابل و ابلاغ وقت به درخواست‎ كننده را صادر مي‎كند.

هرگاه قرار رد درخواست صادر شود، اين قرار به طرفين ابلاغ مي‌شود‎.

بهترین وکیل در منطقه 5

نمونه لایحه اعاده دادرسی در امر کیفری

ریاست محترم دیوان عالی کشور

با عرض سلام وادب احتراماً، به وکالت از آقایان…….. نسبت به دادنامه به شماره ۹۵۰۹۹۷۱۵۱۹۴۰۱۰۸۹ صادره از سوی شعبه۲۴ تجدیدنظر استان بدین وسیله در اجرای بند ب و ج ماده ۴۷۴  قانون آیین دادرسی کیفری استدعای تجویز (اجازه) اعاده دادرسی را دارم.

ریاست محترم شعبه رسیدگی کننده و مستشاران ارجمند،

موکلان برابر دادنامه شماره  صادره از سوی شعبه به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق شکات (شکایت کننده)…….. گردیده اند درحالی که موکلین ضمن انکار شدید، دفاعتا  اظهارداشته اند که در زمانهای درگیری مورد ادعا شکات اصلا حضور نداشته تا شکات را مورد ضرب جرح  قرار دهند.

بنابراین موکلین از دادگاه محترم بدوی و تجدیدنظر جهت رفع اتهام انتسابی کراراً درخواست استماع گواهی گواهانی را نموده بودند و چون گواهان از بستگان موکلین بوده اند مراجع مذکور هیچ تحقیقی از گواهان نداشته اند.

به استناد شکایت شکات مبادرت به صدور حکم محکومیت موکلان به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق شکات داده اند، حال هرچند در پرونده مورد درخواست اعاده دادرسی دلیلی که مثبت ادعا شکات باشد، وجود ندارد.

ولی با توجه به دادنامه های صادر شده که هیچ کدام منطبق بر اصول تقنینی آیین دادرسی کیفری مواد ۳ و ۴ نمی‌باشد، آقایان ……………………. طبق سند شهادت به شماره ….. تنظیمی دفترخانه شهادت داده‌اند که موکل اقای… در زمان درگیری مورد ادعای شکات حضور نداشته اند.

آقایان ……….شهادت داده اند که آقای ….. از تاریخ ۲۸/۵/۱۳۹۲ در بیمارستان سوانحه سوختی شهرستان ساری برای درمان آقای ……. ( برادر همسر…)  رفته بوده اند و در آن برهه زمانی یعنی از تاریخ ۲۷ لغایت دهم شهریور در منطقه …..نبوده اند.

آقای …..   طبق  سند شهادت به شماره …… نیز شهادت داده اند آقای ….. در زمان دستگیری آقای ……. اصلاً حضور نداشته است و ایشان (شاهد) به همراه موکل ……… در روستای بومک شهرستان نوشهر بوده اند حال با عنایت  به این که این دلايل جديد، در زمان محكوميت موجود بوده ولي موکلین به این گواهان دسترسی نداشته اند.

با توجه به مراتب بند ج ماده۴۷۴ آیین دادرسی کیفری میتواند مستند اعاده دادرسي موکلین قرار بگيرد.

آرائی از ديوان عالي كشور در اين مورد صادر شده است که موید (تایید کننده) و مبین این نظر حقیر میباشد هر حتی نظريه اداره حقوقي قوة قضاييه اين را مي‌رساند.

(( منظور مقنن (قانون‌گذار) از ارائه دلايل جديدي كه موجب اثبات بي‌گناهي محكوم عليه گردد ابراز هرگونه دليل و مدرك و سندي است كه مشعر (نشان دهنده) بر ثبوت بي‌گناهي محكوم عليه و سلب اتهام جرم انتسابي به وي باشد.

به طوري كه به هيچ‌وجه اين دلايل در مرحلة رسيدگي بر وي يا موجود نبوده و يا بعداً حادث و ظاهر مي‌شود نه اينكه اين دلايل به صورت دفاعياتي در زمان رسيدگي مقدماتي و محاكماتي بر وي نيز در دسترس محكوم عليه بوده ليكن ارائه نشده است.))

حال با توجه به مراتب پیش گفته شده باشد تقاضای تجویز (اجازه) اعاده دادرسی و بدواً در اجرای تبصره ماده ۴۷۸ قانون آیین دادرسی کیفری دستور توقف اجرای حکم تحت تقاضاست.

برابر دادنامه صادره از …….. که بعد از تجدید نظر خواهی موکلین در شعبه ۲۴ دادگاه تجدید نظر استان… رسیدگی و حکم قطعی صادر گردیده است، موکلین به صورت تساوی به پرداخت دیه در حق شکات محکوم گردیده‌اند.

اعاده دادرسی از طریق رئیس قوه قضاییه

بهترین وکیل منطقه 5 بیان می‌نماید، در بدبینانه ترین حالت اگر فرض را بر این بگذاریم که موکلین مرتکب بزه (جرم) ضرب وجرح عمدی نسبت به شکات شده اند و بر اثر این رفتار موکلین دست اقای ….. به علت جرح وارده دچار نقص عضو و یا دندان …. را بر نظریه پزشکی قانونی مضروب گردیده است.

ولی با نگرش در صورت جلسات بازجویی شکات و اتفاقات، اوضاعاحوالات، قرائن و امارات طوري است كه نمي‌توان بيش از يك نفر را در اين جرم ( ایجاد نقض عضو) دخيل دانست.

چرا برابر صورت جلسه رسیدگی  شعبه ۲۴ تجدید نظر استان….. مورخه ۲۸/۱۰/۹۵  شاکی….. عنوان داشته  نقل به مضمون (( که آقای …. با داس دست ایشان را مضروب ساخته هست و ….. (موکل دیگر) دست ایشان را با داس نزده است ..))  و یا آقای….. عنوان داشته که آقای ….. دندان ایشان را در زمان درگیری با مشت زده است، لذا موضوع مذکور از مصادیق بارز بند ب ماده۴۷۴ قانون ایین دادرسی کیفری می‌باشد.

بهترین وکیل در منطقه 5، به کسی گفته می شود که بر اساس سند و قراردادی مانند: قرارداد وکالت رسمی، نامه اداری، وکالتنامه دادگستری و یا حتی به صورت شفاهی (به شرط اثبات) از سوی شخص حقوقی و یا حقیقی دیگری، اختیارات و وظایف قانونی پیدا می‌کند، تا طبق حدود معین در آن سند یا قرارداد وکالت، به نیابت از موکل خود کاری را انجام دهد.

از پیگیری امور حقوقی یا کیفری مانند ثبت دادخواست و شکواییه یا دریافت مشاوره حقوقی برای انجام اموری مانند بستن قرارداد و وصیت و … را اطلاع داشته باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع بهترین وکیل در منطقه 5 هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه بهترین وکیل در منطقه 5، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

تخصص بهترین وکیل تهران در چیست؟

انجام پرونده های کیفری و حقوقی، مهارت بالا در آماده کردن شکواییه در پرونده های کیفری، توانایی بالا در نوشتن و تنظیم دادخواست، مهارت بالا در آماده کردن شکواییه در پرونده های کیفری، قبول وکالت در زمینه دیوان عدالت اداری، تنظیم قرارداد براساس خواسته های موکل.

مهم ترین ویژگی یک وکیل چیست؟

تسلط کافی و لازم بر قوانین، مقررات، آیین‌نامه‌ها و به طور کلی تونایی علمی لازم برای رسیدگی به امور مربوطه را داشته باشد، فن بیان قوی داشته باشد، اخلاق حرفه ای وکالت را در کار خود رعایت نماید، به امور نگارشی مسلط باشد، تجربه کافی برای انجام امور محوله را داشته باشد، حق الوكاله منصفانه و منطقی، هوش و ذکاوت کاری داشته باشد و…

دفتر وکالت وکیل آنلاین منطقه 5 تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در غرب تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی غرب تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص در منطقه 5

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر بهترین وکیل در منطقه 5

5/5 - (58 امتیاز)

مقالات حقوقیمقالات کیفری

آیا برای طلاق وکیل لازم استاجرا گذاشتن مهریه قبل طلاقبا بخشیدن مهریه میشه طلاق گرفتبا بخشیدن مهریه میشود طلاق گرفتبخشش مهریه طلاق خلعبخشیدن مهریه و طلاق گرفتنبذل مهریه در طلاق توافقیبذل مهریه در طلاق خلعبعد از طلاق مهریه تعلق میگیردبهترين وكيل جناييبهترين وكيل دادگستري در اهوازبهترين وكيل در تهرانبهترين وكيل در شيرازبهترين وكيل ديوان عدالت اداريبهترين وكيل زاهدانبهترين وكيل گرگانبهترین وکیل آذربایجان غربیبهترین وکیل اراکبهترین وکیل ارومیهبهترین وکیل استان فارسبهترین وکیل اسلام آباد غرببهترین وکیل اسلامشهربهترین وکیل اصفهانبهترین وکیل اعاده دادرسیبهترین وکیل انحصار وراثتبهترین وکیل اهوازبهترین وکیل ایرانبهترین وکیل ایران کیستبهترین وکیل ایرانی در المانبهترین وکیل ایرانی در سوئدبهترین وکیل ایرانی در هامبورگبهترین وکیل ایلامبهترین وکیل بابلبهترین وکیل بابلسربهترین وکیل بجنوردبهترین وکیل برازجانبهترین وکیل برای ثبت احوالبهترین وکیل برای دیوان عدالت اداریبهترین وکیل برای طلاقبهترین وکیل برای مهاجرت به کانادابهترین وکیل بندرعباسبهترین وکیل بهشهربهترین وکیل بوکانبهترین وکیل بیرجندبهترین وکیل پاکدشتبهترین وکیل پایه یک تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستریبهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهانبهترین وکیل پایه یک دادگستری اهوازبهترین وکیل پایه یک دادگستری تبریزبهترین وکیل پایه یک دادگستری تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستری رشتبهترین وکیل پایه یک دادگستری زاهدانبهترین وکیل پایه یک دادگستری سنندجبهترین وکیل پایه یک دادگستری شیرازبهترین وکیل پایه یک دادگستری قمبهترین وکیل پایه یک دادگستری کرجبهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهدبهترین وکیل پایه یک کرمانشاهبهترین وکیل پناهندگی در آلمانبهترین وکیل پناهندگی در تورنتوبهترین وکیل پناهندگی در کانادابهترین وکیل تالشبهترین وکیل تبریزبهترین وکیل تربت جامبهترین وکیل تربت حیدریهبهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریبهترین وکیل تنکابنبهترین وکیل تهرانبهترین وکیل تهران کیفریبهترین وکیل تهرانپارسبهترین وکیل تویسرکانبهترین وکیل ثبتیبهترین وکیل جرایم پزشکیبهترین وکیل جرایم رایانه ایبهترین وکیل جناییبهترین وکیل جنایی ایرانبهترین وکیل جنایی تهرانبهترین وکیل جنایی در تهرانبهترین وکیل جهانبهترین وکیل جهرمبهترین وکیل جویباربهترین وکیل جیرفتبهترین وکیل چابهاربهترین وکیل چالوسبهترین وکیل چکبهترین وکیل چک برگشتیبهترین وکیل چک در اصفهانبهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل چک در شیرازبهترین وکیل چک در کرجبهترین وکیل چمستانبهترین وکیل حقوقیبهترین وکیل حقوقی ارومیهبهترین وکیل حقوقی اصفهانبهترین وکیل حقوقی بابلبهترین وکیل حقوقی تبریزبهترین وکیل حقوقی تهرانبهترین وکیل حقوقی در اصفهانبهترین وکیل حقوقی در اهوازبهترین وکیل حقوقی در تبریزبهترین وکیل حقوقی در تهرانبهترین وکیل حقوقی در کرمانبهترین وکیل حقوقی در مشهدبهترین وکیل حقوقی شیرازبهترین وکیل حقوقی قمبهترین وکیل حقوقی کرمانشاهبهترین وکیل حقوقی مشهدبهترین وکیل خانم در اهوازبهترین وکیل خانم در کرجبهترین وکیل خانم در مشهدبهترین وکیل خانواده در اراکبهترین وکیل خانواده در اصفهانبهترین وکیل خانواده در بوشهربهترین وکیل خانواده در تهرانبهترین وکیل خانواده در رشتبهترین وکیل خانواده در شیرازبهترین وکیل خانواده در صادقیهبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده در قزوینبهترین وکیل خانواده در قمبهترین وکیل خانواده در گرگانبهترین وکیل خانواده در مشهدبهترین وکیل خانواده در ورامینبهترین وکیل خانواده یزدبهترین وکیل خرم ابادبهترین وکیل دادسرای نظامی تهرانبهترین وکیل دادگستری تهرانبهترین وکیل دادگستری در رشتبهترین وکیل دادگستری در کرجبهترین وکیل در آملبهترین وکیل در اراکبهترین وکیل در اردبیلبهترین وکیل در ارومیهبهترین وکیل در استان بوشهربهترین وکیل در اسلامشهربهترین وکیل در اصفهانبهترین وکیل در اهوازبهترین وکیل در ایرانبهترین وکیل در ایلامبهترین وکیل در بابلبهترین وکیل در بجنوردبهترین وکیل در بروجردبهترین وکیل در بناببهترین وکیل در بندر انزلیبهترین وکیل در بندر ماهشهربهترین وکیل در بندرعباسبهترین وکیل در بهبهانبهترین وکیل در بوشهربهترین وکیل در بیرجندبهترین وکیل در پاکدشتبهترین وکیل در تالشبهترین وکیل در تبریزبهترین وکیل در تربت جامبهترین وکیل در تربت حیدریهبهترین وکیل در تنکابنبهترین وکیل در تهرانبهترین وکیل در تهران برای طلاقبهترین وکیل در جهرمبهترین وکیل در جیرفتبهترین وکیل در چالوسبهترین وکیل در خرم ابادبهترین وکیل در خرمشهربهترین وکیل در خمینی شهربهترین وکیل در خویبهترین وکیل در دامغانبهترین وکیل در دزفولبهترین وکیل در رامسربهترین وکیل در رامهرمزبهترین وکیل در رباط کریمبهترین وکیل در رشتبهترین وکیل در رفسنجانبهترین وکیل در رودسربهترین وکیل در زابلبهترین وکیل در زاهدانبهترین وکیل در زرین شهربهترین وکیل در زمینه املاکبهترین وکیل در زنجانبهترین وکیل در ساریبهترین وکیل در ساوهبهترین وکیل در سبزواربهترین وکیل در سراوانبهترین وکیل در سعادت آبادبهترین وکیل در سلماسبهترین وکیل در سمنانبهترین وکیل در سنندجبهترین وکیل در سیرجانبهترین وکیل در شاهرودبهترین وکیل در شاهین شهربهترین وکیل در شهرریبهترین وکیل در شهرضابهترین وکیل در شهرقدسبهترین وکیل در شهرکردبهترین وکیل در شهریاربهترین وکیل در شوشتربهترین وکیل در شیرازبهترین وکیل در غرب تهرانبهترین وکیل در فردیسبهترین وکیل در فردیس کرجبهترین وکیل در فسابهترین وکیل در قائمشهربهترین وکیل در قرچکبهترین وکیل در قزوینبهترین وکیل در قشمبهترین وکیل در قمبهترین وکیل در قوچانبهترین وکیل در کازرونبهترین وکیل در کاشانبهترین وکیل در کامیارانبهترین وکیل در کانادابهترین وکیل در کانون وکلابهترین وکیل در کرجبهترین وکیل در کرمانبهترین وکیل در کرمانشاهبهترین وکیل در کنگانبهترین وکیل در کیشبهترین وکیل در گرگانبهترین وکیل در گنبد کاووسبهترین وکیل در گیلانبهترین وکیل در لاهیجانبهترین وکیل در لنگرودبهترین وکیل در مازندرانبهترین وکیل در ماهشهربهترین وکیل در مراغهبهترین وکیل در مرودشتبهترین وکیل در مریوانبهترین وکیل در مسجدسلیمانبهترین وکیل در مشهدبهترین وکیل در ملایربهترین وکیل در منطقه 5بهترین وکیل در مهابادبهترین وکیل در نجف آبادبهترین وکیل در نوراباد ممسنیبهترین وکیل در نوشهربهترین وکیل در نیشابوربهترین وکیل در هامبورگبهترین وکیل در هشتگردبهترین وکیل در همدانبهترین وکیل در ورامینبهترین وکیل در یاسوجبهترین وکیل در یزدبهترین وکیل دزفولبهترین وکیل دعاوی چکبهترین وکیل دنیابهترین وکیل دورود لرستانبهترین وکیل دیوان عالی کشوربهترین وکیل دیوان عدالتبهترین وکیل دیوان عدالت اداریبهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایرانبهترین وکیل رابطه نامشروعبهترین وکیل رامسربهترین وکیل رامهرمزبهترین وکیل رباط کریمبهترین وکیل رشتبهترین وکیل رفسنجانبهترین وکیل رودباربهترین وکیل رودسربهترین وکیل رودهنبهترین وکیل زرین شهربهترین وکیل زن ایرانبهترین وکیل زن در اصفهانبهترین وکیل زن در تبریزبهترین وکیل زن در تهرانبهترین وکیل زن در رشتبهترین وکیل زن در زنجانبهترین وکیل زن در شهرکردبهترین وکیل زن در شیرازبهترین وکیل زن در قمبهترین وکیل زن در مشهدبهترین وکیل زن در همدانبهترین وکیل زنجانبهترین وکیل ساریبهترین وکیل ساوهبهترین وکیل سبزواربهترین وکیل سراوانبهترین وکیل سرپرستبهترین وکیل سرپل ذهاببهترین وکیل سقزبهترین وکیل سمنانبهترین وکیل سنقربهترین وکیل سنندجبهترین وکیل سیرجانبهترین وکیل سیستان و بلوچستانبهترین وکیل شاهرودبهترین وکیل شاهین شهربهترین وکیل شهر قدسبهترین وکیل شهرریبهترین وکیل شهرستان صحنهبهترین وکیل شهرستان نوربهترین وکیل شهرضابهترین وکیل شهرکردبهترین وکیل شهریاربهترین وکیل شیرازبهترین وکیل شیراز کیستبهترین وکیل صومعه سرابهترین وکیل طلاق در اراکبهترین وکیل طلاق در اهوازبهترین وکیل طلاق در تبریزبهترین وکیل طلاق در تهرانبهترین وکیل طلاق در شیرازبهترین وکیل طلاق در قزوینبهترین وکیل طلاق در قمبهترین وکیل طلاق در کرجبهترین وکیل طلاق در گرگانبهترین وکیل طلاق در مشهدبهترین وکیل طلاق در همدانبهترین وکیل طلاق در ورامینبهترین وکیل طلاق همدانبهترین وکیل عمانبهترین وکیل غرب تهرانبهترین وکیل فارسانبهترین وکیل فریدونکناربهترین وکیل فسابهترین وکیل فسخ نکاحبهترین وکیل فلاورجانبهترین وکیل فومنبهترین وکیل قائمشهربهترین وکیل قرچکبهترین وکیل قروهبهترین وکیل قروه کردستانبهترین وکیل قزوینبهترین وکیل قشمبهترین وکیل قمبهترین وکیل قم برای طلاقبهترین وکیل قوچانبهترین وکیل کرجبهترین وکیل کرمانبهترین وکیل کرمانشاهبهترین وکیل کیفری تهرانبهترین وکیل کیفری در شیرازبهترین وکیل کیفری قمبهترین وکیل کیفری کرجبهترین وکیل کیفری کرمانشاهبهترین وکیل کیفری مشهدبهترین وکیل کیفری یزدبهترین وکیل گچسارانبهترین وکیل گرگانبهترین وکیل گرمساربهترین وکیل گلپایگانبهترین وکیل گلستانبهترین وکیل گنابادبهترین وکیل گنبدبهترین وکیل گنبد کاووسبهترین وکیل گیلانبهترین وکیل لارستانبهترین وکیل لاهیجانبهترین وکیل لردگانبهترین وکیل لرستانبهترین وکیل لندنبهترین وکیل لنگرودبهترین وکیل مراغهبهترین وکیل مشهدبهترین وکیل مشهد کیستبهترین وکیل ملایربهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل مهاجرت استرالیابهترین وکیل مهاجرت به کانادابهترین وکیل مهاجرت به کانادا در اصفهانبهترین وکیل مهاجرت در اصفهانبهترین وکیل مهاجرت در تورنتوبهترین وکیل نابینای ایرانبهترین وکیل نایینبهترین وکیل نجف ابادبهترین وکیل نقدهبهترین وکیل نکابهترین وکیل نهاوندبهترین وکیل نوراباد لرستانبهترین وکیل نوشهربهترین وکیل نیشابوربهترین وکیل ها در تهرانبهترین وکیل های ارومیهبهترین وکیل های اصفهانبهترین وکیل های اهوازبهترین وکیل های ایرانبهترین وکیل های تبریزبهترین وکیل های تهرانبهترین وکیل های جهانبهترین وکیل های رشتبهترین وکیل های شیرازبهترین وکیل های مشهدبهترین وکیل همدانبهترین وکیل ورامینبهترین وکیل وزارت کاربهترین وکیل ونکووربهترین وکیل یاسابهترین وکیل یاسوجبهترین وکیل یزدبهترین وکیل یزد حقوقیپرداخت مهریه در طلاق رجعیپرداخت مهریه طلاقپرداخت مهریه هنگام طلاقتکلیف مهریه در طلاق خلعتکلیف مهریه در طلاق رجعیحقوق وکیل طلاقحکم مهریه در طلاق غیابیدادن مهریه و طلاق ندادن همسرسقف مهریه طلاقسکه مهریه طلاقشرایط پرداخت مهریه هنگام طلاقشرایط مهریه در طلاق غیابیشرایط مهریه طلاقشرایط مهریه طلاق توافقیطلاق توافقی مهریه تعلق میگیردطلاق خلع مهریهطلاق فوری+وکیل فاطمه قنبریطلاق مهریه عندالاستطاعهطلاق مهریه عندالمطالبهطلاق مهریه نفقهقانون مهریه طلاققانون مهریه هنگام طلاققوانین مهریه طلاققیمت وکیل برای طلاق چقدر استقیمت وکیل برای طلاق غیابیقیمت وکیل برای طلاق یک طرفهقیمت وکیل طلاقگرفتن مهریه در طلاق توافقیگرفتن مهریه قبل طلاقگرفتن وکیل برای طلاق غیابیمحاسبه مهریه طلاقمشاوره با وکیل جهت طلاقمطالبه مهریه در طلاق خلعمقدار مهریه هنگام طلاقمهريه بعد از طلاقمهريه در طلاق توافقيمهريه در طلاق غيابيمهريه در هنگام طلاقمهريه يا حق طلاقمهریه بالا یا حق طلاقمهریه بدون طلاقمهریه برای طلاقمهریه بعد از طلاقمهریه بعد از طلاق توافقیمهریه بعد از طلاق چگونه استمهریه بعد از طلاق خلعمهریه بعد از طلاق زنمهریه بعد از طلاق غیابیمهریه بعد طلاقمهریه بعد طلاق توافقیمهریه به شرط طلاقمهریه بهتره یا حق طلاقمهریه حق طلاقمهریه دادن و طلاق ندادنمهریه در حق طلاقمهریه در حق طلاق زنمهریه در زمان طلاقمهریه در صورت درخواست طلاق زنمهریه در صورت درخواست طلاق مردمهریه در صورت طلاقمهریه در صورت طلاق توافقیمهریه در صورت طلاق غیابیمهریه در طلاق از طرف زنمهریه در طلاق از طرف مردمهریه در طلاق بائنمهریه در طلاق بائن غیر مدخولهمهریه در طلاق توافقیمهریه در طلاق توافقی چگونه استمهریه در طلاق خلعمهریه در طلاق خلعیمهریه در طلاق رجعیمهریه در طلاق عسر و حرجمهریه در طلاق عقدمهریه در طلاق غیابیمهریه در طلاق غیر مدخولهمهریه در طلاق مباراتمهریه در مقابل حق طلاقمهریه زن در صورت طلاقمهریه زن طلاق گرفتهمهریه زن هنگام طلاقمهریه زنی که حق طلاق داردمهریه طلاقمهریه طلاق از طرف زنمهریه طلاق از طرف مردمهریه طلاق باکرهمهریه طلاق بدون دخولمهریه طلاق بعد از عقدمهریه طلاق توافقیمهریه طلاق چقدر استمهریه طلاق چیستمهریه طلاق در دوران عقدمهریه طلاق در دوران نامزدیمهریه طلاق در زمان عقدمهریه طلاق در نامزدیمهریه طلاق دوران عقدمهریه طلاق رجعیمهریه طلاق زنمهریه طلاق زن باکرهمهریه طلاق زندانمهریه طلاق غیابیمهریه طلاق قبل از عروسیمهریه طلاق نامزدیمهریه کم طلاقمهریه موقع طلاقمهریه میدم طلاق نمیدممهریه هنگام طلاقمهریه و حق طلاقمهریه و طلاقمهریه و طلاق توافقیمهریه و طلاق در دوران عقدمهریه و طلاق غیابیمهریه و نفقه طلاق توافقیمهریه ی طلاقمهریه یا حق طلاقمهریه یا طلاقمیزان مهریه طلاقمیزان مهریه هنگام طلاقنحوه محاسبه مهریه هنگام طلاقهزینه وکیل برای اعاده حیثیتهزینه وکیل برای طلاق چقدر استهزینه وکیل برای طلاق چقدرههزینه وکیل برای طلاق غیابیهزینه وکیل برای طلاق یکطرفههزینه وکیل جهت طلاقهزینه وکیل جهت طلاق توافقیهزینه وکیل طلاقهزینه وکیل طلاق توافقیهزینه وکیل طلاق چقدر استهزینه وکیل طلاق چقدرههزینه وکیل طلاق غیابیهم مهریه هم طلاقوضعیت مهریه در طلاق خلعوضعیت مهریه در طلاق رجعیوضعیت مهریه در طلاق غیابیوكيل طلاق تهرانوكيل طلاق توافقيوكيل طلاق در لندنوكيل طلاق شمال تهرانوكيل طلاق لس انجلسوکیل اعاده حیثیتوکیل اعاده حیثیت تهرانوکیل اعاده دادرسیوکیل اعاده دادرسی کیفریوکیل با تجربه طلاقوکیل برای اعاده حیثیتوکیل برای اعاده دادرسیوکیل برای حق طلاقوکیل برای طلاقوکیل برای طلاق توافقیوکیل برای طلاق در قزوینوکیل برای طلاق غیابیوکیل برای طلاق غیر توافقیوکیل برای طلاق فوریوکیل پایه یک طلاق تهرانوکیل جهت اعاده دادرسیوکیل جهت طلاقوکیل جهت طلاق توافقیوکیل جهت طلاق در مشهدوکیل حاذق طلاقوکیل حق طلاقوکیل حقوقی طلاقوکیل خوب برای اعاده دادرسیوکیل خوب جهت طلاقوکیل در اعاده دادرسیوکیل در منطقه 5 تهرانوکیل طلاقوکیل طلاق آنلاینوکیل طلاق اراکوکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارومیهوکیل طلاق از طرف زنوکیل طلاق از طرف زوجوکیل طلاق از طرف زوجهوکیل طلاق اسلامشهروکیل طلاق اصفهانوکیل طلاق اهوازوکیل طلاق با قیمت مناسبوکیل طلاق بروجردوکیل طلاق بندرعباسوکیل طلاق بهبهانوکیل طلاق بوشهروکیل طلاق بیرجندوکیل طلاق بین المللیوکیل طلاق پایه یک دادگستریوکیل طلاق تهرانوکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی اصفهانوکیل طلاق توافقی تهرانوکیل طلاق توافقی در تهرانوکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل طلاق توافقی غرب تهرانوکیل طلاق تورنتووکیل طلاق جردنوکیل طلاق جنوب تهرانوکیل طلاق چیستوکیل طلاق حرفه ایوکیل طلاق خانم تهرانوکیل طلاق خرمشهروکیل طلاق خوبوکیل طلاق خوب در اصفهانوکیل طلاق خوب در تهرانوکیل طلاق خوب در ساریوکیل طلاق خوب در کرجوکیل طلاق خوب در کرمانشاهوکیل طلاق خوب در مشهدوکیل طلاق خوب کرجوکیل طلاق در آمریکاوکیل طلاق در استرالیاوکیل طلاق در بندرعباسوکیل طلاق در ترکیهوکیل طلاق در تورنتووکیل طلاق در ساریوکیل طلاق در سمنانوکیل طلاق در سنندجوکیل طلاق در سیدنیوکیل طلاق در شیرازوکیل طلاق در فردیسوکیل طلاق در فردیس کرجوکیل طلاق در قموکیل طلاق در لاهیجانوکیل طلاق در لندنوکیل طلاق در لنگرودوکیل طلاق در ملبورنوکیل طلاق در هامبورگوکیل طلاق در هلندوکیل طلاق در همدانوکیل طلاق در یاسوجوکیل طلاق در یزدوکیل طلاق ساریوکیل طلاق سعادت آبادوکیل طلاق سنندجوکیل طلاق سیدنیوکیل طلاق سیرجانوکیل طلاق شرق تهرانوکیل طلاق شهرریوکیل طلاق شهرک اکباتانوکیل طلاق شهرک غربوکیل طلاق شهرکردوکیل طلاق شهریاروکیل طلاق شوشوکیل طلاق شیرازوکیل طلاق صادقیهوکیل طلاق عالی در اصفهانوکیل طلاق غرب تهرانوکیل طلاق غیابیوکیل طلاق قائمشهروکیل طلاق قزوینوکیل طلاق قشموکیل طلاق قلهکوکیل طلاق قموکیل طلاق لاهیجانوکیل طلاق لس آنجلسوکیل طلاق لندنوکیل طلاق لنگرودوکیل طلاق هشتگردوکیل طلاق همدانوکیل طلاق ونکووروکیل طلاق یاسوجوکیل طلاق یزدوکیل طلاق یک طرفهوکیل طلاق یک طرفه مشهدوکیل متخصص اعاده دادرسیوکیل منطقه 5

8 دیدگاه

  • سلام. وقت بخیر. من و همسرم با هم به مشکل خوردیم. خانمم مهریشو گذاشته اجرا. من چیزی به نام خودم ندارم. فقط یک ماشین داشتم که چند ماه پیش قبل از اینکه خانمم مهرشو بذاره اجرا فروختمش. ولی سند رو هنوز به نام خریدار نزدم و شاهد هم داریم. سوال من اینه که آیا میتونن ماشین رو توقیف کنن؟

    • سلام. بله، در صورتی که خودرو هنوز به نام شما باشد قابل توقیف است.
      خریدار باید اعتراض ثالث، مبنی بر اینکه خودرو را قبل از اجرا گذاشتن مهریه و توقیف خریده است، بدهد.
      در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی خانواده و مهریه با دفتر وکالت محمدرضا مهری تماس بگیرید.
      02188663926

  • سلام و عرض ادب
    من مغازه ای دارم که حق سرقفلی فروخته شده و صاحب سرقفلی فوت شده و ورثه انحصار وراثت انجام ندادن آیا من میتونم به خاطر تعیین تکلیف تقاضای انحصار وراثت نمایم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله. شما میتوانید به عنوان ذی نفع تقاضای انحصار وراثت نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • با سلام و وقت بخیر، ما یه واحد مسکونی در منطقه 5 تهران داریم که دوتا هم مغازه داره حدود 15 سال پیش ساخته شده، الان شهرداری اومده 215 میلیون جریمه نوشته ارزش ملک هم بین سه تا پنج میلیارده، مگه میزان جریمه طبق قانون نباید بر اساس سالی که ساخته شده باشه؟ اون زمان کل ساختمان 60 میلیونم نمیشد. پس چطور الان اینقدر جریمه کردن. و اینکه ما تازه این بند قانونی رو فهمیدیم و چون نصف پول رو واریز کردیم آیا میشه اقدامی کرد؟

    • سلام وقت شما بخیر
      میزان جریمه بر اساس زمان ساخت ملاک است نه به نرخ روز شما میتوانید از شهرداری در دیوان عدالت اداری شکایت کنید. بهتر است با یک وکیل متخصص در این باره مشورت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067664 تماس حاصل فرمایید.

      • سلام وقت به خیر
        اگر همکار ما هستین مشخصات خودتون رو برامون خصوصی بفرستین تا بعد از بررسی تیم گزینش موسسه در لیست همکاران قرار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *