بهترین وکیل منطقه 2

بهترین وکیل منطقه 2

بهترین وکیل منطقه 2


امروز با موضوع بهترین وکیل منطقه 2 در خدمت شما دوستان هستیم.

بهترین وکیل منطقه 2 در ارتباط با منطقه 2 بیان داشتند، منطقه 2 از نظر بافت یکی از بهترین مناطق تهران است.

این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح، از شرق به بزرگراه شهید چمران منتهی می‌شود.

منطقه 2 تهران که وسعت آن بدون احتساب حریم 47000 مترمربع است از 9 ناحیه تشکیل شده است که آریاشهر، گیشا، سعادت آباد، یوسف آباد، طرشت، شهرآرا، شهرک ژاندارمری، فرحزاد و شهرک غرب، مرزداران، برق الستوم، ستارخان، تهران ویلا و همایونشهر از محله‌های شاخص مسکونی آن به شمار می‌رود.

شهروندان این منطقه از نظر کیفی از سطح سواد بسیار بالایی برخوردارند تا جایی که درصد باسوادان این منطقه در حدود 92 درصد از جمعیت را تشکیل می‌دهند که از نظر جامعه شناختی بسیاری از شهروندان این منطقه جزو طبقه متوسط جامعه هستند که اقشاری همچون فرهنگیان، دانشگاهیان، مدیران، کارمندان و صنعتگران را شامل می‌شوند.

انجام کارهای حقوقی و قضایی، مستلزم رفت و آمدهای بسیار و صرف وقت و هزینه است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای رسیدگی کارهای خود از یک وکیل مجرب کمک بگیرید.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع بهترین وکیل منطقه 2  پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

مراحل طلاق توافقی

گام اول: مشاوره اجباری 

با توجه به آخرین تغییرات موجود در استان تهران و بسیاری از استانهای کشور، اولین اقدام طلاق توافقی مراجعه به سامانه نوبت دهی طلاق و ثبت اطلاعات زوجین در این سامانه است.

سپس زوجین باید به مراکز غربالگری و مشاوره خانواده مراجعه نمایند و پس از انجام مشاوره‌های لازم، گواهی “عدم انصراف از طلاق” دریافت کنند.

گام دوم: تقدیم دادخواست

دومین گام برای انجام طلاق توافقی، تقدیم دادخواست طلاق به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است.

برای این منظور، زوجین یا وکلای ایشان باید به همراه مدارکی مانند: شناسنامه، کارت ملی و عقدنامه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و دادخواست خود را تقدیم نمایند.

گام سوم: تعیین وقت دادرسی

پس از تقدیم دادخواست طلاق توافقی، باید منتظر تعیین وقت حضور در دادگاه خانواده جهت رسیدگی به موضوع باشید.

تعیین وقت رسیدگی، بوسیله ابلاغ الکترونیکی در سامانه ثنا به اطلاع زوجین خواهد رسید، همچنین صدور ابلاغیه به وسیله ارسال پیامک‌هایی به اطلاع زوجین می‌رسد.

گام چهارم: حضور در جلسه دادگاه

اقدام بعدی، حضور زوجین یا وکلای ایشان در دادگاه خانواده در روز و ساعت تعیین شده در ابلاغیه به همراه مدارک لازم است.

گام پنجم: مشاوره در دادگاه

در این زمان پس از پرداخت هزینه مشاوره، زوجین یا وکلای آن‌ها به واحد مشاوره مستقر در دادگاه خانواده مراجعه می‌نمایند و مشاور خانواده با طرفین مذاکره و در ابتدا سعی در مصالحه و سازش می‌کند.

در صورت موثر واقع نشدن و ارشاد و راهنمایی‌های مشاور خانواده و اصرار زوجین یا وکلای آن‌ها به وقوع طلاق، مشاورین خانواده با ذکر دلایل نسبت به مصلحت یا عدم مصلحت زوجین در خصوص تفریق و جدایی، اظهار نظر می‌نمایند.

سپس توافقنامه توسط مشاور خانواده تکمیل و به امضاء وی و طرفین می‌رسد و به زوجین یا وکلاء آنها تحویل داده می‌شود، تا جهت صدور گواهی عدم امکان سازش به دادگاه ارائه نمایند.

بهترین وکیل منطقه 2

بر اساس جمع بندی بهترین وکیل منطقه 2، توافقنامه طلاق توافقی معمولاً شامل موارد زیر است:

توافق و تعیین تکلیف در خصوص مهریه

نفقه زوجه

اجرت المثل، دریافت اجرت به ازای انجام کارهایی که در منزل انجام می‌شود.

جهیزیه

حضانت (سرپرستی) فرزند

نحوه و تاریخ‌های ملاقات با فرزند

حضانت و نگهداری و نفقه (هزینه و مخارج زندگی) فرزند و میزان و نحوه پرداخت آن

سایر حقوق مالی و غیر مالی طرفین

گام ششم: احراز باردار بودن یا نبودن زوجه

به گفته بهترین وکیل منطقه 2، احراز بارداری یا عدم بارداری زوجه (زن) از سوی دادگاه جهت صدور گواهی عدم امکان سازش الزامی است و برای این منظور ۳ راه زیر وجود دارد:

الف) اقرار زوجه

اقرار زوجه مبنی بر عدم بارداری زوجه که در اینصورت دادگاه با این اقرار اقدام به صدور گواهی عدم امکان سازش می‌نماید.

اما اجرای صیغه طلاق در دفتر طلاق، منوط به آن است که زوجه قبلاً به آزمایشگاه پزشکی مراجعه نموده و پس از انجام آزمایشات پزشکی مربوطه، گواهی عدم بارداری را به دفاتر طلاق ارائه نماید.

ب) مراجعه به آزمایشگاه.

قبل از مراجعه به دادگاه خانواده، زوجه به آزمایشگاه پزشکی مراجعه نموده باشد و گواهی عدم بارداری را از آزمایشگاه فوق اخذ و به دادگاه ارائه نماید که در اینصورت پس از صدور گواهی عدم امکان سازش از سوی دادگاه خانواده، با مراجعه زوجین به دفاتر طلاق، دفاتر فوق اقدام به اجرای صیغه طلاق می‌نمایند.

نکته ۱: در صورتی که زوجه باکره باشد، نیازی به اقرار زوجه به عدم بارداری و همچنین نیازی به ارائه گواهی عدم بارداری نیست.

اما بجای آن زوجه (زن) باید با معرفی نامه دادگاه به پزشکی قانونی (فقط پزشکی قانونی و نه آزمایشگاه پزشکی و یا پزشکان دیگر) مراجعه نماید و پس از انجام آزمایشات و معاینات مربوطه، «گواهی سلامت بکارت» مبنی بر تایید دوشیزه و غیر مدخوله بودن را اخذ و به دادگاه ارائه نماید.

نکته ۲: در صورتی که زوجه (زن) یائسه باشد، نیازی به اقرار وی به عدم بارداری و همچنین نیازی به ارائه گواهی عدم بارداری نیست.

ب) اتفاق نظر زوجین بر وجود جنین.

چنانچه زوجین بر وجود جنین اتفاق نظر داشته باشند، این موضوع در گواهی عدم امکان سازش ذکر می‌شود.

گام هفتم: حضور مجدد در دادگاه

پس از اقدامات پیش گفته، زوجین یا وکلای آن‌ها به دادگاه خانواده مراجعه می‌نمایند و دادگاه با احراز علقه (رابطه) زوجیت و با توجه به مواردی همچون نظریه مشاور، محتویات پرونده و توافقات زوجین اقدام به صدور رای که همان گواهی عدم امکان سازش است، می‌نماید.
بهترین وکیل منطقه 2

گام هشتم: مراجعه به دفتر طلاق

پس از صدور گواهی عدم امکان سازش از سوی دادگاه، زوجین یا وکلای آن‌ها ۳ ماه فرصت دارند تا با در دست داشتن گواهی عدم امکان سازش و مدارک لازم دیگر، به دفتر طلاق مراجعه نمایند و با جاری شدن صیغه طلاق و ثبت آن، مراحل طلاق توافقی به اتمام می‌رسد.

مشاوره اجباری طلاق توافقی دقیقاً چگونه است؟

بهترین وکیل منطقه 2 اظهار می‌کند، الزام به انجام مشاوره موضوعی کاملاً قانونی و برگرفته از قانون حمایت خانواده مصوب اسفند ماه سال ۹۱ است.

در ماده ۲۵ این قانون موضوع ارجاع طلاق توافقی به مشاوره جزء الزامات و تکالیف دادگاه خانواده است و در واقع دادگاه خانواده بدون جلب نظر مشاوره خانواده نمی‌تواند اقدام به صدور رای «گواهی عدم امکان سازش» نماید.

در ماده قانونی فوق الذکر برای انجام مشاوره خانواده قبل از صدور رای عبارت «باید» وجود دارد، ماده مذکور نشان می‌دهد که دادگاه برای انجام مشاوره خانواده اختیار ندارد بلکه الزام و تکلیف دارد و حتماً باید مشاوره قبل از صدور رای انجام شود.

برای همین منظور و طبق رویه‌ای که ماه‌ها است در تمام ایران جریان دارد، پیرو توافقات حاصله بین قوه قضائیه و سازمان بهزیستی کشور و به منظور ارتقاء سطح کیفی مشاوره‌های خانواده تصمیم بر این شده که مراکز مشاوره زیر نظر سازمان بهزیستی کشور باشند و زوجین گرامی باید برای حضور در جلسات مشاوره مطابق با موارد ذیل عمل نمایند.

مراجعه به سامانه اینترنتی تصمیم (مداخله در طلاق) و ثبت مشخصات و ثبت نام در این سامانه و انتخاب نزدیکترین مرکز غربالگری به محل سکونت و انتخاب تاریخ مراجعه.

نکته: انتخاب مرکز غربالگری و تاریخ مراجعه اختیاری است، در نتیجه زوجین می‌توانند هر کدام از مراکزی که در سامانه تصمیم وجود دارد و همچنین تاریخ مراجعه را به اختیار خود انتخاب نمایند.

زوجین در تاریخ موردنظر به مرکز غربالگری انتخاب شده مراجعه می‌نمایند و پس از اقدامات لازم به یکی از مراکز مشاوره منتخب برای شروع جلسات مشاوره خانواده معرفی می‌شوند.

پس از انجام جلسات مشاوره با مشاوران مذکور (حدوداً ۵ جلسه مشاوره لازم است)، اگر زوجین همچنان بر تصمیم خود مبنی بر طلاق اصرار داشته باشند، مرکز مشاوره اقدام به صدور گواهی عدم انصراف از طلاق می‌نماید.

صدور گواهی عدم انصراف از طلاق که برای ثبت دادخواست طلاق توافقی الزامی است، ۴۵ روز پس از پایان جلسات مشاوره امکان پذیر است

به عقیده بهترین وکیل منطقه 2، پس از صدور گواهی عدم انصراف از طلاق زوجین متقاضی می‌توانند، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و نسبت به ثبت دادخواست طلاق توافقی اقدام نمایند.

سپس برای زوجین وقت جلسه دادرسی تعیین خواهد شد، که باید در تاریخ و ساعت تعیین شده در شعبه دادگاه خانواده که تمامی این موارد در ابلاغیه دادگاه مشخص شده است حضور داشته باشند.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع بهترین وکیل منطقه 2 هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه بهترین وکیل منطقه 2، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

 

ویژگی‌های یک وکیل خوب چیست؟

به روز بودن، آگاهی نسبت به قوانین جدید آگاه باشد، پیشنهاد سریع ترین و کم هزینه‌ترین راه حل، وفادار بودن و محرم اسرار موکل بودن، تخصص گرا بودن، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا، سابقه طولانی در زمینه حقوقی و…

وکیل به چه کسی می‌گویند؟

وکیل، فردی است که علاوه‌ بر مدرک تحصیلی در رشته حقوق، در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری قبول شده و پس از طی دوره کارآموزی، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری باشد.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در منطقه 2 تهران

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری تهران

بهترین وکیل ملکی تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران

بهترین وکیل خانواده تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور

بهترین وکیل فرجام خواهی

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی شمال غرب تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص غرب تهران

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر بهترین وکیل منطقه 2

5/5 - (46 امتیاز)

مقالات کیفریمقالات ملکیمواد مخدر

آیا برای طلاق وکیل لازم استبهترين وكيل جناييبهترين وكيل ديوان عدالت اداريبهترين وكيل زاهدانبهترين وكيل گرگانبهترین وکیل آذربایجان غربیبهترین وکیل اراکبهترین وکیل ارومیهبهترین وکیل اسلام آباد غرببهترین وکیل اسلامشهربهترین وکیل اصفهانبهترین وکیل اهوازبهترین وکیل ایرانبهترین وکیل ایران کیستبهترین وکیل ایرانی در المانبهترین وکیل ایرانی در سوئدبهترین وکیل ایلامبهترین وکیل بابلبهترین وکیل بابلسربهترین وکیل بجنوردبهترین وکیل برازجانبهترین وکیل برای ثبت احوالبهترین وکیل برای دیوان عدالت اداریبهترین وکیل برای طلاقبهترین وکیل برای مهاجرت به کانادابهترین وکیل بندرعباسبهترین وکیل بهشهربهترین وکیل بوکانبهترین وکیل بیرجندبهترین وکیل پاکدشتبهترین وکیل پایه یک تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستریبهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهانبهترین وکیل پایه یک دادگستری اهوازبهترین وکیل پایه یک دادگستری تهرانبهترین وکیل پایه یک دادگستری رشتبهترین وکیل پایه یک دادگستری زاهدانبهترین وکیل پایه یک دادگستری سنندجبهترین وکیل پایه یک دادگستری شیرازبهترین وکیل پایه یک دادگستری قمبهترین وکیل پایه یک دادگستری مشهدبهترین وکیل تالشبهترین وکیل تبریزبهترین وکیل تربت جامبهترین وکیل تربت حیدریهبهترین وکیل تضمینی دیوان عدالت اداریبهترین وکیل تنکابنبهترین وکیل تهرانبهترین وکیل تهران کیفریبهترین وکیل تهرانپارسبهترین وکیل تویسرکانبهترین وکیل ثبتیبهترین وکیل جرایم پزشکیبهترین وکیل جرایم رایانه ایبهترین وکیل جناییبهترین وکیل جنایی تهرانبهترین وکیل جنایی در تهرانبهترین وکیل جهانبهترین وکیل جهرمبهترین وکیل جویباربهترین وکیل جیرفتبهترین وکیل چابهاربهترین وکیل چالوسبهترین وکیل چکبهترین وکیل چک برگشتیبهترین وکیل چک در اصفهانبهترین وکیل چک در تهرانبهترین وکیل چک در شیرازبهترین وکیل چک در کرجبهترین وکیل چمستانبهترین وکیل حقوقی اصفهانبهترین وکیل حقوقی بابلبهترین وکیل حقوقی تهرانبهترین وکیل حقوقی در اصفهانبهترین وکیل حقوقی در اهوازبهترین وکیل حقوقی در تبریزبهترین وکیل حقوقی شیرازبهترین وکیل حقوقی قمبهترین وکیل حقوقی کرمانشاهبهترین وکیل حقوقی مشهدبهترین وکیل خانم در اهوازبهترین وکیل خانم در کرجبهترین وکیل خانم در مشهدبهترین وکیل خانواده در اراکبهترین وکیل خانواده در اصفهانبهترین وکیل خانواده در بوشهربهترین وکیل خانواده در تهرانبهترین وکیل خانواده در شیرازبهترین وکیل خانواده در صادقیهبهترین وکیل خانواده در غرب تهرانبهترین وکیل خانواده در مشهدبهترین وکیل خرم ابادبهترین وکیل در اصفهانبهترین وکیل در بندرعباسبهترین وکیل در تبریزبهترین وکیل در خویبهترین وکیل در زنجانبهترین وکیل در شیرازبهترین وکیل در غرب تهرانبهترین وکیل در فردیسبهترین وکیل در فردیس کرجبهترین وکیل در فسابهترین وکیل در کرجبهترین وکیل در کرمانشاهبهترین وکیل در لاهیجانبهترین وکیل در لنگرودبهترین وکیل در مشهدبهترین وکیل در همدانبهترین وکیل در یاسوجبهترین وکیل دزفولبهترین وکیل دعاوی چکبهترین وکیل دنیابهترین وکیل دورود لرستانبهترین وکیل دیوان عالی کشوربهترین وکیل دیوان عدالتبهترین وکیل دیوان عدالت اداریبهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایرانبهترین وکیل رابطه نامشروعبهترین وکیل رامسربهترین وکیل رامهرمزبهترین وکیل رباط کریمبهترین وکیل رشتبهترین وکیل رفسنجانبهترین وکیل رودباربهترین وکیل رودسربهترین وکیل رودهنبهترین وکیل زرین شهربهترین وکیل زن ایرانبهترین وکیل زن در اصفهانبهترین وکیل زن در رشتبهترین وکیل زن در زنجانبهترین وکیل زن در شیرازبهترین وکیل زن در قمبهترین وکیل زن در مشهدبهترین وکیل زنجانبهترین وکیل ساریبهترین وکیل ساوهبهترین وکیل سبزواربهترین وکیل سراوانبهترین وکیل سرپرستبهترین وکیل سرپل ذهاببهترین وکیل سقزبهترین وکیل سمنانبهترین وکیل سنقربهترین وکیل سنندجبهترین وکیل سیرجانبهترین وکیل شاهرودبهترین وکیل شاهین شهربهترین وکیل شهر قدسبهترین وکیل شهرریبهترین وکیل شهرستان صحنهبهترین وکیل شهرستان نوربهترین وکیل شهرضابهترین وکیل شهرکردبهترین وکیل شهریاربهترین وکیل شیرازبهترین وکیل صومعه سرابهترین وکیل طلاق در اراکبهترین وکیل طلاق در اهوازبهترین وکیل طلاق در تبریزبهترین وکیل طلاق در تهرانبهترین وکیل طلاق در شیرازبهترین وکیل طلاق در قزوینبهترین وکیل طلاق در قمبهترین وکیل طلاق در کرجبهترین وکیل طلاق در گرگانبهترین وکیل طلاق در مشهدبهترین وکیل طلاق در نیشابوربهترین وکیل طلاق در همدانبهترین وکیل طلاق رشتبهترین وکیل طلاق همدانبهترین وکیل عمانبهترین وکیل غرب تهرانبهترین وکیل فارسانبهترین وکیل فریدونکناربهترین وکیل فسابهترین وکیل فسخ نکاحبهترین وکیل فلاورجانبهترین وکیل فومنبهترین وکیل قائمشهربهترین وکیل قرچکبهترین وکیل قروهبهترین وکیل قروه کردستانبهترین وکیل قزوینبهترین وکیل قشمبهترین وکیل قمبهترین وکیل قم برای طلاقبهترین وکیل قوچانبهترین وکیل کرجبهترین وکیل کرمانبهترین وکیل کرمانشاهبهترین وکیل کیفری تهرانبهترین وکیل کیفری در شیرازبهترین وکیل کیفری قمبهترین وکیل کیفری کرجبهترین وکیل کیفری کرمانشاهبهترین وکیل کیفری مشهدبهترین وکیل کیفری یزدبهترین وکیل گچسارانبهترین وکیل گرگانبهترین وکیل گرمساربهترین وکیل گلپایگانبهترین وکیل گلستانبهترین وکیل گنابادبهترین وکیل گنبدبهترین وکیل گنبد کاووسبهترین وکیل گیلانبهترین وکیل لارستانبهترین وکیل لاهیجانبهترین وکیل لردگانبهترین وکیل لرستانبهترین وکیل لندنبهترین وکیل لنگرودبهترین وکیل مراغهبهترین وکیل مشهدبهترین وکیل مشهد کیستبهترین وکیل ملایربهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل منطقه 2بهترین وکیل مهاجرت استرالیابهترین وکیل مهاجرت به کانادابهترین وکیل مهاجرت به کانادا در اصفهانبهترین وکیل مهاجرت در اصفهانبهترین وکیل مهریه تهرانبهترین وکیل مهریه در تهرانبهترین وکیل مهریه در شیرازبهترین وکیل مهریه در گرگانبهترین وکیل مهریه در مشهدبهترین وکیل مهریه شیرازبهترین وکیل مهریه کرجبهترین وکیل نابینای ایرانبهترین وکیل نایینبهترین وکیل نجف ابادبهترین وکیل نقدهبهترین وکیل نکابهترین وکیل نهاوندبهترین وکیل نوراباد لرستانبهترین وکیل نوشهربهترین وکیل نیشابوربهترین وکیل های ارومیهبهترین وکیل های اصفهانبهترین وکیل های اهوازبهترین وکیل های ایرانبهترین وکیل های تبریزبهترین وکیل های تهرانبهترین وکیل های رشتبهترین وکیل های شیرازبهترین وکیل های مشهدبهترین وکیل همدانبهترین وکیل ورامینبهترین وکیل وزارت کاربهترین وکیل ونکووربهترین وکیل یاسابهترین وکیل یاسوجبهترین وکیل یزدبهترین وکیل یزد حقوقیتعرفه وکیل برای مهریهحق الزحمه وکیل برای مهریهحق الوکاله وکیل برای مهریهحقوق وکیل طلاقدرصد وکیل از مهریهدستمزد وکیل برای مهریه چقدر استسهم وکیل از مهریهشماره وکیل برای مهریهشماره وکیل مهریهطلاق فوری+وکیل فاطمه قنبریقیمت وکیل برای طلاق چقدر استقیمت وکیل برای طلاق غیابیقیمت وکیل برای طلاق یک طرفهقیمت وکیل طلاقکیا با وکیل طلاق گرفتنگرفتن وکیل برای طلاق غیابیمشاوره با وکیل جهت طلاقنرخ وکیل برای مهریههزينه وكيل براي مهريههزینه وکیل برای طلاق چقدر استهزینه وکیل برای طلاق چقدرههزینه وکیل برای طلاق غیابیهزینه وکیل برای طلاق یکطرفههزینه وکیل برای مهریههزینه وکیل برای مهریه چقدر استهزینه وکیل جهت طلاقهزینه وکیل جهت طلاق توافقیهزینه وکیل طلاقهزینه وکیل طلاق از طرف زنهزینه وکیل طلاق توافقیهزینه وکیل طلاق چقدر استهزینه وکیل طلاق چقدرههزینه وکیل طلاق غیابیهزینه وکیل مهریهوكيل طلاق تهرانوكيل طلاق توافقيوكيل طلاق در لس انجلسوكيل طلاق در لندنوكيل طلاق شمال تهرانوكيل طلاق لس انجلسوكيل طلاق مشهدوکیل اجرای مهریهوکیل ارزان برای مهریهوکیل اعسار مهریهوکیل انلاین مهریهوکیل با تجربه طلاقوکیل برای حق طلاقوکیل برای طلاقوکیل برای طلاق از طرف زنوکیل برای طلاق توافقیوکیل برای طلاق در قزوینوکیل برای طلاق غیابیوکیل برای طلاق غیر توافقیوکیل برای طلاق فوریوکیل برای گرفتن طلاقوکیل برای گرفتن مهریهوکیل برای مهریهوکیل برای ندادن مهریهوکیل پایه طلاقوکیل پایه یک طلاق تهرانوکیل پایه یک مهریهوکیل پرونده طلاقوکیل جهت طلاقوکیل جهت طلاق توافقیوکیل جهت طلاق در مشهدوکیل جهت مهریهوکیل حاذق طلاقوکیل حق طلاقوکیل حقوقی طلاقوکیل حقوقی مهریهوکیل خانواده مهریهوکیل خوب برای گرفتن مهریهوکیل خوب جهت طلاقوکیل در منطقه 22وکیل در مورد مهریهوکیل طلاقوکیل طلاق آنلاینوکیل طلاق اراکوکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارومیهوکیل طلاق از طرف زنوکیل طلاق از طرف زوجوکیل طلاق از طرف زوجهوکیل طلاق اسلامشهروکیل طلاق اصفهانوکیل طلاق اهوازوکیل طلاق با قیمت مناسبوکیل طلاق بروجردوکیل طلاق بندرعباسوکیل طلاق بهبهانوکیل طلاق بوشهروکیل طلاق بیرجندوکیل طلاق بین المللیوکیل طلاق پاکدشتوکیل طلاق پایه یک دادگستریوکیل طلاق پیروزیوکیل طلاق تهرانوکیل طلاق توافقیوکیل طلاق توافقی اصفهانوکیل طلاق توافقی تهرانوکیل طلاق توافقی در تهرانوکیل طلاق توافقی در کرجوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل طلاق توافقی رشتوکیل طلاق توافقی غرب تهرانوکیل طلاق توافقی کرجوکیل طلاق تورنتووکیل طلاق جردنوکیل طلاق جنوب تهرانوکیل طلاق چیستوکیل طلاق حرفه ایوکیل طلاق خانم تهرانوکیل طلاق خرمشهروکیل طلاق خوبوکیل طلاق خوب در اصفهانوکیل طلاق خوب در تهرانوکیل طلاق خوب در ساریوکیل طلاق خوب در کرجوکیل طلاق خوب در کرمانشاهوکیل طلاق خوب در مشهدوکیل طلاق خوب کرجوکیل طلاق در آمریکاوکیل طلاق در استرالیاوکیل طلاق در ایرانوکیل طلاق در بندرعباسوکیل طلاق در پاسدارانوکیل طلاق در ترکیهوکیل طلاق در تورنتووکیل طلاق در رباط کریموکیل طلاق در رشتوکیل طلاق در زاهدانوکیل طلاق در زنجانوکیل طلاق در ساریوکیل طلاق در سمنانوکیل طلاق در سنندجوکیل طلاق در سیدنیوکیل طلاق در شیرازوکیل طلاق در فردیسوکیل طلاق در فردیس کرجوکیل طلاق در قموکیل طلاق در کالیفرنیاوکیل طلاق در کرجوکیل طلاق در گرگانوکیل طلاق در لاهیجانوکیل طلاق در لندنوکیل طلاق در لنگرودوکیل طلاق در ملبورنوکیل طلاق در مونترالوکیل طلاق در نجف آبادوکیل طلاق در هامبورگوکیل طلاق در هلندوکیل طلاق در همدانوکیل طلاق در ونکووروکیل طلاق در یاسوجوکیل طلاق در یزدوکیل طلاق رشتوکیل طلاق زرین شهروکیل طلاق زن در تهرانوکیل طلاق زنجانوکیل طلاق زوجوکیل طلاق زوجهوکیل طلاق ساریوکیل طلاق سعادت آبادوکیل طلاق سنندجوکیل طلاق سیدنیوکیل طلاق سیرجانوکیل طلاق شرق تهرانوکیل طلاق شهرریوکیل طلاق شهرک اکباتانوکیل طلاق شهرک غربوکیل طلاق شهرکردوکیل طلاق شهریاروکیل طلاق شوشوکیل طلاق شیرازوکیل طلاق صادقیهوکیل طلاق عالی در اصفهانوکیل طلاق غرب تهرانوکیل طلاق غیابیوکیل طلاق قائمشهروکیل طلاق قزوینوکیل طلاق قشموکیل طلاق قلهکوکیل طلاق قموکیل طلاق کاشانوکیل طلاق کاناداوکیل طلاق کرجوکیل طلاق کرمانوکیل طلاق کرمانشاهوکیل طلاق کیستوکیل طلاق کیشوکیل طلاق گرگانوکیل طلاق لاهیجانوکیل طلاق لس آنجلسوکیل طلاق لندنوکیل طلاق لنگرودوکیل طلاق ماهروکیل طلاق ماهشهروکیل طلاق مشاورهوکیل طلاق مشهدوکیل طلاق ملایروکیل طلاق مهریهوکیل طلاق مونترالوکیل طلاق هشتگردوکیل طلاق همدانوکیل طلاق و ازدواجوکیل طلاق و مهریهوکیل طلاق و نفقهوکیل طلاق ونکووروکیل طلاق یاسوجوکیل طلاق یزدوکیل طلاق یک طرفهوکیل طلاق یک طرفه مشهدوکیل متخصص مهریهوکیل مشاوره مهریهوکیل منطقه 2وکیل منطقه 22وکیل مهریه اردبیلوکیل مهریه اصفهانوکیل مهریه تبریزوکیل مهریه تهرانوکیل مهریه در ارومیهوکیل مهریه در اصفهانوکیل مهریه در اهوازوکیل مهریه در تبریزوکیل مهریه در تهرانوکیل مهریه در رشتوکیل مهریه در شیرازوکیل مهریه در قزوینوکیل مهریه در کرجوکیل مهریه در مشهدوکیل مهریه رشتوکیل مهریه شیرازوکیل مهریه قموکیل مهریه کرجوکیل مهریه مشهدوکیل مهریه و طلاقوکیل وصول مهریه

6 دیدگاه

  • سلام
    من یه پرونده کیفری خانواده تو دادسرای منطقه ۵ جنت آباد تهران دارم
    میخوام ببینم پرونده ما بعد از دادسرا دادگاه خانواده غرب تهران‌مفتح میره؟
    همسرم هر روز منو کتک میزنه و وادار میکنه با مردهای دیگه برای پول رابطه داشته باشم
    حکمش در نهایت چی میشه

    • سلام و عرض احترام و ادب
      پرونده کیفری خانواده در غرب تهران در نهایت به مجتمع قضایی قدس ازجاع و رسیدگی خواهد شد.
      موضوع اجبار شما به داشتن رابطه با مردهای دیگر هم در دادسرای ناحیه 38 امنیت اخلاقی تهران قابل رسیدگی است.

  • سلام
    من مهریه ام اجرا گذاشتم و الان همسرم ۱ خونه به اسمم کردن تا مهرم ببخشم من باید چطور اقدام کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما میتوانید از طریق دفاتر پيشخوان مهریه اقدام به استرداد اجرائیه خود نمایید، و در دفتر اسناد رسمی مهر خود را ببخشید.

  • باسلام و احترام. شکایتی از منطقه شهرداری 2 تهران در مورد فروش ملک به شهرداری داشتیم، پس از دو سال شهرداری ملزم به پرداخت اصل معامله و تاخیر تادیه گردید و اجرای حکم هم ابلاغ شد، شهرداری لایحه رفع توقیف روی پرونده گذاشته و می‌گویند قانونی هست که شهرداری می‌تواند اجرای حکم را یک سال به تاخیر بیاندازد، سوال من این است تاخیر تادیه اون دو سال حکم و این یکسال چطور محاسبه می‌شود؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام وقت شما بخیر
      در صورت عدم تامین بودجه به غرامت (محکوم به قطعی) توسط شهرداری، شهرداری تا یکسال و نیم از پرداخت خسارت تاخیر تادیه معاف میباشد. بهتر است در این خصوص با وکیل متخصص مشورت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *