وکیل تصادف جرحی تهران

وکیل تصادف جرحی تهران

وکیل تصادف جرحی تهران


با معرفی وکیل تصادف جرحی تهران با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

یکی از وقایع عذاب اور در شهرهای شلوغ بحث تصادفات و سوانح رانندگی است، لذا تهران از این قاعده مستثنا نبوده است و مردم تهران دائما با تصادفات جرحی و غیر جرحی رانندگی درگیر هستند.

از این رو بسیاری از اشخاص به دنبال وکیل تصادف جرحی تهران هستند.

در مقاله پیش رو بر اساس مطالعه یک پرونده جنجالی تصادف رانندگی که به حدود پانزده سال قبل بر می گردد وکیل تصادف جرحی تهران قصد دارد جزئی ترین مسایل تاثیر گذار در پرونده های تصادفات رانندگی را در قالب یک لایحه اعتراضی به نمایش بگذارد.

اگر به دنبال بهترین وکیل تصادف جرحی تهران هستید ما به شما وکیل تصادف جرحی محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه دادگستری با سابقه قضاوت دادگستری دارای دکتری در علوم کیفری را معرفی می‌ نماییم.

جهت دریافت مشاوره از وکیل تصادف جرحی تهران با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

بسمه تعالی

ریاست محترم شعبه —- کیفری دو مجتمع قضایی شهید مدرس

با سلام و اهدای تحیات، احتراماً اینجانب محمدرضا مهری متانکلائی ضمن معرفی خویش به سمت وکیل آقای ———– (وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی در پرونده مضبوط است) در خصوص کلاسه پرونده به شماره ———————- (ش.ب—–) که منتهی به صدور دادنامه غیابی به شماره ————————- از آن شعبه محترم گردیده است، در فرجه قانونی، حسب تشخیص آن مقام محترم، تقاضای واخواهی و رسیدگی مجدد داشته و یا در صورت عدم پذیرش تقاضای واخواهی و انقضای مدت آن، درخواست تجدیدنظر خواهی خویش را نسبت به دادنامه معترض عنه را تقدیم حضور می‌ دارد و به هر روی دفاعیات موکل و مراتب اعتراض را به شرح ذیل به استحضار می‌ رساند؛

شرح ماوقع

قریب به چهارده سال پیش (سال 1385) موکل با خودرو شخصی خویش در حال خروج از پارکینگ منزلش بوده است.

(پارکینگ مذکور با خیابان اختلاف سطح داشته است) و موکل با دقت و رعایت قوانین و توجه به آیینه نظر به طرز قرارگیری محل پارکینگ، با دنده عقب اقدام به خروج می‌ نماید.

که در این اثنا شاکی که در آن زمان طفل بوده است، به علت عدم حضور والدین خویش و عدم مراقبت و احتیاط بطور ناگهانی به سمت درب پارکینگ فوق الاشعار می‌ دود که در این بین به واسطه اصطحکاک با جنب سپر خلف خودرو دچار آسیب سطحی و جزیی غیرقابل تامل می‌ شود،

آیا شکایت تصادف جرحی بعد از 14 سال قابل پذیرش است؟

خاطر نشان می‌ گردد که شاکی و مشتکی‌ عنه از آن زمان تا کنون همسایه نزدیک به یکدیگر در محله قدیمی بوده‌ اند!

و مشتکی عنه با حسن نیت همان لحظه شاکی را به کلینیک می‌ برد و خانواده شاکی می‌ گویند که شکایتی نداریم و طبق مدارک مستند در پرونده از حضور در کلانتری و پر کردن برگ اظهارات خودداری می‌ نمایند.

و به موکل می‌ گویند شکایتی ندارند، و چند روی از ماجرا می‌ گذرد و خانواده شاکی به قصد اخذ وجوهاتی من‌ غیر‌ حق دائما از موکل و خانواده وی طلب مبالغی هنگفت می‌ نمایند که النهایه به علت ایجاد مزاحمت‌ های فراوان توسط نامبردگان، موکل به ایشان اظهار می‌ دارد:

که اولاً آسیبی به فرزند ایشان وارد نشده است.

ثانیاً خودرو بیمه است و اگر شکایتی دارید ادامه مسیر را از مراجع قانونی پیگیری نمایید.

(و پنج روز بعد از واقعه به پزشکی قانونی مراجعه می‌ نمایند و با نشان دادن آثاری شک بر انگیز بر بدن طفل او را مصدوم حادثه رانندگی معرفی می‌ نمایند و مسیر شکایت را پیش می‌ گیرند)

از این رو مشتکی عنه در دادسرا حاضر می‌ گردد و با ارائه بیمه نامه معتبر، قرار کفالت چهار میلیون تومانی اصدار و به کفیل آقای (پدر موکل) اعلام و نسبت به خودرو  در مورخه 18/11/1385 رفع توقیف می‌ گردد.

مادر شاکی سمتی در طرح شکایت کیفری دارد؟

پس از آن والده شاکی به تاریخ 25/11/1385 اقدام به پیگیری شکایت با سمت قیم از طفل می‌ نماید.

سعی در جلوه دادن ایجاد ضایعه در فرزند خویش به واسطه این سانحه داشته است که با معاینات پزشکان موفق به رسیدن به مقصود نمی‌ شود، درست دقیقا از این مقطع اقدامات ایذایی مشارالیها آغاز می‌ گردد.

از این تاریخ به بعد با انجام اعمال خلاف قانون اجازه اینکه اوراق قضایی به دست موکل برسد را نمی‌ دهند.

(موکل در کل این سال ها در نشانی محل وقوع حادثه سکونت بی وقفه داشته است.)

در ظاهر نیز جوری وانمود می‌ کنند که از شکایت منصرف شده‌ اند و با جلوگیری از رسیدن اوراق قضایی به دست موکل سبب می‌ شوند تا مشتکی عنه از ادامه فرایند مطلع نشود و بدین شکل خانواده شاکی با حربه و به قصد سود جویی چندین مرحله از امر شکایت خود را در مقاطع زمانی مختلف پیش می‌ برند و به هر طریق مانع از رسیدن  اوراق قضایی و ابلاغیه ها به موکل می‌ گردند و ماجرا را به شکلی جلوه می‌ دهند که مشتکی‌ عنه متواری است و قصد شرکت در محاکم را ندارد، و از این روی اقدام به اخذ حکم جلب و حتی ورود به مخفیگاه آن هم به صورت بلا اقدام می‌ نمایند!!! (در تمامی اوراق ابلاغی نوشته است در نشانی شناخته نشد) و حالیه پس از گذشت بیش از یک دهه اقدام توقیف حساب‌ های موکل می‌ نمایند و از این طریق موکل بطور اتفاقی متوجه ماجرا می‌ گردد و سپس جهت جویا شدن امر به دادسرا مراجعه می‌ نماید.

با دادنامه غیابی معترض عنه و اجراییه صادره و حجم انبوهی از اوراقی که در این سال ها به وی ابلاغ نگردیده مواجه می‌ گردد.

بر دادنامه متعرض عنه و روند رسیدگی و تحقیقات پرونده ایرادات اساسی و عدیده‌ ای وارد است و وقایع عجیب در پرونده رخ داده است که جهت تنویر به آن ها اشاره می‌ گردد.

ایرادات شکلی

1- از مورخه 25/11/1385 هیچکدام از اوراق قضایی حتی به موکل ابلاغ  نشده است. با عنایت به شرح ما وقع و ما نحن‌ فیه پرونده به نظر تخطی نسبت به فرایند ابلاغ و یا اعمال نفوذ در غایب و متواری جلوه دادن موکل، محرز و مسلم است. چرا که موکل کمافی السابق و بدون وقفه در آن نشانی و در همسایگی و مجاورت شاکی سکونت داشته است.

2- علیرغم کذب بودن عبارت عدم شناخته شدن در محل در اوراق ابلاغی که اظهر من المشس است. حتی اخطار به کفیل نیز به دست کفیل در پرونده نرسیده است، چرا که فرض عدم حضور متهم، حاضر کردن وی به عهده کفیل است و مجددا این ابلاغ نیز بطرز عجیبی به مقصد نرسیده است.

3- علیرغم وجود مدارک بیمه نامه معتبر، در بازه زمانی صدور رای تا تشکیل پرونده در اجرای احکام، هیچگونه نامه‌ ای به بیمه ارسال نشده است و حتی پرونده ای جهت پرداخت تشکیل نشده بوده است.

4- علیرغم وجود اسناد هویتی هیچ ابلاغی از زمان راه اندازی سامانه ثنا در کشور به موکل صورت نگرفته است.

5- بر فرض غیاب متهم و صحت واقعه، صندوق تامین خسارات مطابق قانون مکلف به پرداخت خسارت به شاکی بوده است، لیکن بدون موجب قانونی از این وظیفه استنکاف وزریده و خواسته شاکی را رد نموده است.

6- در نظریه پزشک قانونی که با فاصله پنج روز از واقعه تنظیم شده است، هیچگونه مطلبی که اثبات رابطه سببیت و یا علیت میان برخورد خودرو و جراحات به وجود آمده را نشان دهد قید نگردیده است و جنبه اثباتی آن را به عهده خود شاکی قرارداده است ولی جای تامل است چرا قاضی آن وقت از شاکی دلیلی بر این مدعا مطالبه ننموده است و به صرف محرز بودن سانحه کفایت کرده است.

جهت دریافت مشاوره از وکیل تصادف جرحی تهران با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

دفاعیات موکل در تصادف جرحی

1- علت تصادف بی احتیاطی و  تخلف  از ماده 155 آئین نامه راهنمایی و رانندگی و دنده عقب رفتن بدون ضررورت اعلام شده است.

به عقب راندن وسیله نقلیه در آزادراه‌ ها و بزرگراه‌ ها و ورودی و خروجی آن ها ممنوع ‌می‌ باشد.

در راه‌ های دیگر به هنگام ضرورت‌، با احتیاط کامل برای پرهیز از وقوع هرگونه حادثه و بسته شدن راه‌ عبور وسایل دیگر، مجاز است‌.)

حال آن که نظر به طرز قرار گیری محل پارکینگ، موکل ناگزیر به اقدام دنده عقب رفتن داشته است لذا:

اولا: دنده عقب رفتن ضروری بوده است.

ثانیا: بی احتیاطی به معنای فعلی است که مرتکب نیاید انجام می‌ داده است ولی انجام داده.

بدیهی است اقدام به دنده عقب آمدن به قصد خروج از پارکینگ با رعایت رویت آینه ها و توجه به اطراف و سرعت آهسته مصداق بی احتیاطی یا تخلف ماده 155 قانون فوق الاشعار تلقی نمی گردد. چرا که شاکی که آن زمان طفل بوده است به علت بی مسئولیتی والدین بطور ناگهانی می‌ دود و سبب وقوع حادثه می‌ شود (لازم به ذکر است فاصله فشار دادن پدال گاز خودرو تا حرکت آن به عقب آن هم در سطح شیبدار کمتر از ظرف زمانی چند صدم ثانیه است که شاکی به یکباره در خلف خودرو ظاهر گشته است و سبب بروز حادثه بوده است)

2- نظر به فاصله پنج روز از وقوع حادثه و معاینات پزشکی قانونی، همانگونه که در نظر پزشکی قانونی اعلام گردیده آسیب های مراجعه کننده با مدعا مربوط شده است به سانحه و هیچ دلیلی غیر از سانحه مطرح نگردیده است و بدیهی است در این فاصله هرگونه اقدامی محتمل است.

لذا دلیل قانونی و شرعی‌ ای در پرونده دال بر وجود ارتباط علیت میان صدمه و حادثه فوق الاشعار قابل فرض نیست.

3- پرونده بعد از دو سال با اطاله های محرز و مسلم در فرودین 1387 از اجرای احکام از سرگرفته می‌ شود می‌ رسد، (حال آن که در 20/04/1386 پرونده در اجرای احکام کسر از آمار شده بوده است.) در سال 1388 شاکی با استناد به قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی بعد از 3 سال از ماجرا درخواست جلب سیار کرده بود و آن را نیز هیچگاه اجرا نکرده بوده است.

پرونده مجدد در سال 1391 کسر از آمار می‌ گردد و در اقدامی بی سابقه در مهر ماه سال 1397 یعنی 12 سال پس از آن حادثه مجددا گشوده می‌ شود.

4- در پرونده فوق الاشعار اقدامات شاکی و وقایع نامعلوم آن این فرضیه را تقویت می‌ کند که بر فرض صحت ماجرا، مشارالیها نیت سودجویی داشته و حتی در مقاطعی میتوانسته است با اقدام قانونی و دریافت دیه از بیمه به پرونده خاتمه دهد ولی با تمام توان با اینکه همسایه نزدیک با موکل بوده است، نامبرده را متواری جلوه داده و حکم جلب سیار، و حتی ورود به مخفیگاه و توقیف خودرو را نیز اخذ نموده لیکن بلااقدام باقی می‌ گذارد.

بنظر مرور زمان به نوعی حاوی نفع مالی برای وی بوده است.

تا دیه را با توجه به تورم به نرخ روز در این زمان دریافت نماید.

با عنایت به جمیع موارد معنونه نقض دادنامه معترض عنه و صدور تصمیمات شایسته قضایی را محضر مبارکتان استدعا دارم.

با تجدیداحترامات فائقه

جهت دریافت مشاوره از وکیل تصادف جرحی تهران با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

دفتر وکالت وکیل آنلاین تصادفات در تهران

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تائید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین تصادفات در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین کیفری در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

تماس با دفتر وکیل آنلاین تصادف جرحی تهران خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تصادف جرحی تهران

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل تصادف جرحی تهران

09120067664

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده تصادف جرحی تهران

جهت دریافت مشاوره از وکیل تصادف جرحی تهران با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

4.9/5 - (654 امتیاز)

مقالات کیفری

تصادف وکیل اباددستمزد وکیل برای تصادفمشاور وکیل تصادفهزینه وکیل برای تصادفوکیل امور تصادفاتوکیل برای تصادفوکیل برای تصادفات رانندگیوکیل بیمه تصادفوکیل بیمه تصادفاتوکیل تصادفوکیل تصادف اصفهانوکیل تصادف تهرانوکیل تصادف جرحی تهرانوکیل تصادف دادراهوکیل تصادفاتوکیل تصادفات اصفهانوکیل تصادفات اهوازوکیل تصادفات تبریزوکیل تصادفات تهرانوکیل تصادفات تورنتووکیل تصادفات جرحیوکیل تصادفات دادراهوکیل تصادفات در اصفهانوکیل تصادفات در تبریزوکیل تصادفات در تهرانوکیل تصادفات در شیرازوکیل تصادفات در کرجوکیل تصادفات رانندگیوکیل تصادفات رانندگی اصفهانوکیل تصادفات رانندگی تهرانوکیل تصادفات رانندگی کرجوکیل تصادفات شیرازوکیل تصادفات کرجوکیل تصادفات کرمانوکیل تصادفات کرمانشاهوکیل تصادفات مشهدوکیل تصادفات ونکووروکیل حقوقی تصادفاتوکیل در مورد تصادفوکیل دعاوی تصادفاتوکیل دیه تصادفوکیل دیه تصادفاتوکیل کارشناس تصادفاتوکیل متخصص تصادفات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *