وکیل متخصص تامین اجتماعی

وکیل متخصص تامین اجتماعی

وکیل متخصص تامین اجتماعی


امروز با موضوع وکیل بیمه و وکیل متخصص تامین اجتماعی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

تمامی کارکنان دولت اعم از رسمی و پیمانی از تمامی ویژگی تامین نظیر بازنشستگی، ازکار افتادگی، فوت، بیمه بیکاری و… برخوردار بوده و در صورتی‌ که کارمند بخواهد تحت پوشش سایر بیمه‌ها و صندوق‌ها قرار گیرد و غیر از سازمان بازنشستگی کشوری و تامین همگانی را انتخاب کنند، بلامانع می‌باشد.
در قراردادهای کاری مسائل زیادی برای توجه و لحاظ کردن بیمه در قرارداد وجود دارد.

قرارداد استخدام در هر بخش، خواه یک بخش دولتی و رسمی باشد و یا یک قرارداد کار معین و یا پیمانی، میزان تحصیلات و تخصص در زمینه استخدامی می‌تواند در محاسبه مدت زمان اشتغال و مزایا و حقوق و پاداش و مسائل مربوط به بازنشستگی تاثیر گذار باشد.وکیل بیمه

مجازات مشارکت در کلاهبرداری

به همین جهت شاید داشتن اطلاعات کافی در این خصوص و تاثیر اعمال مدرک تحصیلی و تغییر آن در قرارداد کار، بتواند به افراد درباره چگونگی انعقاد قرارداد کار و درخواست‌ها و انتظارها کمک کننده باشد.
یکی از هنرهای هر مدیری ایجاد انگیزه میان کارمندان خود است.

با ایجاد محیطی الهام بخش در سازمان، به بهبود عملکرد تیم خود کمک بزرگی می‌کنید و نتیجه مثبت این عملکرد در نهایت به نفع شما خواهد بود، اما برای اینکه بتوانید در ابتدای راه کارمندان خوب و موجهی را به مجموعه خود اضافه کنید باید این موارد انگیزه‌بخش را در ضمن قرارداد استخدام کارمند سازمان خود درج کنید تا افراد با اطمینان خاطر بیشتری به شما بپیوندند.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع وکیل متخصص تامین اجتماعی پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

 به عقیده وکیل متخصص تامین اجتماعی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان از آن در قرارداد استخدام با کارمندان استفاده کرد تا نقطه قوتی برای افزایش انگیزه آن‌ها باشد، سهیم شدن کارمندان در میزان خروجی آن‌هاست.

بدین شرح که کارمند این احساس را داشته باشد که تلاش و کوشش او در مجموعه علاوه بر سودرسانی به شرکت به نفع او هم خواهد بود.

در این صورت شما باید ابتدا یک درآمد ثابت برای کارمند درنظر بگیرید که ماهیانه و به صورت ثابت به او پرداخت می‌شود و سپس یک مدل همکاری جذاب با او پیاده سازی نمایید.
به عنوان مثال می‌توانید به ازای انجام و اتمام موفقیت آمیز هر پروژه، درصدی از مبلغ کل آن پروژه را به کارمند مربوطه اختصاص دهید.وکیل بیمه

مدرک تحصیلی در قرارداد کار معین چه تاثیری دارد؟

وکیل متخصص تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال بیان داشتند: از آنجایی که قراردادهای کاری با توجه به توانایی‌ها و یا مدارک علمی افراد تعیین می‌گردد، کارفرما می‌تواند بر اساس مدرک تحصیلی و توانایی‌های کارمند و یا کارگر استخدامی خود میزان حقوق وی و جایگاه کاری او را تعیین نماید.

بنابراین طبق قانون جدید هر یک از کارکنانی که موفق به کسب مدارک بالا تحصیلی می‌شوند، می‌توانند برای بهره‌مندی از حقوق و مزایای بالاتر و مواردی که ممکن است با ثبت مدرک خود از آن‌ها بهره‌مند شوند.

در نتیجه افراد در صورت کسب مدرک تحصیلی بالاتر با ارائه مدارک به کمیسیون اداره کار گزینی می‌توانند درخواست خود را ارائه کنند و مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد.

امکانات رفاهی و مزایای شغلی مجموعه خود را ارتقا ببخشید

زمانی که یک نمونه قرارداد استخدام کارمند تنظیم می‌شود، در قسمت مربوط به حقوق کارمندان می‌‌توانید از امکاناتی نام ببرید که شما به عنوان کارفرما موظف به ارائه آن‌ها نیستید اما به منظور افزایش انگیزه کارمندان خود این خدمات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید.

این امکانات طیف وسیعی را شامل می‌شود و از یک مجموعه به مجموعه دیگر متفاوت است.
وکیل متخصص تامین اجتماعی وکیل بیمه

در نظر گرفتن سیستم پاداش نقدی و غیر نقدی

هر فردی زمانی‌که کار مثبتی انجام می‌دهد درصورت تشویق، بر کیفیت عملکرد خود می‌افزاید چرا که احساس می‌کند این اقدام او در درجه اول درک شده و در مرحله بعد، بی پاسخ نمانده است.

پاداش در هر مجموعه می‌تواند متفاوت باشد، از مزایای نقدی و اضافه حقوق گرفته تا تشویق‌هایی که جنبه نقدی نداشته و صرفا جهت تکریم کارمندان انجام می‌شود.

با کارمندان خود جلسات ماهیانه داشته باشید

برای اینکه بتوانید از نقاط ضعف سیستم خود مطلع شوید نیاز است تا شخصا با کارمندان خود جلسات حضوری و تعاملی داشته باشید.

این کار علاوه بر اینکه حس خوبی به کارمندان اعطا می‌کند باعث می‌شود تا به شما فارغ از هر واسطه‌ای این امکان را بدهد تا شخصا پای درد دل کارمندان خود بنشینید و برای مشکلات آن‌ها چاره جویی کنید.

قرارداد کاری چیست؟

وکیل متخصص تامین اجتماعی در خصوص قرارداد کاری بیان داشتند: پیش از هرگونه همکاری و یا انجام درخواستی از جانب کارفرما، کارکنان لازم است که بر اساس یک قرارداد شرح کار دقیق و همه مسائلی که مربوط به کار می‌شود را به صورت یک قرارداد منعقد نمایند و ذیل قرارداد مسائلی که ممکن است در نحوه همکاری آن‌ها تاثیر گذار باشد.

اعم از مدت زمان همکاری در صورت موقتی بودن قرارداد کار و یا مدرک تحصیلی و یا هدف و درخواست کارفرما در قرارداد قید خواهد شد و به تواقف طرفین رسیده و پس انعقاد آن همکاری بین طرفین بر اساس مواردی که در قرارداد ذکر شده است شکل بگیرد.وکیل بیمه

قراردادهای کار به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

هرگونه قرارداد بین کارگر و کارمند و یا هر نوعی از کارکنان که وابسته به فرمان کارفرما به فعالیت کاری بپردازند و مدت زمان مشخصی در قرارداد کار آن‌ها قید نشده باشد قرارداد کار غیر موقت یا دائمی نامیده می‌شود.

در قرارداد دائمی کاری تاریخ شروع همکاری قید می‌شود، ولی پایان و یا مدت زمان همکاری در آن مشخص نشده است.

در نقطه مقابل قرارداد کار موقت به قرارداد کاری گفته می‌شود که در آن کارفرما میان خود و هر یک از کارکنان که بسته به هدف و خواست وی مشغول به فعالیت می‌شوند مدت زمان مشخصی برای همکاری قید شده است و از شروع کار تا پایان کار در قرارداد قید شده است و مورد توافق طرفین قرار گرفته است.

 کار معین چه نوع قرارداد کاری است؟

وکیل متخصص تامین اجتماعی، نمونه قرارداد کار معین را نوعی از قرارداد کار موقت بیان نمودند، که شاید بتوان گفت یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد.

افراد در ازا درخواست کارفرما برای انجام کار مشخصی اقدام به فعالیت در مدت زمانی می‌نمایند، که در قرارداد قید کرده‌اند و همکاری آن‌ها تا آن زمان ادامه پیدا کند.

این نوع از قرارداد کاری می‌تواند در موارد مختلفی به کار رود در پروژه‌های اداری و یا استخدام کارگر برای انجام عمل مشخص بر همین اساس کارمند و یا کارگری که بر اساس قرارداد کار معین مشغول به فعالیت می‌شوند.

علاوه بر اینکه مشمول حقوق و مزایا و بیمه تامین اجتماعی شده‌اند، می‌توانند با استفاده از مدرک تحصیلی در مدت زمان اشتغال و بازنشستگی خود تاثیر بگذارند.وکیل بیمه

بیمه بیکاری چیست؟

بیمه بیکاری صرفا شامل افرادی می‌گردد، که بدون میل و اراده خود بیکار شده باشند.

به گفته وکیل متخصص تامین اجتماعی، تمامی کسانی که مشمول ضابطه کار و کار کشاورزی بوده و به طور متوسط توانایی ۶ ماه پرداخت حق بیمه و تحت پوشش ضابطه تامین همگانی باشند، می‌توانند از ویژگی بیمه بیکاری استفاده کنند.

اما می‌بایست حق بیمه بیکاری آنان به حد ۳ درصد مزد توسط کارفرما پرداخت گردد.
تقریبا مدت زمان دریافت بیمه بیکاری، ۶ ماه و حداکثر آن ۵۰ ماه می‌باشد.

حد مقرری روزانه بیمه بیکاری ۵۵ درصد متوسط مزد روزانه بیمه شده وجود دارد و به ازای هر یک از اشخاص تحت تکفل ۱۰ درصد افزوده می‌گردد، اما تا سقف ۴ نفر نباید مقدار بیمه بیکاری از حقوق ماهیانه اکثر باشد.

نحوه تنظیم قرارداد کار

لازم است بدانید که ترک کار کنندگان شامل بیمه بیکاری نمی‌گردند و بیمه بیکاری تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که به فرم غیر ارادی نظیر اخراج یا آسیب در حین کار بیکار شده باشند.

کارگران اخراجی تا یک ماه فرصت دارند، به هیئت‌های حل اختلاف وزارت کار مراجعه و درخواست مقرری بیمه بیکاری نمایند، در صورت وجود سبب موجه نظیر بیماری و… تا سه ماه اینگونه امکان مراجعه وجود دارد.

همچنین در صورت فقدان بررسی به بیمه بیکاری، دیوان عدالت اداری به مسئله بررسی خواهد نمود.وکیل بیمه

بهترین وکیل متخصص تامین اجتماعی در تهران

بهترین وکیل متخصص تامین اجتماعی، به شکایات و اعتراضات کارگر علیه کارفرما رسیدگی می‌کند و در این زمینه تجربه کافی دارد.

مسلط به قانون بیمه تامین‌اجتماعی، اداره کار، دیوان عدالت اداری و بخشنامه های مرتبط می‌باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل متخصص تامین اجتماعی هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه متخصص تامین اجتماعی، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

حق بیمه کارگر بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

حق بیمه‌ کارگران طبق میزان درآمدی که در طول ماه دریافت می‌کند، محاسبه می‌شود.

چگونه حق بیمه کارگر محاسبه می‌شود؟

برای محاسبه حق بیمه کارگر، ۲۸ درصد از درآمد ماهیانه او را در نظر می‌گیرند و از این ۲۸ درصد ۳ درصد آن توسط دولت ایران و ۷ درصد توسط کارگران و ۱۸ درصد توسط کارفرما باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

حق بیمه کارگر بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

حق بیمه‌ کارگران طبق میزان درآمدی که در طول ماه دریافت می‌کند، محاسبه می‌شود.

چگونه حق بیمه کارگر محاسبه می‌شود؟

برای محاسبه حق بیمه کارگر، ۲۸ درصد از درآمد ماهیانه او را در نظر می‌گیرند و از این ۲۸ درصد ۳ درصد آن توسط دولت ایران و ۷ درصد توسط کارگران و ۱۸ درصد توسط کارفرما باید به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردد.

5/5 - (27 امتیاز)

دعاوی اداره کار

تامین اجتماعی وکیل آباد مشهدمعرفی وکیل برای بیمه تامین اجتماعیوکیل از کار افتادگی تامین اجتماعیوکیل امور بیمه تامین اجتماعیوکیل امور بیمه تامین اجتماعی در تبریزوکیل برای بازنشستگی تامین اجتماعیوکیل برای بیمه تامین اجتماعیوکیل برای تامین اجتماعیوکیل برای شکایت از تامین اجتماعیوکیل بیمهوکیل بیمه ایوکیل بیمه بیکاریوکیل بیمه تامین اجتماعیوکیل بیمه تامین اجتماعی اصفهانوکیل بیمه تامین اجتماعی اهوازوکیل بیمه تامین اجتماعی تبریزوکیل بیمه تامین اجتماعی تهرانوکیل بیمه تامین اجتماعی در اصفهانوکیل بیمه تامین اجتماعی در اهوازوکیل بیمه تامین اجتماعی در تبریزوکیل بیمه تامین اجتماعی در کرجوکیل بیمه تامین اجتماعی شیرازوکیل بیمه تامین اجتماعی قزوینوکیل بیمه تامین اجتماعی کرجوکیل بیمه تامین اجتماعی مشهدوکیل بیمه تصادفاتوکیل بیمه در تبریزوکیل پایه یک تامین اجتماعیوکیل تامین اجتماعیوکیل تامین اجتماعی اصفهانوکیل تامین اجتماعی اهوازوکیل تامین اجتماعی تبریزوکیل تامین اجتماعی تهرانوکیل تامین اجتماعی در اصفهانوکیل تامین اجتماعی در تهرانوکیل تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداریوکیل تامین اجتماعی در شیرازوکیل تامین اجتماعی در کرجوکیل تامین اجتماعی قموکیل تامین اجتماعی کرمانشاهوکیل تامین اجتماعی مشهدوکیل تخصصی تامین اجتماعیوکیل جهت بیمه تامین اجتماعیوکیل جهت مطالبات تامین اجتماعیوکیل در امور بیمه تامین اجتماعیوکیل در امور تامین اجتماعیوکیل در خصوص بیمه تامین اجتماعیوکیل دیوان عدالت اداری بیمه تامین اجتماعیوکیل دیوان عدالت اداری تامین اجتماعیوکیل سازمان تامین اجتماعیوکیل کارگر تأمین اجتماعیوکیل کارگران تامین اجتماعیوکیل متخصص بیمه تامین اجتماعیوکیل متخصص تامین اجتماعیوکیل و مشاور حقوقی تامین اجتماعی

4 دیدگاه

  • سلام جناب من سابقه های متعددی در بیمه دارم و می‌خوام برای بازنشستگی اقدام کنم آیا شما کارش رو انجام میدین؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله. برای تجمیع سوابق شما میتوانید با وکیل متخصص این امر مشاوره شوید. جهت هماهنگی تایم با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام، من دریک شرکت دولتی کار کرده ام، و کارفرما چند ماه آخر رو برای من بیمه پرداخت نکرده، و بعد من از طریق اداره کار شکایت کردم، و محکوم به واریز حق بیمه چند ماه آخری شد، و الان از طریق اجرای احکام دادگاه نامه بردم تامین اجتماعی برای وصول حق بیمه از کارفرما ولی متاسفانه به دلیل پارتی بازی تامین اجتماعی در این خصوص اقدامی انجام نمی‌دهد . من باید چکار کنم حق بیمه خود را بگیرم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما باید در اجرای احکام درخواست توقیف حساب و اموال ایشان را مطرح نمایید و میتوانید با شرایطی، درخواست
      جلب ایشان را نمایید. بهتر است با وکیل متخصص مشورت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *