وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه


امروز با موضوع وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

اِختیاریه نام منطقه‌ ای قدیمی واقع در منطقه ۱ و منطقه ۳ شهر تهران است که نام آن از صاحب اختیار، مالک سراسر منطقه در گذشته برگرفته شده‌ است.

این محله در نزدیک سلطنت آباد (پاسداران) قرار دارد و دارای یک میدان اصلی با همین نام می‌باشد.

این میدان از نظر طولی بین خیابان پاسداران (سلطنت آباد) و خیابان کامران (دیباجی جنوبی) و از نظر عرضی بین بزرگراه صدر از محل انتهای بلوار شهید دستواره (معصومی) و خیابان دولت (شهید کلاهدوز) واقع است. محله‌های اختیاریه نیز شامل ده رستم‌آباد در غرب شغال آباد و کف دره در شرق می‌باشند. خیابان اختیاریه جنوبی از خیابان پاسداران روبروی گلستان ششم شروع شده و پس از قطع خیابان دولت در چهار راه دلبخواه به میدان اختیاریه ختم می‌شود. میدان اختیاریه و خیابان اختیاریه جنوبی (فقط حد فاصل چهارراه دلبخواه و میدان اختیاریه) یکی از مناطق تجاری شمال شهر تهران محسوب می‌شود که دارای کسب و کار بسیار پررونقی می‌باشد.

در خصوص بزه خیانت در امانت خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرماید:

“‌ان‌الله یامرکم ان تودو الامانات الی اهلها” (ی 57 س 4)

یعنی خدا به شما امر می‌کند که البته امانت‌ها را به‌صاحبان آن برگردانید.

ضمیر “‌کم” که در این آیه شریفه به صورت جمع آمده فرمان خداوند متعال را متوجه عموم افراد جامعه مسلمین می‌نماید و همه را‌مکلف می‌سازد که برای حفظ نظام اجتماعی و رعایت حقوق دیگران که ضامن سلامت و امنیت اقتصاد جامعه می‌باشد فرمان الهی را اجراء نمایند و‌منافع و مصالح عمومی را در نظر داشته باشند. بنا بر آن چه ذکر شد قدر مسلم این است که

خیانت در امانت هم مانند کلاهبرداری و سرقت‌های ساده از‌جرایمی می‌باشد که دارای دو حیثیت است،

حیثیت خصوصی

از جهت تجاوز به حق یا مال دیگران که جنبه حق‌الناسی دارد و به فرمان خداوند متعال‌باید مال امانی به صاحبش  داده شود و رضایت او حاصل گردد

و دیگری حیثیت عمومی

از آن جهت که مضر به مصالح اجتماعی و موجب اخلال در‌روابط اقتصادی افراد جامعه و سلب اعتماد و اطمینان مردم از یکدیگر می‌شود و جامعه را به فساد و تباهی سوق می‌دهد و در چنین موردی است که‌اعمال مجازات تعزیری ضرورت پیدا می‌کند تا با تنبیه مجرم و تنبیه دیگران راه این مفاسد مسدود شود و سلامت و امنیت اقتصادی جامعه تضمین‌شود.

این گونه از جرایم که برای وقوع و اثبات نیاز به ارایه شواهد دارند؛ لازم است پس از شکل‌گیری رابطه‌ای که ممکن است منجر به این قبیل از جرائم شود تمامی جوانب را به خوبی رعایت نمود و به نوعی هر گونه اقدامی که می‌تواند جان مال و یا شرف را به گونه ای درگیر کند با نهایت ملاحظات قانونی به پیش برد.

اگر به دنبال بهترین وکیل پایه یک دادگستری دیباجی و اختیاریه هستید ما به شما محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌نماییم.

جهت رزرو وقت مشاوره با محمدرضا مهری می‌توانید با خطوط ثابت یا تلفن های همراه موسسه حقوقی مهرپارسیان تماس حاصل نمایید.

نکات مهم وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری دیباجی کجاست؟

خیانت در امانت دقیقا یعنی چی؟

چجوری خیانت در امانت را ثابت کنیم؟

برای اثبات خیانت در امانت چه باید کرد؟

جرائمی که به صورت عینی قابل تشخیص نباشند و نتوان به استحضار عموم رساند که این جرم به واقع اتفاق افتاده است نیاز دارند تا با اتکا به موارد و یا شواهدی این مسئله را اثبات نمود. اثبات یک اتفاق این امکان را ایجاد می‌کند که بتوان گفت این اتفاق افتاده است و می‌توان هر نوعی از پیگیری را در راستا آن انجام داد. درباره جرم خیانت درامانت به علت این که این جرم یک جرم مشهود نبوده لازم است که این موضوع به اثبات رسیده و مورد پیگیری قرار گیرد.

بنابراین درادامه برای شما خواهیم گفت راه‌هایی که برای اثبات خیانت در امانت وجود دارند کدام هستند.

اصطلاحات خیانت در امانت

امین: فرد امین کسی است که مالک با اعتماد به وی مالی را تحت مالکیت خودش می‌باشد نزد خود به صورت امانت نگه دارد و یا اینکه در جهت معینی استفاده نماید.

مال مورد امانت: آن بخشی از اموال که به صورت امانت به نزد فرد امین واگذار می‌شود.

خائن: فردی که به سبب اعتماد مالی نزد وی قرار داده می‌شود و وی به دلایلی که می‌تواند سهوی یا عمدی باشد باعث تلف شدن مال می‌شوند و یا این که از اموال مالک در جهتی غیر از آنچه از او خواسته شده است استفاده می‌نماید.

راهکار اثبات خیانت در امانت

یکی از مواردی که لازم است در جرم خیانت در امانت بدانیم این موضوع است که مانند برخی از جرائم خیانت در امانت یک جرم مستمر نیست و به این معنا نیست که باید در طی زمان و مدت زیادی اتفاق بیفتد تا بتوان اقدام به اثبات ان کرد. به همین ترتیب هرگاه یکی از اشکال خیانت در امانت رخ داد می‌تواند آن را گزارش نمود و پیگیری کرد.

هنگامی که خیانت در امانت رخ داده باشد مالک اموال می‌تواند با در دست داشن اظهارنامه که به این موضوع اذعان دارد که مالی را به فردی به امانت گذاشته است مال خود را مطالبه کند. در صورتی که این مال به تصاحب فرد امین در آمده باشد می‌تواند در جهت جرم خیانت در امانت به مراجع قضایی اقدام کند.

برای این که بتوان این موضوع را اثبات کرد لازم است که قرار دادی بین دوطرف شکل گرفته باشد و در آن قید شده باشد که آن اموال به واقع به فرد سپرده شده است و تا زمان مقرر لازم بوده است که مورد استفاده قرار گیرد. به معنای کلی این موضوع زمانی می‌تواند مورد پیگیری قرار گیرد که سپردن یک مال به فردی بر اساس مراجع قانونی ثبت شده باشد تا بتوان وجود ان اموال را احراز نمود.

وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

شرایط لازم  برای اثبات خیانت در امانت

از شروط لازمی که برای این که اثبات شود یک خیانتی در امانت رخ داده است این است که بین یک فرد امانت‌ گذار و فردی که امانت‌دارمال آن فرد بوده است رابطه‌ای در این جهت وجود داشته باشد. این رابطه امانی می‌بایست بر اساس قراردادی اثبات شود.

همچنین باید بتوان با ارائه مدارک و شواهدی اثبات کرد که برای فرد مالک اموال در نتیجه عمل فرد خائن ضررهای فیزیکی یا مادی که از جمله می‌توان به تصاحب، استعمال، و اتلاف اموال اشاره کرد؛ رخ داده است. یا این که بتوان سو نیت فرد را در جهت رساندن آسیب‌های معنوی که در پی این عمل برای فرد به دنبال داشته و خدشه‌ای آبرویی و یا هر نوعی دیگر آسیب‌هایی که مربوط به فرد است را برای وی به دنبال داشته است را اثبات نمود.

مدارک  برای اثبات برای شکایت از جرم خیانت در امانت

لازم است برای ثبت شکایت با در دست داشتن مدارک شناسایی که شامل شناسنامه و کارت ملی است به مراجع قانونی و یا در جهت پیگیری قانونی توسط وکیل برای ثبت شکایت مراجعه نمود و تمامای مستندات را برای ثبت شدن در پرونده و پیگیری قاضی پرونده به همراه داشت. این مدارک باید مواردی باشد که ثابت کند اموالی تحت امانت کسی قرار گرفته اند. همچنین ارائه شواهدی و مدارکی که به خیانت فرد امین در نگهداری اموال مالک دلالت دارند.

در صورتی که شما نیز نیاز به مشاوره حقوقی خیانت در امانت دارید؛ می‌توانید با مراجعه به لینک زیر از خدمات وکلا پایه یک و کارشناسان خبره در این حوزه استفاده نمایید:

نحو اجرای شکایت

برای به ثبت رساندن یک شکایت کیفری درباره جرم خیانت در امانت می‌بایست مراحلی را طی نمود. برای ثبت شکایت لازم است که یک شکواییه در این جهت تنظیم شود. این مورد را باید با مشورت یک وکیل حاذق به انجام رساند.

بنابراین اگر شواهد و مستندات درباره وقوع این جرم در دسترس قرار دارد می‌توان به صورت تلفنی نسبت به دریافت یک مشاوره حقوقی اقدام نمود و یا اگر شواهد کافی در دست نباشد با یک مشاوره حضوری می‌توان از کمک وکیل چه در جهت اثبات و کشف شواهد و چه در جهت ثبت شکایت استفاده کرد. وکیل می‌تواند با در دست داشتن مدارکی که موکل به وی واگذار می‌کند به جای فردی شاکی پرونده است در دادگاه حاضر شود و مابقی مراحل را مورد پیگیری قرار دهد.

تعریف جرم خیانت در امانت و مجازات مرتکبین این جرم در ماده 241 قانون مجازات عمومی سابق ذکر شده بود و عبارت بود از شش ماه تا سه‌سال حبس و غرامت 0 قانون تعزیرات اسلامی مصوب 1362 مجازات این جرم را تا 74 ضربه شلاق معین نمود بدون این

که جرم مزبور از جرائم قابل‌گذشت معرفی شود یا استرداد مال و رضایت شاکی مجوز موقوفی تعقیب مرتکب باشد.

ماده 19 قانون مجازات عمومی سابق

در مقام بیان کیفرهای تبعی و تکمیلی و آثار ناشی از اجرای احکام قطعی کیفری برای جرایم مضر به مصالح‌عمومی مانند سرقت‌های ساده و کلاهبرداری و خیانت در امانت آثار تبعی شدیدتری از سایر جرائم معین نمود و قانون مجازات اسلامی مصوب 1370‌هم در بند 2 ماده 30 و در مقام بیان احکام جرایمی که قابل تعلیق نمی‌باشند مجازات کسانی را که به جرم اختلاس یا ارتشاء یا کلاهبرداری یا جعل سند‌و یا استفاده از سند مجعول یا خیانت در امانت یا سرقتی که موجب حد نباشد یا آدم‌ربایی محکوم می‌شوند قابل تعلیق نشناخته است.

در فاصله ده سال گذشته که ارتکاب جرائم کلاهبرداری و خیانت در امانت افزایش یافته است.

قانونگذاران ایران را متوجه ساخت که در مورد‌مجازات مرتکبین این جرایم باید تجدید نظر شود و برای این جرائم کیفر شدیدتری معین گردد.

لذا در مورد جرایم اختلاس و ارتشاء و کلاهبرداری قانون‌مصوب 15 آذر ماه 1367 به مرحله اجراء درآمد و لایحه قانونی تعزیرات اسلامی هم به مجلس شورای اسلامی تسلیم گردید. در ماده 157 این لایحه‌که کلیات آن تصویب شده و شور دوم آن هم در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاتمه یافته و قریباً به صورت قانون در می‌آید مجازات کسانی که‌مرتکب خیانت در امانت شوند از شش ماه تا سه سال حبس و پرداخت جزای نقدی از یک صد هزار ریال تا

چهار صد هزار ریال است و این مجازات به‌مراتب شدیدتر از 74 ضربه شلاق می‌باشد که در قانون تعزیرات مصوب 1362 پیش‌بینی شده بود.

در مواردی که دادگاه‌های کیفری در رسیدگی به جرائم کلاهبرداری و سرقت‌های ساده  از جهت این که رضایت شاکی یا استرداد شکایت مجوز‌موقوفی تعقیب کیفری می‌شود یا نه اختلاف نظر داشته و آراء معارض صادر نموده‌اند هیأت عمومی وحدت رویه دیوان عالی

کشور رأی شماره 52 -63.11.1 را در مورد جرم کلاهبرداری و رأی شماره 530 – 68.12.1 را در مورد سرقت‌های ساده که مشمول حد شرعی نباشد صادر نموده و استرداد‌شکایت یا رضایت مدعی خصوصی را مجوز موقوفی تعقیب کیفری مرتکب نشناخته است.

‌رأی وحدت رویه هیأت عمومی دیوان عالی کشور خیانت در امانت

‌خیانت در امانت از جرائم مضر به حقوق خصوصی و مصالح عمومی است.

‌رضایت مدعی خصوصی یا استرداد شکایت موضوع حق‌الناس را در جرم مزبور منتفی می‌سازد.

لیکن به ضرورت مصلحت جامعه و حفظ نظم عمومی‌تعزیر شرعی یا حکومتی مجرم لازم است –

بنا بر این رأی شعبه 148 دادگاه کیفری یک تهران که در نتیجه با این نظر مطابقت دارد صحیح تشخیص‌می‌شود.

این رأی بر طبق ماده 3 از مواد اضافه شده به قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1337 از طرف دادگاه‌ها باید در مورد مشابه پیروی شود.

دفتر وکالت وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمد رضا مهری

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تایید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران.

بهترین وکیل کیفری منطقه 3 تهران

بهترین وکیل ملکی مناطق 1،2و 3 تهران

بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی شمال تهران

بهترین وکیل خانواده دیباجی و اختیاریه تهران

بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر دیباجی

بهترین وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور شمال تهران

بهترین وکیل فرجام خواهی منطقه 3

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در منطقه 3 تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

021-88796143

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی ملک دیباجی اختیاریه

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

وکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریه

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص ملک دیباجی

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک دیباجی و اختیاریه

5/5 - (38 امتیاز)

جرایم پولی و اقتصادیجرایم نیروهای مسلح

تفاوت وکیل پایه یک و پایه دو دادگستریچگونه وکیل پایه یک دادگستری شویمحقوق وکیل پایه یک دادگستری چقدر استشماره ی وکیل پایه یک دادگستریلیست وکیل پایه یک دادگستری تهرانهزینه وکیل پایه یک دادگستریوكيل پايه يك دادگستري تهرانوكيل پايه يك دادگستري در تهرانوكيل پايه يك دادگستري شيرازوكيل پايه يك دادگستري مشهدوکیل پایه یکوکیل پایه یک دادگستریوکیل پایه یک دادگستری آذربایجان غربیوکیل پایه یک دادگستری اراکوکیل پایه یک دادگستری اردبیلوکیل پایه یک دادگستری ارومیهوکیل پایه یک دادگستری استان آذربایجان غربیوکیل پایه یک دادگستری استان البرزوکیل پایه یک دادگستری استان همدانوکیل پایه یک دادگستری استان یزدوکیل پایه یک دادگستری اسلام اباد غربوکیل پایه یک دادگستری اسلامشهروکیل پایه یک دادگستری اصفهانوکیل پایه یک دادگستری اهوازوکیل پایه یک دادگستری ایلاموکیل پایه یک دادگستری بابلوکیل پایه یک دادگستری بانهوکیل پایه یک دادگستری بجنوردوکیل پایه یک دادگستری بروجنوکیل پایه یک دادگستری بندرعباسوکیل پایه یک دادگستری به انگلیسیوکیل پایه یک دادگستری به زبان انگلیسیوکیل پایه یک دادگستری بوشهروکیل پایه یک دادگستری بوکانوکیل پایه یک دادگستری بیرجندوکیل پایه یک دادگستری پاکدشتوکیل پایه یک دادگستری پونکوکیل پایه یک دادگستری پیرانشهروکیل پایه یک دادگستری پیروزیوکیل پایه یک دادگستری تالشوکیل پایه یک دادگستری تبریزوکیل پایه یک دادگستری تربت حیدریهوکیل پایه یک دادگستری تنکابنوکیل پایه یک دادگستری تهرانوکیل پایه یک دادگستری تهران خانموکیل پایه یک دادگستری تهران طلاقوکیل پایه یک دادگستری جرایم سایبریوکیل پایه یک دادگستری جردنوکیل پایه یک دادگستری جزیره کیشوکیل پایه یک دادگستری جناییوکیل پایه یک دادگستری جنت آبادوکیل پایه یک دادگستری جنوب تهرانوکیل پایه یک دادگستری جهرموکیل پایه یک دادگستری جیرفتوکیل پایه یک دادگستری چابهاروکیل پایه یک دادگستری چالوسوکیل پایه یک دادگستری چکوکیل پایه یک دادگستری چهاردانگهوکیل پایه یک دادگستری چیستوکیل پایه یک دادگستری حقوقیوکیل پایه یک دادگستری خانموکیل پایه یک دادگستری خانم اهوازوکیل پایه یک دادگستری خانم تهرانوکیل پایه یک دادگستری خانم در اصفهانوکیل پایه یک دادگستری خانم در کرجوکیل پایه یک دادگستری خانوادهوکیل پایه یک دادگستری خانواده مشهدوکیل پایه یک دادگستری خرم آبادوکیل پایه یک دادگستری خوزستانوکیل پایه یک دادگستری خیابان پیروزیوکیل پایه یک دادگستری خیابان صادقیهوکیل پایه یک دادگستری در ارومیهوکیل پایه یک دادگستری در اصفهانوکیل پایه یک دادگستری در اندیشه شهریاروکیل پایه یک دادگستری در اهوازوکیل پایه یک دادگستری در بومهنوکیل پایه یک دادگستری در پردیسوکیل پایه یک دادگستری در پرندوکیل پایه یک دادگستری در رشتوکیل پایه یک دادگستری در زاهدانوکیل پایه یک دادگستری در شهرک غربوکیل پایه یک دادگستری در شیرازوکیل پایه یک دادگستری در صادقیهوکیل پایه یک دادگستری در غرب تهرانوکیل پایه یک دادگستری در کرجوکیل پایه یک دادگستری در گرگانوکیل پایه یک دادگستری در مشهدوکیل پایه یک دادگستری در همدانوکیل پایه یک دادگستری در یاسوجوکیل پایه یک دادگستری در یزدوکیل پایه یک دادگستری دیباجی اختیاریهوکیل پایه یک دادگستری رامسروکیل پایه یک دادگستری رامهرمزوکیل پایه یک دادگستری رباط کریموکیل پایه یک دادگستری رشتوکیل پایه یک دادگستری رفسنجانوکیل پایه یک دادگستری رودسروکیل پایه یک دادگستری زابلوکیل پایه یک دادگستری زاهدانوکیل پایه یک دادگستری زرندوکیل پایه یک دادگستری زرین شهروکیل پایه یک دادگستری زعفرانیهوکیل پایه یک دادگستری زنوکیل پایه یک دادگستری زنجانوکیل پایه یک دادگستری ساریوکیل پایه یک دادگستری ساوهوکیل پایه یک دادگستری سبزواروکیل پایه یک دادگستری سرابوکیل پایه یک دادگستری سراوانوکیل پایه یک دادگستری سرپل ذهابوکیل پایه یک دادگستری سعادت آبادوکیل پایه یک دادگستری سقزوکیل پایه یک دادگستری سمنانوکیل پایه یک دادگستری سنندجوکیل پایه یک دادگستری سیرجانوکیل پایه یک دادگستری شاهرودوکیل پایه یک دادگستری شاهین شهروکیل پایه یک دادگستری شرق تهرانوکیل پایه یک دادگستری شمارهوکیل پایه یک دادگستری شهر تبریزوکیل پایه یک دادگستری شهرریوکیل پایه یک دادگستری شهرکردوکیل پایه یک دادگستری شهریاروکیل پایه یک دادگستری شیرازوکیل پایه یک دادگستری صومعه سراوکیل پایه یک دادگستری طبسوکیل پایه یک دادگستری طلاقوکیل پایه یک دادگستری عالیوکیل پایه یک دادگستری عدالتوکیل پایه یک دادگستری عسلویهوکیل پایه یک دادگستری غرب تهرانوکیل پایه یک دادگستری فارسوکیل پایه یک دادگستری فردیس کرجوکیل پایه یک دادگستری فرهاد فرزادیوکیل پایه یک دادگستری فساوکیل پایه یک دادگستری فلاورجانوکیل پایه یک دادگستری فلکه اول صادقیهوکیل پایه یک دادگستری فومنوکیل پایه یک دادگستری قائمشهروکیل پایه یک دادگستری قاضی بازنشستهوکیل پایه یک دادگستری قاضی بازنشسته در تبریزوکیل پایه یک دادگستری قرچکوکیل پایه یک دادگستری قروهوکیل پایه یک دادگستری قزوینوکیل پایه یک دادگستری قشموکیل پایه یک دادگستری قموکیل پایه یک دادگستری قوچانوکیل پایه یک دادگستری کازرونوکیل پایه یک دادگستری کاشانوکیل پایه یک دادگستری کاشمروکیل پایه یک دادگستری کرجوکیل پایه یک دادگستری کردستانوکیل پایه یک دادگستری کرمانوکیل پایه یک دادگستری کرمانشاهوکیل پایه یک دادگستری کنگانوکیل پایه یک دادگستری کیستوکیل پایه یک دادگستری کیفریوکیل پایه یک دادگستری گتوندوکیل پایه یک دادگستری گچسارانوکیل پایه یک دادگستری گرگانوکیل پایه یک دادگستری گرمساروکیل پایه یک دادگستری گلپایگانوکیل پایه یک دادگستری گناوهوکیل پایه یک دادگستری گنبد کاووسوکیل پایه یک دادگستری گیلانوکیل پایه یک دادگستری لارستانوکیل پایه یک دادگستری لامردوکیل پایه یک دادگستری لاهیجانوکیل پایه یک دادگستری لردگانوکیل پایه یک دادگستری لرستانوکیل پایه یک دادگستری لنگرودوکیل پایه یک دادگستری لواسانوکیل پایه یک دادگستری مازندرانوکیل پایه یک دادگستری مریوانوکیل پایه یک دادگستری مسجدسلیمانوکیل پایه یک دادگستری مشهدوکیل پایه یک دادگستری منطقه 4وکیل پایه یک دادگستری منطقه 6وکیل پایه یک دادگستری مهابادوکیل پایه یک دادگستری موسویوکیل پایه یک دادگستری میاندوآبوکیل پایه یک دادگستری نارمکوکیل پایه یک دادگستری نازی آبادوکیل پایه یک دادگستری نجف آبادوکیل پایه یک دادگستری نسیم شهروکیل پایه یک دادگستری نکاوکیل پایه یک دادگستری نهاوندوکیل پایه یک دادگستری نوشهروکیل پایه یک دادگستری نیاورانوکیل پایه یک دادگستری نیشابوروکیل پایه یک دادگستری هرمزگانوکیل پایه یک دادگستری هشترودوکیل پایه یک دادگستری هشتگردوکیل پایه یک دادگستری همدانوکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاهوکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقیوکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی به انگلیسیوکیل پایه یک دادگستری ورامینوکیل پایه یک دادگستری ویکی پدیاوکیل پایه یک دادگستری یاسوجوکیل پایه یک دادگستری یافت آبادوکیل پایه یک دادگستری یزدوکیل پایه یک دادگستری یعنی چهوکیل پایه یک دادگستری یعنی چیوکیل دیباجی جنوبیوکیل های پایه یک دادگستری تهرانیک وکیل پایه یک دادگستری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *