وکیل حقوقی میدان آرژانتین

وکیل حقوقی میدان آرژانتین

وکیل حقوقی میدان آرژانتین


امروز با موضوع معرفی وکیل حقوقی میدان آرژانتین با شما هستیم.

ممکن است در مواردی، بعد از طرح دادخواست در دادگاه صالح و صرف هزینه های سنگین دادرسی و تمبر مالیاتی وکیل، با قرار عدم استماع دعوا روبرو شوید و دوباره مجبور به تقدیم دادخواست و طرح دعوای حقوقی به نحو صحیح شوید.

دفتر حقوقی محمدرضا مهری به عنوان بهترین وکیل حقوقی محدوده میدان آرژانتین، پاسخگوی سوالات عزیزان درباره شرایط طرح دعوای حقوقی و تنظیم شکواییه کیفری جهت عدم اطاله دادرسی و احقاق حق در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

از این رو تصمیم گرفتیم مواردی را که در طرح دادخواست موجب صدور قرار عدم استماع دعوا از سوی قاضی دادگاه حقوقی خواهد شد را به اختصار در این مقاله به همراه معرفی بهترین وکیل حقوقی میدان آرژانتین برای شما تشریح کنیم.

نکات مهم در معرفی وکیل حقوقی میدان آرژانتین

  • برای اطمینان از صحت موضوع و تشخیص خوانده های دعوای حقوقی رعایت چه نکاتی لازم است؟
  • جستجوی وکیل پایه یک دادگستری محدوده میدان آرژانتین چگونه انجام می شود؟
  • آیا در صورت صدور قرار عدم استماع دعوا هزینه های دادرسی مسترد خواهد شد؟

✅١٠ مورد از دعاوى كه غيرقابل استماع هستند:

دعوى الزام به تنظيم سند ملك مرهونه، اعم از آنكه موضوع خواسته الزام به تنظيم سند انتقال عين باشد يا منفعت.

✔️نكته: منافع در قابليت انتقال تابع عين هستند.

✔️نكته: هرگاه دعوى به خواسته الزام به فك رهن و تنظيم سند رسمى مطرح شده باشد، قابل استماع است مگر اينكه دعوى در بخش الزام به فك رهن به هر دليل محكوم به رد شود كه در اينصورت دعوى در بخش الزام به تنظيم با قرار رد مواجه خواهد شد.

دعوى تخليه عين مستأجره به دليل انتقال به غير، بدون طرف دعوى قراردادن منتقل اليه

دعوى ابطال سند انتقال اجرايي در فرضى كه موضوع سند انتقال، عين محكوم به باشد.

✔️نكته:سند انتقال اجرايي، حاصل اجراى راى دادگاه است و تا زمانى كه راى مزبور نقض نشده باشد( از طريق واخواهى و يا هر يك از طرق فوق العاده شكايت از احكام)به قوت خود باقى است.

دعوى ابطال اسناد رسمى صادره در اجراى مواد١٤٧ و ١٤٨ ق ثبت بدون آنكه درخواست صدور حكم به ابطال راى كمسيون شده باشد.

در صورتی رای کمیسیون ماده 147 و 148 قانون ثبت درخواست نشده باشد، ابطال سند که در اجرای رای مذکور صادر شده است، موضوعیت پیدا نخواهد کرد، بنابراین در اینگونه دعاوی باید دو خواسته مطرح شود و صرف درخواست ابطال سند قابل پذیرش نیست.

دعوى ابطال اسناد رسمى صادره به نام دولت با استفاده از اختيار حاصل از ماده ٩ ق زمين شهرى( تملك اراضى براى تامين مسكن) بدون آنكه بدواً راى به ابطال اقدامات دولت از ديوان عدالت ادارى صادر شده باشد.

ابتدا در دیوان عدالت اداری، لازم است تا اقداماتی که به موجب آن تملک ملک از سوی دستگاهها انجام شده است، بنا به دلایلی که مدعی هستیم صادر و قطعی شود و سپس حکم به ابطال سند دستگاههای دولتی صادر شود.

وکیل حقوقی میدان آرژانتین

دعوى الزام به تنظيم سند رسمى بدون طرف دعوى قراردادن ايادى متعاقب انتقال و مالك رسمى.

در دعوای الزام به تنظیم سند رسمی ملک، حتی اگر ملک را از مالک اصلی خریداری نکرده باشید و به عنوان مثال شخصی که دارنده مبایعه نامه یا صلح نامه و یا به وکالت از مالک اقدام به فروش ملک به شما نموده است، در هر صورت مالک اصلی و تمامی اشخاصی که در معامله دخیل بوده اند باد طرف دعوا قرار گیرند.

دعوى ابطال سند رهنى بدون طرف دعوى قرار دادن مرتهن( بر خلاف دعوى الزام به فك رهن كه در آن ضرورتى به طرف دعوى قراردادن مرتهن نيست.

دعوى ابطال سند انتقال اجرايي و يا عمليات اجرايي به اعتبار اينكه راى موضوع اجرا، متعاقباً و به موجب راى نهايي نقض شده است.

✔️نكته:در صورتى كه راى موضوع اجرا متعقب اجرا به موجب راى نهايي نقض. شود، عمليات اجرايي وفق ماده ٣٩ ق اجراى احكام به دستور دادگاه لغو ميشود.

دعوى به طرفيت متولى موقوفه. توضيح اينكه موقوفات داراى شخصيت حقوقى مستقل هستند و متولى نماينده( مدير) موقوفه است. طرح دعوى به طرفيت متولى از مصاديق طرح دعوى به طرفيت نماينده و مالاً غير قابل استماع است.

دعوى به طرفيت ورثه متوفى و به خواسته اجراى تعهدات متوفى بدون آنكه كليه ورثه طرف دعوى واقع شده باشند مگر در دعاوى قابل تفكيك كه در آنها ميتوان هر وارث را نسبت به سهم وى طرف دعوى قرار داد.

اگر طرح دعوا فقط نسبت به سهم هر یک از وارثان باشد و اضافه بر آن طرح نشود قابلیت استماع دارد ولی در صورت طرح دعوا به صورت کلی و بدون طرف قرار دادن همه ورثه مسلما از موارد صدور قرار عدم استماع دعوا خواهد بود.

توجه داشته باشید که شرایط طرح دعوای حقوقی قبل از طرح به دقت باید مورد بررسی قرار گیرد.

وکیل حقوقی میدان آرژانتین

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

09121281014

وکیل حقوقی میدان آرژانتین

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه

5/5 - (20 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *