بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری

وکیل قوانین شکار و صید

وکیل قوانین شکار و صید


با معرفی بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری همراه شما هستیم.

کلاهبرداری یکی از مهمترین جرائم مالی محسوب می‌ گردد، که هر ساله بخش زیادی از پرونده‌ های کیفری را به خود اختصاص می دهد و از جرائم مرکب محسوب می‌ گردد، که از حساسیت و پیچیدگی‌ های زیادی برخوردار می‌ باشد.

با رشد و همه گیر شدن فضای مجازی در همه جوامع، کلاهبرداری رایانه ای هم بسیار گسترش یافته است، کلاهبرداری رایانه‌ ای نوعی از کلاهبرداری است که در فضای مجازی توسط کلاهبرداران اتفاق می‌ افتد.

اما باید تفکیک قائل شد بین اینکه کلاهبرداری با استفاده از رایانه انجام شده است یا کلاهبرداری رایانه‌ ای است، زیرا مجازات این دو جرم با یکدیگر متفاوت است.
تمامی جرائم مالی و پولی، در صورت برده شدن مال و طرح شکایت به مرحله تحقیق و تعقیب می رسند.

جهت دریافت مشاوره از بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

مجازات مشارکت در کلاهبرداری

جرم کلاهبرداری از جمله جرائم مشروطی است که در صورت عدم بردن مال توسط کلاهبردار، نا تمام خواهد ماند، در این شرایط شاید جرم شروع به کلاهبرداری تحقق یافته باشد.

نکته مهم در این جرم مانور متقلبانه است که توسط مجرم انجام می‌ گردد، به گونه‌ ای که آن اقدامات متقلبانه درست به نظر می‌ آید و شخص مال باخته از تقلبی بودن آن اقدامات اطلاعی نداشته باشد.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی توسط وکیل برای پرونده کلاهبرداری به بررسی موضوع کلاهبرداری پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان گرامی می‌ باشد.

شرحی از جرم کلاهبرداری

بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری، در تشریح جرم کلاهبرداری بیان داشتند: جرم کلاهبرداری از جرائم مقید به شمار می آید و شرط تحقق آن هم حصول نتیجه خاص که بردن مال دیگری است می باشد، در غیر این صورت اگرشخص به این نتیجه خاص دست پیدا نکند، عمل او جرم کلاهبرداری تلقی نمی‌ گردد.

اما ممکن است زیر مجموعه جرائم دیگر قرار گیرد که وکیل کلاهبرداری آن را به خوبی تشخیص خواهد داد.
جرم کلاهبرداری بیشتر اوقات در قالب معامله رخ می‌ دهد، اما این جرم تنوع زیادی دارد و در قالب های گوناگونی رخ می‌ دهد.

رد مال در کلاهبرداری

به عقیده بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری، یکی از ویژگی‌ های اساسی کلاهبرداری آن است که قاضی دادگاه در زمان صدور حکم به مجازات نسبت به اموال کلاهبرداری شده نیز تعیین تکلیف خواهد نمود و در اصطلاح حقوقی رد اموال موضوع جرم را نیز به عنوان بخشی از مجازات مرتکب در دادنامه مورد اشاره قرار خواهد داد.

به عنوان مثال: اگر فردی با ادعای اینکه در سفارت خارجه است و میتواند ویزای افراد را به صورت قانونی و بسیار سریع تر از مراحل عادی دریافت نماید و از این طریق ۱۰۰ میلیون تومان از افراد اخذ نماید با اثبات مجرمانه بودن اقدامات علاوه بر محکومیت به مجازات حبس و یا جزای نقدی به بازگرداندن ۱۰۰ میلیون تومان به مالباختگان نیز محکوم می گردد.

یا در مثال دیگر افرادی که با دلار تقلبی اقدام و انجام معاملات نموده اند، علاوه بر محکومیت به مجازات مقرر قانونی به بازگرداندن وجوه و یا کالاهای موضوع جرم محکوم خواهند شد.

مراحل رسیدگی به پرونده کلاهبرداری

وکیل پرونده کلاهبرداری، مراحل رسیدگی را در ذیل شرح داده است:

  • شروع دعوا و رسیدگی به جرم کلاهبرداری.
  • تعقیب دادسرا.
  • رسیدگی در دادگاه.
  • اخذ رای دادگاه.

جهت دریافت مشاوره از بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

مدارک لازم جهت اثبات کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری

حبس مشارکت در کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری در خیابان دولت

بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری

بهترین وکیل برای پرونده کلاهبرداری شخصی است، که بتواند در تمام زمینه های کلاهبرداری لایحه و دادخواست تنظیم نمیاد و بر تمامی قوانین و مقررات کلاهبرداری تخصص و تسلط کامل داشته باشد و تجربه کافی را داشته باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل برای پرونده کلاهبرداری هستید، میتوانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک نمایند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری متانکلائی، را معرفی می‌ کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ ترین وکلا در این زمینه می‌ باشد.

کلاهبرداری چیست؟

کلاهبرداری به معنای بردن مال متعلق به غیر (دیگری)، با استفاده از وسایل متقلبانه و فریب افراد زیان دیده از جرم، می‌ باشد.

چه جرائمی در حکم کلاهبرداری دارند؟

جرائمی همچون؛ فروش ملک غیر به عنوان مال خود، تبانی کردن، انتقال مال یک شخص در صورت اطلاع، تحصیل انحصار وراثت بر خلاف واقع، تقسیم منافع موهوم شرکت، خیانت در امانت، جعل عنوان نمایندگی بیمه، فروش کالای تهیه شده با ارز دولتی به بهایی گران تر، تقویم متقلبانه سهم الشرکه و… که در قوانین مختلف پیش‌ بینی شده‌ اند.

_

نشانی موسسه مهر پارسیان

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با موسسه مهر پارسیان خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرائم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

کلاهبرداری چیست؟

کلاهبرداری به معنای بردن مال متعلق به غیر، با استفاده از وسایل متقلبانه است و غالبا جرم های دیگری نظیر جعل در کلاهبرداری اتفاق می افتد.

چه جرایمی حکم کلاهبرداری دارند؟

فروش ملک به غیر به عنوان مال خود، تبانی کردن، انتقال مال یک شخص در صورت اطلاع، تحصیل انحصار وراثت بر خلاف واقع

4/5 - (195 امتیاز)

9 دیدگاه

  • سلام. وقت بخیر. بنده پرونده ای دارم که شاکی آن هستم. موضوع پرونده کلاهبرداری است. میخواهم بدانم که آیا باید دادخواست اعاده وجه موضوع کلاهبرداری هم ارائه کنم یا نیازی به این کار نیست؟

    • سلام در حکم محکومیت کلاهبرداری رد مال هم مورد حکم قرار میگیره و نیازی به تقدیم دادخواست نیست.
      اما اگر کلاهبرداری انتقال سند ملک باشه بعد از قطعیت حکم کیفری باید دادخواست برای ابطال سند بدین

  • سلام آقای وکیل من خونه ام میخواستم بفروشم و با یک بنگاه هماهنگ کردم ولی بعد ۱ ماه متوجه شدم بنگاه ملک من رو داره به دیگری میفروش و قصد فرار داره ملک من ارزش بالایی داره  ولی خداروشکر من زود متوجه شدم آیا من میتونم به جرم کلاهبرداری ازشون شکایت کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      جرم کلاهبرداری از جمله جرائم مشروطی است که در صورت عدم بردن مال توسط کلاهبردار، ناتمام خواهد ماند، در این شرایط شاید جرم شروع به کلاهبرداری تحقق یافته باشد.

  • من کارمند بانک هستم و به علت پرداخت وام به چند نفر که دارای مدارک شغلی جعلی بودند توسط بازپرس به عنوان کلاهبرداری و استفاده از سند مجعول کیفرخواست برایم صادر شده .از آنجاییکه اقساط وام توسط وام گیرندگان در حال پرداخت است و مالی از بانک برده نشده و ضمن اینکه در قالب تسهیلات به آنان پرداخت شده و وثیقه ها که شامل چک و سفته ازآنها گرفته شده و همچنین در پرونده صراحتا اعلام شده چه شخصی مدارک را برایشان جعل کرده و بنده فقط در استعلام مدارک شغلی قصور کاری داشته ام آیا این اتهام کلاهبرداری جایز است؟

    • سلام وقت شما بخیر
      ظاهرا کلاهبرداری محقق نشده است و فقط قصور و تخلف اداری صورت گرفته است چون جرم کلاهبرداری دارای شرایط خاصی میباشد که باید در دادگاه این شرایط اثبات بشود و چون کارمند بانک از وسائل متقلبانه استفاده نکرده است و کارمند مالی را نبرده است و بابت اخذ وام، وثیقهای نیز سپرده شده است پس کلاهبرداری محقق نشده است ولی ممکن است مشارکت در شبکه چند نفری کلاهبرداری باشد و همچنین اضافه شدن این نکته که در عدم استعلام مدارک شغلی، هیچ گونه سونیت و عمدی نداشتید و این عدم استعلام غیر عمد بوده است و سهوا صورت گرفته، در اثبات جرم نبودن عمل شما کمک کننده خواهد بود. میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل متخصص با شماره 09120067661 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *