بهترین وکیل دادگستری نوشهر

بهترین وکیل دادگستری نوشهر

بهترین وکیل دادگستری نوشهر


امروز با معرفی بهترین وکیل دادگستری در نوشهر همراه شما هستیم.

یکی از راههای جستجوی وکیل پایه یک دادگستری در سراسر کشور، جستجو از طریق سایت کانون وکلای دادگستری است.

سایت صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری نیز مرجع دیگری برای جستجوی وکیل است.

اما در این گونه سایت ها خبری از درج سوابق تخصصی و مهارت و تجربه های وکیل نیست.

عملکرد و سوابق تعدادی از وکلای دادگستری ایران، مورد بررسی و ارزیابی تیم تخصصی موسسه حقوقی مهر پارسیان به سرپرستی محمدرضا مهری قرار گرفته و به عنوان وکلای همکار، مشغول پیگیری پرونده ها در سراسر ایران و نقاط مختلف دنیا هستند.

دلایل انتخاب دفتر وکالت محمدرضا مهری به عنوان بهترین وکیل دادگستری در نوشهر

دفتر وکالت محمدرضا مهری در تهران قرار دارد و هیچ شعبه ای در نقاط دیگر کشور و دنیا ندارد.

اما نکته مهم در انتخاب این دفتر جهت مشاوره حقوقی، تشکیل تیم و گروه تخصصی وکلای ایرانی و بین المللی است.

تسلط کامل به قوانین کشورهای گوناگون و استفاده ازر وکلای همکار و دارای تخصص های گوناگون به شما این امکان را می‌دهد که از مجموعه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت موسسه حقوقی تخصصی مهر پارسیان استفاده نموده و برای هر کاری نیازی به وکیل جداگانه نداشته باشید.

نکته دیگری که موکلین دلیل اصلی برای انتخاب دفتر وکالت محمدرضا مهری دارند، داشتن سابقه قضایی و تخصص بالای ایشان در ارائه مشاوره و راهکار حقوقی با توجه به وضعیت موکل است.

دسترسی شبانه روزی به اطلاعات پرونده و مشاوره آنلاین با استفاده از همهع راههای ارتباطی، ارائه شماره های متعدد تلفن همراه در ایام عادی و تعطیل، دائر بودن دفتر موسسه در تمامی ایام سال و بدون تعطیلی از دیگر مزایای دفتر وکالت محمدرضا مهری می‌باشد.

نمونه مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ آنلاین با محمدرضا مهری

پس از صدور حکـم محکومیت و صدور اجرائیه خارج از مهـلت، محکوم­ علیه واخواهی می­کند و عذر موجـه وی مورد قبول قرار می­گیرد.

پس از صدور قرار توقـف عملیات اجرایی و رسـیدگی ماهـیتی دادگاه بدوی حکم نهایی را صـادر می­کند و نهایـتاً منجر به تأیید محکومیت محکوم­ علیه می­شود آیا؟
۱ـ نیاز به صدور اجرائیه مجدد است یا خیر؟
۲ـ چنانچه حکم دوم بخشی از محکومیت را کاهش داده باشد آیا اجرائیه مجدد لازم است یا همان اجرائیه ادامه می­یابد.
۳ـ چنانچه معتقد به لزوم اجرائیه جدید باشیم ­آیا اقدامات قبلی در مرحله اجرا مثل توقیف مال و…کان لم­یکن می­شود یا اعتبار دارد؟
در مورد سایر موارد شکایت از آراء که منجر به توقف عملیات­ اجرا می­شود آیا رسیدگی مجدد ونقض بخشی ازحکم چه تأثیری بر عملیات اجراء دارد؟
نظریه شماره۷/۹۲/۲۰۷۹ ـ ۱۳۹۲/۱۱/۲

نظریه مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضائیه

۱ـ در فرض این بند از استعلام که پس از انقضای مهلت واخواهی و تجدیدنظرخواهی و قطعیت حکم غیابی اجرائیه صادر شده، در این مرحله محکومٌ‌علیه واخواهی نموده و با صدور قرار قبولی واخواهی اجراء هم متوقف شده، سپس حکم غیابی مذکور عیناً پس از رسیدگی تأیید و قطعیت یافته است؛ با توجه به این که قبلاً اجرائیه صادر و ابلاغ شده در این مرحله نیازی به صدور اجرائیه مجدد نیست و پس از ابلاغ دادنامه قطعی، عملیات اجرائی که قبلاً متوقف شده مجدداً ادامه پیدا می‌کند.
۲ـ عملیات اجرائی فقط نسبت به آن قسمت از دادنامه که تأیید شده، ادامه پـیدا خواهد کـرد و نیازی به صدور اجرائیه جدید نیست و نسـبت به آن قسمـت که کاهش یافـته، عملیـات اجرائی قبـلی ملغی می‌شود.
۳و۴ـ آن قسمت از حکم که نقض شده، اقدامات اجرائی مربوط به آن نیز کان لم یکن می‌شود. 

هزینه تجاری موقت که شهرداری همه ساله از کسبه می گیرد بر چه اساسی است؟

جواب
از آنجا که به استناد ماده 4 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت سال 1380، و حرمت مالکیت اموال در اصل 47 و حرمت تجاوز به اموال اشخاص در اصل 22 قانون اساسی اخذ هر گونه وجهی از شهروندان نیاز به تصریح دارد لذا عوارض بهره بردای موقت باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.
 البته این مبلغ قانونی نیست اما اگر پرداخت نگردد به دلیل تغییرکاربری کمیسیون ماده 100 اجازه صدور رای مبنی بر تعطیلی ملک را دارد که فک پلمپ در این صورت جرم است.
بر این اساس اقدام برای ابطال این نوع مصوبه به صلاح شهروندان بهره بردار نخواهد بود.
برای دائمی شدن تغییر کاربری باید کمیسیون ماده 5 شورای عالی شهرسازی و معماری تصمیم نهایی بگیرد، که بعد از این موضوع پرداخت عوارض تغییرکاربری یا ارزش افزوده ناشی از آن الزامی است.

بهترین وکیل دادگستری در نوشهر

در صورت

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی،  همه روزه از ساعت‌های 19 الی 9 و پنجشنبه‌ها 15 الی 9 با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

راه‌های ارتباطی با دفتر محمدرضا مهری

021-88663925

021-88663926

021-88663927

شماره موبایل وکیل دادگستری در نوشهر

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

تعیین وقت مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری، درخواست مطالعه پرونده توسط وکیل پایه یک دادگستری، درخواست وقت مشاوره با محمدرضا مهری، مدیر موسسه حقوقی مهر پارسیان، از طریق مدیر داخلی دفتر گروه وکلای مهر امکان پذیر است.

09120067669

دفتر وکالت و مشاوره حقوقی محمدرضا مهری

4.9/5 - (24 امتیاز)

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *