وکیل ملک اتوبان صدر

وکیل ملک اتوبان صدر

وکیل ملک اتوبان صدر


با معرفی وکیل ملک اتوبان صدر با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

پکیج مشاوره ثبتی ملک شامل پاسخ به چه موضوعاتی است؟

  • ابطال شدن سند رسمی‌ به دلایل گوناگون.
  • دعوی ثبت در خصوص ابطال شدن اجرائیه‌‌ ثبتی برای املاک مربوطه.
  • در خصوص ابطال شدن سند مالکیت معارض.
  • در خصوص ابطال ساز و کار و مراحل ثبتی کمسیون‌ های گوناگون ثبتی.

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان صدر با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

انواع الزام به فک رهن ملک

حالت اول:

اگر که شخصی ملکش را بابت بدهی و یا وامی که از بانک یا سایر اشخاص دریافت نموده، در رهن قرار داده باشد. در مواردی که وام گیرنده (راهن) کلیه قسط ها و بدهی خود را می پردازد، اما طلبکار (مرتهن) ملک را فک رهن نمی نماید، صاحب ملک میتواند دادخواست الزام به فک رهن را طرح نماید.

حالت دوم:

حالت دیگر زمانی است که مالک، ملک در رهنش را با مبایعه نامه عادی به دیگری منتقل می نماید و متعهد می شود که تا زمان تنظیم سند رسمی، ملک را از رهن خارج نماید، ولی در موعد مقرر موفق به چنین کاری نمی شود. در این مورد، خریدار که از خارج نشدن ملک از رهن، زیان میبیند میتواند طی دعوای الزام به فک رهن برای احقاق حق خود اقدام نماید.

حالت سوم:

حالت سومی که میتوان تصور نمود این است که بر اساس قرارداد مشارکت در ساخت، ملک در رهن بانک برده شده و سازنده متعهد شده باشد که نسبت به فک رهن ملک اقدام نماید. در چنین مواردی نیز مالک و یا هر ذی نفع دیگری میتواند علیه سازنده، دادخواست الزام به فک رهن تقدیم نماید.

دادگاه محل وقوع ملک صالح به رسیدگی به این دعاوی است.

خواهان این دعوا هم شخصی است که خواستار فک رهن است. خوانده هم شخصی است که قانونا و یا بر اساس یک قرارداد، متعهد به فک رهن گردیده و مالک رسمی ملک باشد. اگر تعهد فک رهن بر عهده شخصی غیر از بانک مرتهن باشد، اکثر محاکم معتقدند نیازی به نام بردن از بانک به عنوان احد از خواندگان نیست و دادخواست صرفا به طرفیت متعهد و ملک بایستی مطرح گردد. اما نظر دومی وجود دارد که معتقد است بایستی نام مرتهن نیز به عنوان یکی از خواندگان مطرح گردد.

در صورتی که محکوم علیه ظرف ۱۰ روز پس از ابلاغ اجرائیه، از اجرای حکم خودداری نماید، طبق ماده ۴۷ قانون اجرای احکام مدنی، محکوم له میتواند از دادگاه، توقیف اموال محکوم علیه و فروش آن اموال را تقاضا نماید و از محل فروش اموال محکوم علیه، فک رهن انجام می شود.

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان صدر با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

اگر محکوم اموالی نداشت تکلیف چیست؟

در صورتی که محکوم علیه اموالی نداشته باشد، کسی که حکم به نفعش صادر شده میتواند، اقدام به پرداخت بدهی محکوم علیه به طلبکار و فک رهن نماید و سپس بدون آن که نیاز به حکم جدیدی از دادگاه باشد، از طریق اجرای احکام مدنی نسبت به توقیف اموال محکوم علیه و یا جلب او جهت پرداخت مبالغ واریز شده، بابت فک رهن اقدام نماید. اگر هم محکوم له نزد خود مبلغی به عنوان ثمن داشته باشد که متعلق به محکوم علیه است، میتواند بدون نیاز به حکم جدید از مبلغ مذکور کسر کرده و هزینه های فک رهن را پرداخت نماید.

دفتر وکالت وکیل آنلاین ملکی در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمدرضا مهری متانکلائی بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریع تر پروژه استارت آپ وکیل در ایران نموده است.

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تائید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست و شکواییه های حقوقی، تنظیم قرارداد های حقوقی، مالیاتی و اداری با دفتر حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان صدر با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین ملکی در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

تماس با دفتر وکیل ملک اتوبان صدر خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل ملک اتوبان صدر

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل ملک اتوبان صدر

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده ملکی و حقوقی تهران

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان صدر با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.
4.8/5 - (451 امتیاز)

مقالات ملکی

احمد ملکی وکیل قماشكان ملكي وكيل پايه يك دادگستريباغ ملک وکیل اباد مشهدبهترین وکیل ملکبهترین وکیل ملک در تبریزبهترین وکیل ملک در تهرانبهترین وکیل ملک در شیرازبهترین وکیل ملکیبهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل ملکی در تهرانبهترین وکیل ملکی در رشتبهترین وکیل ملکی در شیرازبهترین وکیل ملکی در مشهدبهترین وکیل ملکی در همدانبهترین وکیل ملکی شیرازبهترین وکیل ملکی کرججستجوی وکیل ملکیحسن ملکی وکیل همداندستمزد وکیل برای ملکشماره وکیل ملکشماره وکیل ملکیمرتضی ملکی وکیل همدانملک زاده وکیل مهاجرتملک زاده وکیل یزدملک نیا وکیلهزینه وکیل ملکهزینه وکیل ملکیوكيل الملك بالمغربوكيل الملك بطنجةوكيل الملك بفاسوکیل امور ملکوکیل امور ملکیوکیل امور ملکی در تهرانوکیل امور ملکی در شیرازوکیل امور ملکی در کرجوکیل با سابقه ملکیوکیل برای تخلیه ملکوکیل برای خرید ملکوکیل برای ملکوکیل پایه ملکیوکیل پایه یک ملکوکیل پایه یک ملکیوکیل پایه یک ملکی تهرانوکیل پرونده های ملکیوکیل تخصصی ملکوکیل تخلیه ملکوکیل جهت تخلیه ملکوکیل حقوقی ملکیوکیل خانم ملک زادهوکیل خانم ملکیوکیل خرید ملکوکیل خرید ملک در ترکیهوکیل خرید و فروش ملکوکیل خوب برای ملکوکیل خوب ملکوکیل خوب ملک در تهرانوکیل خوب ملکی در مشهدوکیل در زمینه ملکوکیل در ملکوکیل دعاوی ملکی در تهرانوکیل رسول ملکیوکیل رضا عزیزی ملک آبادیوکیل سرافراز ملک محمدیوکیل سند ملکیوکیل صدف ملکوکیل فروش ملکوکیل متخصص دعاوی ملکی کرجوکیل مجرب ملکیوکیل محبوبه ملکی فروکیل محمدرضا ملکیوکیل محمدرضا مهریوکیل مشاوره حقوقی ملکیوکیل ملکوکیل ملک اتوبان امام علیوکیل ملک اتوبان صدروکیل ملک اصفهانوکیل ملک تهرانوکیل ملک چیستوکیل ملک حقوقیوکیل ملک دبیوکیل ملک در اصفهانوکیل ملک در اهوازوکیل ملک در تبریزوکیل ملک در تهرانوکیل ملک در شیرازوکیل ملک در قموکیل ملک در کرجوکیل ملک در مشهدوکیل ملک در همدانوکیل ملک شهروکیل ملک شیرازوکیل ملک فردوکیل ملک کیستوکیل ملک مشاعیوکیل ملک و املاکوکیل ملک ورثه ایوکیل ملکیوکیل ملکی اسلامشهروکیل ملکی اصفهانوکیل ملکی انلاینوکیل ملکی اهوازوکیل ملکی پایه یک دادگستریوکیل ملکی تبریزوکیل ملکی تضمینیوکیل ملکی تلفنیوکیل ملکی تهرانوکیل ملکی چیستوکیل ملکی خوبوکیل ملکی خوب در اصفهانوکیل ملکی خوب در تهرانوکیل ملکی خوب در کرجوکیل ملکی خوب در مشهدوکیل ملکی در اراکوکیل ملکی در اصفهانوکیل ملکی در اهوازوکیل ملکی در بجنوردوکیل ملکی در بندرعباسوکیل ملکی در بوشهروکیل ملکی در تبریزوکیل ملکی در تهرانوکیل ملکی در رباط کریموکیل ملکی در رشتوکیل ملکی در زنجانوکیل ملکی در ساریوکیل ملکی در شهرریوکیل ملکی در شهریاروکیل ملکی در غرب تهرانوکیل ملکی در قزوینوکیل ملکی در قموکیل ملکی در کرجوکیل ملکی در کرمانوکیل ملکی در کرمانشاهوکیل ملکی در لاهیجانوکیل ملکی در مشهدوکیل ملکی در نوشهروکیل ملکی در همدانوکیل ملکی زنجانوکیل ملکی ساریوکیل ملکی شرق تهرانوکیل ملکی شهر قدسوکیل ملکی شهرکردوکیل ملکی شیرازوکیل ملکی غرب تهرانوکیل ملکی قموکیل ملکی کرجوکیل ملکی کرمانوکیل ملکی کرمانشاهوکیل ملکی کیستوکیل ملکی لاهیجانوکیل ملکی مازندرانوکیل ملکی مشارکت در ساختوکیل ملکی مشهدوکیل ملکی همدانوکیل منطقه سهوکیل منطقه یکوکیل مهلا ملکیوکیل یوسف ملکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *