وکیل ملک اتوبان امام علی

وکیل ملک اتوبان امام علی

وکیل ملک اتوبان امام علی


امروز با موضوع وکیل ملک اتوبان امام علی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

اگر به دنبال بهترین وکیل ملک اتوبان امام علی هستید ما به شما وکیل پایه یک دادگستری اتوبان امام علی محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه دادگستری با سابقه قضاوت را معرفی می‌ نماییم.

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان امام علی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

مالکیت خصوصی چیست؟

مالکیت خصوصی به این معناست که مال برای شخص یا اشخاص معینی باشد. خاطرنشان می‌ کنیم که این شکل مالکیت خود دارای انواعی است که از جمله آن، مالکیت فردی یا مفروز است و منظور این است که یک نفر مالک تمام مال بوده و شریکی نداشته باشد؛ مانند مالکیت شما بر شش دانگ خانه خود. نوع دیگر مالکیت خصوصی، مالکیت گروهی یا مشاع استبه این معنا که مال بطور مشترک از آن تعداد معینی از افراد بوده و همزمان به همگی آن‌ ها تعلق داشته باشد. به‌ عنوان مثال: اگر به همراه چند نفر فعالیت کشاورزی انجام دهید و محصول به دست آورید، محصول به دست آمده متعلق به همه شرکا خواهد بود.

مالکیت عمومی چیست؟  

در هر کشور اموال و ثروت‌ هایی وجود دارد به نام اموال عمومی که به همه افراد تعلق داشته و برای عموم مردم است، نه یک شخص یا اشخاصی معین. بنابراین شهروندان حق دارند بدون هیچگونه تبعیض یا تفاوتی از آن ها استفاده کنند. در حقوق به مالکیت بر اموال عمومی، مالکیت عمومی گفته می‌ شود. مانند: مالکیت مردم یک کشور بر منابع طبیعی، دریا، جنگل، معادن و نفت و گاز موجود در قلمرو آن سرزمین.

اثبات مالکیت

گاهی پیش می‌ آید که همزمان دو یا چند نفر خود را مالک یک مال میدانند، در نتیجه اختلاف و دعوا میان آن ها بالا می‌‌ گیرد. در این زمان قانونگذار قدم پیش می‌ گذارد و راه حل اختلاف را نشان می‌ دهد. راه چاره این است هرکس که مدعی مالکیت مال در اختیار دیگری است، با استفاده از دلایل اثبات مانند: سند، شاهد یا اماره ید درستی ادعای خود را ثابت کند. پس حواستان باشد اگر زمانی چنین مشکلی برای شما پیش آمد برای پیروزی در دعوا راهی ندارید جز این که دلایل اثباتی را رو کنید.

دلایل اثبات مالکیت

مهمترین دلیل مالکیت، سند مالکیت است. امروزه املاک و اتومبیل‌ ها مطابق قانون در دفاتر اسناد رسمی به ثبت می‌ رسند، به این ترتیب دولت فقط کسی را که مال نام برده به نام او ثبت شده است، مالک می‌ شناسد.

با این حال از ارزش اثباتی شاهد هم نباید غافل شد. خیلی از اوقات میتوان با استفاده از شاهد مالکیت خود را بر اموال ثابت کرد. البته فراموش نشود که شهادت هر شاهد اعتبار ندارد بلکه او باید راستگو و موجه باشد و به ظاهر هم مشکلی که اعتبار شهادت او را خدشه‌ دار سازد، نداشته باشد. اماره ید یا تصرف، دیگر راه اثباتی مالکیت است. منظور از قاعده ید این است که شخصی که مالی در اختیار دارد و مانند مالک با آن رفتار می‌ کند، مالک مال است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. به‌ عنوان مثال کسی که اتومبیلی سوار است مالک آن بوده و نباید فکر کرد که او اتومبیل را از راه غیرقانونی و نامشروع به دست آورده است.

بنابراین تصرف در مال به‌ عنوان مالکیت، دلیل مالک بودن فرد متصرف است. اماره ید تا جایی اعتبار دارد که دلیل دیگری مانند: سند مالکیت یا شاهد خلاف آن را اثبات نکند. در صورتی که فردی مدعی شود متصرف، مالک مال نبوده و این را هم با استفاده از سند یا شهود اثبات کند، مالکیت متصرف منتفی است. در همان مثالی که گفتیم اگر کسی پیدا شود و سند مالکیت اتومبیل را نشان دهد، دیگر مالکیت متصرف منتفی خواهد بود.

اما نکته آخر اینکه در روزگار ما در دست داشتن سند مالکیت، قولنامه‌ یا بنچاق نشانه تصرف دارنده آن محسوب می‌ شود، بنابراین تسلط مادی بر اموال، دیگر تنها معیار شناخته‌ شده تصرف نیست.

وکیل ملک اتوبان امام علی در خصوص قانون صدور اسناد مالکیت اراضی مشمول اصلاحات ارضی در روستاها و شهرهای مشمول توضیح داد:

‌قانون صدور اسناد مالکیت اراضی مشمول اصلاحات ارضی در روستاها و شهرهای مشمول ‌ماده واحده – از تاریخ تصویب این قانون سازمان ثبت اسناد مکلف است نسبت به صدور اسناد مالکیت اراضی مشمول اصلاحات ارضی در شهرها‌ و روستاهای مشمول اقدام نماید.

‌تبصره 1 – آئین‌ نامه اجرایی این قانون ظرف مدت سه ماه با پیشنهاد مشترک وزارت دادگستری و وزارت کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک به‌ تصویب هیات دولت خواهد رسید.

‌تبصره 2 – درآمد ناشی از اجرای این قانون به خزانه واریز و 50 درصد آن که در بودجه سالانه منظور می‌ گردد صرف تجهیز سازمان ثبت اسناد و‌ املاک خواهد شد. ‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و دو تبصره در جلسه روز یک شنبه یازدهم مهر ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و‌ در تاریخ 1372.07.21 به تائید شورای نگهبان رسیده است.

وکیل ملک اتوبان امام علی در خصوص ماده واحده مربوط به اراضی تملک شده به موجب قانون لغو مالکیت اراضی موات شهری و کیفیت عمران آن و واگذاری به مستضعفین واجد شرایط توضیح داد:

‌ماده واحده مربوط به اراضی تملک شده به موجب قانون لغو مالکیت اراضی موات شهری و کیفیت عمران آن و واگذاری‌ به مستضعفین واجد شرایط ‌مصوب 1358.09.04

‌ماده واحده – وزارت مسکن و شهرسازی میتواند اراضی را که به موجب قانون لغو مالکیت اراضی موات شهری و کیفیت عمران آن مصوب 1358.04.05 و اصلاحیه و آوین‌ نامه مربوط به قانون مذکور تملک می‌ نماید، با رعایت مقررات ثبتی و شهرداری و طرح تفصیلی، تفکیک و به مستضعفین‌ واجد شرایط واگذار نماید.

‌بانک ها و شهرداری ها به اعتبار اوراق واگذاری مذکور میتوانند نسبت به صدور جواز ساختمان و پرداخت وام اقدام نمایند.

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان امام علی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی وکیل محمدرضا مهری متانکلائی بنا به مقتضیات روز جامعه تصمیم به اجرایی کردن سریع تر پروژه استارت آپ وکیل در ایران نموده است.

با توجه به ضرورت کم کردن حجم مراجعین به اماکن عمومی.

کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری شهروندان در سطح شهر.

کمک به متمرکز شدن امور اداری، حقوقی و مالیاتی شهروندان در سراسر ایران.

سایت جدید دفتر حقوقی محمد رضا مهری با عنوان وکیل آنلاین آغاز به کار نموده است.

دفتر وکالت مجازی وکیل آنلاین در ایران خدمات زیر را ارائه خواهد نمود.

ارائه منظم اطلاعات و مشاوره حقوقی رایگان صرفا از طریق درج مقالات علمی حقوقی.

امکان مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی پس از تعیین وقت قبلی.

عضویت شهروندان در بزرگترین جامعه حقوقی آنلاین کشور و برخورداری از تخفیف مشاوره و حق الوکاله.

امکان عضویت وکلای دادگستری و کارشناسان رسمی جهت معرفی به جامعه پس از تائید هیات مدیره.

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل.

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران.

خدمات وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی.

در صورت نیاز به خدمات مشاوره حقوقی، تهیه و تنظیم لوایح و دادخواست و شکوائیه های حقوقی، تنظیم قرارداد های حقوقی، مالیاتی و اداری با دفتر حقوقی محمدرضا مهری متانکلائی تماس بگیرید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین ملکی در تهران

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663628

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل ملک اتوبان امام علی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل ملک اتوبان امام علی

09120067664

09120067665

09120067669

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه پرونده ملکی و حقوقی تهران

جهت دریافت مشاوره از وکیل ملک اتوبان امام علی با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان از طریق شماره تماس های 88663925-88663926-88663927 با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (312 امتیاز)

مقالات ملکی

احمد ملکی وکیل قماشكان ملكي وكيل پايه يك دادگستريباغ ملک وکیل اباد مشهدبهترین وکیل ملک در تبریزبهترین وکیل ملک در تهرانبهترین وکیل ملک در شیرازبهترین وکیل ملکیبهترین وکیل ملکی تهرانبهترین وکیل ملکی در تهرانبهترین وکیل ملکی در رشتبهترین وکیل ملکی در شیرازبهترین وکیل ملکی در مشهدبهترین وکیل ملکی در همدانبهترین وکیل ملکی شیرازبهترین وکیل ملکی کرججستجوی وکیل ملکیحسن ملکی وکیل همداندستمزد وکیل برای ملکشماره وکیل ملکشماره وکیل ملکیمرتضی ملکی وکیل همدانملک زاده وکیل مهاجرتملک زاده وکیل یزدملک نیا وکیلهزینه وکیل ملکهزینه وکیل ملکیوكيل الملك بالمغربوكيل الملك بطنجةوكيل الملك بفاسوکیل امور ملکوکیل امور ملکیوکیل امور ملکی در تهرانوکیل امور ملکی در شیرازوکیل امور ملکی در کرجوکیل ایرانی در بوخوموکیل ایرانی فرانکفورتوکیل با سابقه ملکیوکیل برای تخلیه ملکوکیل برای خرید ملکوکیل برای ملکوکیل پایه ملکیوکیل پایه یک ملکوکیل پایه یک ملکیوکیل پایه یک ملکی تهرانوکیل پرونده های ملکیوکیل تخصصی ملکوکیل تخلیه ملکوکیل جهت تخلیه ملکوکیل حقوقی ملکیوکیل خانم ملک زادهوکیل خانم ملکیوکیل خرید ملکوکیل خرید ملک در ترکیهوکیل خرید و فروش ملکوکیل خوب برای ملکوکیل خوب ملکوکیل خوب ملک در تهرانوکیل خوب ملکی در مشهدوکیل در زمینه ملکوکیل در ملکوکیل دعاوی ملکی در تهرانوکیل رسول ملکیوکیل رضا عزیزی ملک آبادیوکیل سرافراز ملک محمدیوکیل سند ملکیوکیل صدف ملکوکیل فروش ملکوکیل متخصص دعاوی ملکی کرجوکیل مجرب ملکیوکیل محبوبه ملکی فروکیل محمدرضا ملکیوکیل محمدرضا مهریوکیل مشاوره حقوقی ملکیوکیل ملک اتوبان امام علیوکیل ملک اصفهانوکیل ملک تهرانوکیل ملک چیستوکیل ملک حقوقیوکیل ملک دبیوکیل ملک در اصفهانوکیل ملک در اهوازوکیل ملک در تبریزوکیل ملک در تهرانوکیل ملک در شیرازوکیل ملک در قموکیل ملک در کرجوکیل ملک در مشهدوکیل ملک در همدانوکیل ملک شهروکیل ملک شیرازوکیل ملک فردوکیل ملک کیستوکیل ملک مشاعیوکیل ملک و املاکوکیل ملک ورثه ایوکیل ملکیوکیل ملکی اسلامشهروکیل ملکی اصفهانوکیل ملکی انلاینوکیل ملکی اهوازوکیل ملکی پایه یک دادگستریوکیل ملکی تبریزوکیل ملکی تضمینیوکیل ملکی تلفنیوکیل ملکی تهرانوکیل ملکی چیستوکیل ملکی خوبوکیل ملکی خوب در اصفهانوکیل ملکی خوب در تهرانوکیل ملکی خوب در کرجوکیل ملکی خوب در مشهدوکیل ملکی در اراکوکیل ملکی در اصفهانوکیل ملکی در اهوازوکیل ملکی در بجنوردوکیل ملکی در بندرعباسوکیل ملکی در بوشهروکیل ملکی در تبریزوکیل ملکی در تهرانوکیل ملکی در رباط کریموکیل ملکی در رشتوکیل ملکی در زنجانوکیل ملکی در ساریوکیل ملکی در شهرریوکیل ملکی در شهریاروکیل ملکی در غرب تهرانوکیل ملکی در قزوینوکیل ملکی در قموکیل ملکی در کرجوکیل ملکی در کرمانوکیل ملکی در کرمانشاهوکیل ملکی در لاهیجانوکیل ملکی در مشهدوکیل ملکی در نوشهروکیل ملکی در همدانوکیل ملکی زنجانوکیل ملکی ساریوکیل ملکی شرق تهرانوکیل ملکی شهر قدسوکیل ملکی شهرکردوکیل ملکی شیرازوکیل ملکی غرب تهرانوکیل ملکی قموکیل ملکی کرجوکیل ملکی کرمانوکیل ملکی کرمانشاهوکیل ملکی کیستوکیل ملکی لاهیجانوکیل ملکی مازندرانوکیل ملکی مشارکت در ساختوکیل ملکی مشهدوکیل ملکی همدانوکیل مهلا ملکیوکیل یوسف ملکی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *