وکیل بانکی آنلاین

وکیل بانکی آنلاین

وکیل بانکی آنلاین


امروز با موضوع وکیل بانکی آنلاین با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم.

وکیل بانکی آنلاین به صورت آنلاین اقدام به ارائه مشاوره و پذیرش و قبول پرونده در دعاوی بانکی در تمام مراحل رسیدگی اعم از بدوی، تجدیدنظر، اعاده دادرسی و… می‌نماید.
برخی افراد گاهی، به صورت اشتباهی مبلغی پول به حسابشان واریز گردیده یا اینکه برعکس شخص مستاصلی (ناتوان) را در بانک می‌بینیم که در اثر بی توجهی، پولی را به حساب فرد دیگری واریز نموده است.
امروزه گستردگی خدمات بانکی و الزامات مختلف اقتصادی باعث شده است، تا افراد بسیاری تصمیم بگیرند برای تامین منابع مالی و انجام امور مختلف برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کنند.
استفاده از تسهیلات بانکی که شاخص‌ترین آن وام گرفتن می‌باشد، دارای شرایط و جزییات مختلفی می‌باشد که بسیاری از افراد جامعه ممکن است هنگام دریافت وام از آن اطلاع نداشته باشند.

شیوه جدید کلاهبرداری اینترنتی

بنابراین مطابق ماده ۱ آیین‌نامه تسهیلات اعطایی بانکی، اعطای تسهیلات توسط بانک‌ها، باید به ترتیبی صورت گیرد، که براساس پیش‌بینی‌های مربوط، اصل منابع تامین شده برای این تسهیلات و همچنین‌ سود مورد انتظار تحقق، در مدت معین قابل برگشت باشد.

مهم‌ترین اختلافات و دعاوی بانکی، اختلافات بانکی بین بانک و مشتری در خصوص قراردادهای تسهیلات بانکی یا پرداخت وام به صورت دریافت سود مازاد بانکی، عدم فک یا آزادسازی سند در رهن بانک، عدم ارائه سند ملک در رهن بانک، الزام مشتری به انجام تعهد یا پرداخت اقساط و… می‌باشد.

در گروه وکلای حقوقی مهر پارسیان، تیم پژوهشی، توسط وکیل بانکی آنلاین به بررسی برخی از دعاوی و مشکلات حقوقی پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان که در آخر مقاله درج شده‌اند نیز، تماس حاصل نمایید.

مباحثی که در این مقاله توسط وکیل آنلاین پولی و بانکی بررسی می‌شوند:

  • نحوه شکایت از بانک.
  • نحوه پیگیری پس از کارت به کارت کردن به حساب اشتباه.
  • مرجع رسیدگی به دعوی واریز به شماره حساب به صورت اشتباه.

نحوه جستجوی بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی در تهران
راه شکایت از بانک‌های مختلف

نکته قابل توجه،که در خصوص مهارت و تخصص وکیل بانکی مهم می‌باشد، شناسائی انواع قراردادهای بانکی از جمله مشارکت و قراردادهای سرمایه است. 

که هریک آثار و احکام ویژه خاص خود را دارد و ممکن است در هریک از آنها حکمی باشد، که سبب ابطال یا فسخ چنین قراردادهایی به نفع شخص متضرر از بانک گردد.

بسته به این موضوع که از چه اقدامی از بانک قصد شکایت داریم باید بین شکایت کردن تفکیک قائل شویم به طور مثال اگر بانک از ارائه قرارداد به مشتری خودداری می‌کند می‌توان در بازرسی بانک شکایت کرد.

اگر در خصوص تخلفات بانکی مانند دریافت سود مازاد یا عدم آزادسازی و فک رهن شکایت داشته باشیم باید از طریق دادگاه حقوقی با طرح دادخواست پیگیر موضوع شویم.
همچنین در صورت تخلفات بانکی می‌توان از طریق سامانه ثبت شکایت بانک مرکزی نیز اقدام نمایید.

مصالحه

در هنگام کارت به کارت کردن اشتباه پول، بهترین و ساده ترین راه برای پس گیری پول این است که به بانک مراجعه نمایید و اطلاعات ارتباطی آن فرد را از بانک درخواست نمایید.

معمولا در این مواقع، شعبه بانک با شما همکاری می کند، ولی اگر شعبه‌ای به علت حفظ حریم خصوصی مشتریان خود حاضر به این کار نشد، می‌توانید از کارکنان شعبه بخواهید که خودشان با آن فرد گیرنده تماس گرفته و درخواست برگرداندن پول را نمایند.

حال اگر بعد از برقراری ارتباط، شخص حاضر به استرداد و برگرداندن پول نشد، تکلیف چیست؟
پیگیری قضایی برای واریزی اشتباه پول

در رابطه با موضوع کارت به کارت کردن اشتباه پول و حکم آن طبق ماده ی 301 از قانون مدنی ایران باید گفت:
چنانچه فردی چیزی را که استحاق دریافت آن را نداشته، عمدا یا به اشتباه دریافت نماید‌، بایستی طبق قانون آن چیز را به مالک اصلی تسلیم نماید.
همچنین طبق ماده 303 از قانون مدنی، چنانچه شخصی مالی را که مستحق گرفتن آن نبوده است را دریافت نماید، ضامن اصل مال و منافع آن می‌باشد.

بنابراین فرد مالباخته می‌تواند به دادگاه یا شورای حل اختلاف مراجعه نموده و با استناد کردن به فیش‌های واریزی خود، نسبت به برگرداندن وجه خود اقدام نماید.
حال اگر فرد گیرنده، در این زمان اقدام به برداشت پول نماید، ممکن است که به خیانت در امانت محکوم گردد که البته این تصمیم به عهده قاضی دادگاه خواهد بود.

کلاهبرداری اینترنتی با سیم کارت جعلی

همچنین طبق ماده ی 265 از قانون مدنی، چنانچه شخصی چیزی را به دیگری بدهد، در حالی که مقروض آن چیز نباشد، می‌تواند آن را استرداد نماید.

بنابراین اگر آن وجه بابت پرداخت بدهی باشد، نمی‌توان آن را مطالبه کرد؛ اما اگر پرداخت وجه بابت قرض بوده یا بابت کاری است که فردی که وجه به حسابش ریخته شده، شفاها گفته که انجام می‌دهد ولی پس از انتقال وجه، از انجام آن کار سرپیچی کرده است.
در این حالت فرد می‌تواند بر علیه گیرنده، دادخواستی حقوقی تنظیم نموده و با ضمیمه فیش بانکی یا مدرکی که انتقال وجه را اثبات نماید، وجه واریز شده را مطالبه نماید.

نکات کارت به کارت کردن اشتباه پول و حکم آن

وکیل بانکی آنلاین به چند نکته حقوقی در رابطه با کارت به کارت کردن پول و حکم آن اشاره نموده است، این نکات عبارتند از:
اگر شخصی وجهی را نقدا به کسی بدهد و مقرر شود که دریافت کننده وجه، پس از مدتی آن را مسترد نماید (باز گرداند)، بدون این که شاهدی وجود داشته باشد یا رسیدی دریافت شده باشد.

چنانچه در زمان مقرر، فرد دریافت کننده وجه از طریق کارت به کارت کردن، بدهی خویش را به طلبکار واریز نماید، اگر در این میان اختلافی بوجود بیاید که این مبلغ واریزی بابت بدهی بوده یا خیر. آن فردی که فیش واریزی ندارد متضرر خواهد شد و آن شخصی که فیش واریزی داشته نیازی به اثبات بدهکار بودن خودش ندارد.

در حالتی که شخصی وجهی را به حساب دیگری واریز کند به این خاطر که قرار بوده آن فرد کاری را انجام بدهد، در حالی که بعد از دریافت پول از انجام آن کار صرف نظر کرده باشد.

چنانچه در این مواقع واریز کننده، قراردادی کتبی داشته باشد یا ثابت شود که وجه واریزی بابت قراردادشان بوده، در این حالت، واریزکننده بایستی دادخواست ایفا تعهد ناشی از انجام قرارداد را مطرح نماید.

مشاوره حقوقی کلاهبرداری اینترنتی

بنابراین اگر بخواهد، مستقیما و ابتدائا، دعوی استرداد وجه واریزی را مطرح کند، دعوی او رد خواهد شد.
این در حالی است که خواهان به علت ناآگاهی، هزینه بی‌فایده‌ای داشته و زمان زیادی را هم برای این کار صرف کرده است.
در رابطه با موضوع کارت به کارت کردن اشتباه پول و حکم آن وکیل بانکی آنلاین به چند موضوع اشاره نمودند:

چنانچه شخصی مبلغی را به حساب فرد دیگری واریز کند در حالی که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه نشان بدهد وجه واریزی بابت چه موضوعی بوده است را نداشته باشد؛ غالبا در دادگاه آن فردی که پول اشتباها به حسابش آمده، باید طلبکار بودن خویش را ثابت کند.

یعنی باید بتواند ثابت کند که وجه واریز شده به حسابش بابت انجام تعهد شخص مقابل بوده و به هر حال باید با یک روش قانونی، استحقاق خویش را ثابت نماید.

در این حالت نیازی نیست که واریز کننده وجه، بدهکار بودن خویش را اثبات نماید.
در نهایت گیرنده وجه به استرداد وجه و پرداخت خسارت‌های قانونی، مثل حق‌الوکاله وکیل و تاخیر تادیه محکوم خواهد شد.
همچنین وجود چک نزد دارنده آن نیاز به اثبات طلبکار بودن ندارد، یعنی فردی که چکی را کشیده، نمی‌تواند ادعا نماید که بدهکار نبوده است.
صرفا زمانی که دارنده چکی را از کسی دارد، نشانه بدهکار بودن صادرکننده چک است.

بهترین وکیل بانکی آنلاین

بهترین وکیل بانکی  آنلاین، کسی است که به تمام انواع دعاوی بانکی مسلط بوده و تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد.
باتوجه به ایتکه دعاوی بانکی از تخصصی‌ترین دعاوی قضایی بوده و وکیل امور بانکی باید تخصص ویژه در این حوزه را داشته باشد.
تخصص در گشایش اعتبارات اسنادی، دعاوی مربوط به ضمانت نامه‌های بانکی و خرید دین و فاکتورینگ می‌باشد که احکام ویژه و خاص خود را دارد .

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل بانکی آنلاین هستید، می‌توانید از وکلای متخصص و باتجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری را معرفی می‌کنیم که دارای بهترین و باتجربه‌ترین وکلا در این زمینه می‌باشد.

جهت دریافت نوبت مشاوره در زمینه بانکی آنلاین، می‌توانید با شماره تماس‌های موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان نیز، تماس حاصل نمایید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل بانکی آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

سند رهنی چیست؟

سند مالی که افراد برای دریافت تسهیلات یا وام در اختیار بانک قرار می‌دهند، سند رهنی نامیده می‌شود.

قرارداد مضاربه چیست؟

قرارداد مضاربه یکی از شیوه‌های دریافت تسهیلات از بانک می‌باشد.

5/5 - (5 امتیاز)

3 دیدگاه

  • سلام آقای مهری من پولی رو میخواستم برای خانمم کارت به کارت کنم و اشتباها مبلغ 7 میلیون به حساب شخص دیگه ای واریز کردم آیا من میتونم این پول پس بگیرم ؟

    • سلام وقت شما بخیر
      بله، مطابق ماده 301 قانون مدنی چنانچه فردی چیزی را که استحقاق دریافت آن را نداشته عمدا یا به اشتباه دریافت نماید‌، بایستی طبق قانون آن چیز را به مالک اصلی تسلیم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *