وکیل ملکی منطقه 1

وکیل ملکی منطقه 1

وکیل ملکی منطقه 1


با معرفی بهترین وکیل ملکی منطقه 1 همراه شما هستیم.

وکیل ملکی منطقه 1 تهران در خصوص دعاوی ملکی منطقه 1 تهران بیان داشتند، در تقسیم‌ بندی مناطق تهران، منطقه ۱ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است، که در منتهی‌ الیه (انتها) شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ ترین نقطه شهر تهران به حساب می‌ آید.

این منطقه از شمال به رشته‌ کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌ های پارک‌ وی و آیت‌ الله صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌ شود و منطقه ۱ شهرداری تهران بخشی از شهرستان شمیرانات به‌ حساب می‌ آید و منطقه با نام شمیران خوانده می‌ شود.

وکیل ملکی منطقه 1، از وکلای با تجربه‌ ای است که بیشترین رسیدگی مربوط به پرونده دعوای ملکی در دادگاه‌ های تهران و شهرستان‌ ها را بر عهده دارد.

بطور کلی تهران از بیشترین مشکلات حقوقی و دعاوی اموال غیر منقول (اموالی که قابل جابجایی و نقل مکان نیستند) در دادگاه‌ ها برخوردار است، که برخی از این دعاوی مربوط به خلع ید، اخذ پایان کار، جعل سند، تصرف عدوانی، تنظیم سند رسمی و … می‌ باشد.

در گروه وکلای کیفری مهر پارسیان، تیم پژوهشی به بررسی موضوع وکیل ملکی منطقه 1 پرداخته و همچنین آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما مخاطبان می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان وکیل ملکی منطقه 1 از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

مراکز مهم منطقه 1

مراکز فرهنگی این منطقه میتوان به فرهنگسرای نیاوران و نگارخانه جماران و فرهنگسرای ملل، کاخ موزه سعد آباد و کاخ ملت و کاخ نیاوران و امامزاده صالح و گورستان ظهیرالدوله تجریش نیز در این منطقه قرار دارند.
دربند، درکه، توچال، کلکچال، اوین درکه و پارک‌ های جمشیدیه و قیطریه از مکان‌ های تفریحی و مراکز جذب گردشگر این منطقه هستند.
منطقه یک همیشه دارای ملک‌ های با ارزشی بوده و هست، به همین دلیل در این زمینه باید به صورت تخصصی با یک وکیل متخصص در زمینه ملکی در ارتباط بود و از او مشاوره دریافت نمود.
یکی از مناطق مهم منطقه یک تهران منطقه نیاوران هست که به خاطر آب و هوای خوب و منطقه جغرافیایی مناسب، همیشه مورد توجه سرمایه گزاران زیادی بوده است.

وکیل ملک تخصصی در نیاوران

وکیل ملکی نیاوران در خصوص خرید و فروش آپارتمان و زمین در نیاوران تهران، با توجه به دعاوی ملکی و زمین خواری ملکی نیاوران، وکیل ملکی است که از حق و حقوق شما در برابر ادارات و اشخاص و شرکت‌ ها دفاع کرده و یا توسط وکالت نامه‌ ای ملک شما را به فروش می‌ رساند.

در این بخش قصد داریم تا انواع کلاهبرداری‌ های ملکی را به شما یادآور شویم، چرا که با دانش ثبت و انتقال ملک میتوانید با اطمینان معاملات خود را انجام دهید.
بهترین وکیل نیاوران با توجه به سابقه خود و وکلای مجرب در حوزه خرید و فروش، نقل و انتقال سهم، دعاوی ملکی با ادارات و شهرداری میتواند شما را به بهترین روش ممکن راهنمایی و در صورت تمایل پرونده شما را انجام دهد.

دعاوی ملکی در نیاوران

در ابتدا لازم می‌ دانم که انواع دعاوی ملکی در نیاوران را به شما معرفی کنم. دعاوی ملکی دارای دسته بندی های مختلفی بوده و شامل موضوعاتی مثل: الزام به تنظیم نمودن سند، الزام به گرفتن پایان کار و … می‌ باشد.

انواع دعاوی ملکی منطقه 1 شهرداری تهران:

  • حقوقی
  • ثبتی
  • کیفری

دعاوی حقوقی در نیاوران

دعاوی ملکی حقوقی در نیاوران و منطقه 1 شهرداری تهران یکی از انواع مختلف دعاوی ملکی است. برخی از مهمترین موارد این دعاوی عبارتند از:

گفتنی است تمامی دعاوی حقوقی مرتبط با سهل انگاری یا عدم شناخت قانون صورت گرفته و در آن ها بحث ارتکاب به جرم مطرح نمی باشد.

جهت دریافت مشاوره با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان وکیل ملک منطقه 1 از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

دعاوی ثبتی در نیاوران

دعاوی ملکی ثبتی به بیان وکیل ملکی منطقه 1، مرتبط با فعالیت‌ های حوزه ثبت اسناد است. که پرونده‌ های زیادی در این خصوص در دادگاه‌ ها مطرح می‌ شود که بنده در این جا باید به برخی از آن ها اشاره کنم:

شرح باطل شدن سند رسمی به بیان وکیل ملکی منطقه 1:
معمولا این مشکلات بعد از خرید یا انتقال سند و یا در هنگام خرید به وجود می‌ آید، در مواقع زیادی دعاوی ملکی ثبتی به دلایلی مثل شتاب زدگی مالک و سهل انگاری او برای خرید و فروش ایجاد می‌ شود که خسارت‌ ها و مشکلات زیادی را برای طرفین به وجود می‌ آورد.

دعاوی ملکی کیفری در منطقه 1 شهرداری تهران

وکیل ملکی مقرر می‌ دارد، اینگونه دعاوی مرتبط با انجام جرم است و بحث هایی مثل: سهل انگاری، عدم شناخت قانون، اشتباهات سهوی و… در دعاوی ملکی کیفری دخیل نمی‌ باشد.

در حقیقت، هنگامی که افراد در زمینه مسکن مرتکب جرمی می‌ شوند، این پرونده‌ ها با شکایت شاکیان خصوصی یا شکایت مدعی العموم شکل می‌ گیرد.

بیشتر دعاوی کیفری مربوط به کلاهبرداری و سودجویی مجرمان است.

مواردی که شامل دعاوی ملکی کیفری می‌ شوند:

خیانت در امانت

  • فروش غیرقانونی مال به یک یا چند نفر دیگر
  • جعل نمودن اسناد به منظور کلاهبرداری و فریب دیگران
  • تغییر دادن کاربری اراضی کشاورزی بدون گرفتن مجوز از دستگاه های مربوط
  • استفاده از سند جعلی در هنگام معاملات ملکی
  • انتقال منافع ملک دیگران به خود یا افراد دیگر
  • ارتکاب فساد در حوزه معاملات دولتی

فراموش نکنید که تشخیص نوع دعوای قابل طرح و مرجع رسیدگی به دعاوی ملکی، اولین قدم در شروع پرونده های ملکی است که تشخیص این امر در حیطه تخصص وکیل ملکی می‌ باشد.

مرجع رسیدگی وکیل ملکی منطقه 1

طبق گفته های وکیل ملکی منطقه 1، معمولا برای رسیدگی به دعاوی ملکی، وکیل ملکی به دادگاه‌ های همان منطقه محل وقوع ملک برای طرح دعوا مراجعه می‌ کند.
اگر طرف دعوای شخص شاکی ساکن در شهر ساوه باشد و ملک مورد دعوا در شهر تهران واقع شده باشد، لازم نیست تا آدرس خوانده دعوا را درج نمود، ملاک تعیین مرجع قضایی صالح محل وقوع ملک است و آدرس کامل و‌ مشخصات اصلی ‌وکیل ملک کفایت می‌ کند.

نکات مهم در بررسی موضوع معرفی بهترین وکیل ملک در نیاوران

  • دادگاه حقوقی نیاوران برای طرح دعوای ملکی کدام مجتمع قضایی است؟
  • آیا شورای حل اختلاف نیاوران صلاحیت رسیدگی به دعاوی ملکی را دارد؟
  • برای جستجوی بهترین وکیل ملکی منطقه 1 از چه راهی اقدام نماییم؟

بهترین وکیل ملکی منطقه 1

بهترین وکیل ملکی منطقه 1، باید دارای تجربه که از مهمترین رکن اساسی یک وکیل ملکی خوب همین امر است.
زیرا در رسیدن به هدف پرونده در کمترین زمان و راحت ترین روش آگاه می‌ باشد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات لازم در مورد موضوع وکیل ملکی منطقه 1 هستید، می‌ توانید از وکلای متخصص و با تجربه در این زمینه کمک دریافت نمایید تا شما را از ابتدا تا انتهای مسیر راهنمایی و کمک کنند.

بنابراین، ما به شما موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان، با مدیریت دکتر محمدرضا مهری متانکلائی را معرفی می‌ کنیم که دارای بهترین و با تجربه‌ ترین وکلا در این زمینه می‌ باشد.

جهت دریافت مشاوره با گروه مشاوره تخصصی موسسه مهر پارسیان وکیل ملک منطقه ۱ از طریق شماره تماس های 88663925 یا 88663926 یا 88663927 با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

وظیفه وکیل ملکی چیست؟

واگذاری صحیح مالکیت یک ملک، آشکارسازی محدودیت‌ های سند، مذاکره و ارزیابی معامله املاک و مستغلات برای تعیین نحوه توزیع وجوه و… از جمله وظایف وکیل ملکی می‌ باشند.

وکیل ملکی چیست؟

وکیل ملکی متخصصی در زمینه حقوقی است که بر قوانین و مقررات املاک و مستغلات مسلط می باشد. این شخص درک کاملی مراحل و روند مربوط به معاملات ملکی داشته در مورد رسیدگی به اختلافات ملکی از تجربه کافی برخوردار است.

فسخ قرارداد در ملک چیست؟

هنگام تنظیم قرارداد ملک، موارد فسخ (بر هم زدن قرارداد) برای هر یک از طرفین قرارداد مقرر می‌شود و هر یک از طرفین با استناد به آنها می‌تواند فسخ قرارداد ملک را خواستار شود.

مشارکت در ساخت چیست؟

قراردادی است که در آن یک طرف ملک خود را در اختیار طرف دیگر می‌گذارد تا طرف دیگر با سرمایه خود ملک را بازسازی نماید یا بسازد.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین در تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌ های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری متانکلائی) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری متانکلائی وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری متانکلائی

بهترین وکیل قراردادهای مشارکت در ساخت
مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایم اقتصادی
بهترین وکیل اعاده دادرسی کیفری و حقوقی در تهران

قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
وکیل ملک منطقه 1
بهترین وکیل دعاوی بانکی و پولی

خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
بهترین وکیل ملکی

وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

5/5 - (53 امتیاز)

21 دیدگاه

  • پدر بزرگ بنده ملک خود را فروخت. پس از دریافت سه دانگ ، قرار بر این شد که سه دانگ دیگر را به صورت قسطی پرداخت کنند . که این مبالغ به حساب پدر بنده واریز میشد . پس از دریافت حدودا یک دانگ حالا خریدار ملک را فروخته و خریدار جدید هم بی اطلاع از همه جا ست . خریدار اول پول دو دانگ را نداده و پدر بزرگ بنده در این مدت فوت شدند حالا بقیه وراث میخواهند ملک فروخته شده را برگردانند سوال بنده اینجاست که آیا برای پدر من که دریافت ککنده پول ها هست مشکلی پیش میاد ؟ و سوال بعدی آیا میشه ملک رابه صورت کامل برگرداند یا فقط دو دانگ باقی مانده که پولش را نگرفتیم بر میگرده؟ و سوال آخر اینکه ظاهرا سند ملک گم شده و به صورت قولنامه به فروش رفته آیا میتوان سند المثنی گرفت ؟

    • سلام
      لطف کنید وقت مشاوره با وکلای تخصصی ملک بگیرید و با ارائه مستندات و همچنین قرارداد مربوط به فروش ملک و دریافت وجه مراجعه بفرمائید تا پاسخ سوالاتتون رو دریافت کنید.

    • سلام در صورت عدم رضایت شما میتونین درخواست خلع ید از ملک مشاعی رو به دادگاه ارائه بدین و شریک بدون اذن سایر مالکین نمیتونه متصرف ملک مشاع باشه.

  • سلام خسته نباشید
    من یکی از  وارثین ملکی درخیابان یاسر در نیاوران هستم و میخوام برای پلمپ ملک اقدام کنم راهنمایی میفرمایید کجا باید مراجعه کنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما میتوانید باگواهی حصر وراثت به شورای حل اختلاف منطقه خود مراجعه فرمایید و دادخواست مهرموم ترکه را تقدیم نمایید.

  • با سلام و وقت بخیر، شوهرمن زمینی به نام زن اولش خرید، موقع خرید در قولنامه اون نوشته که دارای خانه قدیمی‌ساز و کلنگی، بعد از مدتی اون خانه قدیمی روخراب میکنن وشوهرم باهزینه خودش یه خانه بزرگ و ویلایی درهمون زمین می‌سازه، یه مدت که باهم توخونه زندگی می‌کنن زنش فوت میکنه، از زنش چهار فرزند داره که برای گرفتن ورثه از شوهرم شکایت کردن الان تکلیف اون خانه که شوهرم ساخته چی میشه آیا راه قانونی داره واسه گرفتن حقش؟ ممنون میشم راهنماییمون کنید.

    • سلام وقت به خیر
      با توجه به اینکه شخص فوت شده مالک ملک بودند ورثه میتونن سهم الارث خودشون رو مطالبه کنند.
      اینکه همسر شما در ملک و زمین متعلق به دیگری بنا احداث کردند باید بررسی بشه که آیا با اجازه مالک بوده یا خیر
      برای مشاوره با وکیل تخصصی ملک با موسسه حقوقی مهر پارسیان تماس بگیرید.

  • با سلام و وقت بخیر، شوهرمن زمینی به نام زن اولش خرید، موقع خرید در قولنامه اون نوشته که دارای خانه قدیمی‌ساز و کلنگی، بعد از مدتی اون خانه قدیمی روخراب میکنن وشوهرم باهزینه خودش یه خانه بزرگ و ویلایی درهمون زمین می‌سازه، یه مدت که باهم توخونه زندگی می‌کنن زنش فوت میکنه، از زنش چهار فرزند داره که برای گرفتن ورثه از شوهرم شکایت کردن الان تکلیف اون خانه که شوهرم ساخته چی میشه آیا راه قانونی داره واسه گرفتن حقش؟ ممنون میشم راهنماییمون کنید.

  • سلام و وقت بخیر من و دوستم یه آپارتمانی رو در نیاوران به صورت شراکتی خریدیم و توی قرارداد شرط داوری گذاشتیم، شریک من با فروشنده هماهنگ بودند هی به من میگفت که شما فعلا پرداخت نکن چیزی بعدم رفتن اظهارنامه دادنو بعدم داور حکم داد که معامله فسخه و پول اولیه ما هم الان بی ارزش شده من الان چیکار میتونم بکنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      شما می‌توانید به استناد شهادت شهود اثبات نمایید که فسخ به صورت صحیح رخ نداده است و تقاضای ابطال رای داوری نمایید.

  • سلام و وقت بخیر . من یه سوال کوتاهی داشتم مممنون میشم پاسخگو باشید. من یه ملکی خریدم و به شرطی خریدم که فروشنده کنتور گاز رو هم تا زمانی که میخواییم بریم دفترخونه، آماده کنه. ولی این آقا این کار را نکرده و برای ضمانت اجراش هم وجه التزام به مبلغ خود ملک قرار دادیم الان بعضیا میگن دادگاه به وجه التزامای سنگین حکم نمیده، آیا درسته این موضوع؟

    • سلام وقت شما بخیر
      وجه التزام به هر میزان که باشد باید دادگاه به آن حکم نماید و امکان اینکه دادگاه بخواهد در وجه التزام دخل و تصرفی نماید وجود ندارد.

    • سلام وقت شما بخیر
      الزاما این چنین نیست و نیاز نیست دفتر وکیل هم در همان منطقه باشد و صرفا اشراف به منطقه شمال تهران در کنار تخصص در دعاوی ملکی کفایت می کند.

    • سلام وقت شما بخیر
      جناب آقای وکیل محمدرضا مهری را به شما معرفی می نماییم که ایشان ضمن تخصص در دعاوی ملکی دارای دانش و مهارت در علوم جزایی می باشند

  • سلام ووقت بخیر، میشه بفرمایید که معمولا هزینه دادخواست دعوای ملکی چجوری تعیین میشه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      تعیین هزینه دادرسی توسط دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تعیین میگردد که این موضوع بستگی به نرخ منطقه ای ملک شما مشخص می‌شود.

    • سلام وقت شما بخیر محدوده دفتر وکلا در یک شهر تعیین کننده صلاحیت و یا عدم صلاحیت وکیل در پذیرش پرونده نیست و وکلا در پذیرش پرونده در مناطق یک شهر و یا حتی شهرهای دیگر محدودیتی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *