وکیل ملک خیابان جردن

وکیل ملک خیابان جردن

وکیل ملک خیابان جردن


امروز با معرفی وکیل ملک خیابان جردن و بررسی نحوه صدور سند مالکیت تجمیعی با شما هستیم.

دفتر وکیل متخصص ملک در منطقه سه تهران و در مجاورت خیابان جردن، وابسته به گروه وکلای مهر پارسیان، با لحاظ نمودن دادگاه صالح پرونده های حقوقی خیابان جردن، دادگاه خانواده خیابان جردن و همچنین وکیل مهاجرت خیابان جردن، آماده ارائه مشاوره حقوقی به عزیزان ساکن در منطقه سه تهران و مناطق همجوار است.

محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی برتر شهر تهران، با توجه به داشتن تجربه عملی در پرونده های تجمیع املاک در تهران و سایر شهرها، نحوه تجمیع املاک دارای سند مالکیت رسمی را برای عزیزان تشریح خواهد نمود.

 

نکات مهم در معرفی وکیل ملک خیابان جردن

  • برای جستجوی وکیل متخصص ملکی خیابان جردن تهران چه باید کرد؟
  • موسسه حقوقی معتبر مهاجرتی محدوده جردن تهران کدام است؟
  • برای طرح دعاوی ملکی محدوده جردن تهران کدام دادگاه صلاحیت رسیدگی دارد؟

 

نحوه تجمیع حدود املاکی که دارای سند مالکیت می باشد.

زمانی که شخصی دو یا چند پلاک را براثر احداث ساختمان و یا چند پلاک را بصورت یک قطعه ایجاد كند و یا قطعاتی که به هم وصل و دارای سهام مشاعی مساوی باشند و قصد تجميع داشته باشند.

بدین منظور مالك يا مالكين و يا قائم مقام قانونی از اداره ثبت اسناد و املاک تقاضای خود را مبنی بر تجمیع ارائه می نمايند

مالک يا مالكين به همرا تقاضای خود اسناد مالکیت مربوطه را به پیوست به رئیس اداره ثبت تسلیم و رئيس اداره ثبت اسناد و املاک پس از دستور و ثبت در دفتر اندیکاتور به بایگانی و به نماینده ثبت و نقشه بردار ارجاع نموده و پرونده از ردیف بایگانی توسط مسئول بایگانی خارج و جهت اقدام لازم به منظور رسیدگی تقاضای مالک تحویل نماینده ثبت می‌گردد.

نماینده ثبت پرونده ثبتی و اسناد مالکیت ارائه شده که ضمیمه پرونده می‌باشد را از هر جهت اعم از مالکیت و در صورت قدرالسهم مشاعی که آیا برابر هستند و یا اینکه ملک در بازداشت و یا اينكه در وثیقه نباشد مورد رسيدگی قرارداده چنانچه رعایت اصول و موازین قانونی برای انجام مراحل تجمیع بلامانع باشد طی گزارشی مراتب را به رئیس اداره ثبت تقدیم می‌نماید.

وکیل ملک خیابان جردن

 

هزینه و حق ماموریت برای کارشناسی تجمیع املاک چه میزان است؟

رئیس اداره ثبت اسناد و املاك ضمن کنترل کامل چنانچه گزارش ارسالی را برای ادامه عملیات ثبتی بلامانع دانست ضمن تعیین وقت در دفتر اوقات دستور لازم را جهت بازدید از محل وقوع ملک را صادر می‌نماید. در صورتیکه محل وقوع ملک با اداره ثبت بیش از شعاع (30) کیلومتر باشد هزینه ماموریت و فوق العاده سفر تعلق می‌گیرد، در این مورد مالک می‌بایستی به حسابداری اداره ثبت اسناد مراجعه و پس از صدور فیش توسط حسابداری اداره ثبت و پرداخت فیش سپرده در بانک ملی توسط مالك، سپس نسخ مخصوص حسابداری تحویل حسابداری و نسخ فیش پرداختی بایگانی ضمیمه پرونده می‌گردد.

 

انجام کارشناسی با حضور مالک و نقشه بردار

مالک به اتفاق نماینده و نقشه بردار به محل وقوع ملک عزیمت می‌نمایند.

 در صورتیکه ملک مورد مالكيت متقاضی با وضع موجود تطبیق داشته باشد نقشه بردار اداره ثبت اسناد واملاك نسبت به تهیه نقشه تجمیعی اقدام و پس از تهيه نقشه تجميعی تحویل نماینده ثبت داده می‌شود.

سپس نماینده ثبت نسبت به تنظیم صورت مجلس تجمیعی اقدام نموده و طی گزارش به رئیس اداره ثبت اسناد و املاك تسلیم می‌دارد.

رئيس اداره ثبت گزارش ارسالی را مورد بررسی قرار مي‌دهد، در صورتيكه بلامانع باشد پرونده جهت تهیه پیش نویس سند مالکیت تجمیعی به دفتر املاک ارجاع می‌گردد.

دفتر املاک پس از تهیه پیش نویس سند مالکیت و دریافت گواهی از دفتر بازداشتی مبنی بر عدم بازداشت و عدم وثیقه ملک به رئیس اداره ثبت اسناد و املاک اعاده می‌گردد سپس رئیس اداره ثبت اسناد دستور ثبت پیش نویس سند مالکیت را در دفتراملاک را صادر می‌نماید.

وکیل ملک خیابان جردن

 

ثبت تجمیع ملک در دفتر املاک

پیش نویس سند مالکیت ثبت در دفتر املاک می‌گردد و در صفحات دفتر املاک اسناد مالکیت اولیه توسط كارشناس املاك قید خروجی می‌گردد ( مبنی بر اینکه اسناد مالکیت پلاکهای …. که در ذیل ثبت …صفحه… دفتر املاك جلد ….ثبت گردیده از این ثبت و صفحه خارج و به موجب صورت مجلس تجمیعی مالک متن در این ثبت صفحه هیچگونه سهم و مالکیتی ندارد و مالکیت ایشان به ثبت صفحه …. منتقل گردید.)

بدین منظور اخبار می‌گردد تا در صورت هرگونه استعلام نسبت به ثبت و صفحه اولیه گردد.

مسئول دفتر املاک بموجب اخبار انجام شده در صفحات دفتر املاك در پاسخ استعلام دقت مینماید تا موجب تضییع حقی نسبت به اشخاص حقیقی و یا حقوقی شاهد نباشيم.

لذا پس از قید خروجی، سند مالکیت اولیه باطل و ضمیمه پرونده شده و سند مالکیت تجمیعی صادر و پس از امضاء توسط رئیس اداره ثبت اسناد و یا معاون و یا مسئول دفتر املاک در صورتیکه مجوز امضاء ماده ٢٢ قانون ثبت را داشته باشد، پرونده به بایگانی به همراه سند مالكيت جدید ارسال و در ردیف بایگانی قرار می‌گیرد.

 

صدور سند مالکیت تجمیعی

زمانیکه مالک و یا قائم مقام قانونی وی به اداره ثبت اسناد جهت اخذ سند مالکیت تجمیعی مراجعه می‌نماید پرونده از ردیف بایگانی خارج، جهت پرداخت هزینه دفترچه و حق الثبت به حسابداری تسلیم می‌گردد و حسابداری پس از صدور فیش در بانک ملی تودیع و نسخ مخصوص حسابداری تحویل حسابداری گردیده و نسخ مخصوص بایگانی پرونده ضمیمه پرونده می‌گردد و توسط مسئول حسابداری گواهی مبنی بر مفاصا حساب صادر می‌شود.

سپس پرونده ثبتی به بایگانی ارسال و مسئول بایگانی در دفتر تسلیم اسناد مشخصات مالک و پلاک مورد تجمیع را ثبت و با اخذ رسید سند مالکیت تحویل مالک یا قائم مقام قانونی می‌گردد.

 

دفتر وکیل ملک خیابان جردن

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری در رشته ثبتی و املاک، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

  • جهت انتخاب بهترین وکیل متخصص ملک در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

نشانی دفتر وکالت وکیل آنلاین

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9و10

تلفن های تماس با دفتر وکیل آنلاین ملکی در تهران

021-88663925

021-88663926

021-88663927

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات

ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه به موبایل وکیل تخصصی

09120067661

09120067662

09120067663

09120067664

09120067665

09120067669

ارسال پیام از طریق شماره واتس آپ و تلگرام وکیل متخصص

09120067664

09120067669

09121281014

وکیل ملک خیابان جردن

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد.

حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد.

دفتر وکیل پایه یک ویژه

5/5 - (25 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *