وکیل رابطه نامشروع شمال تهران

وکیل رابطه نامشروع شمال تهران

وکیل رابطه نامشروع شمال تهران


امروز با معرفی وکیل رابطه نامشروع شمال تهران همراه شما هستیم.

اتهام رابطه نامشروع مادون زنا (رابطه نامشروع غیر از رابطه جنسی)، موضوعی است که حتی در صورت ارسال پیامک از شماره همراه به نامحرم می‌تواند قابلیت اثبات در محکمه را داشته باشد.

اما ظرافت‌های خاص پرونده‌های رابطه نامشروع از حیث طرح پرونده و دفاع در پرونده، حضور وکیل متخصص اثبات رابطه نامشروع را می‌طلبد.

گروه تخصصی پرونده رابطه نامشروع موسسه حقوقی مهر پارسیان در شمال تهران، اقدام به معرفی وکیل رابطه نامشروع شمال تهران نموده و همچنین با همراهی قاضی سابق دادگاه ارشاد و وکیل فعلی دادگستری به صورت تخصصی و ویژه مشاوره حقوقی رابطه نامشروع را ارائه می‌دهد.

نکات مهم در معرفی وکیل رابطه نامشروع شمال تهران

مجازات رابطه نامشروع ، زنا و غیر زنا

زنا به رابطه جنسی زن و مردی بدون وجود رابطه زوجیت میان آن‌ها گفته می‌شود و زنا با رابطه نامشروع متفاوت است، رابطه نامشروع اعمال ذکر شده در ماده 637 قانون مجازات اسلامی می‌باشد که بین زن مرد بدون داشتن رابطه شرعی و قانونی برقرار می‌شود؛ بنابراین مجازات زنا و راه اثبات زنا و همچینین مجازات رابطه نامشروع و اثبات رابطه نامشروع و تفکیک این دو نیازمند وکیل متخصص هر یک از امور می‌باشد.

لایحه اعاده دادرسی کیفری

حضور وکیل رابطه نامشروع شمال تهران یکی از برترین وکلای متخصص در حوزه جرایم منافی عفت و امنیت اخلاقی، در این‌گونه جرایم بسیار مهم و حساس است چرا که اگر جرم زنا اثبات شود مجازات اعدام در پی خواهد داشت اما اگر وکیل رابطه نامشروع شمال تهران، بتواند با ابراز دلیل و ایجاد شک و شبهه عنوان اتهامی را از زنا به رابطه نامشروع تغییر دهد، مجازات شلاق در پی خواهد داشت.

مردی که بدون رابطه زوجیت (ازدواج) مرتکب زنا (رابطه جنسی) شده ‌است را زانی، و زن را زانیه می‌خوانند.
در تعریف فقهی زنا به نزدیکی و آمیزش جنسی بین زن و مرد بدون ازدواج گفته می‌شود.

زنای به عنف (زنای به زور) تجاوز جنسی

زنای به عنف به معنای آن است که زنی به برقراری رابطه جنسی راضی نباشد و مرد با زور و ارعاب و تهدید با او رابطه جنسی برقرار کند.

مجازات زنای به عنف (زور) برای مرد زنا کننده اعدام است، هرچند احتیاط آن است که یک شمشیر به گردن او بزنند، گرچه نمیرد.

زنای غیر محصنه

زنای غیر محصنه به رابطه جنسی گفته می‌شود که شخص زناکار (زن یا مرد) فاقد همسر و مجرد باشد و با اختیار خود رابطه برقرار کرده باشد.

به زبان ساده‌تر به زنای شخص مجرد، زنای غیر محصنه گفته می‌شود.

مجازات زنای غیر محصنه، مجازات شخص زناکار در مرتبه اول یکصد ضربه شلاق است و اگر سه مرتبه زنا کند و در هر مرتبه حد خورده باشد، کیفر او در مرتبه چهارم اعدام است.

زنای محصنه و محصن

زنای محصنه به معنای آن است که شخص زنا کننده دارای همسر دائمی باشد به گونه‌ای که هرگاه بخواهد با همسر خود نزدیکی کند مانعی در کار نباشد و با این حال تن به رابطه جنسی با شخصی به جز همسرش داده باشد.

به زبان ساده‌تر اگر یک زن متأهل زنا کند، به زنای آن شخص زنای محصنه گفته می‌شود و اگر زانی مرد باشد زنای محصن گفته می‌شود.

وکیل ملکی شرق تهران

مجازات زنای محصن (رابطه جنسی فرد متأهل) در مورد مرد زناکاری که متأهل است، اگر پیرمرد است ابتدا یکصد ضربه شلاق و سپس سنگسار است و اگر جوان است فقط او را سنگسار می‌کنند و بنابر احتیاط واجب شلاق زده نمی‌شود، در مورد زن متأهل نیز همین حکم جاری است.

راه‌های اثبات زنا

اثبات این جرایم با توجه به اینکه جرایمی هستند که در شرع منع شده‌اند و میزان و نوع مجازات آنها را شرع تعیین نموده است، اثبات آنها نیز در حیطه تخصص وکیل رابطه نامشروع شمال تهران و با ادله شرعی خواهد بود که عبارتند از:

  • اقرار طرفین که باید عاقل و بالغ باشند و با آزادی و اختیار کامل اعتراف کنند و این اعتراف باید چهار مرتبه انجام شود.
  • شهادت چهار مرد عادل و یا سه مرد و دو زن عادل و یا دو مرد و چهار زن عادل برای اثبات لازم است به صورتی که شهادت دهند به طور مشخص عمل زنا را مشاهده کرده اند.
  • اثبات از طریق شواهد و قرائن در نزد حاکم شرع

وکیل متخصص رابطه نامشروع شمال تهران

زنا از جرایم حدی است یعنی نوع جرم و میزان و نحوه اجرای آنها توسط شرع تعیین شده است اما به محض شک در جرایم حدی، این جرایم ساقط می‌شوند و مجازات اعدام و سنگسار در پی نخواهند داشت، بنابراین وکیل رابطه نامشروع شمال تهران با بررسی جزئیات وقوع جرم با ایجاد یک شبهه در وقوع جرم می‌تواند مجازات اعدام را ساقط نماید.

برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری، وکیل دادگستری شمال تهران و همکار دفتر وکالت محمدرضا مهری وکیل دادگستری با سابقه قضایی، همه روزه با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

_

نشانی دفتر وکالت وکیل رابطه نامشروع شمال تهران

_

میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- خیابان گاندی جنوبی- خیابان چهاردهم- پلاک 14- طبقه 4- واحد 9 و 10

تلفن‌های تماس ثابت با دفتر موسسه مهر پارسیان (محمدرضا مهری) در تهران

تماس با دفتر وکیل آنلاین خارج از ساعات اداری و تعطیلات و ارسال پیام از طریق خط تلفن همراه

ارسال پیام از طریق شماره واتس اپ و تلگرام

پس از ارسال پیام شکیبا باشید تا جهت وقت مشاوره حضوری یا آنلاین هماهنگی صورت گیرد
حداکثر ظرف 12 ساعت وقت مشاوره تنظیم و به شما اعلام خواهد شد
دفتر وکالت مهر پارسیان – محمدرضا مهری وکیل پایه یک دادگستری

خدمات دفتر وکالت و امور حقوقی بین المللی محمدرضا مهری

مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای پایه یک دادگستری در موضوعات تخصصی در همه ساعات شبانه روز
امکان مشاوره حقوقی حضوری با وکیل تخصصی جرایئم اقتصادی
قبول وکالت دادگستری بدون حضور موکل در دفتر وکیل
خدمات وکالت ایرانیان خارج از کشور در ایران
وکالت ایرانیان در سایر کشورها توسط وکیل رسمی
معرفی بهترین وکیل مهاجرت بین المللی در تهران
بهترین وکیل کیفری تهران
معرفی بهترین وکیل ملکی تهران
بهترین وکیل دعاوی پولی و بانکی تهران
معرفی وکیل خانواده تهران
بهترین وکیل دادگاه تجدید نظر
وکیل اعاده دادرسی و دیوان عالی کشور
بهترین وکیل فرجام خواهی

چه دادگاهی به جرم رابطه نامشروع رسیدگی می‌کند؟

چنانچه جرم رابطه نامشروع مشمول زنا و لواط باشد در دادگاه کیفری یک رسیدگی می‌شود، در غیر این صورت در دادگاه کیفری دو رسیدگی خواهند شد.

آیا با گذشت شاکی مجازات رابطه نامشروع از بین می‌رود؟

رابطه نامشروع از جرایم غیر قابل گذشت است و با گذشت شاکی نیز مجرم مجازات خواهد شد.

5/5 - (5 امتیاز)

10 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    من متاسفانه 7 ماه پیش بهم تجاوز شده و اون زمان به دلیل حال بد و شرایط روحی نامساعدم نتوستم شکایت کنم و حالا میخوام اقدام به شکایت کنم ای میتونم اینکار انجام بدم ؟

    • سلام احتمالا شرایط اثبات این موضوع رو نخواهید داشت.
      بهتره که قبلا از هر اقدامی با وکیل تخصصی در این موضوع مشاوره بفرمایید.

  • سلام، همسرم مرتکب رابطه نامشروع شده و ما در مراحل انجام طلاق هستیم. من جرم ایشان را ثابت کردم اما علیه من دادخواست مطالبه نفقه معوقه‌اش را در این 10 سال را کرده است. من با پیش بردن مراحل کیفری این جرم می‌توانم به علت ناشزه بودنش نفقه اش را پرداخت نکنم؟

    • سلام وقت شما بخیر
      خیر، ارتکاب رابطه نامشروع توسط خانم مانع از دریافت نفقه پرداخت نشده‌ی ایشان در گذشته نمی‌شود. ممکن است علاوه بر رابطه نامشروع، زن از شوهر تمکین نماید پس نفقه معوقه قابل مطالبه است و شما نیز باید نفقه را پرداخت نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با وکیل خانواده با شماره 09120067662 تماس حاصل فرمایید.

  • سلام من یک پسر27 ساله هستم با یک خانمی تو کافی شاپ آشنا شدم ایشون حدودا 25 ساله بودن و مدتی باهم دوست بودیم و گفتن تو تهران دانشجو هستن و خونه دارن بینمون رابطه جنسی شکل گرفت یک روز تو خونه بودیم یک اقایی با مامور اومدن داخل ومن متوجه شدم این خانم همسر داره و من متهم به زنای غیر محصنه شدم میخواستم بدونم مجازات این جرم چیه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      مجازات زنای غیر محصنه، مجازات شخص زناکار در مرتبه اول یکصد ضربه شلاق است و اگر سه مرتبه زنا کند و در هر مرتبه حد خورده باشد، کیفر او در مرتبه چهارم اعدام است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *